Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 429 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Henny 21-12-2021

Ten eerste een erg overzichtelijke site. Makkelijk bestellen. Komen de beloftes van bezorgen na.
Erg goed materiaal dat verkocht wordt. In deze was datparacord.

Erik 20-12-2021

Wat kon ik mijn kwijtgeraakte zakmes supersnel vinden op uw website! Het bestellen ging echt heel eenvoud. En als klap op de vuurpijl was de levering perfect.
De track en trace werkte heel goed. Het nieuwe mes was keurig verpakt met een goede gebruiksaanwijzing. Erg blij mee.

Frank 19-12-2021

supersnelle levering en goede omschrijvingen en aanwijzingen op de site over de producten

Ja zeer zeker. 19-12-2021

Veel keuze in het assortiment prima en snelle levering.
Prima service netjes en correct behandeld.

R.J.Buurman 19-12-2021

goed aanbod van van kwaliteit materiaal en ze doen wat ze beloven, topzaak!

Peter C 18-12-2021

+Alles vlot verlopen.
+Snelle levering
+ Items was veilig verpakt.
+ Ik zou opnieuw bestellen bij een volgende aankoop.

Astrid 18-12-2021

Accurate omschrijving op de site. Hele snelle levering. De prijs lag lager dan bij anderen. Zeer tevreden

Kees 18-12-2021

Duidelijke omschrijving van de producten. Makkelijke bestelwijze. Correcte bejegening. Keurige afhandeling.

Jorg 17-12-2021

Fijne en prettige webwinkel met een hoop voorraad! Ook kundig personeel aan de telefoon voor wanneer je nog wat meer gedetailleerde informatie wilt. Alles wordt zorgvuldig verpakt en snel verstuurd!

Wim 17-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke website. Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Ik had het ondanks de feestdagen ook snel in huis!

Alex van der Vlist 17-12-2021

Geen gedoe , bestellen en de volgende dag in huis. Dus wat wil je nog meer.

Rob 17-12-2021

Volgens verwachtingen geleverd en gecommuniceerd! 'Gewoon' tien punten dus.

Ja zeer zeker. 16-12-2021

Veel artikelen op voorraad, snelle levering.
Alles netje en correct afgehandeld.

Michel 16-12-2021

Het product was duidelijk omschreven, de communicatie was duidelijk en de verzending was snel. Top site! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Rob Rompa 15-12-2021

Snelle afhandeling , idem verzending
Jullie maken waar wat je belooft, top!
Verpakking had wel wat kleiner gemogen in verhouding met het kleine mes
Fijne feestdagen!
Met wintergroet,
Rob Rompa

Richard Orriens 15-12-2021

Ik heb een Fenix hoofdlamp besteld. Knives & Tools heeft een overzichtelijke webshop. Hoofdlamp was goed verpakt en snel, binnen 1 dag geleverd.

krijgs 15-12-2021

niet alleen mooie en goede producten, daarnaast prima levering, ben er erg tevreden over

Emmokae 15-12-2021

Zeer uitgebreid assortiment en goede prijzen. Elke levering was tot nu toe op tijd en zoals beloofd. En tot slot de (technissche) ondersteuning komt van mensen die er verstand van hebben.

Mike Allen 15-12-2021

Can't fault them.selection and the quality of goods is astounding,fast delivery.

tuin en thee lelystad 15-12-2021

goede informatie en snel en prima geleverd, kortom een aanrader om bij te bestellen.

Lin 14-12-2021

Goed contact, ook de gravering van het product verliep vlekkeloos... snelle verzending. Helemaal tevreden!

Benjamin 14-12-2021

Breed assortiment aan diverse producten en merken en daarbinnen ook weer heel veel keus. Goede beschrijving bij alle producten. Snelle levering. Goed verpakt. Nog nooit problemen mee gehad en volgens mij handelen ze problemen ook op een juiste manier af mochten die er zijn

W. Kuiper 14-12-2021

snel levering en kreeg precies wat ik wilde hebben.
Kreeg wel de indruk dat men voor het hogere kwaliteit gaat

Martin 14-12-2021

Bij vragen of garantie issues is de communicatie met dit bedrijf ontzettend prettig. Ze houden van hun producten en hebben een oprecht enthousiasme.

Chris Poppeliers 13-12-2021

Veel producten hij u terug te vinden. Sommige artikelen flink aan de prijs maar ook snel te bestellen en zéér snel te verwachten.
Het product is goed verpakt. Geen extra grootte doos en dus geen verspilling .
Ga zo door!