Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans 07-03-2022

Had een goed zakmes ontvangen, maar het slipjointsysteem vond ik toch onveilig.
Kon het moeiteloos en gratis retourneren.
Heb toen een MKM Terzuola Carbon van Lion steel besteld.
Volgende dag ontvangen. Geweldig zakmes, zit strak ingeklaard, geen speling en erg soepel te openen.
Deze heeft een limerick, heel veilig dus.
Dat mag ook wel, want het mes is vlijmscherp, je kunt je er zelfs mee scheren.
De service van K&Tools is geweldig.
Had een paar dagen later al het geld terug van mijn geretourneerde aankoop.
👍👍

Jan 07-03-2022

K & T registreert snel en accuraat de bestelling. Deze gaat degelijk verpakt per eerstvolgende post naar de klant en ontvang je in bijna alle gevallen de volgende dag al. Wat mij daarnaast opvalt is het verbazingwekkende assortiment aan kwaliteitsproducten en belangrijke merken.

Simon 07-03-2022

Prima website, ruim assortiment, duidelijke voorraadstatus/levertijd en toen ik laatst een foutje maakte bij de verzendvoorkeuren werd dit vlot opgelost.

Producten komen prima verpakt aan en het bijgesloten magazine werkt weleens inspirerend. Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Geert 06-03-2022

Santokumes geleverd conform levertijd website. Zeer concurrerende prijs. Goed mes van Wusthof (daar hebben we al koksmes van), Voldoet aan beschrijving website.

JanVC 06-03-2022

Duidelijke en overzichtelijke website. Gemakkelijke bestelling en zéér snelle bezorging. 100% tevreden.

Hans 06-03-2022

2 bijlen besteld. Bijlen netjes in 1 doos verpakt ipv 2 dozen. Website is duidelijk. Snelle levering. En prima bijlen. Wil niks anders meer.

wim van pelt 06-03-2022

Aantrekkelijke site met ruim en kwalitatief hoogstaand materiaal. Heel prettig en nuttig zijn de gebruikstips.
Heel vlotte levering !

Joan 06-03-2022

Meerdere messen besteld , altijd snel en netjes bezorgd,ook bij het bestellen geeft het je een veilig gevoel,dat alles netjes , en veilig geregeld is .

Marinus 06-03-2022

Sturen 2x de bestelling naar een UPS punt wat niet bestaat. Meerdere keren aangegeven. Uiteindelijk geld maar laten terugstorten. Ik ben klant af

Erwin 05-03-2022

Een enorm gevarieerd aanbod, goede en vooral eerlijke omschrijving van producten, de goed kwaliteiten extra belicht. Goede adviezen waar welk artikel geschikt voor is en ook waar het niet geschikt voor is. Het zijn geen sterke prijzen, als in de goedkoopste aanbieder. Maar de prijzen zijn beter dan een andere aanbieder als je ook nog eens hun service en klantgerichte houding bij het bestelde product er boven op telt.

R. Schaap 05-03-2022

Prima, goede informatie, snelle levering.
Eén ding (gratis) teruggestuurd en snel mijn geld terug gekregen,
Telefoonnummer is makkelijk te vinden op de site en ik werd keurig te woord gestaan.

Hennie 05-03-2022

een goed afgeleverd product volgens afspraak en snelle levering. een juiste kwaliteit.

V Lubbers 04-03-2022

Super snel geleverd, savonds om half 9 besteld en smorgens om 9 uur bezorgd. Zeer tevreden ook over het product.
Zou er vaker bestellen als ik iets nodig heb.

Thomas 04-03-2022

Snelle bezorging met inpakservice.
2 artikelen retour moeten sturen, had de refund zeer snel op de rekening staan.
Dit bedrijf heeeft klantvriendelijk hoog in het vaandel staan!

Vincent 04-03-2022

Duidelijke en complete site. Telefonisch zeer behulpzaam. Snel geleverd, goed verpakt.

Annemiek 03-03-2022

Duidelijke omschrijvingen van de messen, gekochte mes was ook identiek aan foto. Snel verzending.

Frank 03-03-2022

Ik heb al diverse aankopen gedaan bij Knives and Tools en in alle gevallen kreeg ik een prachtig gaaf product binnen de afgesproken tijd. Ook overleg met een medewerker was prima voor elkaar.

Tjerk 03-03-2022

Altijd snel en verzorgd verstuurd. Groot assortiment, kwaliteit altijd in orde!

John 03-03-2022

Prima en snel geleverd en organel product en voor een goede prijs top gedaan

julian 02-03-2022

snel en professioneel merkproducten binnen één dag leveren Ik heb shaptonstenen gekocht om mijn Japanse messen erop te slijpen is puur plezier

Bart 02-03-2022

Het gaat bij K&T altijd zoals het overal zou moeten zijn. Ook de kwaliteit van het gebodene is altijd zoals verwacht. Ik geef geen 10 omdat perfectie niet bestaat maar het zit er wel dichtbij.

Petra 01-03-2022

Ik had telefonisch wat informatie gevraagd over een Eden verrekijker en een vergelijking met andere merken en types
en heb een vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad, die duidelijke uitleg gaf over verschillende types, merken en prijzen.
waardoor ik per mail de gekozen verrekijker heb besteld zonder er eerst voor naar de winkel te rijden.
Het was duidelijk.
Tevreden over het gesprek, tevreden over de bezorging en blij met het gekozen product.

Jeroen Beuckels 01-03-2022

Ik koop nu reeds sinds 7 jaar bij Knives and Tools en de prijs kwaliteit is altijd goed evenals de verpakking en verzending. Een absolute aanrader

Henny Fousert 28-02-2022

Ik was op zoek naar een kurkentrekker waar je geen kracht hoefde te leveren. Ooit bij iemand gezien, maar wist e naam niet. Dus even googelen.
Het is verstuurd via post.nl. Ik was thuis en er is niet aangebeld,. Men heeft een kaartje in de bus gegooid. Daar kunt u niets aandoen, maar wellicht kunt u dit doorgeven aan post.nl

Remco 26-02-2022

De shop is fantastisch. Kan niemand tegenop. Ik kan hier alles halen wat ik nodig heb. Veel duidelijke uitleg en expertise. Ik zou de producten die ik nodig heb nergens anders halen. De prijzen zijn goed voor de producten die ze aanbieden. Ik kreeg een beschadigd product en mailde ze, gaan er direct mee aan de slag. Klantenservice is top. Geven erg snel antwoord op je vragen en of e-mail. Ik raadpleeg de site voor voor informatie. Los daarvan is het een feestje om de site af te struinen. Waarom maar een 9? Ik merk dat ze in een proces zitten, zo komt het over voor mij althans. Ik stuur een e-mail uit eigen naam, en ze reageren op de naam van de besteller. Mijn vrouw in dit geval. Los daarvan kreeg ik bericht dat ze een product gingen op sturen. Ik had hem zaterdag verwacht. Vind ik jammer. Is verwend misschien, maar ik denk dat dat had gekund. Ik vind het een heerlijke shop die eerlijk is over zijn producten en eigen lijn.