Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bavo 08-01-2022

Mijn ervaring met deze internetwinkel:
Mooie messen! Telefonisch heel vriendelijk geholpen, snel ontvangen, geen verzendkosten.
Heel tevreden

George 08-01-2022

Het is heel makkelijk het is de beste winkel om je messen of andere dingen te kopen goede service en snelle verzending
Ga zo door

Marjolein 08-01-2022

snelle en nette levering. Goed verpakt. Prachtig en functioneel product. We zijn heel tevreden.

Thijs 08-01-2022

Contact opgenomen met een vraag over een messnslikper voor global messen, binnen een dag antwoord en bestelling erna was ook zo binnen.

Niek Sloot 07-01-2022

Snelle levering goed verpakt. De site is ook makkelijk en duidelijk van opzet. Ze leveren kwaliteitsproducten.

N.Kulk 07-01-2022

Super veel keus en goede begeleiding in de aankoop.
Snel antwoord op vragen.

Marcel 06-01-2022

Ik bestel hier al jaren, snel je spullen in huis niets op aan te merken !!!

Peter F. 06-01-2022

Inmiddels een dik dozijn aan bestellingen gedaan. 90% binnen de 24 uur bezorgd op mijn adres. Geen enkel issue wat betreft bezorging, verpakking, kwaliteit van het bestelde of wat er meer valt te verzinnen. Ooit een bestelling gedaan voor een artikel dat uiteindelijk niet meer te leveren was. Was uiteindelijk met 1 telefoontje geregeld. Terugstorting binnen 2 dagen. Daar kunnen andere internetwinkels nog wat van leren.

J Fleurke 06-01-2022

Product is top. Maar dat is niet de verdienste van de winkel. Die zit m in goede info rondom levertijd en verzending. En ook verpakking. Dat was allemaal helemaal in orde. Besteld betekent ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd. In goede verpakking. Aansluitend op t product. Dus geen onnodige grote verpakking.

lenno 06-01-2022

Ik heb al heel wat messen aangeschaft bij deze webwinkel en altijd perfect verzorgd, verpakt en op tijd.
Dus geen enkele klacht. Prima winkel dus aanrader.

Peter Siegel 06-01-2022

Mooie producten voor een goede prijs, overzichtelijke website, snelle verzending en goede service.

Survivelaar 06-01-2022

Het is een zeer goede web shop, aangezien ze vooral ook doen wat ze beloven. Terug gekeerd na zeer goede ervaringen in het verleden met Knives and Tools.

RF 06-01-2022

Fijne webshop. Heel goede service. En de medewerkers zijn altijd heel vriendelijke en behulpzaam.
Ik kom hier vaker terug. Logisch toch?

Laurens 05-01-2022

Informatie over hun producten zijn zeer,
Duidelijk site is overzichtelijk met veel keuzes.
Producten zoeken ook heel eenvoudig.
Kortom goed klantvriendelijk bedrijf

Vince 05-01-2022

Ongelooflijk groot assortiment en heel snel verzonden. Bij ieder item staat uitleg en achtergrond informatie heel fijn. Goeie foto’s ook

Ingrid 05-01-2022

Op zoek naar een goed mes kwam ik via een tip van een vriendin op de site van dit bedrijf terecht. Ondanks de enorme keuze was het gemakkelijk het juiste mes te kiezen. De omschrijvingen zijn erg behulpzaam. Ik heb het mes laten graveren, en een dag later werd het bezorgd. Perfect verpakt, mooi gegraveerd. Het mes is fantastisch, precies wat ik graag wilde. Inmiddels heb ik een tweede mes en slijpsteen gekocht, die ik ook al heb ontvangen. Topadres!

A v d Moosdijk 05-01-2022

Ik heb de kijker bij deze webshop gekocht omdat deze bij knives and tools te koop was. Het ging mij vooral om een monokijker met een afstandsinstelling ook voor dichtbij. De kleinste afstand waarop ingesteld kan worden ligt ongeveer op 1,8 meter (en niet op 1,2 meter !) Het is een degelijke kijker en 8x42 geeft natuurlijk een mooi helder beeld. Heel blij mee.

Mam 05-01-2022

Keurig geholpen prachtige spullen die je nergens anders vind
Ondanks kerst supersnel geleverd
Wij zijn heel blij met dit fijne bedrijf top

Meltem McCoy 05-01-2022

I found this store while I was searching for good bushcraft items. The prices were cheaper than everywhere else so I placed my order and it came lightning fast. I am really happy with the products and the delivery. The website is also really user friendly. I hope they will have more bushcraft items in the future.

Michel 04-01-2022

De informatie op de website is uitgebreid en goed, de prijs van het product een van de laagste die ik heb gevonden en het mes werd de volgende dag bezorgd. Het mes (Wusthof classic Ikon) bevalt erg goed; ligt goed in de hand en heeft een fraai design. Uiteraard is (bij aankoop) vlijmscherp.

Martin 04-01-2022

Ondanks dat ik vrij laat in de middag een bestelling geplaatst heb, kreeg ik al vrij snel de bevestiging dat mijn messenslijper onderweg was. De volgende dag kreeg ik netjes mijn pakketje wat goed ingepakt was geleverd. Dat Ondanks de drukte vlak voor de feestdagen. Toppie!!

Henk 04-01-2022

Ik heb afgelopen jaar enkele bestellingen gedaan en heb alles zeer snel ontvangen, de artikelen waren geheel volgens de beschrijving, ik kan eerlijk gezegd geen minpunt opnoemen.

Rick ls 04-01-2022

Snelle levering/.Alles compleet en naar wens
Zal hier in de toekomst vaker bestellen

C.G. Noorland 03-01-2022

Duidelijke website.
Makkelijk te bestellen zonder het moeten openen van een account, wachtwoord, e.d.
Zeer gunstig geprijsd in vergelijking met de originele website van het betreffende artikel.
Keurige snelle tijdige levering, zelfs vlak voor de feestdagen.
Chapeau!!!!!🎉🎊😉

Leo 03-01-2022

In de ochtend besteld, in de avond de bezorger, echt top!
Alles heel netjes verpakt geleverd