Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rutgerus 26-11-2021

Twee keer in korte tijd bij hen besteld en inderdaad de volgende dag geleverd. Een zending op zondag besteld en de daarop volgende maandag al ontvangen! Beide zendingen correct uitgeleverd zoals beschreven en keurig verpakt.

Herman Verheul 26-11-2021

Prima shop. Knives and Tools heeft een goede voorraad, en een enorm assortiment. Service is prima. Je pakket wordt bezorgd zoals je zelf kiest. Kwaliteit is buiten kijf. Topmerken. Gek als je hier niet vindt wat je zoekt op het gebied van messen, zaklampen, outdoor etc.

patrick 26-11-2021

De webshop heeft bijna alles in huis met betrekking tot messen en survival. Het is een onestopshop.

Dries 25-11-2021

Snelle verzending en duidelijke website met voldoende foto's en mooie aanbiedingen .

DCA van Aarle 25-11-2021

Deze mensen die bij deze shop werken hebben zeker wél verstand van zaken.
Mijn ervaring is dat zij altijd een oplossing proberen te vinden mocht er een probleem zijn.
Kortom zeker een topzaak!

Zeegers 25-11-2021

Erg fijne en duidelijke webshop. Goede kwaliteit en ook al heb ik maar 1 keer contact gehad een top klantenservice!

Thomas 25-11-2021

Super! Had aangegeven dat het een cadeau was en bij aankomst was het product al mooi ingepakt. Bespaard mij weer werk ;) helemaal tevreden

Verplicht dit en moeten dat. 25-11-2021

Waarom ik niet meedoe aan beoordelingen : Deze tekst is te kort. Deze moet uit minimaal 75 karakters bestaan.

(Min. 75 karakters) Dit veld is verplicht. Dit veld is verplicht.

Sonja 24-11-2021

Al twee keer een bestelling bij deze winkel gedaan en beide keren zeer snel geleverd en prima verpakt.
Een heel informatieve en overzichtelijke site ook. Prettige prijzen en aanbiedingen. Betrouwbaar adres.

Simone 24-11-2021

Uitstekende service, razend snel geleverd, gemakkelijke website, mooie producten

René Broekman 24-11-2021

Mooi sabreerzwaard gekocht en dat voldeed volledig aan de omschrijving en de verwachting! Snelle levering in mooie verpakking, goede en snelle communicatie, aanrader dit bedrijf!

StefM 24-11-2021

heb goede ervaringen met deze shop, ontzettend veel keuze, snelle reactie, onberispelijk verpakt..

anne 24-11-2021

snelle en zeer correcte levering, goede verpakking en precies wat ik zocht. ben er (weer) erg blij mee

Nico 23-11-2021

Mooi mes goed verpakt en super snel in huis.
Na ontvangst goede tips voor onderhoud.

Victoria 23-11-2021

Correcte informatie op de website. Keurig verpakt geleverd met extra brochure. Product was precies wat we verwacht hadden. De communicatie per mail verliep vlot.

Nederlandse Transport Maatschappij B.V. 22-11-2021

De site om te bestellen is duidelijk en makkelijk toegankelijk.
Zending snel en correct afgehandeld.
Zeer tevreden.

Hans 21-11-2021

Communicatie een 10. Levering en verpakking een 10. Elke bestelling correct

Dick 21-11-2021

Ik was op zoek naar een hoofdlamp ten behoeve van buitensport activiteiten zowel in het open veld als op de openbare weg. M.b.v. de selectiecriteria kon ik eenvoudig en snel een shortlist samenstellen en deze vervolgens op basis van de specificatie beoordelen. Keuze daardoor snel gemaakt. Nu 2 weken in gebruik en nog geen moment spijt van aankoop

Leon 21-11-2021

De site van knives and tools is overzichtelijk en werkt snel. Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel. Prima producten!

Luk V.K. 20-11-2021

Veel keuze van Victorinox messen, zeeeeer snelle levering en goede verpakking. En mogelijkheid om achteraf te betalen (in NL).

Arshad 20-11-2021

De website is prima. Alles is duidelijk aangegeven.
De communicatie omtrent de levering was goed en het product was snel bezorgd.
Echter bij ontvangst heb ik een beschadiging op het product aangemerkt. Weliswaar een kleine beschadiging.
Ik heb dit niet gemeld bij de leverancier, maar dit haalt de score omlaag.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 23-11-2021

Beste Arshad,

Bedankt voor je review! Vervelend dat het product beschadigd geleverd is. Je kunt hierover altijd contact met ons opnemen en we helpen je hier dan ook graag bij verder.

Mochten we nu nog ergens bij kunnen helpen, laat ons dit weten :-).

Officiele reactie van Knivesandtools.nl 23-11-2021

Hey Arshad,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen, dan hadden wij met alle plezier het product terug genomen en voor jou omgeruild. Mocht je het product nog niet gebruikt hebben dan kan dit nog steeds.

Service team Knives and Tools

Ms D 20-11-2021

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Daarnaast is de info en specificatie uitgebreid en duidelijk. Niet alleen van de site zelf maar ook van de procucent van het artikel.

Hans E. 20-11-2021

K&T levert kwaliteitsproducten, ik heb al vaker hier wat besteld. Altijd ook een snelle levering, keurig en veilig verpakt.

Richard Otte 20-11-2021

ik kan echt niets slechts verzinnen over knivesandtools , ik vind het een top winkel al een keer of 10 wat bestelt zonder problemen . ik heb 1 keer een fietslamp binnen gekregen die niet in orde was , klanten service gebeld , fotos opgestuurd and een werkdag later had ik een nieuwe in huis , goede service !!

Frans 20-11-2021

Hoesje besteld voor mijn feniks uc35. Helaas 2x de verkeerde gekregen. Het had iets duidelijker op de website moeten staan om teleurstelling te voorkomen. Anders 10 sterren.