Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jan-Albert 21-01-2022

Mooie sorting artiklelen met een goede prijs.
Duidelijke leverings voorwaarden en een snelle levering van het bestelde en een duidelijke communicatie over de levering.
De klant is konig.
En hier kunnen andere winkels nog iets van leren. ;-)

Frank 20-01-2022

Al enkele malen hier gekocht. Aanrader. Je krijgt wat ze beloven en de dienst is uitstekend. Levering is snel en producten zijn goed verpakt.

Dutchmanp 20-01-2022

Mooie prijzen, goed service en goedmateriaal dat aan alle wensen voldoen.
Een echte aanrader voor mensen die goed gereedschap willen gebruiken

Robin 20-01-2022

Perfect bedrijf met een fantastisch assortiment voor elke wens en elke portemonnee. Goede beschrijving van de producten, perfecte scherpe foto’s en filmpjes van het product. Werd stevig verpakt en razend snel geleverd. Top top top bedrijf. Ik raad het iedereen aan die ook maar iets van een mes of multitool nodig heeft, knivesandtools heeft altijd wel iets naar wens.

C.v.Grootel 20-01-2022

Prima verzorgd, gekregen wat ik vroeg. Was de eerste keer via digitale bestelling bij deze firma. Ben tevreden

Saya 20-01-2022

Bestelde product werkt niet, retour verzonden en na enige dagen, het bedrag terug gestort op mijn rekening.
Zonder moeite.👍👍

Nico 19-01-2022

Alles was netjes verpakt in goed formaat doos, keurig volgens afspraken geleverd. Van 1 product was levertijd onbekend aangegeven, tot mijn verrassing zat het er wel bij, echter klopt het niet met wat de website vermeld.

Jan 19-01-2022

Vlotte verzending, degelijk verpakt. Omdat ik toch koos voor een ander model kon de eerste zending weer retour.

H.J. Bakkenist 19-01-2022

Ik zocht een heel klein zakmesje welke ik was kwijt geraakt. Ik zocht op de internet naar "Zakmesje"" en vond jullie firma met
een volgens mij volledige site met snelle info bij het zoeken.

G 19-01-2022

Fijne website, goede prijzen, snelle levering. Bovendien verkopen ze alleen kwaliteitsproducten. Heb er nu twee keer iets besteld en het heeft niet teleurgesteld.

Harrie 19-01-2022

Goede website, keurige bestelprocedure en levering. Middels mails goed op de hoogte gehouden van de voortgang. En het product helemaal conform de verwachting.

Servé Honée 19-01-2022

Prima bedrijf, goed servies en bij probleem zijn ze snel met een goed oplossing.

JLV 19-01-2022

Ik ben echt 100% tevreden. Bestelling de volgende dag in huis. Mijn product was precies wat ik ervan had verwacht. Duidelijke website. Kortom echt helemaal tevreden

Jeff 18-01-2022

Ik vind knives and tools een duidelijke site, er is veel informatie beschikbaar bij producten. Soms moet je even goed kijken voor je iets besteld zoals bij batterijen en zaklampen maar door de info die erbij staat van knives and tools kom je er wel uit als je gewoon oplet.

Steef 18-01-2022

Overzichtelijke presentatie van de gezochte artikelen op de site. Goed op de hoogte gehouden gedurende het proces. Arts
Artikel koks mes snel geleverd. ķ

Ronald 18-01-2022

Top zaak, met uitgebreid assortiment voor een prima prijs en uitstekende aftersales. Al jaren mijn shop voor messen en outdoor-gear.

Rob 18-01-2022

mijn laatste 10 bestellingen waren snel geleverd, indien mogelijk steevast de volgende werkdag.
de website is overzichtelijk en de zoekmachine vind wat je zoekt.
meerdere duidelijke foto's van het product waarmee de details scherp zijn te zien.
en dan het grote assortiment van producten.
ik vind dat knivesandtools de het cijfer 10 ten volste verdiend.

Alex Biemans 18-01-2022

Een zeer nette shop mijn bestelling goed verzorgt en netjes afgeleverd en een snelle levering dus gewoon top

Reeds vermeld ( zie boven) 17-01-2022

Over de Webshop 'Knives and Tools kan ik kort zijn want het is een hele fijne snel leverende shop met een zeer ruime assortiment in diverse benodigdheden voor allerlei doeleinden waaronder 'zakmesjes' van zeer goedkoop tot exclusief dus voor elk wat wils!! Tevens gratis retourneren en niet al te ingewikkeld! !! Aanrader! tevreden klant

Eddy 17-01-2022

Perfecte kwaliteit messenset. Levering was perfect.
Goede informatie over product en levering.
Dus een zeer tevreden klant!!

john 17-01-2022

goed overzicht van de artikelen uitstekend en een hele goede uitleg

Wim 16-01-2022

Een bestelling waarvan de levering van een deel lang zou gaan duren. Na een mailtje was het geregeld en was het eerste deel de andere dag al in huis. Prima. En zonder extra kosten.

Pino 16-01-2022

Zaklamp besteld, Hij werkt perfect! Verzending/bezorging was snel en netjes verpakt.

Heel goede service! 16-01-2022

Geweldig! Ze hadden zelfs op aanvraag een woordgrap bij het product geleverd! Deze mensen geven om hun werk en hun service!

Peter 15-01-2022

De levering was erg snel. De service van deze winkel is uitstekend. .