Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

michel 07-06-2022

Duidelijke omschrijving van het product, overzichtelijke web site en snelle levering

Hijman 07-06-2022

mooie shop , ruim assortiment en goede prijs kwaliteit verhoudingen, snelle service en goed bezorgd via post.

W.Thijssen. 06-06-2022

Lamp van een vriend gebruikt, daarom besloten om er ook een te kopen.
En dat ging perfect, duidelijke website en prompte servicenbedankt.

Paul Louwerse 06-06-2022

Heldere website met goede informatie. Volgende dag al bezorgd! Geleverde artikelen waren zorgvuldig verpakt. Produkten zijn van topkwaliteit. Echt allemaal uitstekend.

Nelleke 06-06-2022

Ik heb de water slijpstenen met diamantstaaf besteld en mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd waar ik heel blij mee was. Ik ben op deze site terechtgekomen omdat ik informatie over Japanse messen zocht en ik vond hier alle info die ik zocht. Alle items zijn goed beschreven en veel uitleg.

marco 05-06-2022

ruim assortiment, en de bezorging ging snel, en goed verpakt. bij het swiss army mes was ook een houder bijgeleverd.

erik 05-06-2022

Vanwege technische storing kreeg ik het pakket een dag later dan beloofd/verwacht, maar dat werd helder en op tijd gecommuniceerd. Dus al met al tevreden.

Henk 03-06-2022

Ruime keuze,kwaliteit en snelle levering
Netjes verpakt ook de service is uitstekend

Nikki 03-06-2022

Top pannen, even wennen met het seasonen. Maar ben er heel erg tevreden mee!

Martijn 03-06-2022

Mes besteld en laten graveren. Keurig gedaan en binnen 3 werkdagen ontvangen.

A. 02-06-2022

Niks op aan te merken. Site is mooi en duidelijk, de shop heeft een enorm assortiment.

Twee keer iets tussen 2130 en 2200u besteld, eenmaal op zondag rond 1730u. Alles de volgende dag voor 12u op het PostNL ophaalpunt. Netjes en stevig verpakt.

Na bestellen snelle en duidelijke bevestigingsmailtjes etc

Prettig online shoppen zo!

gerrit 02-06-2022

prima service, maken de belofte waar over tijd van aflevering en dat alles degelijk verpakt.

Marcel vD 02-06-2022

snelle deskundige behandeling. Goede zaak, snelle afhandeling en bezorging
Dit is wat mij betreft een hele goede website voor preppers.

Mieke Hamel 01-06-2022

Snel, accuraat, zorgvuldig. De site is duidelijk en goed te begrijpen envanuit de klant gedacht!

Juut 31-05-2022

Twee prachtige houten messenmagneten gekocht van Eden.
Helder bestelproces en snelle levering.

John de Mulder 29-05-2022

Het object was niet voorradig. Volgens afspraak kreeg ik na circa 14 dagen het bericht. Meteen mijn bestelling geplaatst prompt de volgende dag bezorgd.
Ik heb een electrisch aangedreven messenslijper van Cjhefs Choice gekocht.

Annette Metzemaekers 28-05-2022

Had een mes besteld maar was niet voorradig, gebeld en kreeg een ander mes toegestuurd, dat iets duurder was. Het mes kwam precies op tijd voor de verjaardag door meedenkend personeel. Heel blij mee.

Adrie 28-05-2022

Ik ben een terugkerende klant bij de shop. De website vind ik erg prettig en logisch ingedeeld. Dat maakt het voor mij lekker overzichtelijk. Knives and Tools hebben erg mooie en kwalitatief goede producten en hun hulp bij een keuze maken ervaar ik heel positief. Verder kijk ik regelmatig op site om te bekijken wat ze in hun assortiment hebben maar ook om te lezen wat er over geschreven staat. Er is namelijk voldoende informatie te vinden. Ook valt er genoeg te lezen over trends en andere onderwerpen gerelateerd aan hun producten. Knives and Tools kan ik iedereen aanraden.

Herman1973 28-05-2022

Denkt mee met de klant en niet in problemen maar in oplossingen. Fijn bedrijf om bij te bestellen.

Maarten 27-05-2022

Altijd goede producten, snelle levering, duidelijk advies. Ik bestel hier eigenlijk alles dat met de keuken te maken heeft.

bart moerkens 26-05-2022

Goede winkel waar ik al meerdere malen verschillende spullen heb gehaald. Duidelijke site en scherp geprijsd. Ook levertijd is fijn en alles goed verpakt

Tiny 25-05-2022

Website werd aanbevolen. Duidelijke webshop met ruime keus.
Pakket snel geleverd, goed verpakt.
Kwaliteit was zeer goed

Hanneke 25-05-2022

deze winkel was me door een vriend aangeraden en heb er geen tel spijt van gehad.
Super goed, vriendelijk, passend advies! Heb een verrekijker gekocht als beginnend vogelaar en het advies werd daar ook po aangepast. Vriendelijk en vrolijk geholpen!
After sale ook top!

Henk 24-05-2022

Breed assortiment en kwaliteit.Snelle levering en de producten prima verpakt

Merijn 23-05-2022

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken op de site, de produkten worden goed omschreven, zodat je een goede indruk van het produkt krijgt, met duidelijke foto's van alle kanten. De bestelling wordt snel verwerkt en geleverd, de produkten zijn degelijk verpakt. Het is heel duidelijk wat direct leverbaar is, en zoniet, wanneer het dan geleverd gaat worden. Als er staat: direct leverbaar, dan is dat ook zo (bij sommige andere sites blijkt het produkt er soms toch niet te zijn).