Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stimo 18-03-2024

Had mijn bestelling voor 22.00 uur besteld en dus weer al de volgende dag geleverd op het door mij gekozen afhaalpunt. Weer heel goed!

H.D. 16-03-2024

Ik had een messentas nodig. De bestelling plaatste ik in het begin van de avond en de volgende ochtend werd het rond 08:00 uur geleverd. Prima!

Willem.k 16-03-2024

Mooie spulletjes en een snelle correcte levering. Al meerdere malen besteld bij deze winkel , gaat altijd goed.

Johan 15-03-2024

Snelle levering , goedkoop en perfecte kwaliteit .
zou zo weer bij zelfde site bestellen .

Jaap 14-03-2024

Duidelijke website en de spullen zijn keurig afgeleverd.
Ik ben erg te spreken over de hoge kwaliteit die wordt geleverd.

B 13-03-2024

Aftikker gekocht maar gewoon weer net zo mooi en snel geleverd als altijd met een kleine krasje erop wordt de functie er niet minder op super blij mee bedankt op naar de volgende bestelling

Kees 13-03-2024

Een erg prettige webshop. Veel service, mooi up to date assortiment en snelle en betrouwbare verzending .

Herbert 12-03-2024

Duidelijk, overzichtelijk en fijn om te bestellen..... mooie spullen die altijd van pas komen.

Toon 12-03-2024

Groot assortiment en zeer snel geleverd zoals altijd. Prettige prijzen. Voor mij de webwinkel qua messen, multitools en outdoor spullen.

Hein 11-03-2024

Nette prijzen, goede informatie en alles keurig verpakt. Kortom: ik ben content met de geleverde service.

Michel 10-03-2024

Mooie overzIchtelijke website, duidelijke communicatie, snel bezorgd en vriendelijke medewerkers. Ik ga hier zeker weer bestellen in de toekomst en kan het van harte aanbevelen.

Miranda 10-03-2024

Ben zeer tevreden over de kwaliteit die geleverd wordt en ook de uitleg die je online op de filmpjes kan zien. Ben er erg blij mee

Berty 09-03-2024

Een goede messenslijper gekocht voor een prima prijs.
Binnen 3 dagen bezorgd.
Zerr tevreden

Willem 09-03-2024

Snelle levering, duidelijke website, vriendelijk personeel ..................

Mitchell 08-03-2024

Super webshop. In de afgelopen tijd veel kunnen kopen. Van bijv een nitecore zaklamp tot survival schep en messen. Levering komt altijd keurig op tijd. En ben nog lang niet uitgekeken, dus blijf jullie in de gaten houden. Echt een aanrader.

Hans Brons 07-03-2024

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van een mes.vooral het kundige advies wat mij gegeven werd was fijn om te horen. Ook de service was geweldig.
Zeer aan te bevelen.
Hartelijk dank.

Nijskens 06-03-2024

Goed verpakt, snel bezorgd en ik ben zeer tevreden over de werking: de messen die ik geslepen heb zijn vlijmscherp.

Petra Hoek 06-03-2024

Was op zoek naar een goed broodmes voor m’n zelfgebakken brood en heb op advies van een medebakker het Victorinox broodmes 26 cm gekocht , niets dan lof voor zowel het mes als de snelle levering van Knives and Tools !

Henk 02-03-2024

Overzichtelijke en duidelijke website, alle info om de juiste keuze tussen de grote hoeveelheid aan producten is aanwezig en helpt echt. De organisatie komt haar beloften inzake zeer snelle/tijdige leveringen na. De prducten stellen niet teleur en zijn conform de beschrijvingen in de website

Zeer betrouwbare winkel/website

KUIG 02-03-2024

K&T levert kwaliteit spullen, een goede service, boven de 50 euro gratis verzending, vandaag besteld op voorraad morgen bezorgd, een top website.

David 01-03-2024

Zoals altijd een vlotte levering, prima verpakt en heldere communicatie rondom de bestelling. Knives and Tools is mijn go to webshop.

Ollie 01-03-2024

Zonder enige uitzondering houdt men zich 100% aan de afspraken. Op tijd besteld is op tijd in huis. Een lichtend voorbeeld voor de ‘grote’ webshops en hún distributeurs. Geen mits, geen maren. Gewoon service. Prima service.

Gerard 01-03-2024

Product en bezorging zoals beloofd en verwacht.
1e bestelling bij dit bedrijf, en zeer tevreden 10/10

Ronald 29-02-2024

Zeer snelle levering van mijn bestelde mes. Mes komt exact overeen met de foto op de site.
Perfecte aankondiging en levering op de verwachte dag en tijdstip. Aanrader deze webwinkel.

Henk 28-02-2024

Goedkoop-25% onder gangbare prijs! Snel geleverd. Hele goede informatie zonder opdringerig te zijn