Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Richard 27-01-2022

Als je een goed zakmes zoekt, zit je hier zeker goed.
Mooie site, overzichtelijk.
Prijzen zijn erg gunstig.
Mijn artikel stond in backorder, wat ik bij het bestellen al wist.
Ik kreeg daar netjes een berichtje over.
Toch nog snel geleverd.

Roy Rollman 27-01-2022

Alles is good te vinden op de site, en ze verkopen de beste messen die er maar zijn. De levering is erg snel, zoals ze zeggen op hun site binnen 1 werk dag in huis.

Rob 27-01-2022

Zoals eerdere bestellingen, ook de laatste bestelling snel en zonder problemen ontvangen.
Topbedrijf !

M.ten Have 27-01-2022

Zoals gewoonlijk bij Knife &Tools een super service.
Bestellen op een duidelijke site en je kan en mag ervan uit gaan dat dat je bestelde item netjes verpakt en bezorgt word.

Tim 27-01-2022

Afgelopen maand meerdere Eden damast classic messen besteld. Erg mooie kwaliteit en fijne messen.
Meedenken en prettige klantenservice met snelle levering.

H. BETLEM 27-01-2022

Ik bestel al langere tijd bij knives and tools en ben nog nooit teleurgesteld.
Naast dat er heel veel keuze is in goede producten , wordt je ook goed geïnformeerd " ook als je beld voor een vraag wordt je vriendelijk te woord gestaan ".
Bij bestelling is je pakketje ook snel geleverd.
Eind conclusie is TOP!

Dré 27-01-2022

Grote voorraad en super snelle levering. Ook zeer uitgebreide omschrijving van de artikelen.

Maarten 26-01-2022

nu 4x besteld en altijd goede ervaringen.

Prima Webshop met ook veel gedeelde kennis en enthousiasme over de zaken die ze verkopen zoals gebruikstips, verschillen tussen de tools en video's. Naast gewoon goede prijs en goede levering maken juist die informatie extra's maken dat deze winkel mijn favoriet is!

maverick 26-01-2022

geheel volgens verwachting is de bestelling geleverd,. Goede en snelle levering in milieu vriendelijke verpakking (weinig tot geen plastic.

Ralph 26-01-2022

Prachtig assortiment, snel en op tijd geleverd, prima verpakt. erg goed gevoel bij de webshop en zeker een aanrader

J.A. van Onsenoord 26-01-2022

Service is zonder meer goed, maar hun beloftes om bij heel goede klanten iets extra's te geven , zoals b.v. een korting, hebben ze bij mij nog nooit waargemaakt.
Kun je dat beter af schaffen.

Ide Henk 25-01-2022

Tevreden over de kwaliteit van het geleverd materiaal,en over de snelle levering.
Prachtig dat het bedrijf daarna een mail stuurde met handleiding (video's ) over het slijpen van messen.

riet 25-01-2022

denken mee met de klant, erg vriendelijk. Bestelling, retourzending, terugbetaling, alles superdik in orde.

Sander 25-01-2022

Meerdere keren besteld bij Knives and Tools en eigenlijk doen ze gewoon wat ze beloven. Orders leveren volgens afgespraak. Dat maakt ze betrouwbaar en dat vind ik dan weer belangrijk. Belangrijker nog dat al dan niet de goedkoopste zijn. Tevens hebben ze voor zover ik kan beoordelen alleen kwaliteit in hun assortiment dus echt miskoop zou niet moeten lukken?

Merijn 24-01-2022

Het bestelde product was onvolledig, dit was trouwens niet de schuld van Knives and Tools.
Wel hebben ze dit direct keurig & vriendelijk & snel opgelost! Een voorbeeld voor andere winkels.
De kennis van de medewerkers en de service die ze verlenen is super.
Ik blijf trouwe klant bij dit top bedrijf!

Dariusz Kijewski 23-01-2022

Not far away from home and good quality items. Sufficient choice of products to buy.

Bushcraft en outdoor klant 23-01-2022

Het assortiment is groot. Er zijn links naar goede reviews voor de artikelen met veel extra informatie.
Bestellen betalen en leveren gaat moeiteloos.
De site is overzichtelijk en bied precies de juiste informatie.
Als ik toch wat zoek voor verbetering is het dat niet alles altijd leverbaar is.

Joost 23-01-2022

goede site met duidelijke omschrijvingen. sommige producten zijn getest en bevatten een uitgebreide review, zo ook over hoofdlampen

gerard 23-01-2022

Was keurig verpakt en netjes afgeleverd en het product voldoet aan mijn verwachting wat mijn betreft 5 sterren 🤗

Doménique 23-01-2022

Deze shop is super!
Markt conform geprijsd en een service waar nog menig winkel aan kan tippen. Meestal directe verzending waar je ook goed van op de hoogte wordt gehouden.

ruud 22-01-2022

Zeer ontevreden! 2 nite manager tools besteld. 1 daarvan had al gebruikerssporen en is defect. Vervolgens deze terug gestuurd en verzendbewijs gemaild. Geen geld terug gekregen en nu sturen ze wederom dat ik de nite manager kan retourneren, terwijl dit dus allang gebeurt is. Begint op oplichting te lijken.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 26-01-2022

Beste Ruud,

Vervelend dat je de situatie op deze manier ervaren hebt. Wegens een storing bij ons in het systeem heb je inderdaad een overbodig bericht vanuit ons ontvangen. Onze excuses daarvoor! Inmiddels is de retourzending geheel naar behoren verwerkt en we hopen dat de werkende Midnite Manger geheel naar wens is.

Mocht er nog iets zijn, staat onze klantenservice altijd voor je klaar.

Team Knivesandtools.

Frank 22-01-2022

goede kwaliteit, snelle levering. Deugdelijke oplaadbare zaklamp. Keurig verpakt

Peter Holweg 22-01-2022

Duidelijke uitleg,helder advies, makkelijk betaal systeem en vlotte levering. Ik heb reeds verschillende producten gekocht en heb geen enkele reden voor kritiek of aanbevelingen voor verbetering.

Harry 21-01-2022

Er is een bijzonder ruim aanbod in outdoor materialen. Er is veel op voorraad, waardoor snel kan worden geleverd. Er zijn regelmatig aanbiedingen waardoor de aanschaf van de kwalitatief goede producten nog aantrekkelijker kunnen worden. Ik heb door de volledige beschrijvingen en specificatie en goede keuze kunnen maken, ik ben nu een prima zaklamp rijker.

M 21-01-2022

Perfect. Snelle en goede levering, daarbij tot nu toe alleen maar top producten ontvangen van Knives and Tools.