Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gradus van Geest 10-11-2021

Gezocht en gevonden, met een duidelijke beschrijving. Besteld en keurig verpakt geleverd.

Max T 10-11-2021

Ik bestel regelmatig artikelen bij Knives and Tools. Steeds zéér tevreden over het product en de professionele afhandeling. Kortom, voor mij de reden om hier mijn artikelen te bestellen.

Sandstorm 10-11-2021

Mooi product met snelle leveting. Geen 10 omdat er vanuit de website niets is toegevoegd aan het product in de vorm van een Nederlandse uitleg mbt onderhoud bijvoorbeeld. Dat zou het af maken. Maar verder super tevreden!

Fam. Janssen 10-11-2021

Na veel zoeken op internet naar een magnetisch messenrek die niet al te duur is en de gewenste lengte heeft zijn we bij Knives and Tools terecht gekomen. Na telefonisch contact waren we van harte welkom in de showroom. We zijn allervriendelijkst ontvangen. Tijdens het wachten op de bestelling werd een kop koffie aangeboden en werd er alle tijd genomen om de messenhouder te bekijken en in gegaan op nog wat vragen.

Ben 09-11-2021

Al jaren klant, website is overzichtelijk, veel aanvullende informatie beschikbaar, goede klantenservice, goed bereikbaar voor vragen of bij problemen en met de jaren is de kennis van de medewerkers steeds beter geworden. Bestellingen worden correct en vlot afgehandeld en de communicatie/ informatieverstrekking tussen bestellen en bezorging laat niets te wensen over. De ruime bedenktijd en de terugstuur mogelijkheid zijn eveneens keurig geregeld.

Piet van Brandwijk 09-11-2021

De site is makkelijk te lezen en super snel gevonden wat ik wilde bestellen. Met daarbij een duidelijke info.

Gerben 08-11-2021

Duidelijke beschrijving van de producten, verstand van zaken gekoppeld aan supersnelle en goede levering.

Aniek 08-11-2021

Fijne site in het gebruik, makkelijk dingen te vinden. Ik kocht twee slijpstenen en kreeg toen ook een duidelijke mail met hierin uitleg over hoe de slijpstenen te gebruiken, heel fijn.

Tom 07-11-2021

Altijd vlotte service en goede producten.
Communicatie duidelijk

Aanrader

Shaif 07-11-2021

Dit is niet een winkel die messen verkoopt, maar DE messenwinkel.

Snelle levering, ruime keuze, zeer goede service. Alles is gewoon top.

Jan en Foekje Koeten 06-11-2021

Prima site en een eerlijk verhaal over de voor en tegens van de artikelen. Wij hebben messen gekocht, koksmessen en een groente mes. Het was een duidelijk verhaal inclusief waarvoor je de messen kunt gebruiken en het verschil tussen de verschillende series die te verkrijgen zijn. Inmiddels gebruiken wij de messen met veel plezier en de tip, liever niet in de afwasmachine volgen wij graag op.

Jan 06-11-2021

goede prijs en kwaliteit verhouding.
snel en goed geleverd.
duidelijke handleiding erbij
kortom: een tevreden mensch!

Monnika 06-11-2021

Duidelijke omschrijving, snelle verzending, artikel stevig ingepakt. Niets op aan te merken!

Jos 05-11-2021

Vriendelijke communicatie, snelle , en nette levering.
perfecte winkel met voldoende en gevarieerde content

Paul 05-11-2021

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke
website. Je kunt vje bestelling laten bezorgen op een Postnl afhaalpunt. Daardoor heb ik de mogelijkheid om mijn pakket op te halen vals het mij uitkomst.

Rob 05-11-2021

ze hebben een geweldige keuze in messen, zowel keuken als outdoor, en zijn competitief geprijsd. de levering is altijd heel snel met een goede verpakking.

Marcel 04-11-2021

Als vaste klant kan ik alleen maar zeggen, beloften worden nagekomen !!! producten worden keurig op tijd geleverd en het assortiment is ruim.

Rudy 04-11-2021

Goede service en goed aanbod. Redelijk geprijsd. De website werkt helaas erg slecht de laatste tijd.. Dat leidt tot behoorlijke frustraties en mijn beslissing om vaker elders online te kijken..

Albert-Jan 02-11-2021

Groot assortiment. Snelle levering. Achteraf betalen mogelijk. Heldere duidelijke website.

Carla Duijf 02-11-2021

Nadat ik zelf een fout heb gemaakt wat betreft de gravering op het bestelde artikel werd ik gebeld en erg vriendelijk geholpen. Zeer tevreden over het ( gegraveerde) product. Zeer snelle levering .

C.Maas 02-11-2021

Goed telefonisch advies, waarbij mijn vragen centraal stonden en niet voor zoveel mogelijk geld producten verkopen. Dat was aangenaam. Snelle levering, degelijk verpakt. Kortom: aanrader!!

Harold Hengelman 01-11-2021

Enorm ruim assortiment met goede merken en zeer scherpe prijzen. Duidelijke teksten overal bij en dit alles ook nog eens met het grootste gemak besteld, tot nu toe heb ik iedere bestelling de dag er op binnen gekregen. Super gemakkelijk met achteraf betalen… een echte aanrader voor de mens die graag buiten vertoeft. Tevens leuke of speciale acties die door mail onder je aandacht wordt gebracht… mijn volgende bestelling gaat zeker weer bij deze site plaats vinden..

Jos 01-10-2021

Prima shop met een goed assortiment , en een geweldige service na aanschaf.
De Maglite die ik vier jaar geleden aangeschaft heb weigerde dienst. Knive and Tools gebeld en binnen drie dagen had ik de lamp weer terug met de kop van de lamp onder garantie vervangen.
Vriendelijke en deskundige mensen.
Hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

kees eigenraam 28-09-2021

goed overleg mogelijk tussen mij en de supportafdeling, waarbij ze meedenken en ook met een goede oplossing zijn gekomen.

Arjan 22-09-2021

Mijn Maglite werd kostenloos en zonder problemen gerepareerd en geretourneerd; super service!