Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Loes 07-05-2022

Uitstekend bedrijf om iets te bestellen.
Mijn bestelling werd super snel geleverd en was zorgvuldig verpakt.
Zeer zeker een aanrader……

lbf1965 07-05-2022

groot assortiment hoge kwaliteit. Een echte speciaalzaak. Als ik iets byzonders wil slaag ik hier altijd k

Jurij 07-05-2022

Very good store. I love it.High quality product. Fast delivery. Excellent packaging.

Arne koch 05-05-2022

Ik heb hier vaker besteld en telkens snel en betrouwbaar geleverd gekregen.
Top assortiment met veel keuze.

Henk 05-05-2022

Bij problemen goede communicatie en oplossingen
Bij normale omstandigheden correcte verzending zoals wordt vermeld. Keurig!

Venema 04-05-2022

Zou zeker weer bestellen bij deze shop, product besteld volgende dag keurig verpakt bij mij bezorgd .wat wil een mens nog meer .
Dik tevreden 👍

Pauline 03-05-2022

Knives &Tools is voor ons de winkel voor het bestellen van messen en aanverwante artikelen!! Alleen de bezorging (vandaag besteld, morgen avond geleverd) via Budbee, zijn wij erg ontevreden over, nu ook, artikelen zijn gisterenochtend binnen gekomen bij Budbee, maar nog geen idee wanneer het geleverd gaat worden….voor ons GEEN BUDBEE meer

hans 03-05-2022

Topaankoop. Heel goed en scherp mes voor een zeer lage prijs!! Ik overweeg er nog een paar te kopen.

Getrard 03-05-2022

Super snelle levering van het gevraagde product.
Verpakking kan wel iets minder. Wel milieuvriendelijk.

Ernst 02-05-2022

Een winkel met heel veel messen, gereedschap en keuken materiaal van erg goede kwaliteit. De service die deze winkel verleent is erg goed.

E.Post 02-05-2022

Het gehele bestelproces, van selectie tot en met bezorgen, verloopt zeer soepel.

Derk-Jan 02-05-2022

Mooie website.
Snel en goed advies.
Snelle levering.
En vlijmscherpe prijzen.

Een aanrader!

Ferdinand 02-05-2022

Ik ben op de website van Knives and Tools gekomen omdat ik een stuk gereedschap zocht voor mijn hout bewerking. Op de site stond een uitgebreide aanbod aan handbijlen van uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs. De beschrijving van het gereedschap was uitgebreid en deskundig, precies wat ik zocht. De website is prettig toegankelijk en er staan regelmatig aanbiedingen op.

Robin 30-04-2022

Mooie en duidelijke shop met Mooie producten. Ook dus een goede slijpsteen.

gearman 29-04-2022

Goede winkel met ruime keus ! Mensen met kennis van de spullen die ze verkopen.

Hans vE 29-04-2022

Duidelijk een website van een gespecialiseerd bedrijf. Bestelling liep geheel volgens afspraak. Product werd zelfs nog iets eerder geleverd.

Wandelbaard 28-04-2022

Gravering was erg mooi, snel verzonden, degelijk ingepakt. Heb hier al vaker besteld want jullie zijn een zeer goede webshop!

Jaap 27-04-2022

Alles verloopt zoals je verwacht, niets geen vreemde dingen of onnodige vragen.
Een groot assortiment met ruime uitleg over alle verschillende thema's.
Wel zou ik graag, om een keuze maken te verbeteren, selecties naast elkaar willen zien.
Zeer tevreden

Gotscha 27-04-2022

Interessante collectie en snelle levering! Terugsturen is geenprobleem! vriendelijk!

fallie36 25-04-2022

Goede online shop, alles duidelijk omschreven, mocht iets niet duidelijk zijn, dan geven de verkopers goede en duidelijke informatie per telefoon, zodat je alsnog een goede keuze kunt maken.
Snelle en nette levering, in discrete verpakking.

Roos 24-04-2022

Kwalitatief goeie spullen. Mooie sortering van dingen die je elders niet vind van zulke kwaliteit. Snel, keurig verpakt en tijdig bezorgd

Alan de Geus 24-04-2022

Regelmatig ontvang ik de nieuwsbrief van K&T en die blader ik altijd even door. Hoewel ik (gelukkig) zeker niet altijd wat nodig heb. Onlangs echter wel. Een snoeischaar! En het was heel eenvoudig om op de site de schaar te vinden, waarnaar ik op zoek was. Bestellen en bezorging verliepen snel en probleemloos. En . heel belangrijk . de schaar bevalt prima! Vraag maar aan de takken .

luuk Ruisch 24-04-2022

het is een fijne website met goede en betaalbare producten. mijn pakketen waren altijd goed verpakt en als er iets fout ging was er altijd iemand te bereiken

Kooijmania 23-04-2022

Deze shop doet precies wat ze beloven. Het assortiment is indrukwekkend en ik kon zonder moeite mijn defecte Victorinox zakmesje vervangen door een zelfde exemplaar. Ik word wel moe van al die reviews die ik bij alle webshops gevraagd word in te vullen. En waar een 10 (of een 5) naar Amerikaans model de norm is. 10 is voor God, 9 voor de meester en 8 voor een goed functionerende webshop.

Dees 22-04-2022

Duidelijke beschrijving artikelen met veel oog voor details. Bv. de slijphoek van een mes.
Snel geleverd en zéér degeljk verpakt. En de prijzen zijn veelal concurrerend.