Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 382 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Charles 25-08-2024

Vaker hier aankopen gedaan. Ook wel eens van garantie gebruik moeten maken. loopt allemaal prima.

Ollie 23-08-2024

Zonder enige uitzondering komen ze hun afspraken áltijd na. Dat, en daarbij zijn het heerlijke vakidioten.

Last of the Mohicans

MdlRie 21-08-2024

Cold steel bijl en slijpsteen gekocht. Mooi product. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Tevens een snelle levering.

Marcus 19-08-2024

Een ruim en duidelijke website waar je gemakkelijk kan bestellen en afhandelen tegen een scherpe prijs en ik mag de correcte mailafhandeling voor behandeling, versturen en snelle levering niet vergeten mag worden.

Ed 19-08-2024

voor mij maar 1 zaak en dat is knives and tools. levering en kwaliteit top .Kan geen andere zaak tegenop.

HvD 19-08-2024

Er wordt veel gelogen op internet, maar niet bij Knives & Tools. Achter deze winkel moeten mensen zitten die gek zijn met hun vak. Op hun site staat ontzettend veel goede, nuttige informatie. Welk mes gebruik je waarvoor, wat voor zakmes moet je hebben, hoe slijp je een mes, welke messenslijpers zijn er en hoe hoe slijpen die? Enz. enz.
Ik kocht een door Knives en Tools geteste messenslijper... topding ook voor minder dan drie tientjes.
Vervolgens vroeg een buurman een goed zakmes voor zijn verjaardag dus ik wist waar ik moest zijn. Meesterlijk bedrijf.

Piet W. 18-08-2024

Ik ben een terugkerende klant vanwege goede spullen, snelle levering en redelijke prijs.

Jullie weten precies wie. 18-08-2024

Ik kan Knivesandtools niet meer aanbevelen.
Ik kreeg een defect product toegestuurd , en omwille van "viezigheid " bij retour word er 25% ingehouden. Ik vind dat nogal wat bij het leveren van een foutief product.
Ook is de klantenservice geen knip voor de neus waard. En word je behoorlijk onbeschoft behandeld, zeker door ene verkoper.

Jammer kocht er graag. Maar nu niet meer.

Ron 18-08-2024

Top service, goede kwaliteit, perfecte levering, zoals gewoonlijk dus erg goed.

Leon 16-08-2024

Netjes geregeld, eenvoudig bestellen en snel geleverd. Producten prima in orde.

Marcel Kuiper 16-08-2024

Overzichtelijke website met een goede keuzemenu.
Ik koop hier vaker mijn spullen en ze zijn snel met verzenden.

Yves 16-08-2024

Eersteklas ervaring! Mooie en acceptabele prijzen; eerste klas merken. De website geeft bovendien klaar en duidelijke uitleg, zodat men weet/ziet wat men koopt. De levering is goed op tijd en de bestelde waren goed verpakt.
Zowel de communicatie van Knives and Tools als die van PostNL is klaar en duidelijk.

Zeer betrouwbaar van goede kwaliteit. 15-08-2024

Voor veel Outdoor- en tuingear / zaklampen / verrekijkers / Keukenmessen en pannen van duurzaam en goede kwaliteit zit je bij de juiste webshop. Ik bestel al jaren na tevredenheid pannen keukenmessen en benodigdheden. Maar ook een aantal goede zakmessen /multitools, en slijpstenen. Ook in de tab onderaan de pagina “Get Smarter” kan je goede tips en informatie terug vinden over hun producten, zodat je een goede keuze kan maken. Maar ook hoe je de producten in goede staat kan houden.
Ook een goede web-site om je in de producten te verdiepen zodat je uiteindelijk het gekochte product ook aan je verwachting voldoet. Ook moet je voordat je dit soort producten wil gaan aanschaffen gewoon op gebruikers-reviews op andere web-sites of youtube sowieso raadplegen. Kwaliteit en duurzaamheid staan op zeer hoog niveau.

Dirk Enthoven 15-08-2024

Supersnelle levering zoals ik gewend was.
Degelijk verpakt.
Kortom een geweldige zaak.

Ringo 14-08-2024

Knivesandtools.nl is gewoon altijd goed, mijn meest gebruikte webshop voor messen, kookgerei, paracord etc.

Richard 13-08-2024

Enorm aanbod, duidelijke informatie, foto's en uitleg en razendsnel en goed verpakt verzonden. Perfect.

Kramer 13-08-2024

Men stuurt een defect product.
Bij retour klaagt Kato over viezigheid, terwijl het product al defect was bij aankomst. Toch pikt knivesandtools.nl 25% van het aankoop bedrag in. En word het product waarschijnlijk weer als nieuw verkocht.

liefhebber 13-08-2024

Fijne Firma , duidelijke producten van uitzonderlijke kwaliteit wat ze op de website er over vertellen, zo krijg je het ook thuis, netjes verpakt zonder fratsen .ik koop daar al jaren van alles

van de ven 12-08-2024

Fijne webwinkel knives and tools. Producten worden goed omschreven op de website met duidelijke fotos erbij. Correcte voorraad of levertijd. En de bestelde producten worden goed verpakt opgestuurd. Vriendelijke klantenservice die problemen goed oplossen als er ooit iets voorvalt of iets is met een product.

Henry 12-08-2024

Snelle verzending, top producten. Meer hoef je niet te weten, maar deze tekst is te kort. Deze moet uit minimaal 75 karakters bestaan.

Jan 09-08-2024

Prima producten vele producten door hun uniek karakter worden collector items

Peter F. 09-08-2024

Qua assortiment, site, communicatie en leveringsgemak en snelheid waarschijnlijk de beste partij in heel Europa.
En dan zijn ze ook nog heel sympathiek qua prijzen..

Deanne 09-08-2024

Supersnelle afhandeling van bestelling en bezorging.
In verband met een achteraf geconstateerd prijsverschil van mijn bestelling bij een andere leverancier heb ik contact gehad met de serviceafdeling van Knives and Tools en binnen no time bevestigden ze mij het verschil in het bedrag te zullen retourneren. Top service mag ik wel zeggen!
Daarnaast ook nog bij met mijn aanschaf. 😄

The Big One 08-08-2024

Gemakkelijke en klantvriendelijke website , volgende dag al bezorgd , goede prijzen ..enfin een geweldige webwinkel om zaken mee te doen ....

Harmen 08-08-2024

Aankoop voldeed niet aan de verwachting, keurige, snelle en kosteloze afhandeling hiervan.