Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Joachim Van Leeuwen 28-12-2021

Makkelijk en overzichtelijk bestel systeem.
Goed verpakt en snelle bezorg mogelijk.

Super blij met mijn mooie messenset!!

Wim 27-12-2021

Zoek pagina's waren makkelijk en kon het product vlot vinden incl. specificaties
Snel en netjes afgeleverd, Prima winkel.

The Cat 27-12-2021

Dit is al jarenlang mijn favoriete webshop.
Snelle levering, betrouwbaar, goede prijs, en goede service!

E.Q.A Edelbroek 27-12-2021

Het is allemaal prima gegaan. Alles duidelijk omschreven. En ontzettend snel verzonden en ontvangen. Heel blij mee.
Degene die het cadeau kreeg is er erg blij mee.

Jaap Kaemingk 27-12-2021

Het is een zeer uitgebreide shop met goede weergave van de artikelen en een snelle levertijd.
Kwalitatief goede messen in elke prijsklasse.

Stephan 27-12-2021

Gebruiksvriendelijke site, komen afspraken na, leveren kwalitatief hoogwaardige producten tegen een schappelijke prijs.

Peter Roerhorst 27-12-2021

K&T is een zeer goede betrouwbare online winkel.
Als je vragen of opmerkingen hebt word je online heel snel geholpen.
Ook tijdens het hoogtepunt van de pandemie kwamen de bestellingen op de afgesproken termijn binnen.
Een echte aanrader.

Laurens 27-12-2021

Bestellingen worden altijd goed verpakt geleverd.
En wat leveringstijden betreft altijd netjes op tijd.
Heel goed klantgericht bedrijf.
Ook betreft hun website netjes vermeld wat wel of niet voorradig is.
Toppie hoor

Joost 27-12-2021

Op zoek naar een aanzetstaaltje voor beitels bij Knives en Tools terechtgekomen. Overzichtelijke digitale winkel, correcte afhandeling en vlotte bezorging. Minpuntje is het (grote) formaat verpakking.

Iwan de Haan 26-12-2021

Duidelijke website. Eenvoudig te bestellen en snelle levering in een zeer degelijke verpakking. Erg blij met de aanschaf.

Robert 26-12-2021

Precies zoals de omschrijving aangaf, en super snelle levering. Helemaal top.

Mick 25-12-2021

De beste winkel voor Japanse slijpstenen en Japanse messen
Snelle en goede levering

Robin 25-12-2021

Was opzoek naar een goed Bushcraft mes.
Na wat onderzoek uitgekomen op de morakniv garberg carbon. Mooi mee en goede kwaliteit prijs verhouding. Daarnaast ook gelijk de companion heavy duty besteld. Website is overzichtelijk en bestemming was voor verlopen. Dank je wel.

Patrick 25-12-2021

Ben al vele jaren klant op de site en heb in héél die periode zo goed als geen problemen voor gehad.
Indien er toch iets niet naar wens was, hebben ze dat op de klantendienst perfect afgehandeld.
Het gezegde klant is koning, is bij Knives and Tools naar mijn bescheiden mening absoluut van toepassing.
Ruime keuze, supersnelle levering en heel klantvriendelijk.

Shan 24-12-2021

An excellent company with passionate employees and real service orientation. I have done over 5000 euros worth of transactions only with pocket knives and not one of them has been a bad experiance.

Walther 24-12-2021

Goede producten prijs / kwaliteit verhouding, snel service, en zeer goed verpakt top !

Martijn 24-12-2021

snelle levering
goede retour voorwaarden
en goede afhandeling als je iets retour stuurt
100% top winkel

Anne 23-12-2021

Goede klantenservice, reageren erg snel, mooie producten tegen een goede prijs.

J. Greve 23-12-2021

De slijper werk perfect , veel beter dan het aanzetstaal .
Dus vlijmscherpe messen .

Arjan 23-12-2021

Duidelijke website snelle levering en achteraf nog wat extra informatie over de gekochte items.
Super service

Jan 22-12-2021

Snelle en juiste levering. Zeer goede service van helpdesk ivm graveren mee! Top!

Privé 22-12-2021

Ook al bestel ik wat op zondagavond dan heb ik bijna altijd maandag het pakketje in huis.
De service is goed, kan niet beter, het product is precies wat ik verwacht had.

Aart 22-12-2021

Aangekocht een koksmes van het merk Eden (damast). Mes was goed verpakt. Kwaliteit van het mes is zeer goed. Nu dagelijks met groot plezier in gebruik.

Albert 22-12-2021

Snelle levering ,netjes afgeleverd bij de voordeur door de bezorger, netjes ingepakt, degelijk en handig voor gebruik in bijna alle omstandigheden , camping, bos , vissen om een appeltje te schillen ect
voor die prijs geweldig

Schrauwen 21-12-2021

Supersnel en keurig geleverd. Gisteravond na 20:00 bestelt en vandaag al netjes geleverd.