Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tilly 22-07-2021

Een bestelling geplaats wat vrij makkelijk ging. De bestelling was vlot binnen.

Daniël 22-07-2021

Knifes and Tools heeft een uitgebreid assortiment met veel verschillende merken. Wij wilden graag goede koksmessen bestellen die wij ook wilden laten graveren. Ook dit was hier mogelijk en daarom is de keuze ook op Knives and Tools gevallen. Goede keus, want de bestelling was makkelijk te doen en kwam snel binnen. Echt een aanrader wat ons betreft.

Jolanta 22-07-2021

Super kwaliteit! Alle 3 messen ( koksmes, vleesmes en Office-bestanden) overtreffen mijn verwachting. Bijzondere snelle levering van de aanbieder.

Rob 22-07-2021

Eind februari een zaklamp de fenix lr35r gekocht a 200 euro. De volgende dag binnen. De lamp echt een aanrader. Na 1x aan mijn koppel te hebben gehad was de drukker van het foedraal al los dit werd na contact keurig gecompenseerd met 10 euro( zelf laten repareren). Na een aantal weken gebruik was de klittenbandsluiting niet meer bruikbaar en de stiksels aan het foedraal raakte los hierop wederom emailcontact 13 april met foto's van de staat van het foedraal. Er moest naar gekeken worden vwb. de te nemen actie.
Na wat telefoontjes en emails werd er besloten dat ik een nieuw foedraal zou krijgen moest besteld worden. Na diverse emails en telefoontjes 3 maanden later een nieuw foedraal. Wat een slechte service zeg een lamp van 200 euro de volgende dag in huis maar een foedraal 3 maanden wachten mij zijn ze kwijt en zal knives and tools zeker niet aanbevelen.

Bea van den Acker 22-07-2021

Heel goed mes gekocht ,hebben zich gehouden aan de datum dat ik het wilde ontvangen .ze houden zich aan de afspraken ,het personeel is vriendelijk .ik zou zeggen bestel gerust

Maartje 22-07-2021

Geweldig goed product voor een mooie prijs en snelle verzending. Wat mag je nog meer vragen!

dirk schut 21-07-2021

Snelle levering en een goede afhandeling van garantie.!
Ondanks dat het een web winkel is kan je er langs gaan zeer prettig.

Frederik 20-07-2021

Mega goeie site.
Zeer gebruiksvriendelijk.
En mega snelle levering heb nu een aantal keer wat besteld en altijd de volgende dag binnen.

Betrouwbaar, maar verpakken kan kleiner. 20-07-2021

Goede en snelle service, betrouwbaar bedrijf. Alleen valt het cijfer lager uit omdat ik een veer bestel voor een mes. Deze kan qua formaat en gewicht in elke enveloppe. Helaas komt hij in een behoorlijke doos vol plastic. Jammer van de ruimte en de rommel.

JF Bijl 20-07-2021

Top shop! Producten zijn hoogwaardig, het personeel erg bereid om de klant goed te helpen en ze hebben absoluut de nodige expertise in huis. Daarnaast zijn er altijd wel aanbiedingen of andere acties. Retourneren is ook geen probleem. Kortom...een top-shop!

Simon 20-07-2021

Super snel en keurig geleverd, als je kwaliteit wilt hebben dan bestel je bij Knives and Tools.

AfkeO 20-07-2021

Alles perfect! Info, bestelling en bezorging, kan niet beter! Kwam perfect binnen. Heel mooi spul!

Jeanine 20-07-2021

Snelle levering. Mooi product. (Special Edition zwitsers zakmes) Extra e-mail over de gravering van het mes, om zeker te weten dat de gravering op de juiste plaats zou komen.

Steven 20-07-2021

Snelle service, goed verpakt en product is puntgaaf. Begeleidende informatie op de website is ook uitstekend.

Ronald 20-07-2021

Ik bestel al jaren bij knivesandtools en daarmee zijn nooit problemen. Dat geeft vertrouwen lijkt me. De bestelde spullen worden goed verpakt en de verzending is prima op tijd. Nog veel belangrijker vind ik dat wanneer je nadere informatie over een produkt vraagt; je een keurig antwoord/advies krijgt met goede argumenten en ook met mogelijke opties. Gewoon goed allemaal.

Mineke 20-07-2021

Zeer duidelijke webshop, goede beschrijving van de producten, vlotte bezorging, correct verpakt.

G.J. de Gijdt 19-07-2021

Ik vind de website onvriendelijk. Ik was op zoek naar een heel licht en eenvoudig zakmesje. Alleen maar een groot en een klein mesje en verder niet. Maar om dat te vinden moest ik vele pagina's doorworstelen. Volop zakmessen met van alles eraan, zodat je met vakantie de gereedschapskist verder thuis kunt laten. Maar dat zocht ik dus allemaal niet.
Pas op blz. 16 of 17 vond ik een mes dat mij past en dat heb ik gekocht.
De bestelling werd vlot afgewerkt en geleverd. Helaas zat dit mesje in een zo grote doos, dat die niet door de brievenbus kon. De zending werd daarom bij de buren afgeleverd omdat wij niet thuis waren.

Jose 19-07-2021

Super goede messen. Lange levensduur. Goede service. Snelle levering. Ik ben er zeer tevreden mee.

MV 19-07-2021

Ik heb al eerder dingen besteld bij Knives and Tools en iedere keer weer, is er sprake van snelle levering en goede kwaliteit.

Nico 19-07-2021

Uitgebreide shop voor allerlei soorten messen en tools. Bergsport, Survival, Kamperen noem maar op. Eerlijke prijzen en snelle levering.

Joep 18-07-2021

Heel tevreden goede prijs en binnen 24 uur geleverd . En stevig goed verpakt ook de bezorgdienst was s avonds precies op de afgesproken tijd . Ik vond het heel bijzonder dat er in het bericht zelfs de naam met foto van de bezorger stond . Top.

adrie 18-07-2021

Op goed geluk weer op deze site besteld omdat ik hier reeds goede ervaring had . Item besteld en in zeer korte tijd geleverd , Perfect !

Harrie 17-07-2021

De reparatie van mijn zaklamp (dagelijks in gebruik) is zonder problemen binnen 4 werkdagen geregeld. Toppie!!!!

G. van der Heijden 17-07-2021

Snelle levering. Sneller dan verwacht zelfs. Makkelijke site met goeie info. Niet alleen uitgebreide relevante info over zakmessen, ook heldere uitkeg van de Wapenwet. Heel goed. Niks meer aan doen.

Aussir 17-07-2021

Dacht even een universeel mes te proberen om brood te smeren en tegelijkertijd moet hij stokbrood door kunnen snijden. Nou! Dan is gelukt hoor! Scherp en met de kartels snijdt hij probleemloos door vlees en groente.
Levering was na 1 dag, mooi en goed verpakt.