Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Roland Sohier 29-07-2021

al eerder werd ik voortreffelijk geholpen. Een gebroken veertje in m'n schaartje van m'n Zwitsers zakmes werd gratis vervangen en als toegift werden er nieuwe schalen opgezet!

Olga en René 29-07-2021

Toegankelijke website, kwaliteit artikelen, groot assortiment, zeer snelle en goed verpakte verzending.

Kikker 29-07-2021

Snelle levering, veel kwaliteits producten. Heb een keer problemen gehad met een levering door post.nl maar knives en tools heeft de rekening voledig op zich genomen. Top bedrijf👍🏻👌🏻

Molletje 28-07-2021

Knives and tools ken ik via een vriend die mij filmpjes heeft laten zien voor het belang van een scherp mes in de keuken. De uitleg van de filmpjes is duidelijk en ik het product (de slijpstenen) bevalt goed. Na een kleine 1.5 uur slijpen zijn mijn oude (nogal botte) mes en mijn beste keukenmes weer volledig scherp. Het is een handigheidje maar best goed te doen tijdens het luisteren naar een podcast of muziek. Ik ben nu aan het kijken naar een Japans keukenmes voor dagelijks gebruik.

OMEN 28-07-2021

shipping and the order was happening quickly and promptly.
order described as its original listing

Harald 28-07-2021

Mooie shop, groot aanbod, duidelijke beschrijving van het artikel.
Goede mailing over de staat van de bestelling/ bezorging!
Prima webshop, is niet mijn eerste mes van hun, en zeker niet de laatste!!

Peter 28-07-2021

Duidelijke informatie, snelle levering en een uitmuntend produkt! Alle lof !

Siegert 28-07-2021

De bestelling is direct bevestigd en kon erna gevolgd worden. Tip: een mail sturen als de bestelling op het afleverdepot is aangekomen. Product was zoals verwacht en van goede kwaliteit. Kortom goede zaken doen met Knives en Tools.

Sevrien 28-07-2021

Goede informatie op de website, en snelle bezorging! Messen waren vlijmscherp!

Highlander 27-07-2021

Op basis van eerdere goede ervaringen (en prijs) hiervoor weer gekozen voor deze leverancier en weer zijn dverwachtingen waar gemaakt.

Nee 27-07-2021

We hebben nu 2 x iets besteld bij jullie.
Het pakje kwam snel, en netjes ingepakt.
We zijn blij met de 2 goede messen.
Prima site en snelle service.
Vr gr.

Cor 27-07-2021

Snelle levering, keurig verpakt, goede prijzen. Veel meer besteld afgelopen jaren en altijd goede ervaring.

Visser 26-07-2021

Omschrijving van het product is duidelijk. Goed product. Perfect geleverd.

Jessica 26-07-2021

Snelle levering, goed verpakt en omdat ik in de comments aangaf dat ik geen reclame wilde op de doos, omdat het een cadeautje betrof voor degene die op hetzelfde adres woont, was het cadeautje van binnen ook heel netjes ingepakt! :)

Jos 25-07-2021

Al 15 jaar mijn favoriete webshop. Altijd geleverd in 1 dag met een geweldig assortiment en goede prijzen. 1 keer een retour gehad, ook goed te woord gestaan en goed afgehandeld. (Achteraf had ik de handleiding niet goed gelezen)

Stephany 25-07-2021

Een mooie website met een goede uitleg van de producten en een snelle verzending. Spullen waren netjes verpakt zonder teveel overbodige verpakkingmateriaal.

Piet 25-07-2021

Na telefonische melding direct het bestelde omgeruild voor iets anders , dat wel direct geleverd kon worden

Karo Tak 25-07-2021

Super goede en super snelle service! Ik ben zelf chef en mijn leven is gewoon helemaal anders nu ik een fantastisch mooi mes heb aangeschaft bij Knives and Tools, echt super blij mee!

@rno 25-07-2021

Had er al eens eerder besteld
Nu eerst telefonisch contact gehad voor meer info en toen besteld

Hommels 25-07-2021

Heb al vaker spullen besteld en altijd een goede en snelle service en altijd een goede prijs.

marlijn 24-07-2021

Ik had 6 vleesmessen besteld. Deze waren keurig op tijd geleverd, maar 1 mes was op het snijvlak flink beschadigd. Dit kon ik pas zien toen ik het uit de verpakking had gehaald.
Ik had een mailtje terug gestuurd incl een foto van het beschadigde mes. Als reaktie kreeg ik een mailtje terug dat ik het alleen in de originele, ONBESCHADIGDE verpakking terug kon sturen en dan pas een nieuwe messenset kon krijgen.
Ik kon de schade pas zien toen ik het mes uit de verpakking had...en ik moest de verpakking stuk maken, anders kreeg ik ze er niet uit.
Dus nu kan ik maar 5 van de 6 messen gebruiken; ‘ in dit geval 5 voor de prijs van 6.’

Kees Kools 23-07-2021

Ik had een onderdeel wat stuk was en vond dat op de website en heb het vervolgens besteld en kreeg het snel thuis

Jeremy 23-07-2021

Vriendelijke service, snelle en duidelijke communicatie, kwaliteit van graveren beter dan verwacht en verkoopt veel verschillende producten.

Daan 23-07-2021

Mooie messen top levering en de omschrijving en foto's van de messen klopt precies.

Echt een aanrader

Sjoerd 23-07-2021

Vaste klant bij knivesandtools, altijd zeer goede service!
Snelle verzending en altijd goed en stevig verpakt.