Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bob Lauw 02-04-2022

Gebruiksvriendelijkheid site is prima. Alleen tot 2 maal toe niet het product gekregen zoals afgebeeld op site. Naar zeggen was de site qua afbeeldingen niet up to date met aanvoer van fabrikanten. Klantenservice communicatie prima afgehandeld. Zendingen keurig verpakt en snel geleverd. Ook de retouren keurig afgehandeld.

Jessica Rovers 01-04-2022

Hele ruime keuze en vooral ook: mijn favoriete messen van Herder. Snelle levering en goede kwaliteit.

Topsite voor messen en outdoor equipment 01-04-2022

Ik bestel met enige regelmaat bij Knives and Tools, en altijd zeer tot mijn tevredenheid. Mijn laatste bestelling was een Japanse keukenmes set van Eden. Supersnel geleverd ('s avonds besteld, de volgende ochtend geleverd), netjes verpakt. De beschrijving op de site klopte exact met de geleverde messenset, dat vind ik een groot pluspunt van Knives and Tools. Zaken worden niet mooier voorgesteld dan de werkelijkheid, what you see, is what you get.

SHVJ 01-04-2022

Perfecte en snelle levering. Duidelijke communicatie over status verzending. Goed verpakt

Robert 31-03-2022

Ik koop hier al meer dan 15 jaren mijn spulletjes. Kan niet verzinnen waarover ik zou kunnen klagen. XXX complimenten.

Paul 31-03-2022

K&T heeft een uitgebreid assortiment en reële prijzen. Prima service, ook bij retouren.

René 31-03-2022

K&T heeft zijn belofte tot nu toe altijd waar gemaakt.
Topproducten binnen een dag in huis, ook al zijn ze net voor einde besteltijd in je winkelmandje geplaatst.
Van harte aan te bevelen dus.

Bol 31-03-2022

Ik heb nog nooit problemen gehad met producten, orders, verzending, betaling etc.. Keuze genoeg en goede prijzen.
Gewoon zoals 't hoort...!

Baxjes33 30-03-2022

Knives and Tools heeft een duidelijke website. De reden waarom we voor Knives and Tools gekozen hebben is omdat de prijs het gunstigst was. Het bestellen ging soepel, de levering was in orde. We zijn tevreden en bevelen Knives And Tools van harte aan.

Richard 30-03-2022

Ik koop al wat langer bij Knives and Tools en ik verbaas me telkens weer over de snelle levering.

Jaap Eenkhoorn 30-03-2022

Super winkel snel en correct en het pakketje zag er super uit en de verrekijker was professioneel verpakt!!
Ook in het verleden geweldig Geholpen!!

Erik 29-03-2022

Prima service, en keurig op tijd geleverd via PostNL. Mijn motivatie om bij Knives & Tools te bestellen zit hem in de mogelijkheid om het product te bestellen en pas na 30 dagen te betalen. Dus je hebt twee weken bedenktijd als consument en daarnaast nog 14 dagen de tijd om te betalen.

G goedhart 28-03-2022

Prachtig verpakt, je krijgt wat je besteld, snel en wat ik besteld heb, voldoet gewoon goed.
Dik tevreden.👍

Mark 28-03-2022

Bij Knives and Tools heb ik een zaklantaarn gekocht. Alles liep vlot en duidelijk; de bestelling en de levering. Hiernaast ben ik ook dik tevreden over de zaklantaarn.

Hapi 28-03-2022

Goede informatie over de backorder voorafgaande aan bestelling en binnen opgegeven datum uitgeleverd. Goed produkt !

anonymous 25-03-2022

Goede webwinkel! Levering en communicatie over het bestelde product zoals het hoort. Zeer tevreden

Henk Op 't Einde 25-03-2022

De website is duidelijk en de bestellingen gaan vlot. Of het nou voor eigen gebruik is of een bijzonder cadeau, er is altijd iets te vinden. Voor elk budget.

Thon 24-03-2022

Knifes & Tools heb ik zeer goede ervaringen mee. Ben al jaren klant en ben nooit teleurgesteld

Hannelore 24-03-2022

Goede omschrijving van product, voldoet 100% aan de verwachting. Goede levering en prima verpakt. Helemaal happy

Edwin 24-03-2022

De bestelling was snel en op tijd bezorgd, het mes was goed verpakt. En de prijs was goed, alleen week de kleur van het handvat wel erg veel af van het plaatje.

JanPS 24-03-2022

Goed aanbod, snelle en zorgvuldige service.

Wat is dat voor gezeur van Kieskeurig dat ik 75 karakters tekst moet aanleveren?
Meteen geen zin meer in dit soort onderzoeken.
Kort en krachtig!!!!!

Maarten 23-03-2022

Zeer royaal aanbod van kwaliteitsartikelen.
Grote keuze en een voortreffelijke website!

Marian 23-03-2022

Een heerlijke winkel met veel keus. Ook de uitleg over de verschillende messen en het nut heeft heel erg geholpen met het kiezen en smaakt eigenlijk naar meer . Levering is supersnel

outsider 23-03-2022

prima, wat beloofd werd is ook uitgevoerd.
eerste mes was niet juist, tweede wel!

Joke van der Veer 22-03-2022

Fijne, betrouwbare zaak en snelle levering.
De zaklamp die ik hier bestelde is geweldig. Wat een lichtkanon.