Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

René Prins 22-04-2022

Een webshop zoals een webshop zou moeten zijn. Veel keus en meestal de laagste prijs

Levi 22-04-2022

Overzichtelijke site met veel informatie over messen en pannen. Producten zijn goed omschreven en snelle levering.

Bushcrafter 19-04-2022

Supervriendelijk. Zeer behulpzaam. Snel geleverd en geregeld. Prima producten. Kortom, top!

Marjolein 18-04-2022

Bij Knives and Tools verkopen ze veeeel meer dan alleen maar messen, ook bijv.outdoor gear, verrekijkers, maar ook hele goede pannen van bijv Fissler.
Goede prijs, gratis verzending vanaf €50,-. Prima verpakt en snel geleverd.

Mike Kamphuijs 18-04-2022

Ben al verschillende jaren klant bij K&T en heb al heel wat van hun artikels besteld. Levering is steeds top en perfect gecommuniceerd.Heb al verschillende keren hun klantendienst gecontacteerd ivm technische, praktische en gebruiksinformatie over de gekochte producten of voor advies ivm met een eventuele aankoop. Ik heb altijd zowat binnen '!u of minder uitgebreid antwoord en advies gekregen. In voorgaande beoordelingen gaf ik K&T altijd 5 sterren en op een schaal van 10 verdienen ze 15!! Op academisch niveau is dat grootste onderscheiding met felicitaties van de jury! Het aanbod is volledig , overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De website is zo goed en logisch intuïtief opgebouwd, inclusief testen, beoordelingen,advies en theoretische info en zelfs cursus dat zelfs ondergetekende dinosaurus er makkelijk mee kan werken. Als het toch niet zou lukken staat er online assistentie klaar! Ik behoor niet tot de online IT PC Internet cloud.... generatie maar K&T zet wel een standaard die mij helemaal overtuigd en navolging verdient. TOP atikels en TOP service

Ane Brouwers 18-04-2022

Ruim assortiment, goede en duidelijke beschrijving. Producten zoals beschreven

Dimitri 18-04-2022

De Hultafors Ågelsjön Mini trekkingbijl gekocht bij Knifes and Tools. Overzichtelijke website en dit product gewoon op voorraad (bij andere winkels niet). Levering prima op tijd en goed geregeld allemaal!

HvB 18-04-2022

Snelle levering, goede communicatie en voldoet geheel aan de verwachtingen met duidelijke handleiding.

Andy 17-04-2022

Knives and Tools is top!
Inmiddels twee aankopen gedaan bij Knives and Tools. Zeer tevreden over deze winkel en de snelheid van levering. Met name de snelheid en betrouwbaarheid maakt dat ik in de nabije toekomst zeker meer aankopen bij deze winkel zal gaan doen.

Eric 17-04-2022

Men zou kunnen zeggen eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken na komt. Ik doe al jaren zaken met Knives and Tools en ben uiterst tevreden, of je nu een mes, zaklamp of keuken artikel koopt. De uitleg en /of advies is uitermate deskundig en professioneel. Verpakking en verzending ook perfect. Dit bedrijf behoort tot de toppers!

Laurens 16-04-2022

Gisteren besteld vandaag binnen.
Dat ging heel snel.
Geweldige service pakketje ook heel goed
Ingepakt .
Echt een aanrader deze winkel

J 16-04-2022

Klant vriendelijke site.
Producten eenvoudig en snel te vinden.
Duidelijke beschrijving van het product

coen 15-04-2022

IK heb hier voor de eerste keer gewinkeld en het is mij prima bevallen.
De dag na de bestelling waren de De Buyer pannen al geleverd.

Wim T. 12-04-2022

Duidelijke site, Volledige informatie en snelle verzending . Alles voor concurrerende prijzen.

Bart Dinnissen 12-04-2022

Artikelen worden snel en goed verpakt verzonden. Support is snel en tegemoetkomend - men denkt met je mee. Dat ze niet het goedkoopst zijn is dan het gevolg, en mijn keuze.

Laurens 11-04-2022

Bestellen ging vlotjes zoals ik het gewend ben van Knifes and Tools snelle levering en netjes verpakt.
Mooie en duidelijke website met goede
beschrijvingen van de artikelen

Dieter 11-04-2022

Al meerdere keren iets besteld .
Zeer snelle levering en altijd netjes en zeer goed verpakt
Ik ben zeer tevreden over de snelle maar vooral het respect hoe ze met maretialen omgaan en versturen

JB 11-04-2022

Ik ben al jarenlang klant. Altijd goed. Grootste assortiment van Europa. Redelijke prijzen. Fantastische service.

Miguel M. 07-04-2022

Gekwalificeerd personeel, dat merk je gewoon. Netjes krijg je je bestelling binnen en ook wie er voor verantwoordelijk was.

Steven 07-04-2022

Zoals altijd op tijd geleverd en geweldige service! Of het om een mooie cadeau voor een ander gaat of iets voor jezelf, ik heb altijd een goede ervaring en weet dat ik zorgeloos de bestelling kan plaatsen. Ook na de aanschaf is Knives and Tools bereikbaar en behulpzaam. Kortom, ik raad iedereen aan om naar Knives and Tools te gaan!

Jacobs Asbestos Solutions 07-04-2022

Zeer uitgebreide assortiment, bij defecte artikel waren ze heel snel deze op te pakken en op te lossen. Klantvriendelijk en uitstekende service.

Gerben van Scharrenburg 06-04-2022

Mooie overzichtelijke site, met van eigenlijk alle producten zeer duidelijke foto’s ongekend snelle service en als je een keer iets wilt weten kun je gewoon bellen en word je door deskundige medewerkers te woord gestaan.
Kortom een TOP bedrijf !!!

Vinnie 06-04-2022

Voor Nederland veruit de beste site voor wat betreft gebruikersgemak. Je ziet wat wel en niet op voorraad is, kunt aanvinken waar je naar op zoek bent en je kunt een verlanglijst aanmaken. Het enige verbeterpuntje dat ik zou kunnen noemen is: “Probeer bij nieuwe producten in het assortiment zo snel mogelijk een foto te plaatsen”. (Ok, het is mierenziften…) Tel daarbij op de snelle levering en een goed retourbeleid (ook dit heb ik ervaren) en je hebt een perfect bedrijf om zaken mee te doen. Wat mij betreft de enige echte aanrader in dit segment.

Jan 06-04-2022

Wilde weten of de replacement set altijd in de shop aanwezig zou zijn. De klantenservice melde mij dat ze dit niet konden garanderen; wel waren zo vriendelijk mij het aanbod te doen om zonder verzendkosten de replacement set toe te sturen. Zonder problemen alles geregeld. Prima service.

Frank 03-04-2022

Bestellen gaat bijzonder makkelijk zo ook het afleveren dag 1 besteld dag 2 in huis perfect