Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marion 25-10-2023

Op zoek naar een verjaardags cadeau voor onze zoon kwamen we bij jullie terecht. Duidelijke site met alle informatie. Super snelle levering en een dol blje zoon. Dus een geslaagd cadeau. Echt een aanrader!

Bryan 24-10-2023

Bestelling na 2 weken nog niet ontvangen, bij klagen kreeg ik alleen een ticketnummer maar verder geen reactie.
Kan geen goede beordeling geven.

WOUTER 24-10-2023

Overzichtelijke website, duidelijke uitgebreide omschrijving, snelle levering en degelijk verpakt. Ook telefonisch goede voorlichting bij navraag aanvullende garantie.

Herman 22-10-2023

Al jarenlang goede ervaringen. Zowel messen als rugzakken, pouches en pannen. Goede service en netjes verpakt thuis.

JosM 22-10-2023

Goede kwalitatieve producten i.o.m. de gehanteerde prijzen - heldere productinformatie/revieuws - groot gespecialiseerd assortiment - goed verpakt/correcte levering. Dankjewel KnivesandTools! Ben zeer tevreden!

Laurence 21-10-2023

Moest bij toeval 2 zakmessen bestellen van Victorinox. Het navigeren op de site ging erg soepel. Beide messen waren gelukkig op voorraad. Bestel- en betaal proces verliep vlekkeloos en levering ging precies volgens prognose. Kortom een dik verdiende 10!!!

Rob 20-10-2023

Goede webshop, maar K&T is ook fysiek te bezoeken.
De website werkt intuïtief, is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie over de producten. Producten kunnen vergeleken worden. K&T heeft een vrij ruim assortiment, de prijzen zijn gunstig.
Van bestellen tot bezorgen, ik vind de afhandeling perfect.

Jan Boeve 19-10-2023

Levering was op tijd. Keurig.
Binnenwerk Zippo werkte niet goed. Vuursteen kwam te hoog uit houder en liep telkens vast.

Andre White 17-10-2023

Knives and Tools can certainly sell and deliver you a product like no-one else, just dont expect much in terms of after sales service. Ive had failed over-seas deliveries, recieved rust on blades and broken knives from them. Ended up solving these issues by myself at the end of the day. For that they get a very generous four out of ten from me.

Frits Schoonderbeek 16-10-2023

Fijn dat er ook een winkel is bij is. Kan je het product ook in het echt zien. Ging er heen voor een goed koksmes.
Vriendelijk personeel en goede adviezen. Bovendien scherpe prijzen.
Ben benieuwd wanneer de slijpcursus wordt gehouden.

Imre 13-10-2023

Tökéletes a kés minősége az árához képest!
A szállitás hibátlan!
Alles is perfect!!

Jan 13-10-2023

Een hele mooie webwinkel met hart voor hun product, wat tot uiting komt in de goed vormgegeven en overzichtelijke website, met goede productfoto's en -omschrijvingen, en vooral ook in een heel mooi assortiment.

Service is goed, snelle verzending, bestellingen zijn tot nu toe altijd de volgende dag geleverd - zelfs toen ik de laatste keer gevraagd had om op een later moment te verzenden in verband met afwezigheid. Gelukkig een vriend in kunnen schakelen om het pakketje op te halen bij het pakketpunt.

Hilda 13-10-2023

Ik had verlichting gekocht alleen was er een
mis- communicatie met het bezorgen.
Met een mailtje was dit heel snel opgelost en werd het pakketje heel snel bezorgd.
Dank je wel voor de goede service

Daniel 13-10-2023

In kort, Knives and Tools is een beste winkel met messen.
Ze hebben een enorme keuze aan producten, iedereen zal iets voor zichzelf vinden, ongeacht de grootte van zijn portemonnee. Ze hebben geweldige promoties en efficiënte service. Bovendien organiseert Knives and Tools ieder jaar een fantastisch evenement voor messenliefhebbers. Voor mij zijn ze nummer 1.

AH 11-10-2023

Een defecte lamp toegestuurd gehad. Probleem werd direct opgelost en zeer netjes op de hoogte gehouden steeds!

tuingereedscap 10-10-2023

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling. binnen de kortste keren opgelost en de volgende dag alsnog mijn pakje in huis!
Super tevreden, lekker ouderwetse klantvriendelijkheid!!!!

w.jongeneel 10-10-2023

duidelijke en overzichtelijk ,op tijd geleverd ,goede verpakking en product voldoet aan onze eisen.

Hoeve 09-10-2023

Keurig geholpen met wat probleempjes met verrekijker. Na 12 jaar gebruik, uitstekende service! Snelle en goede communicatie en afhandeljng

Donald 09-10-2023

Super snelle levering. Niet 1 x maar 2 x snelle levering. Echt een goede kwaliteit van de schilmesjes. En het aanbod is ook erg breed. Je krijgt waar voor je geld.

H.Stend 09-10-2023

Prima op tijd en niet in zo'n abnormaal grote doos voor een klein artikel. De kwaliteit is zoals verwacht en zeer goed voor deze prijs

Rb 08-10-2023

Professionele website met zeer gevarieerd aanbod van led zaklampen, goede vergelijkings mogelijkheden per categorie.

Paola 07-10-2023

Dochter heeft voor haar opleiding tandheelkunde in Leuven een rechte aardappelschilmesje van RVS met een houten handvat nodig. Kon in de winkels daar geen vinden. Via internet bij jullie kunnen bestellen. Snelle levering en goed ingepakt. Ze is er helemaal blij mee. “ Echt een fijne en scherpe mes en valt goed in mijn hand”. “Ik ben er erg blij mee”.

Paul 07-10-2023

Perfect produktaanbod, duidelijke afhandeling van bestelling +aftersales, ook de winkel op locatie is prima

Peter 06-10-2023

Overzichtelijke site. Leveren wat getoond en houden zich aan de afspraak. Wat wil je nog meer?

Renato 06-10-2023

K&T is gewoon een hele fijne zaak. Ik heb er al zoveel besteld. Altijd vriendelijke mensen aan de lijn als ik ze bel over iets. Snelle leveringen. Héél klantvriendelijk retour beleid.
Topzaak.