Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,6

Guo 04-08-2020

Wederom wordt de mijn ruim van tevoren bestelde product niet op tijd geleverd.

Althof 30-07-2020

Pakket niet bezorgd. Volgens de regels hoort een pakket aan de geadresseerde OF buren overhandigd te worden, met de nadruk op overhandigd. In GEEN GEVAL mag het op de stoep worden gezet.
Mijn bestelling is, volgens de track en trace code, bezorgd
Maar dit is dus niet het geval : op het moment van de zogenaamde levering was er niemand thuis.
Het pakket is ook niet bij de buren afgegeven.
Ik ben nu al een week bezig om hetzij mijn geld terug te krijgen, hetzij een nieuw artikel toegestuurd te krijgen.
Tot mijn verbazing vroeg een medewerker van de kantenservice of ik even zelf aan de postbezorger navraag kon doen.
Te gek voor woorden: het is aan de afzender om een onderzoek in te stellen, niet aan de ontvanger.
Ik vjnd dit zeer slecht van knives and tolls.

Kok 25-07-2020

Op 16 juli een bestelling geplaatst (Wüsthof Classic 7-delig in blok). Zou na ongeveer 3 dagen geleverd worden. Tweemaal bellen met de klantendienst heeft niet veel geholpen. Nu meer dan een week later nog steeds geen bericht. De messen mogen dan misschien wel goed zijn (dat kan ik tot nu toe nog niet beoordelen en dat is het product van een fabriek). Intussen hebben ze dezelfde set messen (die ze dus vooralsnog niet leveren) met € 32,35 in prijs verlaagd....

Deze website verkoopt rommelig en communiceert volstrekt onvoldoende, terwijl het gehele bedrag vooraf reeds is betaald. Kortom hele slechte service, en helaas blijkt het dat dit nu meer voorkomt. Ik zou aanraden om deze shop dus echt te vermijden.

Beste Kok,

Sorry dat je bestelling alles behalve soepel verlopen is.
Ik neem contact met je op om het verder te bespreken.
Wanneer de messen in de tussentijd goedkoper zijn geworden, krijg je uiteraard dat verschil teruggestort.

Beste Kok,

Even ter bevestiging, maar ik heb zojuist de € 32,65 naar je teruggestort en ik verwacht de levering morgen.

Maurice 22-07-2020

Bestelling geplaatst op 7 juli voor een artikel wat niet op voorraad was (Wusthof messenset) maar binnen 5 dagen geleverd zou worden.
op 15 juli nog steeds, en maar een email gestuurd.
22 juli geen pakket, en geen antwoord op de email, en dus maar gebeld. hier werd vertelt dat ik waarschijnlijk volgende week kan ontvangen zodra ze de nieuwe voorraad hebben verwerkt.
Afwachten dus maar en hopen dat het 3 weken na de bestelling een keer geleverd word

Hoi Maurice,

Sorry dat het allemaal veel langer duurt dan dat je van ons had mogen verwachten. We zitten met Wüsthof even omhoog qua levertijden en verandering van hun assortiment.
We moeten jou hier sowieso beter van op de hoogte houden natuurlijk.

Hoi Maurice,

We moeten jou hier sowieso beter van op de hoogte houden natuurlijk.

RvdHul 21-07-2020

Op 30.6.2020 een Wusthof 7 delig messenblok besteld, levertijd volgens site 3-5 dagen. Order bevestigd en dan blijft het stil, maar eens gebeld maar na 10 minuten nog niemand aan de lijn. Daarna chatverkeer, set wordt binnen een week geleverd. Helaas. Via hun site een mail gestuurd, bleef weer stil. Gisteren, 20.7, weer mail en eindelijk een reactie. Set niet meer leverbaar. Kortom slechte ervaring temeer omdat ik er zelf achteraan moet, terwijl zij mij hadden moeten informeren. Jammer.

Beste R. vd Hul,

Sorry voor het uitblijven van de juiste communicatie.
We hadden er korter op moeten zitten dat is een ding wat zeker is.
Daarnaast heeft Wüsthof een enorme update door het assortiment gehaald en komt dat er voor jou ook nog bij.

Allesbehalve de schoonheidsprijs verdient dit.
Excuses voor het ongemak!

Beste R. vd Hul,

Sorry voor het uitblijven van de juiste communicatie.
We hadden er korter op moeten zitten dat is een ding wat zeker is.

Allesbehalve de schoonheidsprijs verdient dit.
Excuses voor het ongemak!

Vider69 07-02-2020

Zeer snelle levering en helaas was er een foutje in mijn bestelling geslopen doordat de originele fabrikant het verkeerde artikel had ingepakt. Woensdag teruggestuurd. Donderdag bevestiging dat het inderdaad verkeerd was gegaan en vrijdag het juiste artikel voorzien van een persoonlijk kaartje ontvangen. Top service.

Dirk 04-01-2020

Tot op heden 20 bestellingen geplaatst;
100% tevreden over de duidelijke site.
Alle producten op tijd en in perfecte staat aangekregen;
Top bedrijf en zeker aan te bevelen.
Bedankt Knives and Tools.

Erik Ramaekers 21-12-2019

Kocht voor de Tweede keer een Ohta mes.Het eerste miste de coating aan 1 kant(jaar geleden was dat) ik dacht echter dat ikzelf daar schuldig aan was omdat ik toen een doekje gebruikte om carbon staal messen te beschermen,deed dat doekje dan ook weg.Nu jaar later koop ik een tweede Ohta in Cocobolo hout en de coating (toch een heel belangrijk deel van een Ohta mes)is aan beide kanten zo goed als verdwenen.Als ik geen nieuwe krijg koop ik nooit nog bij Knives and Tools.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 24-12-2019

Hoi Erik,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat beide messen niet naar verwachting voldoen. Wij gaan je een e-mail sturen om te zorgen dat het probleem opgelost kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Serviceteam Knives and Tools

Bert 07-12-2019

Prima winkel, ze stuurden mij een onderdeel van een gasbrandertje gratis en voor niks terwijl ik dat ding jaren geleden gekocht had

Hans Kamphof 14-09-2019

De firma Knives and tools is een betrouwbare webwinkel met een
meer dan uitstekende klantenservice

Kees 06-09-2019

Prima spullen en zodra er iets niet goed was (bij mij zat de batterij verkeerdom in een zaklamp) mailde ik een foto en stuurden ze een uitleg).

Wim 26-08-2019

Verrekijker hier gekocht. Duidelijke site met goede uitleg. Toch voor een te groot exemplaar gekozen. Na telefonisch overleg deze zonder problemen kunnen omruilen voor een kleiner exemplaar. Het prijsverschil werd snel teruggestort.
Snel geregeld dus met hun prima service.

Leatherman wave+ 03-07-2019

Als cadeau een Leathermann wave+ besteld inclusief graveren.

Duidelijke website en heldere instructies m.b.t. het graveren.
Daarnaast een snelle en vriendelijke communicatie.

Het resultaat is erg mooi geworden en de ontvanger is er meer dan blij mee.

R Winkel 26-06-2019

Knives and Tools, not for fools!
Ik moet zeggen dat ik al jaren lang prachtige messen verzamel en Knives and Tools heeft altijd de scherpste prijzen en houd zich 100% aan de levertijden.
Voor al je messen moet je dus echt hier wezen.
Ik koop in ieder geval nergens anders.
Hun internetsite is mooi en heeft zeer duidelijke informatie over je gekozen product.
Ik ben zeer, zeer zeeeeer tevreden.

Peter 25-06-2019

Prima site met goede voorlichting over produkten. WYSIWYG. Levering zoals toegezegd. Prima kwaliteit. Enige op/aanmerking: op de eigen sites van de messenproducenten kunnen meer modellen en uitvoeringen worden aangeboden dan bij KATO.

Fred 25-06-2019

Ik heb een kleine led schijnwerper gekocht bij Knives and Tools ik werd keurig geholpen, en de levering was ook perfect, ik heb in het verleden ook al led producten gekocht en dat ging ook prima, ik beveel Knives and Tools aan om mooie producten te kopen.

Huub 24-06-2019

Goede omschrijving, groot assortiment, snel geleverd en geheel naar verwachting. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Terry 24-06-2019

Prima site, snel en overzichtelijk.
Levering uiteraard binnen de gestelde tijd en product zoals verwacht.

Juri 24-06-2019

Ik had 2 messen besteld van €65 en 1 daar van was verbogen. Na een telefoon gesprek moest ik foto's sturen, en pas een week later kreeg ik antwoord. Het antword dat ik kreeg vroeg om foto's van het mes, maar die had ik al gestuurd in de eerste mail... Na dat ik opnieuw had gebeld kreeg ik eindelijk een retour formulier en zou ik kosteloos een nieuw mes van ze krijgen. 2 weken later heb ik er nog steeds niets van gehoord, dus heb ik opnieuw gebeld. De gene aan de telefoon vertelde mij dat de persoon die over de retour artikelen gaat op vakantie was... voor de volle 2 weken dat ik schijnbaar zat te wachten. Ik vind dit voorbij belachelijk en onacceptaabel.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 26-06-2019

Beste Juri,

Dit verdient alles behalve de schoonheidsprijs vanaf onze kant. Ik ben alles nog even nagegaan en er zijn meerdere momenten geweest dat we sneller hadden moeten handelen.
We gaan het intern verder bespreken en zorgen dat dit op deze manier niet meer gaat gebeuren.
Ik neem nog even contact met je op over of ik verder nog iets voor je kan betekenen.

Service Team Knivesandtools

Sjoerd 23-06-2019

Scherp geprijsd, snelle levering en een simpele webshop (als in proces van aankoop)!

Tomasz 23-06-2019

Beste web winkel in Nederland goede website mooi gemaakt goed zoek 🔪 programma goed service

Joyce 22-06-2019

Handige website, makkelijk zoeken. De uitleg over graveren vond ik iets onduidelijk, maar kreeg een snelle reactie via Messenger en daarna ging het prima. De designtool is ook veel makkelijker op de laptop dan je telefoon (logisch). Snelle reacties bij vragen en aardige mensen aan de telefoon. Het uiteindelijke product was precies zoals ik het bedoeld had incl. gravering. Ben heel erg blij met het resultaat!

Jos Konings 21-06-2019

duidelijke website, mooie producten, prijs/kwaliteit kan beter, after sale service kan beter, ik had veel moeite om een beschadigd zakmes(McCusta) gerepareerd te krijgen!

Verder een goed bedrijf

Leo 21-06-2019

Al meermalen producten besteld en nog nooit een klacht kunnen noemen.
Duidelijke website en goede prijs.

Peter 21-06-2019

Zeer snelle levering op het afhaalpunt naar mijn keuze. Altijd uitstekend verpakt. Persoonlijke wensen naar tevredenheid uitgevoerd. Top winkel!!

Henk 21-06-2019

1. Snelheid (wat ze beloven doen ze = voor 22.00 heb ik besteld en de volgende dag is er geleverd)
2. De lage prijs van de producten

Sophie 21-06-2019

Goede service; netjes op hoogte gehouden en snelle levering. Het product dat ik kocht (schilmes) is van hoge kwaliteit en vlijmscherp.

NigelHutson 21-06-2019

Ik heb de Skerper Basic slijppakket (2 stenen plus keramische slijpstaaf, €63.95 incl. verzendkosten) besteld. Is de volgende dag thuis afgeleverd. Prima produkt!! Ook is de gratis informatie over het slijpen van mesen op hun website, inclusief mooie video's, van zeer hoge kwaliteit. Echte aanrader!

Dignis 20-06-2019

Zakmes besteld en snel ontvangen. Nog steeds heel blij ermee. Ik had één van de kleinste messen uitgekozen, het kwam thuis in een pakket waar wel 10 van zulke messen in kunnen. Maar dat doet niets aan het mes af. Prima!

Els 20-06-2019

Ik heb voor deze leverancier gekozen in de eerste plaats omdat ze het specifieke artikel aanboden dat ik zocht. Eenmaal contact gehad, was ik verkocht. Vriendelijke service en bereidwilligheid de verzending aan te passen zoals ik het graag wilde. Prima leverancier! Snel en prettig!

R Kramer 20-06-2019

Na de aanschaf van mijn Leatherman multitool zakmes wilde ik weten hoe je deze moet onderhouden. Al snel via Google werd ik naar deze website verwezen. Hier word goede uitleg gegeven over hoe je dit het beste kunt doen, mede door duidelijke filmpjes. Op de site heb ik de nodige spullen besteld voor een goede prijs,en een snelle levering.

Ronald 20-06-2019

Super makkelijk bestellen en volgende dag gelijk binnen!!
Enkel hebben ze teveel keus waardoor ik niet kon kiezen😜

E.P 19-06-2019

Mooi ladeblok! Prima omschrijving van het product op de site. Geen verrassingen bij de (snelle) levering. Degelijk verpakt. Keurige communicatie bij bestelling en wanneer er bezorgd wordt.

Ron 19-06-2019

Ik heb nagedacht wat ik zou kunnen verzinnen om minder dan de maximale score te geven. Ik zou het niet weten. Ik bestel wel vaker wat bij Knives and Tools en tot op heden verloopt alles perfect. 🤞fingers crossed!

Dirk 19-06-2019

Keurige shop, goede site die goed te bedienen is. Zoekresultaten worden netjes weergegeven. Ook om hun expertise staan ze goed bekend.
Verder is het bestelproces goed en geeft de site een keurige communicatie.

SP 19-06-2019

Top messen en een top service. We hadden per ongeluk een mes dubbel besteld en deze was binnen no time geruild. Hele scherpe messen en fijn om de lekkerste gerechten mee te koken

P. 19-06-2019

good site with a nice overview and easy selection options. they sell a large range of products for both budget and high end users. payment is easy and shipping is fast and products are well protected.

Esther 19-06-2019

Via google gevonden, super blij mee!
Een mooi mes laten graveren en het was super snel geregeld en thuis bezorgd! Echt top!

Johanna 19-06-2019

Goede communicatie. Artikel was even niet op voorraad, maar werd hiervan onmiddellijk op de hoogte gesteld. Goede prijs/kwaliteitverhouding én ook nog eens een extra (niet verwachte) korting.

Arjan 18-06-2019

Uitgebreid assortiment en een snelle verwerking van de bestellingen. Daarnaast extra info over de producten zoals onderhoud van de producten en de verwerkte materialen. Met regelmaat een update van het assortiment. Nette correcte klantenservice. Een aanrader dus...

Kokkisarron 17-06-2019

Nu al een paar keer een order geplaatst en altijd correct en snel verwerkt. Ook 1x de graveer optie besteld en ook dat zonder probleem. Mooi compleet assortiment en een overzichtelijke site.

Paul van Binsbergen 17-06-2019

Kwaliteitsprodukten worden aangeboden. Top in het assortiment. Ik heb vaker besteld en blijf zeer tevreden.
Snelle en duidelijke levering.

Jack van Hoof 17-06-2019

Vriendelijke service. Doen wat ze beloven en denken eventueel mee. Snelle levering en je weet precies wanneer het komt.

Marcel 17-06-2019

Dit is een prima shop. De site is overzichtelijk en ze geven een snelle service.

Ruben 17-06-2019

Ben nu verschillende keren in Apeldoorn bij Knives and Tools geweest en altijd goede service en kundig personeel met verstand van zaken.
Zeker de moeite waard om langs te gaan !

Bert V 17-06-2019

Hele mooie collectie messen met scherpe prijzen. Veel op voorraad dus snel in huis.

marjan 17-06-2019

Wilde set slijpstenen aanschaffen. Gegoogeld en kwam op deze site. Overzichtelijke site. Stenen besteld en deze zijn volgens afspraak keurig geleverd

Frank Baidenmann 16-06-2019

Goede website, via vriend ervan gehoord, duidelijke product-weergave, prima afhandeling.

Erik 16-06-2019

Duidekijke site en zeer snelle levering. Meestal de goedkoopste. Zeer aan te bevelen.

Hein 16-06-2019

Om 21:00 uur een mes besteld, volgende middag netjes bezorgd, deugdelijk verpakt. En het mes zelf, van Enzo. Zoals beschreven en heel scherp. Opnieuw tevreden als klant!