Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jeffrey 16-07-2021

Meerdere bestellingen gedaan bij Knives and tools. Bestellingen zijn altijd snel verzonden zolang deze op voorraad zijn uiteraard.
Website is duidelijk en makkelijk te navigeren. Artikelen zijn top producten!

Paul Schulte 16-07-2021

Firma met een enorm assortiment, waar één prio is, te weten de service (in alle facetten) naar bestaande en toekomstige klanten.
Deze firma, ongetwijfeld door liefhebbers bevolkt, heeft donders goed begrepen dat goede sales onlosmakelijk is verbonden met goede áftersales!

Nick 16-07-2021

Snelle beantwoording van mails, goede garantie, flexibel wanneer je iets wil aanpassen in je bestelling.
Verademing dat er dus webshops bestaan waar je niet tegen allerlei moeilijke klantenservice-issues aanloopt maar waar het gewoon goed geregeld is.

Mars 16-07-2021

Zeer snelle afhandeling en levering.
Bestellen,betalen en 1 dag later in huis.

Marjan 16-07-2021

's morgens besteld en 's avonds geleverd. Super snel. Dat was niet nodig maar is wel gebeurd. Goed verpakt ik kan echt geen negatief puntje bedenken. Topshop!!

Inge 16-07-2021

Heel goede service! Echt top. Ik had een probleempje. Ze blijven communiceren over het verloop en uit eindelijk keurig opgelost.
Ik kocht een monuculair Eden 8x42. Tevens ben ik over het product ontzettend tevreden.

Frank van Hellemondt 16-07-2021

Een snelle levering en goede service communicatie helder en accuraat
Producten van een zeer goede kwaliteit
Kortom in alles betrouwbaar en aan te raden

prima keus 15-07-2021

Overzichtelijke site met o.a. kwaliteits merken pannen. Snelle levering en goed verpakt.

Simone van de kam 15-07-2021

Goede service, gratis bezorging, netjes verpakt en vooral veel keuze en een leuk bedrijf!

Anneke 15-07-2021

Keurig op tijd en het artikel voldoet aan de verwachting. Website is ook gebruiksvriendelijk.

Jeroen 14-07-2021

Een fijne webshop. Heldere communicatie en complete informatie op de website. Super snelle en nette levering! Al vaak besteld en zal er nog vaak terugkomen, vette aanrader!

Christian 14-07-2021

Prima product en prima levering. Netjes verpakt en op tijd bezorgd. Ik kom terug als klant.

MartinR 14-07-2021

prima bedrijf met ruime keuze. Garantie wordt op professionele wijze snel uitgevoerd.
Een schaar die na 2 jaar defect bleek, snel vervangen zonder kosten.

Gilbert van Haasen 14-07-2021

Zeer goed, omdat alles gewoon goed geregeld is. Verpakking, snelheid versturen, op de hoogte worden gehouden via e-mail. Bij al mijn bestellingen ging het zo en winkel graag bij Knivesandtools.

Roy 14-07-2021

Ruim assortiment messen en toebehoren en door hun samenwerking met een nieuwe bezorgdienst snel geleverd ook de bezorgdienst is gewoon perfect

André 13-07-2021

Duidelijke site, goede onderverdeling van items.
Meerdere kwaliteiten van b.v. snijplanken. Voor elk budget iets. Makkelijk bestellen en duidelijke bevestiging. Goed verpakte zending en dus onbeschadigde bestelling. Prima geregeld

Martijn 13-07-2021

Wilde al langer een laguiole mes hebben en deze hier besteld. Erg tevreden er mee en het is precies zoals omschreven op de site. Het werd snel verzonden met track en trace en was keurig verpakt.

Sannie 12-07-2021

Goede hulp met betrekking tot een mijn kapotte zaklamp, het bleek de defecte batterij te zijn...
Er werd mij netjes uitgelegd hoe dit zou zijn gekomen!!

Ad verheijen 12-07-2021

Vlotte levering van een goed product in een veilige beschermde omgeving. Tevreden mee

Ronald 11-07-2021

Ik vind de shop goed alles wat je besteld snel in huis
Had een bestelling van een product die waarschijnlijk ineens maanden in backorder kwam telefonisch contact gehad voor een ander product en was de volgende dag netjes in huis goed verpakt goede service

Szandor 10-07-2021

Duidelijke product omschrijvingen, helder retourbeleid welke ook wordt waargemaakt. Telkens weer probleemloos besteld en geleverd. Betrouwbaar en goed.

Daniel 10-07-2021

Top winkel!snel geleverd(volgende dag).Bij vragen via email,snel beantwoord.

Leon 10-07-2021

snelle levering, vragen werden snel beantwoord, garantie geval werd snel en netjes opgelost

Bryan 09-07-2021

Keuze is groot en je zou het terug kunnen sturen als het niet goed is snel geleverd en enorm brij met mijn messen

Eelco 08-07-2021

Knivesandtools zorgt altijd voor zorgvuldige verpakking, snelle verzending en goede garantie afhandeling. Het assortiment is tevens enorm groot.