Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 399 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Hans 26-07-2024

mijn oude zakmes (60+) was beschadigd en kreeg ik niet meer scherp. Op zoek naar een nieuw mes op deze site terecht gekomen en gelijk was ik verkocht. Groot aanbod, uitstekende productbeschrijvingen en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook de meer algemene informatie, bijvoorbeeld over slijpen, is zeer uitgebreid en gewoon interessant om te lezen. 2 zakmessen, een zaklamp, campinglamp en de Spyderco Sharpmaker aangeschaft. Nu is zelfs mijn oude mes weer vlijmscherp.

Hans 25-07-2024

Zeer uitgebreid aanbod. Goede omschrijvingen en specificaties. Houtsnijmessen, slijp middelen, zakmes gekocht. Altijd snelle levering en duidelijke communicatie.

marcin siemiradzki 25-07-2024

perfect shop . clear information .
fast deliver time ... and never had any problems.

thats why I only buy there

A. Balsters 25-07-2024

K&T is om de onderstaande redenen een goede internetwinkel.

Het belangrijkste is dat de betrouwbaarheid van K&T goed is qua levering en qua originele merkproducten (zekerheid op geen imitatie). Veel producten die K&T verkoopt, vallen in een prijs- en kwaliteitscategorie waarbij een consument geen twijfel wil hebben over wel/geen levering en dat het een merkproduct en geen imitatie betreft.

Aansluitend bij dat vertrouwen hoort ook de klantrecensies op de K&T-site. De geplaatste klantenrecensies op de site van K&T zijn voor het overgrote deel positief, maar de kritische recensies en recensies met wat kritische kanttekeningen worden ook geplaatst, en die kritische opmerkingen kunnen overal betrekking op hebben. Ik had eens een positieve recensie geschreven maar wel met een kleine kritische kanttekening over het product, en die recensie werd door K&T op de site gezet.
Het aantal klantrecensies is bovendien voldoende hoog en deze lopen over meerdere jaren, en beiden geven aan klanten dan ook een goed gevoel over de continuïteit van de internetwinkel.

Verder kan er tot laat in de avond worden besteld, waarbij producten op voorraad zelfs nog de volgende dag aanwezig kunnen zijn. Snelle bezorging is altijd fijn. Maar K&T lijkt er bovendien goed in te slagen dat een product op voorraad de dag na bestelling al bezorgd wordt, en een klant kan daar in vrij hoge mate op vertrouwen als hij het bezorgde pakket graag zelf aanneemt van de bezorger.
Communicatie, transacties en leveringen verlopen zeer vlot en makkelijk met K&T; de leveringssnelheid is nog net niet als levering per expresse.

Karel 24-07-2024

Goede en snelle levering en indien nodig goede service, goed bereikbaar en altijd snel antwoord, ik heb er al vele bestellingen gedaan gedurende vele jaren, altijd goed. Echt een aanrader en een voorbeeld voor een perfecte webshop. Er zullen nog veel bestellingen volgen.

Marco 23-07-2024

Koop al jaren en jaren bij Knife and tools
En heb nog bestellingen los staan die nog gaan komen.
Altijd netjes en behulpzaam en de verzending is tot nu altijd nog goed gegaan.
Bij de laatste bestelling was het zakmes niet schoon en zaten er vingerafdrukken en kon zien dat het geopend was. ( zelf opgelost )

Errol 22-07-2024

Fenix oplaadbare zaklamp plotseling defect. Nieuwe batterij hielp niet. Telefonisch contact met Knifes&Tools: advies: opsturen. Tot mij grote verrassing kreeg ik een gloednieuwe lamp retour. Vlg mij was de garantie termijn al een jaar of meer verlopen. Top service dus !!

hans aafjes 21-07-2024

erg betrouwbare site erg duidelijk en mooi overzicht de levering is top alles word opgelost als er iets is

Mario 21-07-2024

Ik heb al meerdere producten van knives & tools besteld van kaasschaaf tot bushcraftmessen en ze zijn van hoogwaardige kwaliteit en voor redelijke prijzen.
En vandaag besteld morgen in huis echt top !

Yvonne 21-07-2024

Dit bedrijf is erg klantvriendelijk, bij problemen proberen zij altijd een goede oplossing te zoeken!

Janneman 20-07-2024

Goed en groot assortiment, snelle bezorging ,goed verpakt ... vriendelijk personeel met kennis van producten ... en niet geheel onbelangrijk...
Personeel "DENKT" met de klant mee !!! Zeker op de schaal 1:10 een DIKKE 10!!

Frank 19-07-2024

Duidelijke shop,
Geeft aan op voorraad of niet.
Snel bezorgd.
En prima product!

Rob 19-07-2024

Veel mooie spullen, goede service, topmerken en snelle verzending. Altijd tevreden over Knives and Tools. Ben daar al jaren vaste klant voor mijn EDC spullen of messen.

Roland 17-07-2024

Bij knives and tools vind je altijd de mooiste messen voor de “ scherpste “ prijs. Altijd snel en goed geleverd. Service is top. Je krijgt snel antwoord op je vragen en als iets niet klopt dan word dit altijd opgelost. Kortom een altijd een scherp mes voor een nog scherpere prijs.

Magdelanna 17-07-2024

Voor de tweede keer een aankoop gedaan bij Knives and tools.
Mooi zakmes gekocht, de Buck 112. Best moeilijk kiezen met zo'n groot assortiment aan messen en zakmessen. Uiteindelijk voor dit handzame exemplaar gekozen. Als vrouw ook gemakkelijk mee te nemen in een handtasje.
De levering is prima. Goed verpakt en de volgende dag in huis. Helemaal top,!

Marijn 17-07-2024

Altijd gemakkelijk om bij dit bedrijf te kopen. Mocht er wat zijn dan hebben ze een prettige helpdesk en gunstige garantie afhandeling.

DS 16-07-2024

Zwilling koksmes gekocht. Voor keukenmessen een ruim assortiment, goede prijzen en heel veel ondersteunende tekst en uitleg. Ook uitgebreide filter mogelijkheden. Goed verpakt en snel verzonden.

Lou 15-07-2024

Alles klaar en duidelijk vermeld in de webshop. Correcte levering en betaling.

Jannie 3 15-07-2024

Een overzichtelijke webshop met goede informatie.
Via onze zoon werden we geattendeerd op deze shop.
Wij zijn zeer tevreden over het bestelde product.

Ton Lampe 15-07-2024

Snelle levering en perfect verpakt duidelijke website met gebruikersvideo, ik kom zeker terug.

Im 14-07-2024

Messen met gravering besteld. Bestellen ging makkelijk en het graveren verliep ook soepel. Waren daardoor snel binnen en had daardoor een mooi persoonlijk cadeau on te geven.

Roeland 13-07-2024

Knives and Tools heeft een bijzonder interessant assortiment dat je niet vaak terugvindt bij andere winkels. Alles wordt duidelijk en helder gepresenteerd. De afhandeling van de bestelling verloopt voorspoedig en keurig, inclusief de communicatie over een artikel dat uiteindelijk later werd geleverd dan initieel aangegeven. Prima voor mekaar!

Patrick 12-07-2024

Ik ben al geruime tijd klant omwille van de ruime keuze van zaklampen. In mijn geval was dat voor bewakingsdoeleinden.

Menno 12-07-2024

Snelle levering, prima communicatie en de prijs was het aantrekkelijkst van alle aanbieders.

R Wolak 11-07-2024

Prima bedrijf, goede service. Snelle reactie. Ik vroeg om een gravering, is perfect uitgevoerd. Vriendelijk, kundig. Al jaren klant. Ik ga niet naar een andere leverancier voor messen.