Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 479 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Erik 23-02-2021

We hadden een product besteld, eerst was er een mail dat het wat langer zou duren en daarna niets meer. Na 3 wkn zelf gebeld, het product blijkt niet op voorraad en levering kan pas over enkele maanden. Er wordt een vervangend product aangeboden met bijbetaling echter moet er eerst betaald worden voordat dit wordt afgestuurd. Op de vraag of er een garantie is dat het product dan snel geleverd wordt is het antwoord daar geven we geen garanties op.

Ik ben op een niet service gerichte wijze behandeld en ben zeer ontevreden over de dienst verlening

Chris 12-02-2021

Ik zit inmiddels twee weken op mijn bestelling te wachten. Geld is allang afgeschreven. Ik krijg ook geen duidelijkheid wanneer mijn bestelling een keer verstuurd gaat worden. Voorlopig dus een hele slechte ervaring:(

Peter Stikker 18-01-2021

Alles was snel geregeld en het bestelde item was binnen 1 dag al verstuurd en afgeleverd.
Top

Hevel 16-01-2021

Alles was super in orde. Deze bestelling had meerdere producten (die op voorraad waren) . Even mailcontact gehad van beide kanten. Snel geleverd en de producten zijn zoals ik verwacht had. Dus alles 100%.

FST 15-01-2021

supersnelle en correcte service met een heel mooi product. Heel netjes verpakt top!

Mossel 14-01-2021

Bijna een jaar geleden voor deze shop gekozen [voor zaklamp] ivm het assortiment en vooral ook door hun klantenservice, die uitstekende voorlichting gaf bij vragen over hun producten.
Deze beoordeling nu ivm het geduldig zoeken door hen naar de oplossing van een merkwaardig probleem [binnen garantie], waarbij gedurende dit gehele proces de communicatie zeer goed en snel was. Enige opmerking die ik daarbij kan maken is dat men zelf specifiek moet informeren naar een antwoordnummer om het artikel ter reparatie binnen garantie naar hen te sturen.

Linda 14-01-2021

Bij het zoeken naar een mandoline ben ik bij Knives & Tools terecht gekomen, mede vanwege een ruim aanbod op 'mandoline'-gebied. Mijn bestelling was prima verpakt.

Geert 14-01-2021

de communicatie, verpakking en aflevering ode website overzichtelijk, kortom niets op aan te merken

Ed 14-01-2021

Top service, snelle levering, enorm groot assortiment. Shop er regelmatig!!

Johan Lruwol 14-01-2021

Geachte heer/mevrouw,

Voor mijn eigen veiligheid vooral s’avonds, heb ik de Nitecore P20i voor het eerst bij jullie besteld. Had eerder de Nitecore P10, maar die was gevallen en wou niet meer aan.
Dus stuk.

Overal gekeken op sides. Bij Aliexpress was het goedkoopst, maar lange wachttijd.
In Nederland was als ik me niet vergis Knives and Tools het goedkoopst en in voorraad.

Dus de keuze was niet moeilijk. Bestellen dus.
Binnen drie dagen heb ik het in huis ondanks de drukte tijdens de feestdagen.
Ik voel mij weer veilig s’avonds.

Chris 14-01-2021

Ik heb vaker bij Knives and Tools besteld, zijn vaak scherp met prijzen en de service is altijd goed. Het enige nadeel vind ik soms dat ze niet alle merken van producten kunnen leveren.

Ook voor advies zijn ze goed bereikbaar! Fijn bedrijf producten te bestellen.

Jan 14-01-2021

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop. Snel bezorgd. Een mes van kwaliteit. Er was een kleine min puntje. Het schilmes was verpakt in een erg grote doos. Zonder.

Klaas 13-01-2021

K&T levert heel snel en geeft goede service. Personeel heeft verstand van producten.

Nol 13-01-2021

goede omschrijving van het product en na bestellen snel geleverd tegen een nette prijs

Jan Louws 13-01-2021

Ruime keuze, goede prijs en pakket ondanks kerst snel in huis. Prima feedback na bestelling

Roel 13-01-2021

Knives and tools al verschillende items op besteld. Altijd goede klantenservice, Snelle verzending,
En alles wat ik bij ze gekocht heb is van top kwaliteit.

Frans Huijgens 13-01-2021

Snelle levering, prachtig materiaal. Ik beveel zowel de winkel als de HDS lamp met accessoires van harte aan!

Sibrand 13-01-2021

Uitgebreid assortiment. Als het er niet is kan je zelfs vragen of ze het in het assortiment willen op nemen. ik heb door de jaren heen al flink wat afgenomen.

Geert 13-01-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat er een duidelijke uitleg wordt gegeven over het product. Ook zonder kredietkaart kan je iets aanschaffen. De Prijs ligt in de lijn van andere sites. Er is enorm veel keuze dus de kans dat je vindt wat zoekt is groot. Het artikel was goed ingepakt. Post Nl liet met tijdig de leveringsdatum weten. Het is makkelijk messen slijpen met de Work Sharp Guided Sharpening System. Enkel over het slijpen van gekartelde messen heb nog mijn twijfels. De uitbreidingsset is duur maar toch een meerwaarde.

Marcel 13-01-2021

Artikelen in de avond besteld . Op de website stond dat het een paar dagen kon duren, maar de volgende dag al binnen. Keurig verpakt.

Bert de Turck 13-01-2021

snelle levering, goede sortering, heldere informatie op website met goede productvergrotingen, leuke aanbiedingen

Hamko 13-01-2021

website met bijzonder goede voorlichting. Hierdoor een uitstekende keuze kunnen maken van een vlijmscherp broodmes: Wusthof classic met een lemmet lengte van 26cm wat uitstekend werkt bij zelfgebakken brood.

Nico 13-01-2021

Meermaals besteld bij K&T en steeds vlot alles ontvangen en alles netjes en degelijk verpakt.

Verder top service.

Marcel 13-01-2021

De site van K&T werkt goed en is overzichtelijk ingedeeld. Je bestelling wordt de volgende dag bezorgd door Post.nl. De verpakking is stevig. Ik heb al vaak iets besteld en heb nog geen minpunten kunnen ontdekken. Een goede webwinkel met mooie en kwalitatief goede spullen. Als het straks weer kan ga ik ook een keer de fysieke winkel bezoeken.

Roy 13-01-2021

Ze hebben een groot aanbod en ook een goede uitleg bij de producten die ze verkopen.

Kas 12-01-2021

Al meerdere bestellingen gedaan en tot dusver steeds snel en correct geleverd. Ook de kwaliteit van de producten is top

Jwn 12-01-2021

Nog niks gekregen, pakketje verloren 3 keer moeten bellen duurt een eeuwigheid met ze. Eerste keer dat ik hier wat koop, ook de laatste

Seppe 12-01-2021

Correct geprijsd,topproducten,snel verzonden.Altijd alles correct. Zeker een aanrader

Jasper Westra 12-01-2021

De beste online shop van Nederland.

Goede eerlijke service
Groot en divers assortiment
Nette prijzen
Snelle leveringen

theoldone 11-01-2021

goede service, was wat later door feestdagen en voorraadprobleem, maar dit was keurig van te voren gemeld.

John 11-01-2021

Prima shop, zeer correct geholpen, en artikel zeer deskundig en snel geleverd.

Rieken 11-01-2021

Ik heb de communicatie als zeer matig ervaren toen ik een mes bestelde dat uiteindelijk niet geleverd kon worden. Heb een aantal keren contact opgenomen maar ben nooit echt verder gekomen. Servicemedewerker gesproken die moeite had met de Nederlandse taal. De contacten waren telkens op mijn initiatief, de service en communicatie van K&T was erg reactief . Na twee (!) maanden wachten mijn bestelling maar geannuleerd.

Na verloop van tijd stond op de site dat het mes weer op voorraad was. Opnieuw besteld en nu snel geleverd.

Hans 11-01-2021

Goede webshop met veel keus aan messen en zaklampen. Snelle levering ondanks de corona perikelen. Zaklamp was goed verpakt in plastic en in kartonnen doos. Beschrijving op website was helder en compact.
Goede na service dmv email 2 weken na aankoop hoe een zaklamp te gebruiken en wat het aan onderhoud vergt. Ook tips voor het omgaan met de batterij. Erg tevreden met de Fenix TK22 UE tactische zaklamp, 1600 lumen.

Dries 11-01-2021

Mooie producten, overzichtelijke website met goede en duidelijke informatie en een snelle levering bij aankoop van een product .

Naomi 11-01-2021

Bestelling en bezorging vlot en duidelijk. Product is correct op de site beschreven en erg degelijk. Lees de beschrijving wel goed door: de slijpstaaf is geschikt voor van alles. De keramische doortrekslijper is alleen geschikt voor (zak)messen en ander klein gereedschap met een smal lemmet. Ik heb het product aangeschaft voor mijn Victorinox Huntsman en dit werkt uitstekend.

Enige minpuntje vind ik de hoeveelheid verpakking. Het product zit al in een stevige behuizing én zit ingepakt in een stevige verpakking van Victorinox. Het extra kartonnen doosje eromheen had veel kleiner gemogen of had een kartonnen, stevige enveloppe mogen zijn. Er zat ook materiaal erin tegen schuiven en een glossy reclamefolder. Geen behoefte aan. Erg veel afval voor zo'n klein product. Verder zeer tevreden.

X 10-01-2021

Site is duidelijk en gespecialiseerd.
Produkt voldoet uitstekend. Snelle bezorging.

Jaap 10-01-2021

Deze shop heeft alles voor een gerenomeerd merk knie. Vandaar ook hier geslaagd voor een accessoire

Marco 10-01-2021

De site geeft voldoende info over het product waar je naar op zoek bent.
Het is een gebruiksvriendelijk en duidelijk
Het gekozen product werd snel en netjes verpakt gelevert.
Het product doet ook wat er op de site vermeld staat
Kortom zeer tevreden.

Robert-Leusden 09-01-2021

Op de site, webshop, staat exact wat het product kan en hoe het wordt uitgeleverd.
Kortom Knives and Tools doen wat ze zeggen en leveren ook.
Levering was correct ook in de Corona tijd, item was fabriekscherp.

Ron 09-01-2021

Goede duidelijke omschrijving, ondanks niet op voorraad zeer snel geleverd, paar dagen!

LJ92 09-01-2021

Mooie artikelen en goede service. Was ondanks de drukte rondom bezorging tijdens de feestdagen de volgende dag al binnen!

Tevreden klant 09-01-2021

Overzichtelijke webpagina, goede producten en een snelle levertijd en goed verpakt. Geen mega doos voor een klein product.

B en J 09-01-2021

Heel goed en betrouwbaar bedrijf! Al veel vaker wat besteld. Altijd keurig geleverd en verpakt! Prachtige en vlijmscherpe messenset hangt nu te pronken in de keuken. Bijzonder tevreden klant!

Christiaan 08-01-2021

Top. Prima materiaal. Correcte prijzen. Geweldige communicatie. Website 👍🏻 Snelle levering.
Tevreden klant.

Thijs 08-01-2021

Onlangs een Lanky slijp oplossing voor in de broekzak gekocht: geweldig ding. Doet absoluut wat het belooft.
Over de online-shop:
Goede informatie, goede prijzen, goede leveringscondities, goede traceerbaarheid van de gekochte goederen.
Geweldige winkel dus.

Nb Ikzelf vind de reviews per product erg belangrijk; deze bepalen grotendeels of ik iets koop of niet.
Dus: Geen- of onvoldoende reviews bij een product betekent voor mij eigenlijk: no go....

Maar goed, nogmaals: geweldige winkel.

Jacques en Co 08-01-2021

Zeer tevreden over alles. Producten en diensten zoals keuze en leveringen en voorraden

Top winkel met goede producten en service 08-01-2021

Goed geprijsde en degelijke producten.
Het advies wat gegeven wordt is bruikbaar en knives and tools beantwoorden snel je vragen.
Als er wat mis is met je mes, multitool, zaklamp of ander product, bieden ze goede service, reparaties of vervangende producten.
Ik ben een tevreden klant en zal dat zeker de komende jaren blijven.

Bert 08-01-2021

Hartstikke goed ben dik tevreden, product was keurig ingepakt netjes verzorgd

Marcel 08-01-2021

Breed assortiment, duidelijke omschrijving van producten. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Rick Jansen 07-01-2021

Al meerdere spullen besteld , altijd keurig verpakt en snel geleverd.
Ook de duidelijke omschrijving van producten is erg fijn. Ga zo door !!