Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Emiel 02-01-2022

Twee Japanse messen besteld, gegraveerd met een persoonlijke tekst. Uitstekende kwaliteit, mooi gegraveerd, snel geleverd, Customer support heeft vriendelijke hulp geboden met de keuze van het type mes. Top service!

M 02-01-2022

Perfecte behandeling van order tot tips over het gebruik van de producten zelfs na de levering al plaats gevonden had. Tevens zeer snelle levering.

Simone 02-01-2022

Wat we bestelde was precies wat we nodig hadden, en we zijn er zeer tevreden over.

chris 02-01-2022

Ik ben 100% tevreden met de levering van onze nieuwe vleesmessen.
Design is voortreffelijk en heeft daardoor een mooie uitstraling die goed uitkomt op een mooi gedekte tafel.
De messen zijn niet alleen mooi maar ook zeer scherp waardoor je voortreffelijk en netjes je vlees kan snijden (in plaats van zagen met mijn huidige messen)O Kortom wij zijn er heel blij mee.

Andrew 01-01-2022

Overzichtelijke site. In de diverse prijsklassen goede kwaliteit.

De bestelde artikelen worden op de afgesproken datum geleverd. Communicatie is ook helemaal top.

Zeker een aanrader.

Leo 01-01-2022

Goede kwaliteit voor betaalbare spullen. Communicatie via de chat verliep vlekkeloos en advies was zeer bruikbaar.

Roland 62 jaar 01-01-2022

Meestal wel de beste messenwinkel van het land, alleen als iets niet meer leverbaar is, Eden 10 of nu Magnun Dejavu, dan heb ik al besteld en hoor dan pas dat het mesje niet meer leverbaar is. Vandaar een negen. Ik vind dat het mesje van de site moet verdwijnen bij niet leverbaar of het moet er heel goed bijstaan. Verzenden en verpakken gaat super, nooit iets te klagen gehad over de snelheid.

Ezzy 01-01-2022

Mijn man is een groot liefhebber van allerlei soorten messen en zeker van Rambo. De site is duidelijk. De service is goed en de levering is snel. Voor zijn verjaardag zal Rambo deel 1 zeker besteld worden!

Martin 01-01-2022

Ondertussen aardig wat artikelen besteld bij dit bedrijf. Voor zover aanlevering snel of in voorraad wordt snel bezorgd. Een garantie geval wordt heel snel en mer positieve communicatie opgelost. Mochten er vragen over producten zijn is contact opnemen een ervaring apart. Ze zijn net zo enthousiast over hun producten als ik en je krijkt het gevoel dat er veel kennis en competentie zit bij de medewerkers.

Dick 01-01-2022

Snel en top service, vandaag besteld volgende dag in huis, super. Ook de kwaliteit is uitstekend.

bart 31-12-2021

Zeer compleet aanbod, goede klantenservice en vriendelijke deskundige mensen

Arjen 31-12-2021

Net als altijd keurig verpakt en snel geleverd. Het door mij bestelde mes was op de website goed omschreven, dus kreeg ik wat ik verwachtte.

jose hermkens 30-12-2021

Geweldige service, was binnen 2 dag bezorgd
De prijs was voor mij ook de voordeligste die ik had gevonden.
Het mes was goed en veilig verpakt.

Joost 30-12-2021

Ik was op zoek naar een Buck Knive en kwam via Google bij deze site uit. Zag er goed uit en recensies waren goed.

Ron Verhallen 30-12-2021

Keurig en snel geleverd. Een dikke 10. Voor mij een dikke aanrader, goede en duidelijke site.

Cyd 30-12-2021

Ik heb vaker bij Knives and Tools besteld, elke keer snelle levering zonder gedoe :)

VteV 30-12-2021

Geweldig blij met mijn nieuwe messen.
Was al lang op zoek naar goede kwaliteit’s messen die ook goed te betalen zijn.
Volop keus, in alle prijs categorieën en goede beschrijving bij de producten.
Ook een snelle levering en veel verschillende betaal optie’s

Tevreden klant 30-12-2021

Bij Knives and Tools een eiken snijplank besteld. Volgende dag was hij al binnen. Na twee weken verscheen er een scheurtje tussen twee blokjes (kopshout). Contact opgenomen met Knives and Tools die stuurde me prompt een e-mail met daarin een aantal stappen om ervoor te zorgen dat het proces met betrekking tot de garantie bepaling en afhandeling bekend zijn. Na deze stappen doorlopen te hebben kreeg ik de melding dat een nieuwe plank opgestuurd zou krijgen zodra deze voorradig was. Zodra de plank voorradig was kreeg ik prompt de dag daarop een nieuwe plank via de pakketbezorgingsdienst thuis aangeboden. Meerdere koop ervaringen met Knives and Tools en alle waren vlekkeloos. Dit was de eerste ervaring met de garantie afhandeling door Knives and Tools en die was ook vermeldingswaardig vond ik.

Theo van Ballegooijen 30-12-2021

Fijne en heldere webshop met veel mooie merken. De vlijmscherpe Japanse bloemenschaar van Okatsune viel zo in de smaak dat ik deze voor meerdere familieleden moest bestellen. Ook de afdeling zakmessen, zaklampen en multitools is meer dan indrukwekkend. En bijna alles is op voorraad en wordt op tijd en netjes verpakt verzonden. Knives and Tools is één van de weinige webshops die een snelkoppeling op mijn telefoon heeft.

Ray 30-12-2021

Zoals altijd een goede service en snelle afhandeling van de bestelde producten!

Christina 29-12-2021

Bestellingen waren snel binnen en goed verpakt.
Mooi en duidelijke website, en een goede kwaliteit!!

Calitu 29-12-2021

Een snelle correcte levering! Een keuze uit een uitgebreide collectie was gauw gemaakt.

Jan 29-12-2021

Super klantensercice Knivesandtools ,
Paar jaar geleden al eens bestelling ontvangen. Zeer tevreden over kwaliteit van mijn rvs tool met schiterende inscriptie .
Helaas is vorige week mijn pakketje door kerstdrukte zoekgeraakt, maar ze komen al snel met suggesties om het op te lossen
Boven verwachting goed !
Echte aanrader!

Boudewijn Olthof 29-12-2021

Regelmatige klant. Altijd zeer vlot geleverd. 1 keer iets terug gestuurd. Kreeg direct een ander exemplaar. Hadden ze een foutje gemaakt, kreeg ik direct melding van. Het werd 1 dag later verstuurd. 100% betrouwbaar !

loes Lodder 29-12-2021

Keurig en snel bezorgd. Goede kwaliteit prijs verhouding. Een mooier kerstcadeau konden mijn kinderen zich niet wensen!