Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 432 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bjorn 20-11-2021

Knives and Tools is uitstekende webshop, gebruiksvriendelijk, goede prijzen, verschillende betaal mogelijkheden en de producten worden goed verpakt verzonden.

Aardrups 19-11-2021

Geen reden om minder te geven dan een 10 omdat alles goed gegaan is. Vlotte levering, passende niet te grote doos, zoals jullie in het verleden wel deden en prima website.

Ben J. Bastiaans 19-11-2021

Een webwinkel waar je alles kunt kopen, van braadketel tot zaklamp, van survival mes tot hakbijl. Niet goedkoop maar van grote kwaliteit en van gerenommeerde merken!
Als ik op de website kom dan vind ik altijd weer iets voor mijn collectie.
Kijk op de website en oordeel zelf!
Grote Klasse!

Moos 19-11-2021

Ik ben zeer zorgvuldig geholpen met advies voor de aanschaf van goed gereedschap. Er werd de tijd genomen en de medewerker had echt verstand van zaken. Ben zeer tevreden

Babs 18-11-2021

Snelle levering, goed verpakt, goede informatie over het product en natijds nog een email met informatie over hoe duurzaam met het product om te gaan.

Marijn van Gemund 18-11-2021

Er is weinig wat knivesandtools nog kan verbeteren wat mij betreft. Website is duidelijk, assortiment is geweldig, en klantvriendelijkheid staat met hoofdletters geschreven.

Christine 18-11-2021

Superwinkel, ze hebben werkelijk alles en het is ook overzichtelijk.
Bestelling geplaatst en de volgende dag zeer goed verpakt in huis. Ik ben ook zeer tevreden over mijn aankopen.
Knives and Tools 8s zeke raan te bevelen!

Jeroen 18-11-2021

Kwaliteit producten.
Verzorgde site.

Tot nu toe zijn alle artikelen die ik gekocht heb de volgende geleverd in goede staat.

Top winkel.

Benno den Ouden 18-11-2021

Duidelijke site, goede prijsstelling en correcte levering, kortom een goed en betrouwbaar bedrijf, aanrader dus.

Margreet 18-11-2021

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling van 2 kwaliteitsmessen bij Knives and Tool. Deze waren zeer scherp geprijsd en ''s avonds besteld en de volgende dag in huis. Ik zal een volgende keer ook weer hier mijn bestelling plaatsen en kan Knives and Tools ook zeker aanbevelen.

Ian 17-11-2021

Goede keukenmessen.
Veel keuze ook.
Zijn de eden essentials geworden,(welke echt super scherp uit de verpakking komen)
Enige minpunt hieraan zijn de kunststof handgrepen.
Deze heb ik zelf vervangen voor eiken houten versie's

Bestelling kwam snel, net zoals vermeld was.

David 17-11-2021

De service en klantvriendelijkheid staat op een ongekend hoog niveau. Een voorbeeld voor andere webwinkels.

J.H.H. 17-11-2021

Ben 80 jr.en geen verstand van computer aankopen.Nu toch geprobeerd en ik maak fout.Na tel.overleg werd alles voor mij geregeld
de koop afgehandeld en de levering volgens afspraak uitgeleverd.Ik ben ZEER tevreden.

W. Voormolen 17-11-2021

Via een vriend ben ik attent gemaakt op de site van dit bedrijf. Een ruime sortering van mooie producten. Ik heb een Lansky messen aanzet set gekocht. De levering was snel geregeld met daarbij een mooie brochure van messen ed.

WilcoT 15-11-2021

Geweldige klantenservice,
Ik had per ongeluk 1 artikel 2 keer aangevinkt. Maar dit zag ik pas later, na bezorging doorgeven aan klantenservice en binnen 1uur had ik een retour nummer. Opgestuurd en vrij snel mijn geld terug gekregen.
Dat ze geweldige artikelen hebben, dat weten we inmiddels vandaar dat ik het daar een keer niet over wil hebben.

Maarten 15-11-2021

Groot assortiment en leuke acties. Bij een bepaalde lijn kan je gebruik maken van een combinatie korting, echter is 1 van de messen uit gesloten van die korting. Uiteindelijk toch besloten dit mes achteraf als aanvulling te bestellen, maar vind het vreemd dat deze niet onder de combinatie korting viel. Indien dit mes deel uitmaakte van de korting, had ik deze gelijk mee besteld

Edward 14-11-2021

Levering altijd conform belofte; goede, concurrerende prijstelling. Vragen worden snel en goed beantwoord. Een enkele mankement (jaren geleden) werd snel en tot tevredenheid hersteld. Goede communicatie en service.

Dick Swiers 13-11-2021

Snelle levering, scherpe aanbiedingen, ruim assortiment. Zeker een 9 waard!

Edwin Jansen 13-11-2021

Snelle levering, goed verpakt, nette prijzen, vriendelijke helpdesk!
Positieve ervaring over diverse artikelen/zendingen

Bert 13-11-2021

Geweldige messen, zo ook de service, goed verpakt mooi op tijd volgens afspraak.

J.mathijssen 12-11-2021

Een duidelijke site. Niet lang gezocht om het juiste artikel te vinden. Duidelijke afbeeldingen en goede beschrijving van het artikel. Alleen de bezorging was een dag later dan afspraak.

Mozes 11-11-2021

Ze hebben een ruim aanbod en altijd goede service.
Verzending is altijd snel.
Ik vind het jammer dat de prijzen op een bepaald moment flink zijn gestegen en dat je een retourformulier moet uitprinten wannee er iets retour moet.. dit kan anders!
Verder alleen maar positieve ervaringen met knives and tools.

Hans 11-11-2021

Duidelijke website met groot assortiment. Concurrerende prijzen, goede communicatie en snelle verzending. Tevreden klant, 2e keer dat ik er bestel en weer alles perfect.

peter decaluwe 11-11-2021

beste product , top kwaliteit aan eerlijke prijs. snel en correct geleverd.
is al ruime tijd mijn favoriete shop

RF 10-11-2021

1e klasse webwinkel.
Uitstekende service. Heel vriendelijk personeel.
Veel mooi spul hebben ze er te koop.