Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

e.dirkse 13-12-2021

na niet ontvangen bestelling netjes het geld terug gekregen.
en e mails werden keurig beantwoord.

Martin 13-12-2021

Goede gebruiksvriendelijke site en het (outdoor)product dat ik bestelde is van zeer goede kwaliteit (beter nog dan ik verwachtte); ook de levering was super snel. Een site om te onthouden en om weer te bezoeken! Aanrader!

Graham 13-12-2021

Top Top Top. Super snel levertijd en producten van de hoogste kwaliteit. Scherp geprijs met een grote selectie.

Frank Verholleman 13-12-2021

Eerlijke en correcte afhandeling van de koopwaar. Prijs kwaliteit is ok. Beste groeten.

Harry 13-12-2021

De website van knives and tools is voor mij een fijne website om regelmatig te bezoeken. Naast het uitgebreide aanbod (van keukenmessen, herenmessen tot outdoorartikelen) bieden zij ook veel online informatie. Ik kom er graag op kijken en af en toe bestel ik een goed overwogen artikel. Het bestellen is eenvoudig en de artikelen op voorraad (als artikelen niet voorradig zijn is dit zichtbaar op de website) worden snel thuisbezorgd. Van mij niets dan lof voor Knives and Tools.

Jeroen 13-12-2021

Telefonisch goed advies, ze nemen de tijd voor je. Verder goede services met retourneren als er iets toch niet conform verwachting is. Mijn volgende messen koop ik hier weer.

Mark 13-12-2021

Van begin tot eind fijne webshop; makkelijk gevonden wat ik wilde hebben (toevallig ook nog met een beetje korting), bestellen en uitchecken ging supermakkelijk en binnen twee dagen had ik het pakje binnen! Perfect en veilig ingepakt! (Wederom) zéér tevreden!

hans 12-12-2021

Goed materiaal, snel geleverd. Ze maken waar wat ze vertellen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

C J Van den Berge 12-12-2021

goede producten en kwalietijd en het is goed spul voor die prijs het is aan bevolen voor de rest.

Leo Jacobs 12-12-2021

Zeer goede uitleg zeer tevreden over het hele verloop van advies tot aflevering en betaling top top

Jeroen 12-12-2021

Prettige site, groot assortiment, ik shop er regelmatig en de levertijden zijn vrijwel altijd kort (lees: binnen een dag of 4). Als ze verwachten dat het anders wordt (vb: voor de kerst) krijg je een mailtje over verwachte drukte, dit meedenken kan ik ook waarderen.

De producten zijn doorgaans super, ik heb 1x een fout artikel geleverd gekregen maar de klantenservice was hier heel snel mee, en ik had binnen een week een vervangend artikel. Al met al dus niets op aan te merken, net zo scherpe service als de producten die ze verkopen

Richard 12-12-2021

Mooie, duidelijke website
Groot assortiment
Scherpe, concurrerende prijzen
Snelle levering
Top en bedankt

R.J. 11-12-2021

Prima, winkel. Goede en snelle service. Uitgebreide beschrijving van de producten en ook een optie om te vergelijken.

Jarno 11-12-2021

Knives and Tools maakt keer op keer de belofte waar.
Issues, vragen en wensen worden vriendelijk en snel opgepakt en opgelost. De artikelen hebben goede omschrijvingen en hun prijzen zijn redelijk.

Ben 10-12-2021

Duidelijke en vakkundige uitleg, snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid. Zeer tevreden over prijs/kwaliteit gekochte producten,

Henriëtte 10-12-2021

Goede website voor het vinden can wat je zoekt met een duidelijke omschrijving dat je het zo koopt zonder dat je het product live ziet.

Jos 10-12-2021

Hallo,
Ik heb al heel wat dingen aangeschaft, altijd heel goed gegaan prettig kopen bij knives and tools, prima winkel.

Sicco 10-12-2021

Knives & Tools biedt een goed assortiment. Ik was op zoek naar keukenmessen te weten een fruitmes, een koksmes en een santoku. Ik heb nog overwogen om een blok met meerdere messen te kopen maar ben toch specifiek gaan kijken. Dit leverde me drie prachtige messen op. Te meer omdat de reviews ook lovend waren. De site is duidelijk met de keuze om filters toe te passen. Levering ging ook perfect met update mails. De voorwaarden zijn ook duidelijk, dus je weet waar je aan toe bent.

Twan 10-12-2021

Prima adres!
In november aankoop gedaan van aantal messen. Als ik het goed heb berekend, is bijv. Soms lijkt het alsof het toch nét wat voordeliger kan elders, Maar: een uitstekende ( ook telefonische) communicatie met "Knivesandtools", dat is ook veel waard! Dat samen met een ongelooflijk groot aanbod en goede gedetailleerde informatie maken dat ik bij KATO mn bestelling heb gedaan.

Edward 10-12-2021

overzichtelijk website; goede informatie; schappelijke prijzen; snelle levering; netjes en degelijk verpakt. Dit alles maakt Knives and Tools voor mij een top site en een referentiekader voor andere websites. Een verdiende 10 (+)

Yorick 10-12-2021

Mooi assortiment met kwaliteitsproducten in het outdoor segment of je nou buiten gaat koken, gaat hiken of camperen met de motor:je vind er altijd van alles wat je kunt gebruiken

MTM Hovenier 10-12-2021

Prachtige spullen, fijne website en een heel snelle levering. Bezoek de site en bekijk het assortiment. De mooiste merken voor liefhebbers.

Jager uit Utrecht 10-12-2021

Knivesandtools is een goed georganiseerde website, met een zeer groot assortiment, heldere navigatiestructuur en gedetaileerde fotografie van het aanbod. Tevens is het niet eenvoudig om bij ieder product een unieke tekst te plaatsen die de unieke eigenschappen van het mes beschrijven, toch slaagt de website hier goed in. In mijn geval zocht ik een jachtmes dat uniek ontworpen is qua werktuig, hygiene en veiligheid en ben daar goed in geslaagd met de aanschaf van een Fallkniven PHK. De logistieke aflevering was perfect op tijd, binnen een dag zoals de website ook beloofde. Alle lof dus, goed werk.

Arne 09-12-2021

Fijne site met handige informatie over de producten die ze verkopen. Goede service en snelle levering!

Marcel 09-12-2021

Mooie producten besteld bij kniveandtools. Zeer goede omschrijving van het product en snelle levering. Erg blij met de producten die ik besteld heb.