Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 429 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Henriette 10-09-2021

Hier vind je kwaliteit voor oa zaklampen. En een perfecte service en garantie!
Na intensief gebruik laadde een klein zaklampje niet meer op, waarvoor ik onder garantie een nieuwe kreeg toegestuurd. Helaas was daar iets aan gebroken en per omgaande na het terugsturen wederom een nieuw exemplaar ontvangen, waar ik weer heel blij mee ben. Zeker een bedrijf wat ik aanraad!

Robert 08-09-2021

2.5 jaar geleden een Fenix TK20R zaklamp bij hun gekocht . Al veel plezier van gehad maar afgelopen maand deed de lamp niets meer. Contact gezocht met K& t en daarna opgestuurd. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe zaklamp thuisgestuurd.
Top communicatie en sevice! Heel netjes opgelost.

Kees 06-09-2021

Er was een probleem ontstaan met een product dat ik bij K&T enkele jaren geleden gekocht had, het garantie bewijs was ik al lang kwijt maar na tel contact waarbij ik de vraag had om een eventueel reserve onderdeel te kopen werd mij gevraagd het artikel op te sturen. De gegevens werden mij per direct per mail verstuurd en enkele dagen later kreeg ik een mail dat het artikel naar mij geretourneerd werd, volledig nagekeken en met nieuwe onderdelen zonder reparatie kosten of verzendkosten. Ik ben super en vriendelijk geholpen wat tegenwoordig helaas steeds meer een zeldzaamheid aan het worden is en kan dus K&T van harte aanbevelen.

Triek 04-09-2021

Ondanks dat ik had aangegeven dat ik geen kans zou maken op garantie omdat ik zelf al had lopen kloten(lees geprobeerd te repareren) aan het onderdeel en ik een nieuw onderdeel wilde bestellen/kopen heeft knives And tools mij onder garantie een nieuwe onderdeel toe gestuurd.

En het mes dat ik later besteld heb is perfect en snel verstuurd. Ook het persoonlijke beterschap kaartje na mijn motor ongeluk was ik erg blij verrast en waardeer ik erg. De medewerker leest in ieder geval mee op de bekende Messenplatforms.

Fijne webshop waar ik al een langere tijd graag mijn messen spulletjes bestel.
Ga zo door.

Joris 27-08-2021

Mijn Fenix zaklamp haperde af en toe. Deze opgestuurd naar knives en tools voor reparatie. De zaklamp is vlot en vakkundig gerepareerd.

Ruud 26-08-2021

Goede service en goede kwaliteit voor een mooie prijs! Ik beveel producten van deze winkel zeker aan.

Marcel van Egmond 26-08-2021

Tsja een punt afgebroken van mijn Falkniven balen. Natuurlijk is het geen garantie. Maar toch hebben ze het mes nagekeken en snel weer teruggestuurd met een tip om hem naar Falkniven te sturen om er een nieuwe punt aan te laten slijpen

Bert 25-08-2021

Onlangs was er defect ontstaan aan een Fenix zaklamp. Na het opsturen werd deze kosteloos geheel vervangen. Pet je af voor zo'n service.

Mark 25-08-2021

Batterijen na 1 jaar en 3 maanden stuk, dit gemeld en ze hebben mij gratis nieuwe batterijen gestuurd.
Toppie,

Boom 16-08-2021

Zoals altijd weer een vliegensvlugge én nette verzending. De bestelde spullen zijn van een kwaliteit die je mag verwachten.
Kortom, niets op aan te merken. Hier kan menig webshop nog wat van leren.

Stephane Semeelen J.Y. 14-08-2021

Snelle levering
Snelle service
Perfecte klantenservice
Ongelooflijke veel keuze
Super kwaliteit

Peter 14-08-2021

Op de site vind je veel informatie over de producten met duidelijke foto’s. Levering van bestelde producten is ook prima. Zoek ik iets wat ik graag wil hebben voor de jacht of voor dagelijks werk dan is er eigenlijk maar een site waar ik ga zoeken

Mo 12-08-2021

Ik heb een fenix tk16.
Wat een ongelofelijk goed apparaat.
Heeft mij nog nooooit in de steek gelaten.
Ik adviseer 'm iedereen.

Ray 12-08-2021

Goede gebruiksvriendelijke webshop.
Ik ben al jaren zeer tevreden.
Geweldig breed assortiment, met uitstekende omschrijvingen van de producten.
Leveringen altijd prima op tijd.
Ook de periodieke mailing/nieuws updates wordt als prettig ervaren.

Mes 11-08-2021

Perfecte service. Als je het niet weet helpen ze je. Super service van het bedrijf

Lein 11-08-2021

Heel uitgebreid aanbod, graveren mogelijk, snelle service en vriendelijk contact.
Het laten graveren is een beetje lastig uit te zoeken maar meteen na de bestelling ontving ik al een mail waarin meer duidelijk werd.
Heel snel afgehandeld en een super product ontvangen met persoonlijke gravering.

Ingrid 11-08-2021

Na een aantal shops te hebben bekeken kwam ik steeds weer bij jullie shop uit. Meeste keus en goede prijs kwaliteit verhouding. De snelle levering was ook super. Net als de zorgvuldige verpakking van de snijplank.

JJ Brouwer 11-08-2021

Topwinkel. Goeie site. En Alleen maar kwaliteits artikelen. Na ontvangst van mn De Buyer pan. Nog een keurig vervolgmail binnen over de behandeling en onderhoud ervan.
Super

PB 10-08-2021

Niet alleen correcte informatie op de website en snelle levertijd, maar een uitstekende klantenservice bij vragen en garantie aanspraken. Maximale score!!

Peter 10-08-2021

goede en snelle levering en als er onverhoopt een keer wat stuk gaat (zoals mijn hééééle dure ledzaklamp dan word het zelfs na 3 jaar kosteloos en onder garantie geheel hersteld en binnen 4 dagen weer werkend in huis. Top service dus!

Willem Steensma 10-08-2021

Zoals altijd snelle levering, keurig verpakt. Retouraanvraag (lag niet aan het artikel maar aan mij) via de helpdesk ook perfect, duidelijke e-mails en snelle terugstorting van het aankoopbedrag. Zonder twijfel van harte aan te raden.

Wim Rozing 10-08-2021

Slecht, mes retour gestuurd ivm onveilige kwaliteit. Duidelijk aangegeven en zou extra aandacht krijgen van kwaliteitsafdeling.
Bij ontvangst nieuw mes hetzelfde probleem. En de service afdeling stuurt heel laat een reactie.
Kortom voor mij de laatste keer.

V. 10-08-2021

Knives and Tools are the best when it comes to kitchen equipment especially beautiful knives. I am not someone with knowledge of UI/UX but the site seems not confusing, looks fine and does it job, which I really like. No need for anything fancy. The delivery and the shipment to post offices was superfast and packaging great!

Arjen 10-08-2021

Zoals altijd is de bestelling snel en keurig bezorgd. Netjes ingepakt en je krijgt wat je ziet. De omschrijvingen van de artikelen zijn duidelijk en helpen met kiezen.

Joris 10-08-2021

Ik ben er tevreden over de webwinkel en bestel hier geregeld spullen, eigenlijk kijk ik niet eens verder omdat de winkel compleet is met een ruim assortiment, met eerlijke prijzen en een snelle afwikkeling. De artikelen worden snel verzonden in keurige originele verpakkingen. Eigenlijk gewoon precies wat je zou mogen verwachten. Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden maar kan me dan ook niet voorstellen dat niet correct zou worden opgelost.