Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Edwin Kwakman 03-08-2021

ontzettend snel geregeld, mes besteld , gegraveerd en in no time bezorgd!
Goede duidelijke communicatie..

J 03-08-2021

Niets op aan te merken. Zoals altijd snelle en goede service. Kwalitatieve producten

Henriette 02-08-2021

Snelle reactie en goede garantie op de kwaliteitsproducten die deze shop verkoopt. Ik koop er graag.

MarcS 02-08-2021

Website is duidelijk en makkelijk te vinden wat ik zoek. Communicatie bij bestelling was snel en duidelijk. Heel goede track-en-trace waardoor ik precies wist waar mijn pakket was en hoe laat het zou komen (zonder om vervelend eerst te registeren) Perfect service en levering.

John 02-08-2021

Levering goed verpakt - keurig op tijd - goed product - zeer tevreden - een eventuele volgende bestelling niet ondenkbaar

JC Eelvelt 02-08-2021

Snel, doeltreffend, kwaliteit en goedkoop!
Mora mes gekocht, de volgende dag in huis. Met brochure.

VDS 02-08-2021

Prima product-keuzemogelijkheden tegen een goede prijs en snelle levering. Heldere overzichtelijke website

Ron 02-08-2021

Fijne site, veel keuze en goede informatie.
Prijzen zijn ook prima.
Snelle levering en product ontvangen in goede staat.

FotoSynthese 01-08-2021

Gewoon een bestelling zoals je het hoopt; geen gedoe, goede prijs, snel geleverd. Kortom prima in orde.

Derk-Jan 01-08-2021

Mooi assortiment tegen scherpe prijzen.

Producten worden snel geleverd.

Vragen worden snel en vakkundig beantwoord.

En retourneren is ook geen probleem

Ruud 01-08-2021

Snelle levering, degelijk verpakking, plus een goeie beschrijving hoe te werken met het apparaat. Duidelijke website

Jan 01-08-2021

Wetsontwerp sterker 1000/3000 besteld. Werd snel en goed verpakt geleverd. Weer even oefenen en mijn messen zijn weer vlijmscherp.

Marielle 01-08-2021

Ik wacht al meer dan 8 weken op mijn betaalde bestelling. Erg vervelend dat niet bij de bestelling zelf al aangegeven wordt dat er een leveringsprobleem is. Het bedrijf laat niks van uit zich zelf weten dus iedere keer maar weer mailen en afwachten..... Niet okay

Djes 31-07-2021

Het kwam kapot aan,
Maar door zeer snelle en behulpzame service
Snel en goed opgelost.

Truus 31-07-2021

Site is erg gebruiksvriendelijk. Heel veel keus en goede producten.
Op tijd geleverd in een stevige verpakking.
Kwaliteit!

Wojciech 31-07-2021

De bestelde goederen zijn 100% perfect, zeer snelle service en levering, echte professionals in hun vak

HG 31-07-2021

Heldere site, met duidelijke rubrieken, je vindt snel je gezochte product.
snelle levering, Heel goed verpakt

Bondue 30-07-2021

Supersnel verzending, supervriendelijk service. Gewoon een goed webwinkel.
Als er ooit iets mis is met mijn bestelling of als ik hulp nodig heb, staat hun klantenservice altijd voor me klaar. Ze bellen is het snelst. Ze bieden veel producten voor fatsoenlijke prijzen, sommige deals zijn beter dan andere.

Prima kook webshop 30-07-2021

Goede webshop met voldoende keuze. Snelle levering en goede service bij retourneren

NH 30-07-2021

Knivesandtools heeft een dijk van een webshop. De voordelen vind ik: zeer ruim assortiment, heldere indeling en gemakkelijke navigatie tussen de producten. Ik ben hier al vele jaren klant en merk dat knivesandtools het service en product niveau altijd op orde heeft. Let wel, dit is geen prijsvechter. Je betaald een eerlijke prijs en krijgt top kwaliteit in productie en service. Ga zo door

Jesse 29-07-2021

Na google te hebben af gestruint hebben ze alleen hier de combinatie van kleine schaartjes 110 en 130mm op voorraad en laat in de avond besteld de volgende dag al in huis.

opa en oma Koreman 29-07-2021

Wij zijn fantastisch goed begeleid door een jonge maar ervaren medewerker bij het kiezen van een geschikt zakmes voor onze 13 jarige kleinzoon!
Hij leidde ons digitaal goed door de keuze mogelijkheden te bekijken en voor-en nadelen op een rijtje te zetten!
Wij weten nu nog niet hoe deze puber zijn cadeau zal gaan waarderen, maar wij vertrouwen op de aanbeveling van deze verkoper die vooral uit eigen ervaring sprak met dit zakmes!!!!!!!!!

Marianne0201 29-07-2021

Uitgebreid assortiment, makkelijk bestelproces, snelle levering en solide verpakking.

Miriam 29-07-2021

het bestelde artikel werd maar niet bezorgd, na telefonisch contact een nette afhandeling van de bestelling.

JOT 29-07-2021

Gespecialiseerd in messen. Hebben een duidelijke omschrijving en voldoende goed zichtbare afbeeldingen van het product. Ook kan je goed zoeken in het assortiment. Tenslotte een verder voorbeeldige financiële en logistieke aflevering.