Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 445 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Anita 06-10-2023

Goed verpakt en goede en tijdige levering. De producten zien er stevig en sterk uit

Astrid 05-10-2023

Super scherpe aardappelschilmesjes. Prima levering. Alles naar wens. Ouderwets goede artikelen.

05-10-2023 05-10-2023

Duidelijke website, snelle levering, jammer dat de schilmesje zo verkleuren en oxideren

Peter F. 04-10-2023

Uitstekend. In 1 woord. Goeie service, goed benaderbaar, meer dan goede prijzen en assortiment. Sneller met leveren dan wie dan ook.

Hajo 04-10-2023

Goede service vlotte levering.
En keurig , vriendelijk en adequaat oplossen van een foutje bij aflevering van mijn bestelling.

Joost 03-10-2023

Prima producten, supersnel netje geleverd terwijl ik in Frankrijk ben. goede communitatie.

Henk 02-10-2023

Vraag gesteld over service via de chatbot. Mijn vraag werd doorgestuurd naar de klantenservice. Helaas nooit antwoord gekregen.

Harry 01-10-2023

Een ruim assortiment aan materialen voor indoor en outdoor, een overzichtelijke website, een goede afhandeling met de bestelling en bezorging.

Raymond 30-09-2023

gisteren mijn aankoop bestel en vandaag binnen, snelle levering en goed verpakt, altijd netjes bij knives and tools heb er al best veel besteld maar nooit een probleem gehad met hun.

Adriaan. 29-09-2023

Snelle levering van de bestelde producten.
De spullen zijn van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen.
Ik ben tot dusver erg tevreden met Knives and Tools.

gerben 29-09-2023

Leuk team die alles zo goed mogelijk je helpt met versturen van je bestellingen.
Daarbij organiseren ze ook 1 keer per jaar een evenement waar veel leuke aanbiedingen zijn. Goede keukenmessen,slijpsystemen enz.
Alles voor survival, keuken verzamelen en leuk voor de heb

Rob H 28-09-2023

Knives and Tools…. fantastische producten. Top kwaliteit en vlotte verzending. Kortom een aanrader van de bovenste plank 🤗

Peter 28-09-2023

Klantvriendelijk, professioneel en een uitgebreid assortiment. Bij lachen ontving ik alle aandacht en medewerking. Wat minder was de wachttijd en dat afschuwelijk muziekbandje en de kwaliteit ervan.

Jan Vissers 28-09-2023

Mooie messen elke keer weer en snelle levering van het produkt. Indien nodig ook goede adviezen

Knives and Tools 27-09-2023

Wat een verrassing , alleen al de verpakking ! . en natuurlijk het gaat om het product ( en ) maar dat heeft inmiddels ook een 10 gekregen .

Raphaël 25-09-2023

Swiss Army Knive aangeschaft omdat ik bij het fietsen van mijn ronde in de wijk al twee keer op de noodzaak stuitte om een pleister op maat te kunnen knippen voor gewonden. Ik heb het getest en met het schaartje van het mes kan het uitstekend. Tevens heb ik het gereedschap sinds aanschaf nog niet hoeven te gebruiken voor andere gewonden, dus het heeft vooralsnog preventief gewerkt. Daarnaast heb ik enig respect gekregen voor de manier waarop ik met mijn missie omga, ook al was het nog niet 100% zoals ik het graag zou zien. Een negen dus.

Essie 21-09-2023

Topbedrijf. Levering op tijd en altijd blij met de prachtige kwaliteit van de producten.

Gerrit 21-09-2023

Heel mooi en ruim assortiment met allemaal topmerken. Snel geleverd, duidelijke info. Je koop hier geen troep.

Gerrit 21-09-2023

Carlos 20-09-2023

Zoals gewoon bestel ik mijn fenix lampen en messen altijd bij knives and tools, dom weg om dat het de beste service is en ze altijd de beoogde lever tijd hebben die ze aangeven op de website. Ook qua service ben ik erg over ze te spreken, voor zover nog maar 1 keer ondervonden maar perfect afgehandeld 👍

Peter A 20-09-2023

Heb meerdere messen en slijpmaterialen gekocht bij Knives & Tools. Altijd keurige levering binnen een dag. Een keer niet, maar dat lag duidelijk aan Postnl, kreeg keurig mijn geld terug.

Jose 19-09-2023

Assortiment beperkt en een artikel is niet altijd vooradig en regelmatig omgezet van een wachttijd van bv. 3 dgn. naar 'niet meer leverbaar' . Aflevering van een besteld artikel is vaak binnen 1dag veregeld.

Annemarie 18-09-2023

Prettige zaak, waar je goede uitleg krijgt over het aangeschafte product. Ook wanneer je iets niet meteen duidelijk is blijven de personeelsleden geduldig en vriendelijk. Aanrader!!!

David 17-09-2023

Zoals altijd bij Knives and Tools goed verpakt, duidelijke communicatie via e-mail en vlotte levering.

Peter 17-09-2023

Ruim aanbod, leuke acties en goede prijzen.
Snelle verzending, top verpakt.