Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Willem 08-07-2021

Goede prijs met goede kwalitatieve producten, groot aanbod en snelle levering.

AH 08-07-2021

Prima webshop. Goede kwaliteit artikelen. Koop graag hier mijn messen/ bijlen/ slijpstenen. Duidelijke site, goede zoekfilters.
Met name de duidelijke uitleg van diverse dingen hoe je ze moet gebruiken en een goede omschrijving.
Artikelen waren snel geleverd en 5 uren voor bezorging live te volgen, groot voordeel voor als je misschien nog even wat moet doen.

Dat gezegd hebbende, mis ik wel wat. Er is geen account waar je bijvoorbeeld je adres kan veranderen. Laatste bestelling deed ik kortgeleden (was inmiddels verhuisd) en werd het naar mijn oude adres gestuurd omdat ik bij bestellen niet goed gekeken had waar het heen ging. Daarna wou ik gelijk op de site het afleveradres veranderen, maar dat is niet mogelijk. Nu moet ik bij de eerstvolgende keer daar maar weer om denken. Er is alleen een orderoverzicht en een wishlist. Wel een minpunt, anders had ik er zondermeer een 10 van gemaakt.

John Vranken 08-07-2021

Ik had een zaklantaarn van het merk mag charger uit het jaar 2000
Ik vermoede dat de lamp kapot was en na aanschaf bleek dit niet het geval.
Kon het nog twee zaken zijn.
De lader of de batterij, ik naar de shop in Apeldoorn,
Fantastisch geholpen top service

Paul v B 08-07-2021

Al vaker bestelt bij knives and tools zonder problemen en tijdige leveringen. Nu een kwaliteits probleem met een mes van 165 euro. Dit kan gebeuren, alleen de oplossing die geboden werd laat te wensen over. Ik kon 15 euro korting krijgen en het mes bijvijlen maar dan zou wel de garantie komen te vervallen. Retour en een nieuw mes sturen zou een week duren. Ik besloot een nieuw mes te kopen (tijdelijk dubbele kosten) en de oude te retourneren omdat ik het mes snel nodig heb. Ook een quality check aangevraagd. Dit koste een aantal mails en telefoontjes. Vandaag blijkt het mes niet verstuurd te zijn en als ik vraag hoe dat kan zeggen ze doodleuk dat er een quality aangevraagd is en dat het langer zal duren. Dit is mij niet medegedeeld in de emails en telefoongesprekken terwijl ze wisten dat ik het mes de volgende dag in huis wil hebben. Weer bellen en de mededeling die ik krijg is, vervelend maar we kunnen verder niets doen. Het duurt langer vanwege de quality check. Als ze nou een kleine korting hadden gegeven of iets dergelijks maar nee......onacceptabel en zeer teleurstellend.

Ron 07-07-2021

top website, lage prijzen en prima producten, al paar keer iets besteld, snel geleverd! kortom, aanrader!

Ingo 07-07-2021

100% tevreden over Knives and Tools!
Ik had een nitecore HC90 hoofdlamp die stuk was gegaan. Knives and Tools kwam met een goed voorstel om als vervanger een HC65 op te sturen.
De HC 65 arriveerde een dag later al, keurig en netjes verpakt. Het telefonisch contact was vriendelijk en servicegericht.
Knives and Tools is een aanrader!

G.Zoutman 06-07-2021

voor deze shop gekozen omdat dit ongeveer de enige shop is die dit product duidelijk en overtuigend presenteert. Tevens komt de presentatie zeer goed overeen met de realiteit van dit product. Ik ben zeer tevreden over de slijpmachine en zal deze in voorkomende gevallen dan ook zeker aanbevelen. Het product was zeer goed verpakt en alle onderdelen waren aanwezig.

Brigitte 06-07-2021

Groot assortiment, reële prijzen, duidelijke omschrijving en snelle levering.

tevreden klant 06-07-2021

Website is overzichtelijk en duidelijk met duidelijke plaatjes en omschrijving van de goederen, levering snel en correct items zijn netjes verpakt

Sjef 06-07-2021

Mooi product, hoop dat het lang meegaat want het is niet van leer (was bekend ook) maar we wachten wel af.

Juf 06-07-2021

Goeie keus, goeie kwaliteit. Duidelijke omschrijving op Website. Gezochte merk voorhanden.

Roeland 05-07-2021

Spullen zagen netjes en goed bezorgd, alleen hebben we 1½ maand op moeten wachten, een mailtje tussendoor had het verschil kunnen maken. Laat het een volgende keer even weten als een item 'niet leverbaar is', want toen we het item bestelde stond er 1 week op de website, 1½ maand is niet gelijk aan 1 week.

Peter 05-07-2021

Bestelling is op tijd geleverd, goed gecommuniceerd, goede producten. Kortom, een bestelling zoals die hoort te zijn: klasse!

Koen 05-07-2021

"Nu al ?" was de reactie van mijn vrouw toen het pakket vroeg in de morgen bezorgd werd. Ik wist het inmiddels al en had er geen moment aan getwijfeld: Bij Knivesandtools doen ze wat ze beloven!

Tom 05-07-2021

Bestelling op tijd en goed verpakt.
Extra informatie voor onderhoud nagestuurd

Geert 05-07-2021

Webshop met goede achtergrond- en gebruiksinformatie over de diverse producten.

Joris 04-07-2021

Razendsnelle levering , klantvriendelijk en een beetje nazorg door middel van hoe het onderhoud van je mes of verrekijker

Peter 04-07-2021

Goede product omschrijving en de kwaliteit is als het is beschreven. Snelle afhandeling van de order en uitstekende communicatie. Top!!

Pieter post 03-07-2021

Echt een top shop!, vrijdagavond iets besteld, zaterdagochtend geleverd!!.
Wat wil men nog meer, echt TOP.

Greet 03-07-2021

Overzichtelijke shop
Flitz- polijstpasta bij deze shop gekocht
Als het produkt op is weer mijn keuze om te kopen bij Knives and Tools
Goede prijs
Het produkt was goed verpakt
En wat fijn is ,een zeer snelle levering

Jaap 03-07-2021

Uitstekende voorlichting en levering. Ook prijstechnisch scherp en transparant.

P. S. Post 03-07-2021

Ik heb nog nooit zo een snelle service meegemaakt.
Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend geleverd, echt een super service.

Groet, Pieter.

Martin 02-07-2021

Oktober 2020 enkele mooie messen gekocht uit de Eden-lijn voor completering van mijn set. Bij één ervan echter recentelijk ontdekt dat het lemmet iets los in het heft zat. Geretourneerd en bijna direct een nieuwe ontvangen. Top service!

Jenny 02-07-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze me deskundig overkwamen.Ik had eerst nog twijfel tussen twee merken van pannen maar na telefonisch contact was ik er helemaal uit wat de beste keuze was.
Ik vond de levering wel wat lang duren maar misschien was het niet op voorraad,dat kan natuurlijk.
Uiteindelijk goed verpakt op het afhaalpunt geleverd.Ik ben erg blij met deze nieuwe pannen en vergeleken bij andere shops vind ik ze niet duur.

B.S 02-07-2021

Product is snel en keurig geleverd. Voldoet aan de verwachting en komt volledig overeen zoals omschreven.
Ik waardeer het enorm dat de status van de bestelling goed te volgen is zodat ik rekening kan houden met de bezorging.