Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Albert Wuijster 10-08-2021

Mooie duidelijke website, nette prijzen en supersnelle levering, degelijk verpakt. Kan niet beter!

Steven 09-08-2021

Uitstekende webwinkel die steeds snel en accuraat de bestelde goederen levert. De gebruiksvriendelijke site zorgt er ook voor dat je vlot uitkomt bij de artikelen waar je naar op zoek bent.

Jaap Middel 09-08-2021

Omschrijving van het product is duidelijk. De levertijd duidelijk aangegeven en het product werd tijdig en onbeschadigd geleverd.

René V 09-08-2021

Een persoonlijk mes besteld, helaas werkt de graveerpagina niet goed.
Knives & Tools heeft mooie spullen en service, dus maar een klein smetje op het blazoen.

Hans 08-08-2021

Webshop is duidelijk levering zeer punctueel
Product wat geleverd werd was na vier dagen kapot
Heb niet gereclameerd omdat ik de factuur al verwijderd had jammer

De mosselman 07-08-2021

De shop beloofd een goed product en zal het altijd proberen op te lossen. Ook is er veel kennis en proberen ze compleet te zijn in de beschrijvingen. Dit laatste wordt regelmatig vergeten door allerhande soorten ondernemers en is toch vrij belangrijk voor de klant.

Gk 07-08-2021

Great variety and info to make an informed choice. I got a simple opinel and very happy with the speed of delivery.

Sjors 07-08-2021

Mooie exclusieve Kengata besteld, snel geleverd door knivesandtools, ga hier vaker bestellen.

Paul 07-08-2021

Altijd een goede ervaring bij knivesandtools.nl. Ik bestel hier graag, het assortiment is enorm, en de levering en service (als je vragen hebt of zo) altijd uitstekend.
Ik zou het alleen fijn vinden als ze, met het oog op duurzaamheid, minder verpakkingsmateriaal en bijv. brievenbuspost zouden gebruiken wanneer dat kan, met name voor kleine items.

Niels 07-08-2021

DE énige echte website wanneer het om messen gaat.
Super ruim aanbod en men beperkt zich niet alleen maar tot de verkoop van hun producten. Er zijn nml ook talloze informatieve pagina's te vinden met uitstekende informatie over de te kopen producten of het gebruik ervan. Verder zorgt een zeer uitgebreide filter ervoor dat je jouw wensen kunt specificeren tot in de kleinste details. Wel zo fijn als je uit duizenden mag kiezen! Verder is het aanbod nauwkeurig geselecteerd door ze, rommel wordt er niet verkocht.
Verzending is netjes en snel. Wat ook fijn is, is dat je bij je pakketje ook altijd een leuke informatieve folder krijgt met nog meer inspiratie en informatie.
DE enige echte snoepwinkel voor alle messenliefhebbers onder ons! Kan er digitaal uren rondstruinen en me vergapen aan al het moois. Knives and Tools krijgt niet voor niets een 10 van mij en mijn zoon! We love them !!!

Karel lepsi 07-08-2021

Geweldig ik heb er vaak messen besteld en nu een zaklantaarn .had een kortingskaart van de vorige keer van mijn bestelling.maar deze was al verlopen .heb toen gebeld werd meteen te woord gestaan.Een medewerker beloofde me dat ze evengoed de korting zullen geven gewoon bestellen wij maken je de 15 % korting terug over en alles ging volgens afspraak

Geweldig bedrijf goede service

James 06-08-2021

Deze winkel verkoopt veelal kwalitatief goede spullen. Goede service ook en scherpe prijzen. Ik koop er graag iets.

Reinier 06-08-2021

Ruim assortiment,overzicht van alle accessoires.Duidelijke info,fijne communicatie.Na aankoop.Tips voor onderhoud.Informatief alles dik in orde.Product naar wens,voor vragen altijd welkom,kortom zeer tevreden.vele aankopen gedaan bij de firma.Dikke pluim,voorbeeld voor velen.Ga zo voort.

Piepie 05-08-2021

Heerlijke online shop! Mooie producten en een heldere kijk op de materialen, gebruiken, verder helpen na de aanschaf!
Kan niet anders zeggen dan dat het helder en duidelijk is van de keuze die je maakt tot de aanschaf ban het product (mooi verpakt) tot de nazorg….

Mooi bedrijf!

Haantje 05-08-2021

Degelijke website, communicatie via e-mail en producten. Goed verpakt en zeer snel in huis. Aanrader!

Stijn 05-08-2021

Duidelijk informatie, correcte afhandeling en levering binnen de gestelde tijd. Bestelde product van hoge kwaliteit.

R.G. Meijster 04-08-2021

Na bestellen op een zaterdag avond, had ik mijn order al op maandag binnen. Zelden mijn orders zo snel binnen gekregen en zeer.goed en netjes verpakt. Veel webshops kunnen hiervan leren, service met een hoofdletter S.

Johan Roelfsema 04-08-2021

Ik heb al heel wat bij Knives and Tools besteld. De afhandeling is perfect te noemen. Op vragen word altijd gereageerd en bij een mindere aankoop zonder problemen retour te sturen.
Ook de informatie die je wil weten over de producten zijn duidelijk weergegeven op de site. Dikke 10 van mij!

Inge van den Heuvel 04-08-2021

Zeer goede service.
onbekend waarom, maar mijn gekochte product was snel kapot. Zo zonder problemen kreeg ik een nieuwe opgestuurd! echt top!

BP Jansen 04-08-2021

Product wordt juist omschreven en snel verstuurd zonder enig probleem ontvangen. Site eenvoudig om de items die je wilt bestellen te zoeken en te kopen. Versturen ook in goede degelijke verpakking.

Roos 04-08-2021

Helder website, veel op voorraad en zeer snelle verzending. Uitnodigend om nog een keer te bestellen daar

Wincook 03-08-2021

Bijzonder goede webwinkel voor messen en aanverwante artikelen, goed en uitgebreid assortiment, snelle levering en vriendelijke klantenservice, bestelde artikelen worden de volgende werkdag geleverd.

Thomas 03-08-2021

Simpelweg goed. Naar behoren: snelle levering, goed product. Niets aan toe te voegen

Twan 03-08-2021

Ruim assortiment en prima communicatie. Mijn eerste bestelling bij Knives and Tools is snel geleverd.

Sjoerd 03-08-2021

Hoogwaardig kwalitatieve producten met een super goed klantenservice! Ik zou deze webshop zeker aanraden. Ik had een japans mes besteld en verkeerd gebruikt. Deze is opnieuw voor mij geslepen waarbij een klein slijp foutje gemaakt is. Wederom van uit service geslepen maar sneed niet lekker meer. Na mijn verhaal heb ik een splinternieuw exemplaar gekregen!