Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 479 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Marianne Geraets 26-12-2020

Prima webshop, duidelijke en eerlijke informatie. Snelle en deugdelijke levering, niks op aan te merken!

Koef 26-12-2020

Al heel vaak spullen besteld op deze site. Is eigenlijk altijd de plek waar ik vind wat ik zoek. Groot assortiment en betrouwbare leveringen. Goede informatie over hun producten waardoor je je keuze goed kan overwegen.

Joop 25-12-2020

Hadden voor mij de juiste kleur pan voor een goede prijs.
Snelle levering en goede begeleiding levering

Ricardo 25-12-2020

Goede webshop met eerlijke prijzen voor kwaliteit spullen en een goede snelle levering

Jeffrey 25-12-2020

Uitgebreide webshop en snelle levering (ondanks drukte bij diversen bezorgdiensten). erg tevreden met de aangekochte Skerper wetstones

Jolan 25-12-2020

Hele goede ervaring met bestellen en snelle levering !!
Mooie verrekijker dus dik tevreden 😊

D.Karel 25-12-2020

Snelle reparatieservice, alleen jammer dat je verzenkosten betaald tijdens de garantie periode.

Wim 24-12-2020

Een uitgebreid assortiment, goede kwaliteit en supersnelle levering.Een winkel om aan te bevelen

Rieks 24-12-2020

erg mooie bijl besteld en gekregen
zijn daar erg blij mee, hij zat degelijk verpakt en was supersnel geregeld
dank en fijne feestdagen
groet Rieks

H van Goor 23-12-2020

Zeer mooie en goede website. Makkelijk bestellen snelle levering.
Zeer goede kwaliteit

Pim 23-12-2020

Duidelijke site, met uitgebreide informatie. Het assortiment is erg uitgebreid. De levering was snel

Caroline 23-12-2020

Super goede service. Global mes was gebroken na x jaar en we hebben een nieuw mes ontvangen binnen 1,5 week.

Gijs 23-12-2020

Zeer tevreden zowel over de kwaliteit alsook over de levering van de producten.

Jeannette van Wijk 23-12-2020

Knives and tools hebben heel veel in hun assortiment. De producten zijn erg goed. Beschrijving is duidelijk en goed op te volgen. De bezorging was snel en perfect

Jeroen 23-12-2020

De site is overzichtelijk. Bied voldoende aanvullende info en de verzending was, wederom, super snel. Eens site waar veel andere wat van kunnen leren.

Ton Hermans 22-12-2020

Ik zocht een kwalitatief sterke kleine zaklamp en vond deze bij #knivesandtools.nl.
Makkelijke site, goede en snelle levering. Chapeau.
Een echte aanrader

EdmondPetrus 22-12-2020

Bestelt om 22:15.
Volgende dag binnen om 21:30. Dat had ik niet verwacht in december...

Eerste klas messen/gereedschap. Zo vlijmscherp, en van goede Zweedse kwaliteit.
Dat is het beste staal, niet van die Chinese troep.
Heel goed verpakt. En zonder zo'n achterlijke grote doos als je bij **** soms krijgt. De doos was exact gevuld.

Ja , hier ben ik echt heel erg blij mee.....

Gijs 22-12-2020

Mooie overzichtelijke site en snelle levering product voldoet geheel aan de verwachtingen

Bart 22-12-2020

Top winkel. Super snelle levering en mooi product. Heb me eerst volledig kunnen inlezen over wat perfect is voor mij, om het vervolgens te bestellen en twee dagen later in huis te hebben.

J.M.M. Lambregts 22-12-2020

Dit is werkelijk de meest klanvriendelijk online winkel die ik ooit ben tegengekomen op internet!!!
De leveringen zijn altijd supersnel bij je thuis met een werkelijk fantastische klantenservice.
Ook de verzendkosten (als men dit al rekent want boven € 50,00 is verzenden gratis) zijn allezins redelijk. Er zijn bedrijven die standaard € 6,95 rekenen voor verzending van iets kleins wat door de brievenbus past. Zo niet dit bedrijf die slechts € 2,95 rekenen en dus niet ook nog op de verzendkosten willen verdienen.
Ik had nog een andere ervaring met dit bedrijf waar ik hier niet op uit wil wijden maar men heeft het zoals ik al verwachtte geheel naar grote tevredenheid opgelost.

Dit bedrijf verdiend een enorme pluim en is een echte aanrader!!!

Marie-Ellen 22-12-2020

Fijne webwinkel. Onze bestelling was na 1,5 week geannuleerd. Na een belletje met de klantenservice bleek dat het item wat was besteld niet leverbaar zou zijn tot halverwege januari. Echter na 2 dagen werd het bestelde pakket alsnog bezorgd. Goede service!

Bospercelen Limburg 22-12-2020

Duidelijke webshop, bestelling al de zelfde dag in huis, smorgens 08:15 savonds 19:50 in huis !
1 klein min punt, 02dec2020 vraag gesteld per klantenservice deze werd pas 08dec2020 beantwoordt, had de bestelling op 07dec al geplaatst (was voor mij een spoed bestelling).
Maar werd al aangegeven vanwege de drukte dat het contact wat langer kon duren, maar 5 dagen is erg lang als je een bestelling wilt plaatsen.
Maar alles bij alles is het goed verlopen, goede artikelen !

Raymond 22-12-2020

Het bestelde goed ontvangen. Jammer van de bestelling was dat 2 mesjes niet op voorraad waren en dat dit niet werd gecommuniceerd. De bestelling werd hierdoor uitgesteld, wat prima was maar had het even laten weten.

Jan 21-12-2020

mooie producten, snelle service en zelfs in deze drukke tijden op tijd geleverd.
gekocht Japansmes en slijper.

Emiel 21-12-2020

Ik had de bestelde spullen al binnen een dag in huis, super geregeld.
Echte aanrader

Frank 21-12-2020

Mijn bestelling was niet op voorraad maar dat was al bekend. Ik koos om gewoon even te wachten op de levering. En ongeveer 1 week na bestelling kwam netjes mijn bestelling binnen. Geheel volgens afspraak van K&T. Prima dus! Geen op- of aanmerkingen.

Leon 20-12-2020

De medewerkers geven gehoor aan bijkomende wensen en producten worden snel bezorgd.

Frank Schellen 20-12-2020

Ik had een nieuwe messen set gekocht bij de site en deze was nog niet op voorraad. Totaal geen probleem natuurlijk en ik wachtte gewoon af wanneer de bestelling binnen zou komen. Mijn wens was vóór kerst want mijn bestelling was een kerst cadeau. Ondertussen bestelling ontvangen en dus erg blij dat de levering mooi op tijd was. Erg happy dus.

Greet Roelofs 20-12-2020

Webshop met stijl. Uitstekend product. Goede site, prima communicatie. Snelle service en het product was zeer zorgvuldig ingepakt. Heb een vriendin getipt en ook zij heeft gelijk bij Knives and Tools besteld.

Jeannette 20-12-2020

Ik heb ooit, heel lang geleden een set messen van deze firma gekocht en daar was er nu eentje van op. Nieuwe was makkelijk te vonden. Bestelling was snel en goed. Top ga zo door.

Albert 19-12-2020

duidelijk advies gekregen, duidelijke website met genoeg keus. Vlotte levering en goed verpakt

ivar 18-12-2020

Kwaliteit aan een scherpe prijs. Super degelijk buck mes gekocht, mooi geleverd. Heel tevreden

Raymon 18-12-2020

Zeer complete webshop met messen, zakmessen, slijpstenen, lampen,....... eigenlijk alles wat leuk is voor avontuurlijke mannen. Ze hebben echt verstand van de spullen en dat merk je uit alle beschrijvingen en tutorials. Ik ben al meerdere jaren klant en heb ongeveer 10 x iets besteld. Bezorging is bij mij altijd vlekkeloos verlopen. Garantie wordt heel netjes opgelost. Een mini multitool met speling werd ongevraagd vervangen door een nieuw exemplaar.

Rob 18-12-2020

Uitgebreide keuze in zowel messen als lampen. levering is altijd conform afspraak en zeer degelijk verpakt.

Lotte 18-12-2020

Fijne website, er werd gemeld dat de levertijd langer zou kunnen duren. Dit was gelukkig niet het geval en mijn pakket werd keurig optijd in goede staat ontvangen.

Ger 18-12-2020

Uitstekende shop, veel keuze ook in de wat minder voorkomende artikelen, duidelijk en de bezorging was top!!

Willem 17-12-2020

Zonder gezeur een mes terug genomen. Meestal is een bestelling de volgende dag aan de deur De Corona buiten beschouwing...Altijd degelijk verpakt.

Sander 17-12-2020

Ontzettend duidelijk. Goede webshop. Mijn eerste aanschaf werd ontzettend snel verwerkt.
10/10 would recommend.

Ach ja.... 17-12-2020

Snelle en altijd goede service! Het bezorgen ging ook vlekkeloos en sneller dan verwacht.

Mieke Kok 17-12-2020

Na een heel vriendelijk telefoongesprek ben ik, degelijk en eerlijk geadviseerd.
Uitstekend verpakt. En netjes op tijd en in perfecte staat bezorgd tot aan de deur.
Wij zij heel tevreden met Knives and tools

Cath 17-12-2020

Ik was op zoek naar`n goed groenten mesje.Na even gezocht te hebben op`t internet kwam ik op jullie site.En had het al gauw gevonden,en besteld voor 16,50.Na de snelle levering ook al gauw gebruikt,en ik ben er heel tevreden mee.Is lekker scherp met de kartelrandjes,je hoeft er niet eens op de duwen,het gaat vanzelf.Binnenkort bestel ik ook nog snijmessen.Goede site,en goed overzichtelijk met veel assortiment.

Gonny 17-12-2020

Snelle levering Prima telefonisch advies Mesje ziet er goed uit Doel bereikt Eerste zakmessen voor kleinzoon

Ton 16-12-2020

Probleemloos, volledige zending,snel, vertrouwd. Zoals alle voorgaande bestellingen.

Coen 16-12-2020

Na de eerste aanschaf van mijn Miyabi mes een jaar geleden, nog een uitbreiding gekocht. Naast de garantie dat als die niet bevalt dat ik hem dan terug mag sturen, want een mes wil je gewoon voelen hoe die ligt, had ik ook nog een vraag over het onderhoud van het lemmet en handvat. Hier heb ik goed antwoord op gehad en ze hebben uit service voor de klant een flesje onderhoudsolie meegestuurd! Andere woorden top! Heel tevreden!

Melvin 16-12-2020

Het is een hele goeie site om legale messen te kopen aangezien ze ook niks verkopen wat niet onder de nederlandse wetten vallen. Deze dagen is het een beetje jammer dat ze met postnl verzenden want dat duurt wat langer gedurende de feestdagen maar voor de rest is het echt een top site met goeie service als je ook maar iets van info nodig hebt

Anne 16-12-2020

Goed materiaal en een super snelle levering. Erg tevreden, ik zou deze site aanraden!

Robert 15-12-2020

Tja, nu vragen jullie me om een review. Ben al jaren klant en was steeds wel tevreden, totdat er een mesje kapot ging. Dan wordt het lastig bij knives and tools. Ok, je kunt een vraag stellen bij de service afdeling, en er komt ook een standaard beticht terug. Maar beroep doen op de vermelde levenslange garantie is weer wat anders. Een beetje heen en weer gemaild, maar helaas is er verder niets gebeurd. Mes ligt nog kapot in de la, er eerlijk gezicht ook geen zin om er nog veel tijd in te stoppen. Ok, de site, de tests en de spullen van knives and tools zijn prima, zeg maar gerust gelikt. Maar als puntje bij paaltje komt is het jammer genoeg toch gewoon een dozenschuiver, en nog niet eens de goedkoopste.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 21-12-2020

Goedemiddag,

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling. Wij hebben via e-mail contact met u gezocht om tot een oplossing te komen.

Carlijn 15-12-2020

fijne, overzichtelijke site, veel producten en snelle service. Ondanks de drukte van de bezorging was het product op tijd.

Ton 15-12-2020

Wat ik niet snap is dat men iets aanbied een maand wacht 15/12 en dan in een mail antwoord verwachte aankomst 25/12 en wij gaan zo snel mogelijk uitleveren. Knives en Tools jullie vieren schijnbaar geen kerst? Het voorstel komt op mij niet (meer) geloofwaardig over. Ben ik van jullie niet gewend. Ik heb in het verleden dingen bij jullie besteld altijd correct gehandeld. Jammer........en heb ik iets speciaals besteld nee, een schaar en twee zaklampjes. Mijn sint en kerst kado valt hiermee totaal in deugen :-(
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 21-12-2020

Goedemiddag,

Het spijt ons om te horen dat dit is gebeurd. Er is helaas sprake van vertraagde leveringen waardoor uw bestelling niet op het geschatte moment geleverd kon worden. Wij hebben contact met u gezocht via e-mail om tot een oplossing te komen.

Mika 15-12-2020

Zeer goede ervaring met knives and tools. Erg mooi assortiment, kennis en shop ervaring!