Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Petra 11-02-2022

We bestellen best vaak hier. Goede service en garantie. Goede communicatie. Altijd top!

Keesjan 11-02-2022

Snelle levering, goede spullen, groot assortiment. Steeds als ik iets wil wat zij verkopen kijk ik als eerst bij Knives and tools.

Albert 11-02-2022

Kwalitatief uitstekende producten. Goede online winkelgids, vlotte levering.

Rene 10-02-2022

Netjes verpakt,snel geleverd,zaklamp schijnt weer als nieuw met een nieuwe reflector.

Ketura 10-02-2022

Al vaker dingen besteld. Levering is vlot als je besteld. Ook een keer na een jaar aanspraak moeten maken op garantie omdat het ding niet deed wat hij moest doen. Bij problemen of vragen over producten wordt je goed geholpen. Als je belt wordt je vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, als je mailt krijg je vlot antwoord.

Kwalitatieve producten en goede service 10-02-2022

Degelijke producten voor goede prijzen.
Goede service van Knives and Tools voor keuze hulp, reparatie en retour assistentie.
Mvg

Jimmy uit Tilbuurg 09-02-2022

Zeer snelle service en levering. Bestelling ging in eerste instantie mis, betaling was reeds uitgevoerd. Retournering van het reeds betaalde bedrag snel en correct verwerkt. Nieuwe bestelling geplaatst en binnen no-time werd het product geleverd. Tevens snelle respons op vragen!

T.S. 08-02-2022

Duidelijke en overzichtelijke website.
Aankoop snel en soepel verlopen. Verzending zoals beloofd op de site. De door mij aangeschafte producten voldoen aan de verwachting.
Ik kan geen punt van kritiek vinden.

Roy 08-02-2022

Makkelijke verkoop, mooi en volledig assortiment
Goed verpakt
Snelle levering
Mooi product, de kwaliteit is als verwacht

Joepie 64 07-02-2022

Snelle en zeer goede levering .
Fantastisch assortiment voor iedereen wel iets. Kwalitatief en hoogwaardige kwaliteit.

Jorrit 07-02-2022

Zeer mooie en kwalitatieve producten. Niet altijd de goedkoopste maar ik zie de 'meerprijs' dan ook terug in de service wanneer ik vragen heb of andere zaken. Verzending is altijd keurig en snel.

Christiaan 07-02-2022

Knives and Tools is een winkel met een breed assortiment. Ze leveren snel na een online bestelling. Op de DKE heeft Knives and Tools altijd een stand, om zo contact te hebben met hun klanten. Mijn ervaringen met Knives and Tools zijn zeer positief.

Jan 07-02-2022

Knives and Tools is een geweldige webwinkel. Veel keus, goede informatie en snelle levering.

Allan 07-02-2022

Winkel met kwalitatief hoogwaardige producten en vakkundige klantenservice, heel plezierig. De levering is heel snel, vaak al de volgende dag. Voor mij is dit niet belangrijk en vind ik het ook goed als het een paar dagen langer duurt.

The Cat. 07-02-2022

Al jaren vaste klant, zeer ruim assortiment, goede service, prijs, en betrouwbaarheid. Nooit geen klachten gehad. Producten waren altijd in goede staat. Mijn favoriete webshop.

Marc 06-02-2022

Zeer betrouwbaar! Snelle verzending, goede prijzen en zeer goede service als je niet tevreden bent. Dit is waarschijnlijk het belangrijkste… waarom geen 10? Het kan altijd beter, maar niet veel! 😉

Jan Akersloot 06-02-2022

Snelle en correcte afhandeling bestelling ook na het deze keer in gebreke blijven van de bezorgdienst.

Beckers 06-02-2022

Goed product voor een mooie prijs. ( eden verrekijker)

Alleen wat onduidelijkheid over bezorgtijd.
Heb een avond voor niks gewacht.

Louis H. 05-02-2022

Ik heb een aankoop van een fallkniven ar pro10 gedaan en slijpstenen erbij gekocht.
Heb het in de showroom opgehaald en uitgebreide gevraagd.
Goede uitleg gekregen en gastvrij ontvangen!

Aad Jansse 05-02-2022

goed product

Viktorinox tomatenmesjes, ook zeer geschikt om biefstuk, draadjesvlees en zo , flinterdun', te snijden

Stichting Honden Zoekgroep Hoorn e.o. 05-02-2022

Netjes op tijd bezorgd, alleen jammer dat er geen batterijen bijzaten. Zou handiger zijn als dat op de website vermeld wordt!

Har 05-02-2022

Snelle levering, keurig en stevig verpakt. In een woord geweldig !!!
Prima service.

Wiel 05-02-2022

Veel info op site van knives& tools
Messen zoals verwacht top
Snel geleverd

Dick Bardoul 05-02-2022

Prima webshop, overzichtelijk, mooie producten, goede productinformatie, snelle opvolging en verzending.

Erwin 05-02-2022

Goeie, duidelijke en snelle service. Geldt ook voor levering en advies naar klant bij het aan te schaffen product