Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

9,3 Lees 1930 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 15.000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is gebaseerd op 762 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

deQuartel 02-09-2020

Prima assortiment, snelle en correcte levering. Weinig poespas, gewoon goed.

Wulfje 02-09-2020

Echt een top service.
Veel messen en bijlen gekocht e n nooit een probleem
Dit is de beste site voor alles wat je naar kan wensen

Henk W. 01-09-2020

Ik heb meerdere malen bij Knives and Tools besteld. En raad deze verkoper absoluut aan. Zeer goede produkt informatie op de site, snelle levering en alles zeer goed verpakt. Kortom een goede en betrouwbare verkoper.

Dré 01-09-2020

dit was niet de eerste keer dat er een bestelling plaatste en net als de vorige keren werd het bestelde goed verpakt en vlot geleverd en de kwaliteit dik in orde

Frenk 01-09-2020

Zoals ik van knivesandtools gewend ben heb ik het mes keurig de volgende dag geleverd gekregen.
Het mes leek echter van geen meter op het mes zoals gepresenteerd op hun website. De afwerking was grof en slordig, en ontbrak het meesterteken op het lemmet. Heb vervolgens, inmiddels 3 keer, een retourcode aangevraagd maar heb nu rijm 1,5 week later nog niks van ze vernomen. Ook telefonisch krijg ik geen contact. Erg slordig allemaal. Wat is hier aan de hand.

Bas_M 01-09-2020

Goede en overzichtelijke website. Foutloze levering volgens afspraak. Vriendelijk personeel en uitstekende service mocht er een keer iets mis gaan. Wat wil je als consument nog meer?

Lammerink 01-09-2020

Correcte en snelle afhandeling. Levering binnen 24 uur.
Jammer dat de shop ivm Covid niet open is

Liset 31-08-2020

Heel snel binnen
TOP MES gewoon bestellen en volgende dag in huis
#blijei#

Rene Kok 31-08-2020

Ik heb wel vaker zaken besteld bij knives & tools, nooit problemen gehad.
De huidige bestelling moet ik nog ontvangen. Op de website stond dat het na 3 dagen verstuurd zou worden. Na een week nog geen bericht. Een verzoek om nadere informatie leverde weinig op anders dan de vraag of ik wilde weten wanneer het verzonden zou worden. Was dat dan niet de reden dat ik gevraagd had om meer informatie over mijn bestelling?
Ik vond de reactie erg onverschillig, absoluut niet meedenkend en nutteloos.

Johan 31-08-2020

Ik heb de shop op Google gevonden, meteen geslaagd voor het artikel dat ik zocht, jullie waren de goedkoopste , ging ik niet naar op zoek, maar toch altijd leuk en direct op voorraad met een dag later keurig verpakt bij mij thuis bezorgd.
Ik heb ondertussen 2 keer hetzelfde artikel gekocht en dit als cadeau aan een familielid en ook aan een goede vriend gegeven

L.E. 31-08-2020

Ik vind dat knives and tools de beste webshop van deze categorie echt eerlijk verdient. Uitgebreide gamma van enkel kwalitatieve merken? Check. Duidelijke omschrijvingen en nuttige filters? Check. Informatieve blogs over slijpen, staalsoorten, enz.? Check. Eerlijke prijzen, correcte levering en vriendelijke customer service? Check. Een al-in-all goede shopping experience? Check!

Ronald 30-08-2020

Snelle levering, goede service bijvoorbeeld bij retourneren van artikel, communicatie verloopt goed, bereikbaar, ik ben daarom al jaren een trouwe klant van ze, Top.
Ronald uit Drachten

MS 30-08-2020

Op tijd bezorgd, prima verpakt en helder in communicatie via e-mail. Kijk uit naar mijn volgende aankoop.

Menno 29-08-2020

Heb gekozen voor Knives and Tools vanwege de overzichtelijke webshop pagina en de vele kortingen die ze geven op hun produkten. Ook de uitgebreide informatie over slijpen, onderhoud etc. helpt je verder in je keuze.Zeker een aanrader.

Roy knoops 29-08-2020

Goede afhandeling van onze bestelling en een Goed product en goede En snelle service.

EricP 29-08-2020

Als gebruikelijk erg snel geleverd. Mooi hoesje voor redelijke prijs. Victorinox outrider paste er goed in, dat was niet helemaal duidelijk op de website.

Arnold 28-08-2020

Mooie uitgebreide collectie kwaliteitsmaterialen. Levering meestal snel maar soms onduidelijk en traag wanneer even iets niet op voorraad. Dan zou een “select” optie (zie BOL) een uitkomst zijn of de klant beter informeren over de vertraging en vragen of dat acceptabel is.

Henk 19-08-2020

Ik heb op 20 juli 2020 een aantal producten besteld en betaald, waarvan er een niet op voorraad was, maar zou binnen een aantal dagen leverbaar zijn.
Inmiddels 19 augustus 2020, heb 3 x gemaild, maar nog geen enkele reactie ontvangen. Maak me ernstige zorgen dat ik mijn geld kwijt ben..
Ik zou écht never nooit meer iets bestellen bij deze zaak.

J 12-08-2020

Een estwing bijl besteld bij knives and tools.
Volgens de website niet op voorraad met een langere levertijd van 3 dagen.
16 juli besteld en nog steeds niks ontvangen.
je moet zelf er achter aan mailen want anders hoor je niks.
Ik heb gebeld met hun klantenservice en dat ging vreemd.
Het was nog niet binnen maar zou zo snel mogelijk geregeld worden.
Na opnieuw mailverkeer zou waarschijnlijk m’n bijl binnenkomen op 6-8-2020 volgens knives and tools.
Niks gehoord en niks ontvangen.
na weer een mail gisteren krijg ik vandaag het bericht binnen dat het nu waarschijnlijk 28-8-2020 word dat hij binnenkomt (en dan moet hij dus nog verstuurd worden)
Ik ben teleurgesteld in dit bedrijf en dan houd ik me netjes.

Guo 04-08-2020

Wederom wordt de mijn ruim van tevoren bestelde product niet op tijd geleverd.

Althof 30-07-2020

Pakket niet bezorgd. Volgens de regels hoort een pakket aan de geadresseerde OF buren overhandigd te worden, met de nadruk op overhandigd. In GEEN GEVAL mag het op de stoep worden gezet.
Mijn bestelling is, volgens de track en trace code, bezorgd
Maar dit is dus niet het geval : op het moment van de zogenaamde levering was er niemand thuis.
Het pakket is ook niet bij de buren afgegeven.
Ik ben nu al een week bezig om hetzij mijn geld terug te krijgen, hetzij een nieuw artikel toegestuurd te krijgen.
Tot mijn verbazing vroeg een medewerker van de kantenservice of ik even zelf aan de postbezorger navraag kon doen.
Te gek voor woorden: het is aan de afzender om een onderzoek in te stellen, niet aan de ontvanger.
Ik vjnd dit zeer slecht van knives and tolls.

Kok 25-07-2020

Op 16 juli een bestelling geplaatst (Wüsthof Classic 7-delig in blok). Zou na ongeveer 3 dagen geleverd worden. Tweemaal bellen met de klantendienst heeft niet veel geholpen. Nu meer dan een week later nog steeds geen bericht. De messen mogen dan misschien wel goed zijn (dat kan ik tot nu toe nog niet beoordelen en dat is het product van een fabriek). Intussen hebben ze dezelfde set messen (die ze dus vooralsnog niet leveren) met € 32,35 in prijs verlaagd....

Deze website verkoopt rommelig en communiceert volstrekt onvoldoende, terwijl het gehele bedrag vooraf reeds is betaald. Kortom hele slechte service, en helaas blijkt het dat dit nu meer voorkomt. Ik zou aanraden om deze shop dus echt te vermijden.

Beste Kok,

Sorry dat je bestelling alles behalve soepel verlopen is.
Ik neem contact met je op om het verder te bespreken.
Wanneer de messen in de tussentijd goedkoper zijn geworden, krijg je uiteraard dat verschil teruggestort.

Beste Kok,

Even ter bevestiging, maar ik heb zojuist de € 32,65 naar je teruggestort en ik verwacht de levering morgen.

Maurice 22-07-2020

Bestelling geplaatst op 7 juli voor een artikel wat niet op voorraad was (Wusthof messenset) maar binnen 5 dagen geleverd zou worden.
op 15 juli nog steeds, en maar een email gestuurd.
22 juli geen pakket, en geen antwoord op de email, en dus maar gebeld. hier werd vertelt dat ik waarschijnlijk volgende week kan ontvangen zodra ze de nieuwe voorraad hebben verwerkt.
Afwachten dus maar en hopen dat het 3 weken na de bestelling een keer geleverd word

Hoi Maurice,

Sorry dat het allemaal veel langer duurt dan dat je van ons had mogen verwachten. We zitten met Wüsthof even omhoog qua levertijden en verandering van hun assortiment.
We moeten jou hier sowieso beter van op de hoogte houden natuurlijk.

Hoi Maurice,

We moeten jou hier sowieso beter van op de hoogte houden natuurlijk.

RvdHul 21-07-2020

Op 30.6.2020 een Wusthof 7 delig messenblok besteld, levertijd volgens site 3-5 dagen. Order bevestigd en dan blijft het stil, maar eens gebeld maar na 10 minuten nog niemand aan de lijn. Daarna chatverkeer, set wordt binnen een week geleverd. Helaas. Via hun site een mail gestuurd, bleef weer stil. Gisteren, 20.7, weer mail en eindelijk een reactie. Set niet meer leverbaar. Kortom slechte ervaring temeer omdat ik er zelf achteraan moet, terwijl zij mij hadden moeten informeren. Jammer.

Beste R. vd Hul,

Sorry voor het uitblijven van de juiste communicatie.
We hadden er korter op moeten zitten dat is een ding wat zeker is.
Daarnaast heeft Wüsthof een enorme update door het assortiment gehaald en komt dat er voor jou ook nog bij.

Allesbehalve de schoonheidsprijs verdient dit.
Excuses voor het ongemak!

Beste R. vd Hul,

Sorry voor het uitblijven van de juiste communicatie.
We hadden er korter op moeten zitten dat is een ding wat zeker is.

Allesbehalve de schoonheidsprijs verdient dit.
Excuses voor het ongemak!

Vider69 07-02-2020

Zeer snelle levering en helaas was er een foutje in mijn bestelling geslopen doordat de originele fabrikant het verkeerde artikel had ingepakt. Woensdag teruggestuurd. Donderdag bevestiging dat het inderdaad verkeerd was gegaan en vrijdag het juiste artikel voorzien van een persoonlijk kaartje ontvangen. Top service.

Dirk 04-01-2020

Tot op heden 20 bestellingen geplaatst;
100% tevreden over de duidelijke site.
Alle producten op tijd en in perfecte staat aangekregen;
Top bedrijf en zeker aan te bevelen.
Bedankt Knives and Tools.

Erik Ramaekers 21-12-2019

Kocht voor de Tweede keer een Ohta mes.Het eerste miste de coating aan 1 kant(jaar geleden was dat) ik dacht echter dat ikzelf daar schuldig aan was omdat ik toen een doekje gebruikte om carbon staal messen te beschermen,deed dat doekje dan ook weg.Nu jaar later koop ik een tweede Ohta in Cocobolo hout en de coating (toch een heel belangrijk deel van een Ohta mes)is aan beide kanten zo goed als verdwenen.Als ik geen nieuwe krijg koop ik nooit nog bij Knives and Tools.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 24-12-2019

Hoi Erik,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat beide messen niet naar verwachting voldoen. Wij gaan je een e-mail sturen om te zorgen dat het probleem opgelost kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Serviceteam Knives and Tools

Bert 07-12-2019

Prima winkel, ze stuurden mij een onderdeel van een gasbrandertje gratis en voor niks terwijl ik dat ding jaren geleden gekocht had

Hans Kamphof 14-09-2019

De firma Knives and tools is een betrouwbare webwinkel met een
meer dan uitstekende klantenservice

Kees 06-09-2019

Prima spullen en zodra er iets niet goed was (bij mij zat de batterij verkeerdom in een zaklamp) mailde ik een foto en stuurden ze een uitleg).

Wim 26-08-2019

Verrekijker hier gekocht. Duidelijke site met goede uitleg. Toch voor een te groot exemplaar gekozen. Na telefonisch overleg deze zonder problemen kunnen omruilen voor een kleiner exemplaar. Het prijsverschil werd snel teruggestort.
Snel geregeld dus met hun prima service.

Leatherman wave+ 03-07-2019

Als cadeau een Leathermann wave+ besteld inclusief graveren.

Duidelijke website en heldere instructies m.b.t. het graveren.
Daarnaast een snelle en vriendelijke communicatie.

Het resultaat is erg mooi geworden en de ontvanger is er meer dan blij mee.

R Winkel 26-06-2019

Knives and Tools, not for fools!
Ik moet zeggen dat ik al jaren lang prachtige messen verzamel en Knives and Tools heeft altijd de scherpste prijzen en houd zich 100% aan de levertijden.
Voor al je messen moet je dus echt hier wezen.
Ik koop in ieder geval nergens anders.
Hun internetsite is mooi en heeft zeer duidelijke informatie over je gekozen product.
Ik ben zeer, zeer zeeeeer tevreden.

Peter 25-06-2019

Prima site met goede voorlichting over produkten. WYSIWYG. Levering zoals toegezegd. Prima kwaliteit. Enige op/aanmerking: op de eigen sites van de messenproducenten kunnen meer modellen en uitvoeringen worden aangeboden dan bij KATO.

Fred 25-06-2019

Ik heb een kleine led schijnwerper gekocht bij Knives and Tools ik werd keurig geholpen, en de levering was ook perfect, ik heb in het verleden ook al led producten gekocht en dat ging ook prima, ik beveel Knives and Tools aan om mooie producten te kopen.

Huub 24-06-2019

Goede omschrijving, groot assortiment, snel geleverd en geheel naar verwachting. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Terry 24-06-2019

Prima site, snel en overzichtelijk.
Levering uiteraard binnen de gestelde tijd en product zoals verwacht.

Juri 24-06-2019

Ik had 2 messen besteld van €65 en 1 daar van was verbogen. Na een telefoon gesprek moest ik foto's sturen, en pas een week later kreeg ik antwoord. Het antword dat ik kreeg vroeg om foto's van het mes, maar die had ik al gestuurd in de eerste mail... Na dat ik opnieuw had gebeld kreeg ik eindelijk een retour formulier en zou ik kosteloos een nieuw mes van ze krijgen. 2 weken later heb ik er nog steeds niets van gehoord, dus heb ik opnieuw gebeld. De gene aan de telefoon vertelde mij dat de persoon die over de retour artikelen gaat op vakantie was... voor de volle 2 weken dat ik schijnbaar zat te wachten. Ik vind dit voorbij belachelijk en onacceptaabel.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 26-06-2019

Beste Juri,

Dit verdient alles behalve de schoonheidsprijs vanaf onze kant. Ik ben alles nog even nagegaan en er zijn meerdere momenten geweest dat we sneller hadden moeten handelen.
We gaan het intern verder bespreken en zorgen dat dit op deze manier niet meer gaat gebeuren.
Ik neem nog even contact met je op over of ik verder nog iets voor je kan betekenen.

Service Team Knivesandtools

Sjoerd 23-06-2019

Scherp geprijsd, snelle levering en een simpele webshop (als in proces van aankoop)!

Tomasz 23-06-2019

Beste web winkel in Nederland goede website mooi gemaakt goed zoek 🔪 programma goed service

Joyce 22-06-2019

Handige website, makkelijk zoeken. De uitleg over graveren vond ik iets onduidelijk, maar kreeg een snelle reactie via Messenger en daarna ging het prima. De designtool is ook veel makkelijker op de laptop dan je telefoon (logisch). Snelle reacties bij vragen en aardige mensen aan de telefoon. Het uiteindelijke product was precies zoals ik het bedoeld had incl. gravering. Ben heel erg blij met het resultaat!

Jos Konings 21-06-2019

duidelijke website, mooie producten, prijs/kwaliteit kan beter, after sale service kan beter, ik had veel moeite om een beschadigd zakmes(McCusta) gerepareerd te krijgen!

Verder een goed bedrijf

Leo 21-06-2019

Al meermalen producten besteld en nog nooit een klacht kunnen noemen.
Duidelijke website en goede prijs.

Peter 21-06-2019

Zeer snelle levering op het afhaalpunt naar mijn keuze. Altijd uitstekend verpakt. Persoonlijke wensen naar tevredenheid uitgevoerd. Top winkel!!

Henk 21-06-2019

1. Snelheid (wat ze beloven doen ze = voor 22.00 heb ik besteld en de volgende dag is er geleverd)
2. De lage prijs van de producten

Sophie 21-06-2019

Goede service; netjes op hoogte gehouden en snelle levering. Het product dat ik kocht (schilmes) is van hoge kwaliteit en vlijmscherp.

NigelHutson 21-06-2019

Ik heb de Skerper Basic slijppakket (2 stenen plus keramische slijpstaaf, €63.95 incl. verzendkosten) besteld. Is de volgende dag thuis afgeleverd. Prima produkt!! Ook is de gratis informatie over het slijpen van mesen op hun website, inclusief mooie video's, van zeer hoge kwaliteit. Echte aanrader!

Dignis 20-06-2019

Zakmes besteld en snel ontvangen. Nog steeds heel blij ermee. Ik had één van de kleinste messen uitgekozen, het kwam thuis in een pakket waar wel 10 van zulke messen in kunnen. Maar dat doet niets aan het mes af. Prima!

Els 20-06-2019

Ik heb voor deze leverancier gekozen in de eerste plaats omdat ze het specifieke artikel aanboden dat ik zocht. Eenmaal contact gehad, was ik verkocht. Vriendelijke service en bereidwilligheid de verzending aan te passen zoals ik het graag wilde. Prima leverancier! Snel en prettig!

R Kramer 20-06-2019

Na de aanschaf van mijn Leatherman multitool zakmes wilde ik weten hoe je deze moet onderhouden. Al snel via Google werd ik naar deze website verwezen. Hier word goede uitleg gegeven over hoe je dit het beste kunt doen, mede door duidelijke filmpjes. Op de site heb ik de nodige spullen besteld voor een goede prijs,en een snelle levering.