Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 445 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Suijker 19-06-2022

Super service. Beschadigd slijpgereedschap gekregen werd zorgvuldig afgehandeld en snel vervangen door een onbeschadigd exemplaar.

Marco 19-06-2022

Uitmuntende keuze en service en...niet te vergeten een goede prijs en snelle levering

Renato 16-06-2022

Leveren gebeurt snel.
Maar geld retour storten is in vergelijking met andere webshops vrij traag.
Toolmax, Wolfswinkel en andere webshops waar ik besteld heb, op het moment dat deze winkels een product retour hebben ontvangen, of een annulering, dan staat je geld de volgende dag weer op je rekening. Bij knivesandtools.nl is dit tot 8 werkdagen. Maar meestal toch wel meer richting 8 dan 1 of 2 werkdagen. Dit vind ik een verbeterpuntje voor knivesandtools.nl.
Verder wel tevreden, ik ben een vaste klant.

RF 16-06-2022

Leveren gebeurt snel.
Maar geld retour storten is in vergelijking met andere webshops vrij traag.
Toolmax, Wolfswinkel en andere webshops waar ik besteld heb, op het moment dat deze winkels een product retour hebben ontvangen, of een annulering, dan staat je geld de volgende dag weer op je rekening. Bij K&T is dit tot 8 werkdagen. Maar meestal toch wel meer richting 8 dan 1 of 2 werkdagen. Dit vind ik een verbeterpuntje voor K&T.
Verder wel tevreden.

wimmel 16-06-2022

vriendelijk contact, netjes geleverd. duidelijk gemaild over te graveren tekst. snel en doelgericht.

Bram 15-06-2022

Prima web shop met competitieve prijzen.
Van browsen tot aflevering goed.
Geen issues ondervonden dus kan geen commentaar leveren op de klantenservice.

Yasmin 14-06-2022

Het was een snelle en een goede service duidelijk aangegeven wanneer het geleverd werd. En het product goed verpakt en een goede kwaliteit zeker een aanrader!!

Theo Benschop 14-06-2022

Mooie producten en snelle, verzorgde levering. Geen eerdere bestelling bij dit bedrijf gedaan, maar wat mij betreft een blijvertje.

Rob 14-06-2022

Goede en snelle levering, kwalitatief goede spullen.
Bestel er regelmatig. Zeer tevreden!!

Elbrecht 13-06-2022

Op zich vind ik het product wel van hoge kwaliteit en de bestelling was ook wel snel bij mij thuis afgeleverd. Echter voldeed deze niet geheel aan mijn verwachting en heb deze weer retour gezonden. Op 3 juni is het product retour gezonden en heb op 7 juni bericht gehad dat het bedrag weer naar mijn rekening overgemaakt zou worden. Echter tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ik vind dat wel een beetje lang duren.

Robin van Oosterzee - van Aalderen 13-06-2022

Jaren lang hadden we “ maar” 4 steakmessen.
Afgelopen week kregen we 6 vrienden te eten en mijn man had het plan picanha op de BBQ te bereiden.
Daar 4 messen niet voldoende waren voor een gezelschap van 8, heb ik praktisch het merk van de oorspronkelijke messen gegoogeld en zodoende de 8 messen bij jullie besteld. Prima messen, zonder opsmuk. Ik was ze met de hand. Kwaliteit is uitmuntend!

Manita 13-06-2022

Goed assortiment bij deze winkel. Ik kreeg snel een reactie op mijn mail. Mijn bestelling werd op tijd geleverd en de bestelde verrekijker is goed aangekomen. Met de verrekijker ben ik blij, die voldoet aan de hooggespannen verwachtingen. (Eden, 8x42)

Ilse 12-06-2022

Duidelijke en professionele omschrijving op de site. Vleesmes Eden heeft een goede orijs/kwalitwit verhouding.
Snijplank voelt degelijk aan

Adrie 12-06-2022

Afgelopen week weer wat moois gekocht bij Knives and Tools. Eerst in Apeldoorn het product in de showroom bekeken. Ik ben linkshandig en wilde een goede indruk krijgen voordat ik definitief de keuze ging maken. In Apeldoorn erg netjes te woord gestaan en goed geïnformeerd/geadviseerd.
Ik heb het product via de webshop besteld. De webshop werkt perfect en heb al regelmatig wat besteld. Aanrader dus.

M. Robbers 12-06-2022

Hele snelle levering.
Goede communicatie.
Mooi product
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Rob 11-06-2022

Fysiek winkelen van uit je luie stoel, duidelijk beschrijving, voor mi juiste prijs, bezorging zoals afspraak

Bjorn Hameleers 10-06-2022

Ben vaste klant bij Kato, keukenmessen keukenpannen en -potten. Zakmessen, scheermessen en zaklampen, deze mensen snappen het! Altijd de beste prijs voor het product wat je zoekt/wil hebben en fantastische service!

Dennis 10-06-2022

Ik heb voor deze site komen door een kennis en ik moet zeggen dat de service good is en dat de spullen netjes geleverd worden

Tonyvannn 09-06-2022

Duidelijke omschrijving van het product. Vlotte levering en steeds klaar en heldere communicatie.
Zeer professioneel en betrouwbare zaak.

Paul Louwerse 09-06-2022

Heldere website met goede informatie. Volgende dag al bezorgd! Gelartikelen iekelen zorgvuldig verpakt. Produkten zijn van topkwaliteit. Echt allemaal uitstekend.

Giovanni Bakker 08-06-2022

De producten worden snel en zorgvuldig verpakt afgeleverd.
Mocht je om wat voor reden dan ook af willen zien van je aankoop dan wordt dat zonder problemen geaccepteerd.
Na ontvangst van je geretourneerde artikel krijg je snel een reactie en wordt de betaling snel teruggestort.
Kortom een fijne betrouwbare winkel.

Robert 08-06-2022

Snelle levering, mooi en uitgebreid assortiment, kwaliteit van producten geweldig.

Gerard Jacobs 08-06-2022

Na de goede ervaring met een eerder model, nu een opvolger voor dezelfde prijs (ca.) en betere prestaties en meer mogelijkheden en een goede bijpassende houder.
Op de site was de vervanger makkelijk te vinden en de specificaties duidelijk. Na bestelling werd het artikel de volgende morgen geleverd, zoals beloofd.

Prima! 08-06-2022

Hele vriendelijke, snelle klantenservice (ik had wat vragen over producten) en bestelling altijd helemaal in orde :-)

michel 07-06-2022

Duidelijke omschrijving van het product, overzichtelijke web site en snelle levering