Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjan 22-09-2021

Mijn Maglite werd kostenloos en zonder problemen gerepareerd en geretourneerd; super service!

Henriette 10-09-2021

Hier vind je kwaliteit voor oa zaklampen. En een perfecte service en garantie!
Na intensief gebruik laadde een klein zaklampje niet meer op, waarvoor ik onder garantie een nieuwe kreeg toegestuurd. Helaas was daar iets aan gebroken en per omgaande na het terugsturen wederom een nieuw exemplaar ontvangen, waar ik weer heel blij mee ben. Zeker een bedrijf wat ik aanraad!

Robert 08-09-2021

2.5 jaar geleden een Fenix TK20R zaklamp bij hun gekocht . Al veel plezier van gehad maar afgelopen maand deed de lamp niets meer. Contact gezocht met K& t en daarna opgestuurd. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe zaklamp thuisgestuurd.
Top communicatie en sevice! Heel netjes opgelost.

Kees 06-09-2021

Er was een probleem ontstaan met een product dat ik bij K&T enkele jaren geleden gekocht had, het garantie bewijs was ik al lang kwijt maar na tel contact waarbij ik de vraag had om een eventueel reserve onderdeel te kopen werd mij gevraagd het artikel op te sturen. De gegevens werden mij per direct per mail verstuurd en enkele dagen later kreeg ik een mail dat het artikel naar mij geretourneerd werd, volledig nagekeken en met nieuwe onderdelen zonder reparatie kosten of verzendkosten. Ik ben super en vriendelijk geholpen wat tegenwoordig helaas steeds meer een zeldzaamheid aan het worden is en kan dus K&T van harte aanbevelen.

Triek 04-09-2021

Ondanks dat ik had aangegeven dat ik geen kans zou maken op garantie omdat ik zelf al had lopen kloten(lees geprobeerd te repareren) aan het onderdeel en ik een nieuw onderdeel wilde bestellen/kopen heeft knives And tools mij onder garantie een nieuwe onderdeel toe gestuurd.

En het mes dat ik later besteld heb is perfect en snel verstuurd. Ook het persoonlijke beterschap kaartje na mijn motor ongeluk was ik erg blij verrast en waardeer ik erg. De medewerker leest in ieder geval mee op de bekende Messenplatforms.

Fijne webshop waar ik al een langere tijd graag mijn messen spulletjes bestel.
Ga zo door.

Joris 27-08-2021

Mijn Fenix zaklamp haperde af en toe. Deze opgestuurd naar knives en tools voor reparatie. De zaklamp is vlot en vakkundig gerepareerd.

Ruud 26-08-2021

Goede service en goede kwaliteit voor een mooie prijs! Ik beveel producten van deze winkel zeker aan.

Marcel van Egmond 26-08-2021

Tsja een punt afgebroken van mijn Falkniven balen. Natuurlijk is het geen garantie. Maar toch hebben ze het mes nagekeken en snel weer teruggestuurd met een tip om hem naar Falkniven te sturen om er een nieuwe punt aan te laten slijpen

Bert 25-08-2021

Onlangs was er defect ontstaan aan een Fenix zaklamp. Na het opsturen werd deze kosteloos geheel vervangen. Pet je af voor zo'n service.

Mark 25-08-2021

Batterijen na 1 jaar en 3 maanden stuk, dit gemeld en ze hebben mij gratis nieuwe batterijen gestuurd.
Toppie,

Boom 16-08-2021

Zoals altijd weer een vliegensvlugge én nette verzending. De bestelde spullen zijn van een kwaliteit die je mag verwachten.
Kortom, niets op aan te merken. Hier kan menig webshop nog wat van leren.

Stephane Semeelen J.Y. 14-08-2021

Snelle levering
Snelle service
Perfecte klantenservice
Ongelooflijke veel keuze
Super kwaliteit

Peter 14-08-2021

Op de site vind je veel informatie over de producten met duidelijke foto’s. Levering van bestelde producten is ook prima. Zoek ik iets wat ik graag wil hebben voor de jacht of voor dagelijks werk dan is er eigenlijk maar een site waar ik ga zoeken

Mo 12-08-2021

Ik heb een fenix tk16.
Wat een ongelofelijk goed apparaat.
Heeft mij nog nooooit in de steek gelaten.
Ik adviseer 'm iedereen.

Ray 12-08-2021

Goede gebruiksvriendelijke webshop.
Ik ben al jaren zeer tevreden.
Geweldig breed assortiment, met uitstekende omschrijvingen van de producten.
Leveringen altijd prima op tijd.
Ook de periodieke mailing/nieuws updates wordt als prettig ervaren.

Mes 11-08-2021

Perfecte service. Als je het niet weet helpen ze je. Super service van het bedrijf

Lein 11-08-2021

Heel uitgebreid aanbod, graveren mogelijk, snelle service en vriendelijk contact.
Het laten graveren is een beetje lastig uit te zoeken maar meteen na de bestelling ontving ik al een mail waarin meer duidelijk werd.
Heel snel afgehandeld en een super product ontvangen met persoonlijke gravering.

Ingrid 11-08-2021

Na een aantal shops te hebben bekeken kwam ik steeds weer bij jullie shop uit. Meeste keus en goede prijs kwaliteit verhouding. De snelle levering was ook super. Net als de zorgvuldige verpakking van de snijplank.

JJ Brouwer 11-08-2021

Topwinkel. Goeie site. En Alleen maar kwaliteits artikelen. Na ontvangst van mn De Buyer pan. Nog een keurig vervolgmail binnen over de behandeling en onderhoud ervan.
Super

PB 10-08-2021

Niet alleen correcte informatie op de website en snelle levertijd, maar een uitstekende klantenservice bij vragen en garantie aanspraken. Maximale score!!

Peter 10-08-2021

goede en snelle levering en als er onverhoopt een keer wat stuk gaat (zoals mijn hééééle dure ledzaklamp dan word het zelfs na 3 jaar kosteloos en onder garantie geheel hersteld en binnen 4 dagen weer werkend in huis. Top service dus!

Willem Steensma 10-08-2021

Zoals altijd snelle levering, keurig verpakt. Retouraanvraag (lag niet aan het artikel maar aan mij) via de helpdesk ook perfect, duidelijke e-mails en snelle terugstorting van het aankoopbedrag. Zonder twijfel van harte aan te raden.

Wim Rozing 10-08-2021

Slecht, mes retour gestuurd ivm onveilige kwaliteit. Duidelijk aangegeven en zou extra aandacht krijgen van kwaliteitsafdeling.
Bij ontvangst nieuw mes hetzelfde probleem. En de service afdeling stuurt heel laat een reactie.
Kortom voor mij de laatste keer.

V. 10-08-2021

Knives and Tools are the best when it comes to kitchen equipment especially beautiful knives. I am not someone with knowledge of UI/UX but the site seems not confusing, looks fine and does it job, which I really like. No need for anything fancy. The delivery and the shipment to post offices was superfast and packaging great!

Arjen 10-08-2021

Zoals altijd is de bestelling snel en keurig bezorgd. Netjes ingepakt en je krijgt wat je ziet. De omschrijvingen van de artikelen zijn duidelijk en helpen met kiezen.

Joris 10-08-2021

Ik ben er tevreden over de webwinkel en bestel hier geregeld spullen, eigenlijk kijk ik niet eens verder omdat de winkel compleet is met een ruim assortiment, met eerlijke prijzen en een snelle afwikkeling. De artikelen worden snel verzonden in keurige originele verpakkingen. Eigenlijk gewoon precies wat je zou mogen verwachten. Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden maar kan me dan ook niet voorstellen dat niet correct zou worden opgelost.

Albert Wuijster 10-08-2021

Mooie duidelijke website, nette prijzen en supersnelle levering, degelijk verpakt. Kan niet beter!

Steven 09-08-2021

Uitstekende webwinkel die steeds snel en accuraat de bestelde goederen levert. De gebruiksvriendelijke site zorgt er ook voor dat je vlot uitkomt bij de artikelen waar je naar op zoek bent.

Jaap Middel 09-08-2021

Omschrijving van het product is duidelijk. De levertijd duidelijk aangegeven en het product werd tijdig en onbeschadigd geleverd.

René V 09-08-2021

Een persoonlijk mes besteld, helaas werkt de graveerpagina niet goed.
Knives & Tools heeft mooie spullen en service, dus maar een klein smetje op het blazoen.

Hans 08-08-2021

Webshop is duidelijk levering zeer punctueel
Product wat geleverd werd was na vier dagen kapot
Heb niet gereclameerd omdat ik de factuur al verwijderd had jammer

De mosselman 07-08-2021

De shop beloofd een goed product en zal het altijd proberen op te lossen. Ook is er veel kennis en proberen ze compleet te zijn in de beschrijvingen. Dit laatste wordt regelmatig vergeten door allerhande soorten ondernemers en is toch vrij belangrijk voor de klant.

Gk 07-08-2021

Great variety and info to make an informed choice. I got a simple opinel and very happy with the speed of delivery.

Sjors 07-08-2021

Mooie exclusieve Kengata besteld, snel geleverd door knivesandtools, ga hier vaker bestellen.

Paul 07-08-2021

Altijd een goede ervaring bij knivesandtools.nl. Ik bestel hier graag, het assortiment is enorm, en de levering en service (als je vragen hebt of zo) altijd uitstekend.
Ik zou het alleen fijn vinden als ze, met het oog op duurzaamheid, minder verpakkingsmateriaal en bijv. brievenbuspost zouden gebruiken wanneer dat kan, met name voor kleine items.

Niels 07-08-2021

DE énige echte website wanneer het om messen gaat.
Super ruim aanbod en men beperkt zich niet alleen maar tot de verkoop van hun producten. Er zijn nml ook talloze informatieve pagina's te vinden met uitstekende informatie over de te kopen producten of het gebruik ervan. Verder zorgt een zeer uitgebreide filter ervoor dat je jouw wensen kunt specificeren tot in de kleinste details. Wel zo fijn als je uit duizenden mag kiezen! Verder is het aanbod nauwkeurig geselecteerd door ze, rommel wordt er niet verkocht.
Verzending is netjes en snel. Wat ook fijn is, is dat je bij je pakketje ook altijd een leuke informatieve folder krijgt met nog meer inspiratie en informatie.
DE enige echte snoepwinkel voor alle messenliefhebbers onder ons! Kan er digitaal uren rondstruinen en me vergapen aan al het moois. Knives and Tools krijgt niet voor niets een 10 van mij en mijn zoon! We love them !!!

Karel lepsi 07-08-2021

Geweldig ik heb er vaak messen besteld en nu een zaklantaarn .had een kortingskaart van de vorige keer van mijn bestelling.maar deze was al verlopen .heb toen gebeld werd meteen te woord gestaan.Een medewerker beloofde me dat ze evengoed de korting zullen geven gewoon bestellen wij maken je de 15 % korting terug over en alles ging volgens afspraak

Geweldig bedrijf goede service

James 06-08-2021

Deze winkel verkoopt veelal kwalitatief goede spullen. Goede service ook en scherpe prijzen. Ik koop er graag iets.

Reinier 06-08-2021

Ruim assortiment,overzicht van alle accessoires.Duidelijke info,fijne communicatie.Na aankoop.Tips voor onderhoud.Informatief alles dik in orde.Product naar wens,voor vragen altijd welkom,kortom zeer tevreden.vele aankopen gedaan bij de firma.Dikke pluim,voorbeeld voor velen.Ga zo voort.

Piepie 05-08-2021

Heerlijke online shop! Mooie producten en een heldere kijk op de materialen, gebruiken, verder helpen na de aanschaf!
Kan niet anders zeggen dan dat het helder en duidelijk is van de keuze die je maakt tot de aanschaf ban het product (mooi verpakt) tot de nazorg….

Mooi bedrijf!

Haantje 05-08-2021

Degelijke website, communicatie via e-mail en producten. Goed verpakt en zeer snel in huis. Aanrader!

Stijn 05-08-2021

Duidelijk informatie, correcte afhandeling en levering binnen de gestelde tijd. Bestelde product van hoge kwaliteit.

R.G. Meijster 04-08-2021

Na bestellen op een zaterdag avond, had ik mijn order al op maandag binnen. Zelden mijn orders zo snel binnen gekregen en zeer.goed en netjes verpakt. Veel webshops kunnen hiervan leren, service met een hoofdletter S.

Johan Roelfsema 04-08-2021

Ik heb al heel wat bij Knives and Tools besteld. De afhandeling is perfect te noemen. Op vragen word altijd gereageerd en bij een mindere aankoop zonder problemen retour te sturen.
Ook de informatie die je wil weten over de producten zijn duidelijk weergegeven op de site. Dikke 10 van mij!

Inge van den Heuvel 04-08-2021

Zeer goede service.
onbekend waarom, maar mijn gekochte product was snel kapot. Zo zonder problemen kreeg ik een nieuwe opgestuurd! echt top!

BP Jansen 04-08-2021

Product wordt juist omschreven en snel verstuurd zonder enig probleem ontvangen. Site eenvoudig om de items die je wilt bestellen te zoeken en te kopen. Versturen ook in goede degelijke verpakking.

Roos 04-08-2021

Helder website, veel op voorraad en zeer snelle verzending. Uitnodigend om nog een keer te bestellen daar

Wincook 03-08-2021

Bijzonder goede webwinkel voor messen en aanverwante artikelen, goed en uitgebreid assortiment, snelle levering en vriendelijke klantenservice, bestelde artikelen worden de volgende werkdag geleverd.

Thomas 03-08-2021

Simpelweg goed. Naar behoren: snelle levering, goed product. Niets aan toe te voegen

Twan 03-08-2021

Ruim assortiment en prima communicatie. Mijn eerste bestelling bij Knives and Tools is snel geleverd.