Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ton 05-12-2021

Goede service bestelde product was geruime tijd niet leverbaar leverden een wat duurder product op verzoek maar zonder bijbetaling 👍

Peter F. 04-12-2021

KATO heeft zo ver ik kan zien het meest uitgebreide assortiment (binnen de niche) de snelste levering en de meest coöperatieve klantenservice. En dan zijn ook de prijzen net iets lager dan bij de concurrentie.

Die moet flink balen…

Doe er uw voordeel mee.

Jeroen 04-12-2021

Fijne shop waar ik al diverse malen heb geshopt. Goeie spullen, mooie spullen, fijne en snelle service en ook aftersales is ver boven standaard niveau: aanrader!

Zaanea 04-12-2021

Duidelijke website en goede service, ik bestel hier al jaren zaklampen en outdoor artikelen.
Goede prijs en ook de laatste modellen snel leverbaar.

De service is echt uitstekend, een keer een klem welke binnen paar dagen kapot ging. Dit was jammer maar lag aan het product, niet aan de service. Na goed contact werd een nieuwe verzonden binnen garantie.

Producten worden netjes verpakt en snel verzonden. Gewoon top.

Anne 03-12-2021

Fijne webshop, makkelijk in te stellen met ruime keuze in filters.
Groot aanbod, prima prijzen en vooral, snelle retouren afwikkeling.
Hier kom ik graag kijken voor van alles en nog wat, ook als ik niks nodig ben. Zeker een aanrader!!

Hans 03-12-2021

Ja,wat moet ik zeggen, service en kwaliteit van de bestelling zijn van uitstekend.
Ik blijf klant

Thorsten 03-12-2021

Duidelijke website, strakke communicatie, goede service, snelle levering en niet te hoge prijzen.

Letta 03-12-2021

Had een specifieke oplader nodig. Op andere sites vooral negatieve revieqs op dergelijke opladers. Hier een redelijk goed beoordeelde voor een redelijke prijs. Verzendkosten waren ook te overzien

Loes 02-12-2021

We hebben al vaker bij knives and tools producten besteld. Alle keren wordt alles netjes verpakt en snel verzonden.

N Verstijnen 01-12-2021

Zelden zulke grandioze service meegemaakt.
Kostbaar en uniek te noemen tegenwoordig.

Annette 01-12-2021

overzichtelijke site, snelle levering, brede keuze. Ik heb nu twee keer iets besteld en beide keren prima producten.

WS 01-12-2021

Ik geef het cijfer 10, omdat het gehele bestel en bezorg proces niet meer dan 14 uur heeft geduurd. Zeer tevreden over dit bedrijf.

mike L 01-12-2021

wij wonen in Frankrijk en de levering was zeer snel. de batterij is van goede kwaliteit conform de omschrijving.

Peter van Susteren 01-12-2021

Snelle levering en erg goede service. Ook de bezorg dienst is super
Groet P

Thijs 30-11-2021

Erg fijne winkel, zeer ruime selectie van producten en ze hebben veel kennis van de producten. Hierdoor kan je makkelijker een goede keuze maken.

Jose Solisa 30-11-2021

Webwinkel 'up to date' en overzichtelijk. Snelle levering en vriendelijk in persoonlijk contact,hetzij telefonisch of via de mail.

Heijden 29-11-2021

Goede afhandeling van bestellingen product omschrijving laat ook niets in gebreken. Mocht je iets tegen komen en het niet weten keurige maar dan ook prachtige uitleg en overzicht over de desbetreffende specificaties! Top! Tot op heden nog geen slecht product gehad of ervaring.

gearman 29-11-2021

Knives and tools is een zeer goede betrouwbare winkel/webshop met een uitstekende service! Men heeft verstand van de items die ze verkopen! Een aanrader!

Patricia 29-11-2021

Overzichtelijke duidelijke site. Goede uitleg bij het product waardoor je makkelijk een keus kan maken en je weet wat je koopt. Snelle levering. Product voldoet ook aan de verwachting.

T Pelzer 29-11-2021

mooie website met een uitgebreid sortiment , snelle levering , en het artikel is goed verpakt

Gerben 28-11-2021

Mooi ruim assortiment voor een goede prijs.
Snelle levering en goed verpakt

Antoine Pruijssers 28-11-2021

Knivesandtools is voor mij de site, waar met de klant meegedacht word, ipv puur winstbejag.
Als verkoper verdiende ik met dezelfde methode goed geld, door te begrijpen dat klanten merken, wanneer je een aankoop aanbied, om de klant te helpen en ze niet ziet als een spaarvarken wat je kapotslaat.
Mijn complimenten!

Sibrand 27-11-2021

Altijd prettig "winkelen" bij Knives and Tools. Grote keuze, mooie producten en een zeer goede service. Laatste aanschaf was een MKM Faro.

Rinke 27-11-2021

Mooi breed assortiment met merkproducten. Keurige en spoedige levering en prima prijsniveau.

Tonny 26-11-2021

Duidelijke site, mooi aanbod, snelle en betrouwbare leveringen. En als er een keer iets is dan wordt daar goed over gecommuniceerd en naar gehandeld.