Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Renato 16-12-2023

Fijne zaak. Fijne klantvriendelijke medewerekrs. Hele goede service.
Alleen maar goeds heb ik over K&T te vertellen.

Mike 15-12-2023

Prachtige collectie en perfecte service. Vandaag besteld, de volgende dag in huis.

Hans H 13-12-2023

Super goede firma. Mooie producten.
Concurrerende prijzen en een geweldige goede service

Harry 13-12-2023

Ik heb hier al veel producten gekocht. Altijd: snelle levering, leveren hetgeen zij beloven en bij eventuele retourzending ‘n goede “retourservice” (geen portokosten en het geld snel wordt teruggestort). Echt top (!)

René 12-12-2023

Een aantal keer wat besteld en tot nu toe altijd zeer tevreden.
Zeer snel in huis en goed verpakt
Ik heb de klantenservice nog niet gebruikt dus daar geen ervaring mee.

Jaap 11-12-2023

Snel geleverd, prima communicatie. Duidelijke website met veel aanbod en leuke aanbiedingen.

Bas Los 10-12-2023

Heel moeilijk dit, al mijn bestellingen gaan als een trein en alle afspraken worden nagekomen, super materiaal en fantastische kwaliteit echter 1 bestelling wel al betaald maar nog steeds niet geleverd. Moeilijk in contact komen met jullie om persoonlijk hierover vragen te stellen, dat stelt teleur.
Knivesandtools 12-12-2023

Beste Bas,

Bedankt voor je review en fijn te horen dat je over het algemeen wel blij bent met ons. Ik denk dat het in dit geval gaat om een bestelling waarvan niet alle producten op voorraad zijn.

Wil je contact opnemen met ons op info@knivesandtools.nl zodat we je verder kunnen helpen?

Veel leveranciers hebben op dit moment vertraging waardoor de indicaties op de website niet altijd kloppen.

Customer Service Knivesandtools

Ferd. 09-12-2023

Betrouwbaarheid goede service. Bestelde daar reeds vaker en altijd voldeed het prima aan mijn verwachting.

Tonie 08-12-2023

Artikel besteld. Snel geleverd. Bleek verkeerde artikel besteld te hebben. Teruggestuurd en goede artikel besteld. Alles binnen 1 week geregeld. Top.

C.W van Reenen 08-12-2023

Altijd goed messen zijn snel geleverd en nooit problemen gehad helemaal top

Vince 06-12-2023

Heel fijne site, heel overzichtelijk. Ontzettend veel informatie over alle randzaken qua onderhoud, keuzehulp, et cetera. Enorm aanbod, heldere voorwaarden, goede afhandeling van alles. Ik heb mijn shop gevonden (al een tijd geleden) en zal zeker blijven terugkomen!

Mark L. 05-12-2023

Ik zag een plaatje, ik las een naam, ik klikte op naam en koop nu. Ik betaalde, en kreeg een mes die lijkt op het plaatje waar ik de naam las, en op klikte.
Klik, betaal, bezorging. Zoals het hoort :)

Joep 04-12-2023

Ik heb een zeer positieve ervaring met Knives and Tools en ben zeer tevreden!
Knives and Tools kon mijn bestelling niet binnen de aangegeven tijd leveren op aangegeven adres.
Echter hebben wij onderling meteen via de mail en telefonisch af kunnen stemmen dat mijn bestelling op een ander adres geleverd zou worden de volgende dag. Prettige service! Alles goed aangeleverd. Mooi verpakt en fijne producten, waar ik heel blij mee ben!

GeKo 03-12-2023

Productomschrijvingen zijn goed, levering is altijd netjes en binnen de aangegeven termijn.
De producten voldoen aan de verwachtingen.

Rob H 03-12-2023

Zowel de levering als het contact met de webshop is onder de maat. Ze reageren totaal niet op e-mails. "Voor 18:00 besteld, morgen in huis" klopt van geen kant. E-mail met track en trace ontvangen. Op site van Post.nl: Je pakket is nog niet bij Post.nl.
Zelfs 2 dagen na ontvangst van de e-mail met de tekst: "je bestelling is onderweg". Niet dus, kortom waardeloze bezorging. Voor mij nooit meer knivesandtools.

Rob Van Der Heijden 02-12-2023

10 … het hoogst haalbare en meerdan verdiend. Producten kwalitatief zeer goed. Verzending en verpakking altijd keurig verzorgt. Kortom een dikke tien.

Ruben 01-12-2023

Prachtig assortiment en perfect functionerende webshop met goede informatie.

Krijg er geen genoeg van.

Angelo 01-12-2023

De site is overzichtelijk, bestelling is zonder problemen geplaatst en de levering met de wens om op een werkdag te bezorgen is prima uitgevoerd

Tony 30-11-2023

Zaklamp besteld en klopte precies als omschrijving. En snel bezorgd top Zaklamp Fenix C7 oplaadbaar

Tonny J 29-11-2023

Snel en netjes geleverd
winkel heeft een erg groot assortiment van niet alledaagse artikelen.

Stefan 27-11-2023

Snel en onwijs mooie messen! Ik heb er nu 2 gekocht, een vast mes en een klapmes, beide erg goede kwaliteit en erg scherp en mooi.
De prijs is vind ik super goedkoop voor wat je krijgt, want je krijgt er echt iets prachtigs voor terug!

Rob Stam 26-11-2023

Zeer groot aanbod aan onder meer keukenmessenmessen. Uitgebreid overzicht van alle afmetingen tot staalsoort en eigenschappen daarvan. Handvaten, eventueel houtsoort. Duidelijk overzichtelijke prijsvermelding, inclusief verzendkosten. Bestellingen zijn altijd goed verpakt.
Meerdere duidelijke afbeeldingen per item op de site. Zeer vlotte opzending, altijd snel in huis.

Carla 24-11-2023

Bestelling duidelijk, netjes en vlot afgehandeld. Groot assortiment. duidelijke omschrijving van producten.

Erwald 24-11-2023

Snelle levering, netjes verpakt, vriendelijke klantenservice, mooie en goede producten en prima prijzen.

Jeroen 24-11-2023

Bestel sinds c.a. 5 jaar regelmatig bij Knivesandtools en ben jaarlijks te vinden op hun Have A Knives Day messenevenement in Apeldoorn. Vooralsnog vrijwel alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Ik focus vooral op het website gedeelte in deze review, aangezien het in feite om een webshop gaat.

Pluspunten:
- Service is altijd vriendelijk, zowel telefonisch, per mail als IRL
- Website is duidelijk, met goede productinfo
- Website biedt naast producten ook tips & tricks voor allerlei handelingen als slijpen, je EDC samenstellen etc.
- Filterfunctie werkt prettig, veel filteropties
- Doorgaans groot assortiment beschikbaar
- Schappelijke prijzen en regelmatig leuke aanbiedingen
- Handige "best verkocht" categorie waar ook daadwerkelijk populaire producten van dit moment worden aangeboden
- Kennis & kunde van de producten die verkocht worden
- Levering verloopt doorgaans heel vlot (uitzondering hieronder daargelaten). Van de c.a. 20 items die ik er heb besteld kwamen er 19 binnen afzienbare tijd (enkele dagen).

Minpunten:
- 1 keer meegemaakt dat levertijd erg lang was (ongeveer een halfjaar). Dit had echter vooral met leverproblemen bij de fabrikant te maken, maar bij aanschaf waren deze items "op voorraad" volgens de site en dat klopte niet.
- hoeveelheid filteropties voor je zoekopdracht kan voor een leek ook intimiderend zijn. Gelukkig zijn deze filters optioneel!

Al met al een aanrader als je voor outdoor, voor dagelijks gebruik, voor in de tuin of voor in de keuken op zoek bent naar een (zak)mes of andere tool (denk ook aan pannen en ander kookgerei).