Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 128 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leatherman wave+ 03-07-2019

Als cadeau een Leathermann wave+ besteld inclusief graveren.

Duidelijke website en heldere instructies m.b.t. het graveren.
Daarnaast een snelle en vriendelijke communicatie.

Het resultaat is erg mooi geworden en de ontvanger is er meer dan blij mee.

R Winkel 26-06-2019

Knives and Tools, not for fools!
Ik moet zeggen dat ik al jaren lang prachtige messen verzamel en Knives and Tools heeft altijd de scherpste prijzen en houd zich 100% aan de levertijden.
Voor al je messen moet je dus echt hier wezen.
Ik koop in ieder geval nergens anders.
Hun internetsite is mooi en heeft zeer duidelijke informatie over je gekozen product.
Ik ben zeer, zeer zeeeeer tevreden.

Peter 25-06-2019

Prima site met goede voorlichting over produkten. WYSIWYG. Levering zoals toegezegd. Prima kwaliteit. Enige op/aanmerking: op de eigen sites van de messenproducenten kunnen meer modellen en uitvoeringen worden aangeboden dan bij KATO.

Fred 25-06-2019

Ik heb een kleine led schijnwerper gekocht bij Knives and Tools ik werd keurig geholpen, en de levering was ook perfect, ik heb in het verleden ook al led producten gekocht en dat ging ook prima, ik beveel Knives and Tools aan om mooie producten te kopen.

Huub 24-06-2019

Goede omschrijving, groot assortiment, snel geleverd en geheel naar verwachting. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Terry 24-06-2019

Prima site, snel en overzichtelijk.
Levering uiteraard binnen de gestelde tijd en product zoals verwacht.

Juri 24-06-2019

Ik had 2 messen besteld van €65 en 1 daar van was verbogen. Na een telefoon gesprek moest ik foto's sturen, en pas een week later kreeg ik antwoord. Het antword dat ik kreeg vroeg om foto's van het mes, maar die had ik al gestuurd in de eerste mail... Na dat ik opnieuw had gebeld kreeg ik eindelijk een retour formulier en zou ik kosteloos een nieuw mes van ze krijgen. 2 weken later heb ik er nog steeds niets van gehoord, dus heb ik opnieuw gebeld. De gene aan de telefoon vertelde mij dat de persoon die over de retour artikelen gaat op vakantie was... voor de volle 2 weken dat ik schijnbaar zat te wachten. Ik vind dit voorbij belachelijk en onacceptaabel.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 26-06-2019

Beste Juri,

Dit verdient alles behalve de schoonheidsprijs vanaf onze kant. Ik ben alles nog even nagegaan en er zijn meerdere momenten geweest dat we sneller hadden moeten handelen.
We gaan het intern verder bespreken en zorgen dat dit op deze manier niet meer gaat gebeuren.
Ik neem nog even contact met je op over of ik verder nog iets voor je kan betekenen.

Service Team Knivesandtools

Sjoerd 23-06-2019

Scherp geprijsd, snelle levering en een simpele webshop (als in proces van aankoop)!

Tomasz 23-06-2019

Beste web winkel in Nederland goede website mooi gemaakt goed zoek 🔪 programma goed service

Joyce 22-06-2019

Handige website, makkelijk zoeken. De uitleg over graveren vond ik iets onduidelijk, maar kreeg een snelle reactie via Messenger en daarna ging het prima. De designtool is ook veel makkelijker op de laptop dan je telefoon (logisch). Snelle reacties bij vragen en aardige mensen aan de telefoon. Het uiteindelijke product was precies zoals ik het bedoeld had incl. gravering. Ben heel erg blij met het resultaat!

Jos Konings 21-06-2019

duidelijke website, mooie producten, prijs/kwaliteit kan beter, after sale service kan beter, ik had veel moeite om een beschadigd zakmes(McCusta) gerepareerd te krijgen!

Verder een goed bedrijf

Leo 21-06-2019

Al meermalen producten besteld en nog nooit een klacht kunnen noemen.
Duidelijke website en goede prijs.

Peter 21-06-2019

Zeer snelle levering op het afhaalpunt naar mijn keuze. Altijd uitstekend verpakt. Persoonlijke wensen naar tevredenheid uitgevoerd. Top winkel!!

Henk 21-06-2019

1. Snelheid (wat ze beloven doen ze = voor 22.00 heb ik besteld en de volgende dag is er geleverd)
2. De lage prijs van de producten

Sophie 21-06-2019

Goede service; netjes op hoogte gehouden en snelle levering. Het product dat ik kocht (schilmes) is van hoge kwaliteit en vlijmscherp.

NigelHutson 21-06-2019

Ik heb de Skerper Basic slijppakket (2 stenen plus keramische slijpstaaf, €63.95 incl. verzendkosten) besteld. Is de volgende dag thuis afgeleverd. Prima produkt!! Ook is de gratis informatie over het slijpen van mesen op hun website, inclusief mooie video's, van zeer hoge kwaliteit. Echte aanrader!

Dignis 20-06-2019

Zakmes besteld en snel ontvangen. Nog steeds heel blij ermee. Ik had één van de kleinste messen uitgekozen, het kwam thuis in een pakket waar wel 10 van zulke messen in kunnen. Maar dat doet niets aan het mes af. Prima!

Els 20-06-2019

Ik heb voor deze leverancier gekozen in de eerste plaats omdat ze het specifieke artikel aanboden dat ik zocht. Eenmaal contact gehad, was ik verkocht. Vriendelijke service en bereidwilligheid de verzending aan te passen zoals ik het graag wilde. Prima leverancier! Snel en prettig!

R Kramer 20-06-2019

Na de aanschaf van mijn Leatherman multitool zakmes wilde ik weten hoe je deze moet onderhouden. Al snel via Google werd ik naar deze website verwezen. Hier word goede uitleg gegeven over hoe je dit het beste kunt doen, mede door duidelijke filmpjes. Op de site heb ik de nodige spullen besteld voor een goede prijs,en een snelle levering.

Ronald 20-06-2019

Super makkelijk bestellen en volgende dag gelijk binnen!!
Enkel hebben ze teveel keus waardoor ik niet kon kiezen😜

E.P 19-06-2019

Mooi ladeblok! Prima omschrijving van het product op de site. Geen verrassingen bij de (snelle) levering. Degelijk verpakt. Keurige communicatie bij bestelling en wanneer er bezorgd wordt.

Ron 19-06-2019

Ik heb nagedacht wat ik zou kunnen verzinnen om minder dan de maximale score te geven. Ik zou het niet weten. Ik bestel wel vaker wat bij Knives and Tools en tot op heden verloopt alles perfect. 🤞fingers crossed!

Dirk 19-06-2019

Keurige shop, goede site die goed te bedienen is. Zoekresultaten worden netjes weergegeven. Ook om hun expertise staan ze goed bekend.
Verder is het bestelproces goed en geeft de site een keurige communicatie.

SP 19-06-2019

Top messen en een top service. We hadden per ongeluk een mes dubbel besteld en deze was binnen no time geruild. Hele scherpe messen en fijn om de lekkerste gerechten mee te koken

P. 19-06-2019

good site with a nice overview and easy selection options. they sell a large range of products for both budget and high end users. payment is easy and shipping is fast and products are well protected.

Esther 19-06-2019

Via google gevonden, super blij mee!
Een mooi mes laten graveren en het was super snel geregeld en thuis bezorgd! Echt top!

Johanna 19-06-2019

Goede communicatie. Artikel was even niet op voorraad, maar werd hiervan onmiddellijk op de hoogte gesteld. Goede prijs/kwaliteitverhouding én ook nog eens een extra (niet verwachte) korting.

Arjan 18-06-2019

Uitgebreid assortiment en een snelle verwerking van de bestellingen. Daarnaast extra info over de producten zoals onderhoud van de producten en de verwerkte materialen. Met regelmaat een update van het assortiment. Nette correcte klantenservice. Een aanrader dus...

Kokkisarron 17-06-2019

Nu al een paar keer een order geplaatst en altijd correct en snel verwerkt. Ook 1x de graveer optie besteld en ook dat zonder probleem. Mooi compleet assortiment en een overzichtelijke site.

Paul van Binsbergen 17-06-2019

Kwaliteitsprodukten worden aangeboden. Top in het assortiment. Ik heb vaker besteld en blijf zeer tevreden.
Snelle en duidelijke levering.

Jack van Hoof 17-06-2019

Vriendelijke service. Doen wat ze beloven en denken eventueel mee. Snelle levering en je weet precies wanneer het komt.

Marcel 17-06-2019

Dit is een prima shop. De site is overzichtelijk en ze geven een snelle service.

Ruben 17-06-2019

Ben nu verschillende keren in Apeldoorn bij Knives and Tools geweest en altijd goede service en kundig personeel met verstand van zaken.
Zeker de moeite waard om langs te gaan !

Bert V 17-06-2019

Hele mooie collectie messen met scherpe prijzen. Veel op voorraad dus snel in huis.

marjan 17-06-2019

Wilde set slijpstenen aanschaffen. Gegoogeld en kwam op deze site. Overzichtelijke site. Stenen besteld en deze zijn volgens afspraak keurig geleverd

Frank Baidenmann 16-06-2019

Goede website, via vriend ervan gehoord, duidelijke product-weergave, prima afhandeling.

Erik 16-06-2019

Duidekijke site en zeer snelle levering. Meestal de goedkoopste. Zeer aan te bevelen.

Hein 16-06-2019

Om 21:00 uur een mes besteld, volgende middag netjes bezorgd, deugdelijk verpakt. En het mes zelf, van Enzo. Zoals beschreven en heel scherp. Opnieuw tevreden als klant!

Huibson 15-06-2019

Prima en snelle bediening.Prima en snelle bediening.Prima en snelle bediening.

Irisvds-91 15-06-2019

Ik kwam op deze site omdat ik de volgende dag iets nodig had, en er stond bij deze pagina; voor ....u. besteld, volgende dag in huis. Op de site had ik zo gevonden wat ik moest hebben, zonder dat ik echt wist wat ik precies zocht. alles was overzichtelijk, duidelijk, veel keus maar niet tè veel! Ik kom hier zeker terug!

De volgende dag zat ik te wachten op de postbode... en te wachten... en nog meer te wachten... helaas. De volgende dag bezorgen was niet gelukt. De dag erop kwam mijn product in goede staat binnen. Ik ben zeer en zeer tevreden!

JV 15-06-2019

Goed bedrijf: telefonisch bereikbaar, snelle levering, goede site, leuke aanbiedingen en extra's. Veel productinfo en aanvullende informatie over slijpen, tools, vuurmaken enz.

Edwin Graafmans 14-06-2019

Een echte topper !! Snelle levering , vriendelijke klanten service een mooi assortiment van zakmessen in allerlei prijsklassen Kortom top winkel

Hilbert 14-06-2019

Ik heb het bestelde product 's avonds om 10 uur via de PC besteld en het was de volgende ochtend om 09:00 hr bij mij thuis . Het was goed verpakt. PRIMA!!!!

bas visser 14-06-2019

Al jaren een prima service. Fijne website met flinke verzameling topkwaliteitsproducten.

Ireen 14-06-2019

Knives and Tools, winkelt duidelijk en prettig.
Het huismerk Eden, voldoet zeker goed.
Erg blij met Eden Classic Damast santoku 18 cm mes.
Voor de € 64,95 heb je een stevig scherp en mooi Santoku mes van 18 cm, dat lekker in de hand ligt
Het enige minpuntje, kan het gewicht zijn, het is aan de zwaardere kant.
Maar alles samengevat zeker een prima mes voor die prijscategorie.

Renato 14-06-2019

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met Knives and Tools.
De service is uitstekend. Heel vriendelijk personeel.
En telefonisch tot 22:00 bereikbaar...
Een zeer fijne onderneming

Peter 14-06-2019

Uitermate gunstige prijs, overzichtelijke en duidelijke site en snelle levering zoals afgesproken.

Kli 14-06-2019

Mijn bestelling is door Knives en Tools heel snel opgepakt en top afgehandeld. Veel dank mensen!

Raymond 13-06-2019

Een shop met zoveel keuzes dat ik het mes vond dat ik zocht. Een Victorinox angler. Afhandeling bestelling, betaling en bezorging ging heel soepel en zonder problemen.

Radiohead96 13-06-2019

Prima info op de site, enorme keuze.
Binnen 24 uur, in keurige verpakking thuis.