Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Han van de Pavert 26-02-2022

Snel geleverd; prima verpakt; helaas defect artikel, gemeld via klantenservice, volgende dag al weer vervangend nieuw artikel ontvangen; TOP SERVICE!!
Op naar volgende bestelling

Ed 26-02-2022

Bijna altijd goede prijzen veel producten op voorraad en al jaren een prima service.

Meriam 25-02-2022

Mooie kwaliteitsproducten voor een goede prijs
Snelle verzending en goed verpakt

Frans 24-02-2022

uitgebreide selectie van kwaliteitsartikelen en een uitstekende hulpvaardig en betrokken klantenservice.

Rik Lips 23-02-2022

Vlotte levering en communicatie hierover. Product is exact naar verwachting. Blij mee!

Floris 23-02-2022

Knives and tools biedt een veelheid aan mooie en kwalitatief goede produkten. Bestellingen worden altijd snel en in uitstekende staat afgeleverd.

Mole 23-02-2022

Topzaak,
Al vele jaren klant en zal dat zeker blijven. De diversiteit aan producten, en toch de specialiteiten bij het team voor de service. Helemaal super! Nu al zin in mijn volgende bestelling.

Francky 23-02-2022

Persoonlijk altijd als een toegankelijke website ervaren. Duidelijke foto's, product specificaties en toelichting over welke criteria bij mijn wensen passen

Jan 23-02-2022

Professionele mensen, professionele artikelen en snelle levering."…………………………..

Annet 22-02-2022

Voor de verjaardag van mijn man een bestelling gedaan. Online leek het alsof dit niet meer op tijd zou komen maar na een belletje super geholpen door een vriendelijke medewerker. De cadeautjes waren keurig op tijd. De producten zeer naar wens.

CM de Vos 21-02-2022

Een Victorinox zakmes besteld voor een redelijke prijs in vergelijking met andere leveranciers. Twee dagen er na thuisbezorgd dus een vlotte levering. Het mes was keurig verpakt, plus zat er nog een catalogus bij. Ook vertoonde het mes geen gebreken of beschadigingen en werkte alle functies goed. Al met al een goede koop en een vlotte keurige levering. Vandaar een 10.

Frank 20-02-2022

Ze hebben een mooie website makkelijk te gebruiken snelle verzendtijd en reageren redelijk snel op vragen geen problemen hou dan ook gehad

Rick Jansen 20-02-2022

Bij knives and tools voel ik zeker als ik iets aanschaf van hoge waarde. Ik heb alleen maar goede ervaringen met de service (behoorlijk wat gekocht;))

algraa 20-02-2022

voor deze gekozen ivm de levering van dit product en de laagste prijs.
bestelling e.d. goed en levering op tijd. verpakking was deugdelijk.

Rob 19-02-2022

Snel, correct verpakt en geen verzendkosten in combinatie met concurrerende prijzen.

Marc W 19-02-2022

Correcte info, het pakje perfect ontvangen. Goede verhouding prijs kwaliteit.

Harold 17-02-2022

Na de handige filmpjes wist ik precies wat ik nodig had en hadden we het de volgende dag al in huis. Onze messen zijn nog nooit zo scherp geweest

Jeroen 17-02-2022

duidelijke site en prettig om je producten op te zoeken. Product beschrijving is duidelijk en ruim aanbod van artikelen.

Henri 16-02-2022

Ik heb hier al aardig wat spullen besteld,zoals een paar goed vaste messen.en ook een paar zakmessen en een multytool.ik heb daar echt goed schik mee,en gebruik het nog steeds.heb ook nog 2 zaklampen gekocht,1 voor in mijn rugzak.en een andere kleinere heb ik altijd op zak als mijn edc.ik heb heb echt goede ervaringen met knives and tools. Alle leveringen waren altijd goed op tijd.en de producten waren ook altijd op en top in orde.dus ik raad knives and tools echt aan,voor een ieder wat wils.

Emillia Post 14-02-2022

Zeer uitgebreid en professioneel aanbod. Prachtige en eerlijke omschrijvingen. Van bestelling tot bezorging netjes op de hoogte gehouden. Snelle service!

Jeannette vd Geer 14-02-2022

Duidelijk waar het product, de verrekijker aan voldoet. Makkelijk te bestellen en snel geleverd, voor een redelijke prijs.
Daarbij bleek uit vergelijkbaar waren onderzoek dat product als een van beste uit de bus komt.

Edward 13-02-2022

Keurig en overzichtelijke website; goede zoekfunctie en filtering. Redelijke tot zeer redelijke prijzen. Belofte morgen geleverd wordt altijd gehaald. produkten worden altijd goed verpakt verzonden. Gewoon een top winkel.

Walter 13-02-2022

Deze shop heeft een leuke site waar ik graag in rondneus,er is voor iedereen wel wat te vinden. De communicatie loopt vlotjes,de leveringen zijn stipt,het gekochte materiaal is steeds goed verpakt,kortom een dikke 10.

Laurens 12-02-2022

Heb mes gekocht (besteld) op de site en
Keer op keer goede service ben er dik tevreden
Over

hermen de groot 12-02-2022

Heerlijke mooie spullen winkel. Voor mij de site om zo nu en dan rond te snuffelen naar mooie spullen voor outdoor; messen, verrekijkers, multitools etc. De enige e-mail die ik altijd even bekijk. Het eigen merk verrekijker (Eden) zeer goed geprijsd en heb ik mogen vergelijken met andere kijkers en zag geen verschil met kijkers die zo’n 2 keer duurder waren. Leveringen altijd stipt op tijd en de producten voor een scherpe prijs