Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 429 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Renée 23-06-2021

s'Ochtends vroeg een mes besteld voor een zeer goede prijs en schappelijke verzendkosten. s' Avonds had ik het mes al in huis. Werd goed op de hoogte gehouden van de bezorging. Alhoewel ik een stuk of zes berichten wel wat te veel vond.

Tevreden.

Jan Tolsma 23-06-2021

Ruim aanbod van kwaliteitsmessen.
Goede service en snelle levering.
Mijn volgende mes komt hier zeker vandaan.

Kim 23-06-2021

Een aantal jaar geleden heb ik een pan gekocht bij deze winkel. Ik was daar erg tevreden mee, het was mijn favoriete koekenpannetje. Helaas ging de pan kapot doordat ik zelf iets stoms deed: ik stopte 'm in de vaatwasser. Op de website van de fabrikant stond dat dat gewoon zou moeten kunnen, maar mijn pannetje was onherstelbaar beschadigd. Dankzij de goede service van Knives & Tools kreeg ik kosteloos een nieuwe pan. Een warme douche en een pluim voor zoveel klantvriendelijkheid!

Harro 23-06-2021

Goed werkende website, duidelijk en overzichtelijk, top prijs/kwaliteit en snelle levering!

Marco 22-06-2021

Door de bomen het bos niet meer zien op de site.
Advies gevraagd advies gekregen. Super.

Niels 22-06-2021

Vlotte, correcte service. Prettig contact met hulpdesk aan de telefoon. Ik ga hier zeker weer gebruik van maken.

Patty 22-06-2021

Deze winkel had het artikel wat ik zocht. Duidelijk beschreven.
Op tijd ontvangen en goed verpakt

Jan W 21-06-2021

Uitstekend bedrijf die zijn afspraken nakomt, goede kwaliteit/prijs verhouding en uitstekende service.

A-J. de Wit 21-06-2021

Dit is echt een top web-site. Heel veel duidelijke foto's maar ook heel veel informatie om tot een goede keuze te komen of over onderhoud, gebruik etc. Snelle levering, goed verpakt. Vriendelijke service.

V Bajnoczi 21-06-2021

Gigantische voorraad, behulpzaam personeel, snelle service en gave socials zijn maar een paar van de sterke punten van knivesandtools. 100% een aanrader!

Jeroen Terpstra 21-06-2021

Ruim assortiment aan diverse producten, van goede tot zeer hoogwaardige kwaliteit in alle prijsklassen. Zeer goede service.

Harry 20-06-2021

Knicks and Tool heeft een uitgebreide keuze op het gebied van messen en slijpstenen. Hierdoor kon ik een goede keuze maken en op eenvoudige wijze kon ik deze bestellen en Knives aan Tools zorgde voor een snelle en goede levering. Ik ben er erg blij mee.

Linda 20-06-2021

De website is overzichtelijk. Er staan mooie en bijzondere producten op die je ergens anders niet kan vinden. Bestekset van titanium gekocht. Ziet er mooi en stevig uit, handig met magneten in elkaar te schuiven. Snelle levering.

Iris 19-06-2021

Mijn bestelling is snel en nauwkeurig geleverd. Ik vond de website helder en alles verliep zoals gewenst.

sven 19-06-2021

Niet alleen n geweldig product, maar ook perfecte afhandeling. Direct na bestelling een e-mail. Product binnen twee dagen in huis. Top! Maar bovenal: een geweldige rasp. Dikverdiende 10 dus!

Richard 18-06-2021

Klantvriendelijk, meedenkend en super!
Ik had vervangende onderdelen nodig en dat hebben ze keurig voor me geregeld! Klasse!!
Een dikke 10

Gemma van Dijk 18-06-2021

Snel, correct, goed verpakt en volgens afspraak. Waar vind je dat heden ten dage nog? BIJ Knives and Tools! Aanrader!

Steven 17-06-2021

Goed bedrijf met mooie producten. Ik koop er graag en word altijd goed geholpen.

Truusje 17-06-2021

Op aanraden van onze buren heb ik een Eden verrekijker gekocht.
Vooralsnog heel tevreden over het product.
Wel jammer dat de winkel gesloten is anders had ik graag wat modellen met elkaar kunnen vergelijken.

Emroos 17-06-2021

Snelle levering, in perfecte staat. Overtreft alle verwachtingen en is het geld zeker waard.

zaklamp 17-06-2021

zaklamp onder garantie perfect gemaakt.
Klant is zeer tevreden, kan Knives and Tools iedereen aanbevelen!

Joost de Krey 17-06-2021

Zeer overzichtelijk en goed verpakt en ook nog snelle levering. Was mijn eerste keer dat ik hier wat besteld heb. Maar ben zeer tevreden en ook mooi dat ze na de tijd nog tips sturen hoe je hget gekochte product hget beste kunt gebruiken.
Als ik weer wat nodig heb op dit gebied zal ik hier zeker weer wat bestellen.

knives and tools 17-06-2021

Een 10 omdat alles klopte zoals het altijd zou horen te lopen. Makkelijk online bestellen en betalen, overzichtelijk wanneer de levering plaatsvindt. Overigens voor de liefhebber echt een leuke online winkel....

Hendrik 16-06-2021

kwaliteit, proffesioneel en zowaar de laagste prijzen! Ik vergelijk veel maar KAT heeft meestal de bodemprijs.

Siebren van der Zee 16-06-2021

Een uitgebreide en zeer overzichtelijke website. Hierdoor kon ik direct alle benodigde en gewenste informatie vinden.
Daarnaast een snelle levering. Top service.