Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jack 23-05-2022

Als je een mes aanschaft van €300 moet dit 100% in orde zijn. De eerste zending was het product beschadigd. Retour zending met een omruil verliep netjes. Maar wederom een beschadigd product ontvangen. Ik krijg de indruk dat het retour beleid en weer verkopen letterlijk zijn sporen begint te geven. Dit is helaas een consequentie van kopen op afstand. Knifeandtools.nl heeft een goed concept maar helaas kunnen klanten eerst jouw aangeschafte product uit proberen?

Steve 22-05-2022

Product snel geleverd. Verder goede service. Er wordt snel en correct gereageerd op emails. De door mij bestelde graveertekst is netjes uitgevoerd.

Vincent 22-05-2022

zeer uitgebreide, goede en duidelijke webshop, voorzien van extra info en weetjes. Altijd snelle levering en goede service.

Egbert Kloppenburg 21-05-2022

Het is een shop die een geweldige grote en overzichtelijke keuze heeft aan outdoor materialen.
Je wordt perfect geholpen en wat ze beloven wordt ook waargemaakt.
De volgende werkdag werd de bestelling keurig afgeleverd.
Geweldig.

b.v.herwaarde 20-05-2022

maglite accu besteld, goede info, snelle levering, goede prijs voldoende keuze uit 2 soorten

DJ Burgers 19-05-2022

Goede omschrijving van de producten. Snelle levering en goed verpakt met meer info over andere artikelen.

bijltje 19-05-2022

snelle levering hoge kwaliteits producten tegen redelijke prijs
in het bijzonder het fiskar bijltje dat ik besteld heb
wat een verschil met de bijlen van een dhz bedrijf
de bijl is daar de helft goedkoper maar in gebruik inferieur

Robin 18-05-2022

Ik had aan het einde van de week, Vrijdag vroeg, een mes besteld met gravering bij Knives and Tools. De mail die naar de instructies vroeg kwam snel aan en had ik meteen ingevuld, waarna ik een bevestiging kreeg dat het naar de graveur zou gaan en spoedig verzonden zou worden. Zaterdag nog geen bevestiging van verzending, kan gebeuren, ik was laat met bestellen. Maandag? Geen bevestiging, dinsdag? Geen bevestiging. Besloot ik woensdag maar even te bellen. Meneer aan de Telefoon was heel aardig en duidelijk. Interne communicatie fout bleek het problem. Mijn bestelling was nooit doorgespeeld naar de graveur. Heeft hij meteen geregeld, kreeg woensdag avond bevestiging van bestelling en had hem de komende Vrijdag meteen in huis. Mes zag er in goede staat uit en de gravering was zeer netjes. Raad de winkel zeker aan, maar misschien iets beter op interne communicatie letten.

Henk 18-05-2022

Snelle levering, goed verpakt, product voldoet aan verwachting (goede omschrijving en duidelijke foto's)

Sander R. 18-05-2022

Hele goede overzichtelijke webshop met groot assortiment. Ook snelle en goede leverint.

Arnold 18-05-2022

Altijd superstrak..de volgende dag in huis betekent de volgende dag in huis! En de prijs is net zo scherp als het product!

Harry 17-05-2022

Opnieuw een prachtig zakmes gekocht voor dagelijks gebruik. De ruime keuze maakt het soms moeilijk om te kiezen. De uitgebreide beschrijving is echter uitstekend en een prima hulp bij het kiezen. Prima site, ruime keuze tegen een aantrekkelijke prijs.

Bart Dinnissen 17-05-2022

Bestellingen op deze website gaan 99% goed en als er contact nodig is wordt er snel, adequaat en naar volle tevredenheid gereageerd.

Herman 17-05-2022

Ik koop hier regelmatig. Het assortiment is goed, kwaliteit hoog. Voor beginnende en meer ervaren koks. De website geeft goed advies. Heb ze nog niet kunnen betrappen op 'verkooppraatjes'. Levering zoals beloofd. Kortom, prima winkel!

Lukas 17-05-2022

Ik werk in de machinekamer van een koopvaardij schip en gebruik dagelijks multitools, zaklampen, messen en de accessoires die daar bij horen. Knives and tools heeft een heel breed assortiment waar ik eigenlijk altijd wel slaag als ik wat zoek, verder zijn ze duidelijk als er iets niet op voorraad is wat ik ook erg fijn vind en anders is het pakketje er altijd heel snel. Ik vind het een hele fijne winkel en kom er ook al jaren.

Manfred 16-05-2022

Prijs kwaliteit verhouding was prima, levering was snel, en verpakking was super. Aanbeveler!

Eric van der Wallen 16-05-2022

Snelle service, Veel keus en wederom zeer goede kwaliteit. Perfect afgeleverd op de afgesproken tijd.

Marjo 14-05-2022

Vanwege goede beoordeling gekozen voor Knives en Tools.
Snelle levering.
Prachtige zaklamp.

Stan 14-05-2022

Ik vind knivesandtools een geweldige winkel voor de messen- en outdoorsfanaten. Messen online kopen doe ik eigelijk nergens anders. Snelle service, veel informatie en specificaties over de messen en een ruim assortiment!

Ed 12-05-2022

Groot assortiment, hele goede digitale shop, met goede omschrijving en veel foto’s van de producten.
Producten worden goed verpakt verstuurd. Snelle levering. Leertijden per product worden in de shop goed vermeld.
Meerdere aankopen hier gedaan. Prima winkel.

stefan hogenelst 11-05-2022

super snel geleverd en in goede conditie. Prijs kwaliteit prima. Dus aanbevelenswaardig

Michel 10-05-2022

Zoals altijd weer keurig verzorgd, op zaterdag besteld, (toen ze ook op een beurs stonden,) en toch was het op maandag al binnen.

gearman 09-05-2022

Fijne overzichtelijke winkel met een uitstekende service! Ik ben zeer tevreden met de snelle afhandeling van mijn klacht.

evert 09-05-2022

mooie shop, breed assortiment, met duidelijke informatie, snelle afhandeling en levering

Van Haselen 08-05-2022

Zeer goed produkt, mooi verpakt en optijd bezorgd tegen een mooie prijs. Messen worden super scherp.