Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Janneke 02-07-2021

Een gebruiksvriendelijke site, snelle verzending en goed verpakt! Het aangeschafte product voldoet geheel aan onze verwachting.

Koen 01-07-2021

ik werd terwoordt getsaan met duidelijke communicatie.. en goed mee gedacht met leverings opties

guus 01-07-2021

perfecte producten voor een goede prijs. De levering was goed aangekomen, wat veel zegt want de bezorgers in den helder kunnen er niks van.

Gerard 01-07-2021

gewoon zo als het verwacht, duidelijk, snel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Jones 01-07-2021

Het ruimste aanbod, goede prijzen en snel verzonden.
Simpelweg niets te klagen.

Siebren van der Zee 30-06-2021

Geweldige service. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Niet alleen de levering is snel en correct, maar dat is ook van toepassing op de service.👍👍👍

Derk-Jan 30-06-2021

Fijne website omdat niet alleen de producten makkelijk te vinden zijn, maar er ook heel veel uitgelegd wordt.
Snelle levering.
En scherpe prijzen.

We hebben het mes laten graveren en dat ziet er prachtig uit.

Kees 29-06-2021

Jammer dat de slijpstaaf zolang niet leverbaar was, maar ik ben wel heel blij dat hij er nu eindelijk is. Is erg goed, mooi fijn resultaat.

Mark 29-06-2021

2 messen gekocht, beide van heel goede kwaliteit, heel snel en goed verpakt bezorgd.

Jos v d P 27-06-2021

Goede prijs/kwaliteit, beter dan de concurrent.
Geven goede /reële informatie over de levertijd.

doddendaal 27-06-2021

Goede service om alles netjes voor elkaar te krijgen, na een probleempje met de website om graveren te regelen. Snel en correct geleverd.

Daniel 26-06-2021

Top producten en goed gecommuniceerd bij vragen.Snel geleverd(volgende dag).Top

mac 26-06-2021

Goede en snelle service. Nette email om je op de hoogte te houden. Het product is van hoge kwaliteit. En last but not leest voor een betaalbare prijs.

Alex 26-06-2021

Snelle levering maar wel erg grote doos voor een pincet wat erg jammer is gezien te kort aan karton wel uitgebreid assortiment

Leon 25-06-2021

Er is een uitgebreid assortiment met goede beschrijvingen en beeldmateriaal, de site is overzichtelijk. De afhandeling van bestellingen is correct en snel.

Tinus 25-06-2021

Super handige en veelzijdige website, bevat heel veel informatie. Bestelling was dezelfde dag (!) nog geleverd. Heel tevreden.

Rob vd H. 25-06-2021

Inmiddels “vaste” klant bij Knives & Tools. Kwaliteits artikelen en duidelijke omschrijvingen. Ook op vragen (telefonisch of email) krijg je deskundig antwoord. Kortom een fijne webshop👍🏼

Irene Weltevreden 24-06-2021

Duidelijke website met groot assortiment.
Supersnelle levering van mijn messenslijpers. Prima product.

Casquette 24-06-2021

De takkenschaar die ik gekocht heb is van een zeer degelijke kwaliteit. Hij werd goed beschreven op de site. De bestelling en levering gingen vlot.

Revieuw k en t 24-06-2021

Duidelijke site, makkelijk te navigereb. Snelle levering, goed verpakt, kleine items gaan ook in een kleinere doos. Snelle bezorging, kortom niets te zeuren

AJvH 24-06-2021

De opbouw van de webshop is helder, werkt prima.
Het aanbod is ruim, er staat heldere en helpende tekst per categorie en bij ieder product.
De betaling gaat soepel.
De verzending wordt snel, accuraat en betrouwbaar verzorgt. Daarbij blijft Knives and Tools tot het moment van bezorgen communiceren.

Kortom, een heel prettige webshop!

Sara 24-06-2021

Goed overzichtelijke shop, makkelijk te navigeren en ook het bestellen was prima. Vlotte levering zonder problemen of lastige toestanden en het product is zoals getoond was, van goede kwaliteit en goed bruikbaar. Kortom een 10 want ik ben erg blij met de manier van werken van dit bedrijf

R A Meulman 23-06-2021

Prima kwaliteit producten en snelle aflevering zonder enig probleem goed om naam te onthouden voor andere producten.

Marc 23-06-2021

Erg veel keuze, altijd zeer snelle levering, vriendelijk personeel en de prijzen zijn o.h.a. lager dan andere webshops. Ik raad Knives&Tools absoluut aan.

Jacco 23-06-2021

Duidelijke, informatieve webshop. Uitgebreid aanbod. Snelle levering (in dit geval de volgende dag). Artikelen goed verpakt. Aangeschaft artikel: Japans tuinmes.