Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Semut 09-12-2021

Mes is precies als op de foto ,
Het is een mooi mes , met een goede lederen hoesje er bij

rosientje 09-12-2021

heel fijn om te shoppen en het is allemaal kwaliteit en de kwantiteit is ook 100%.
Een aanrader .

Anja 09-12-2021

Deze bestelling was een kadootje voor mijn kleinzoon. Het pakket werd supersnel en perfect verpakt bezorgd. Ik ben dik tevreden en nog belangrijker, mijn kleinzoon was er heel blij mee.

Mark 09-12-2021

mooi assortiment, brede kennis, keuze uit veel prijs en kwaliteitsklassen. De technische specificaties over bijvoorbeeld koksmessen is heel compleet.

Paul 09-12-2021

Prima zaak. Was iets mis gegaan in de bestelling, maar het werd snel en professioneel opgelost.

Ton Theunissen 09-12-2021

niets bestellen, neem de fiets - ook veel gezonder - en ga naar Enorm en koop in de winkel in de stad een goede zaklamp !!

rsterenb 09-12-2021

Ik had een slijpstenen set nodig, en dit is mijn eerste ervaring met deze webshop. De website vond ik makkelijk te navigeren en het was makkelijk om te vinden wat ik nodig had. Ik vond er het "Skerper Professional slijppakket". De prijzen zijn niet onaantrekkelijk (hoewel, linksom or rechtsom, dit soort spullen nou eenmaal duur blijven, zeker als het niet voor zakelijk gebruik is).

Het assortiment is uitgebreid en wat daarbij prettig is, is dat er ook uitleg te vinden is over wat je wanneer nodig hebt, en hoe je zoals in mijn geval slijpstenen moet gebruiken en onderhouden. (Ik heb wel vaker een slijpsteen gebruikt, maar die waren altijd van wisselend matige kwaliteit.) Met name de mate van informatievoorziening vond ik erg prettig; meestal moet je alle informatie zelf maar bij elkaar zien te schrapen, en dan hopen dat het allemaal klopt (waarbij ik er voor het gemak vanuit ga dat de informatie op de Kives And Tools website klopt).

De verzending was vlot en alles netjes verpakt. Al met al een prima ervaring, en de eerste messen zijn al geslepen met een prima resultaat!

Helly Lemmy 08-12-2021

Vind het niet leuk om te zien als je een mes koopt van 625,00 € of 500,00 € na een half jaar 50.00 of 100,00 € goedkoper is.
Is niet eerlijk omdat mijn messen die ik verzamel nu goedkoper zijn... Ik kocht mijn messen alleen bij Kato, nu ga ik alle webwinkels bezoeken. Spijtig, was normaal tevreden bij Kato!
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 08-12-2021

Hi Helly,

Bedankt voor jouw berichtje.
Prijzen kunnen nou eenmaal stijgen en dalen. Wij begrijpen natuurlijk dat dat vervelend kan zijn als jij degene bent die er meer voor heeft betaald en kunnen hier schappelijk in zijn mits de situatie dit toelaat.

Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@knivesandtools.nl en dan kunnen we er samen even naar kijken.

Fijne avond,

Service team Knives and Tools

Barry 08-12-2021

Goed bedrijf, doet wat het zegt. Diverse zaklampen e.d. gekocht en super service

Marlon Rack 08-12-2021

Het gehele proces wat perfect. Site duidelijk, bestelling en bezorging snel. Alleen de kleur van het lemmet viel tegen en dat is te wijten aan de foto die zij aangeleverd krijgen. Daar kunnen zij neem ik aan niet veel aan doen. Daarom toch een 9. Ik heb vaker besteld en altijd goede spullen en goed proces van begin tot eind. Volgende keer weer

Martijn 08-12-2021

Levertijd was zoals altijd weer kort, bestellen volgende dag in huis. Mes ziet er mooi uit en is goed scherp. Ik heb het mes te kort in bezit om over de kwaliteit een oordeel te kunnen geven. De verpakking van het mes is wat gewoontjes, karton en platicbinders om het mes op zijn plaats te houden. Hierdoor kan het mes als cadeau wat godkoop lijken (is die niet).

joop spies 08-12-2021

het is een shop met weinig opsmuk, mooie, degelijke spullen, snelle levering en goede service.

Hans 07-12-2021

Contact met niet medewerker uitstekend. Prima hoesje voor mijn Laguilole. Kwaliteit, communicatie en levering als altijd perfect.

Walter 07-12-2021

Mijn eerste aankoop was in 2015. Dat was mij zo goed meegevallen dat ik regelmatig een nieuwe aankoop doe. Voorlopig was op 21november mijn laatste aankoop. De site is ok,de leveringen zijn stevig verpakt en op tijd en de antwoorden zijn ok. Persoonlijk vind ik de aanbieding van 21700 accu's met hoge ontlading en hun beschermdoosjes wat beperkt vandaar score 9.

Maarten 07-12-2021

Zeer fijne en duidelijke webshop, met een zeer groot assortiment. Ik kijk graag op deze website, en vind altijd wat ik zoek.
Ga zo door, Knives and Tools!!

MargoVosDuijx 07-12-2021

Ik heb hier gekocht ivm kado voor schoonzoon. De 1e levering van de bestelling ging helaas mis. Dit lag niet aan het bedrijf. Daarna is er alles aan gedaan om dit te herstellen. Prima,keurige en directe communicatie!
Snel en adequaat reageren! Inmiddels heb ik mijn bestelling keurig ontvangen!
Complimenten!

Roelof Schuring 06-12-2021

Duidelijke omschrijving, mooie produkten en snelle service. Dikke vette aanrader

Oscar de Schepper 06-12-2021

Mijn favoriete messenshop. Absoluut de favoriet. Gegarandeerd goede spullen die getest zijn en snelle, betrouwbare levering. Gewoon niks mis mee.
Het enige waar ik ooit mee gezeten heb, was een Mora classic 2f die ik bij hen besteld had, waarvan de rode verf ontzettend afgaf, maar dat ligt waarschijnlijk aan de fabrikant en sindsdien heb ik dat zelf maar opgelost met een nieuwe verflaag.

Jeroen 06-12-2021

Knivesandtools wordt door enthousiaste medewerkers gerund, die verstand van zaken hebben en een brede blik hebben op de toepassing van hun kwalitatief hoogstaande producten. De betaling, verpakking, en verzending lopen altijd gesmeerd.

Wim 06-12-2021

Bij knivesandtools hebben ze een enorm aanbod van voornamelijk spullen van zeer hoge kwaliteit aan een deftige prijs. Komt daarbij een zeer snelle levering. Ik heb al meerdere keren bij hen besteld, en altijd zeer tevreden...

zeker 06-12-2021

goede service, snelle levering, uitstekende kwaliteit, mooi verpakt, vragen omtrent aanschaf adequat beantwoord

Mathijs Veldhuizen 05-12-2021

Altijd op tijd geleverd en spullen van eigen merk om te slijpen (skerper) doet je juist denken waarom ze nog niet baardverzorginsspullen onder de merknaam 'Skeer' hebben uitgebracht grappige merknaam en als het van hun komt koop ik het gelijk.

Erik 05-12-2021

Knives en tools is voor mij een betrouwbare zaak met een zeer uitgebreid assortiment aan allerlei soorten messen en kookgerei.

Op de site vind je veel informatie of de voor- en nadelen van gebruikte materialen van messen en apparatuur en er is voor elk wat wils.

Ik heb hier ondertussen meerdere messen (keukenmessen, zakmessen, etc) gekocht en ook pannen heb ik via knives and tools aangeschaft.

Mijn ervaringen zijn zeer positief en de producten zijn van de kwaliteit zoals die omschreven staat. Ik heb nog geen ervaringen met de klantenservice, omdat alles tot nu toe naar wens is verlopen.

Ik ben een tevreden klant en kom hier ook zeker nog terug.

Hoogmolen 05-12-2021

De webshop Knives and tools verdiend een 9.5 dit ivm het aanbod snelle uitlevering e.d echt een 7 omdat de koerier er klaarblijkelijk niet veel haast mee had om het item te bezorgen tot 3 keer toe niet bezorgd en waarom geen idee.

Ingrid 05-12-2021

Uitstekende website. Zeer goede en duidelijke informatie. Alles is goed te vinden.