Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Harrie 15-01-2022

Zeer snelle en goede service
alles was perfect verpakt
prijs was ook heel goed
Voor de hele afwerking een 10

Han 14-01-2022

Ik heb knivesandtools altijd een zeer goede winkel gevonden, ook nu weer. Altijd goedkoper dan de concurrentie, altijd duidelijk in de communicatie, ook over leverbaarheid, vertragingen etc en kwaliteit van het product. De website geeft zeer veel relevante informatie, die op een duidelijke manier wordt aangeboden. Kortom, ik weet niet hoe het beter zou kunnen en daarom een dikke 10!

W. Scheepers 13-01-2022

Website is erg informatief, supersnelle en correcte levering van de bestelde spullen.

Frank 13-01-2022

Vaker bij Knives and Tools besteld. Iedere keer tot in de puntjes verzorgd. Prima bedrijf en goede communicatie met de klantenservice.

Ilonkie78 13-01-2022

Zeer snelle levering, netjes en goed stevig verpakt, goede kwaliteit messen. Goede communicatie over verzending.

Andre 13-01-2022

ze hebben hele mooie interessante producten voor de liefhebber en super snel geleverd en uitstekende service

DBeerens 13-01-2022

Duidelijke website. Veel artikelen, met duidelijke product beschrijvingen en foto's. Snelle leveringen, ondanks dat sommige artikelen aangeven 2 dagen levertijd nodig te hebben zijn de meeste leveringen vaak al binnen 2 dagen binnen.

Thijs 12-01-2022

Beste service, beste prijs. En daarnaast goede en duidelijke uitleg op de website. Ik had nog een extra vraag. Heel attent bij geholpen. Top!

HD 12-01-2022

Een 10 geef ik niet maar de bestelling en levering verliep zoals beloofd, vlot en adequaat verpakt

Monique 12-01-2022

mooi product, prima verpakt, erg handig. Deze beoordeling is op basis van 1 bestelling tot nu toe.

Anoniem 12-01-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie, producten voldoen absoluut aan de verwachting. Kan dit alleen maar aanraden!

RV 11-01-2022

Zeer ruim assortiment aan goede spullen van alle verschillende merken, goede verzending. -1 want niet persee een prijsvechter.

Wim Strijbos 11-01-2022

Goed persoonlijk advies door vakmannen en razendsnelle bezorging 👍steeds de dag na het plaatsen van een order . Helemaal top 👍

rmas 11-01-2022

Ondanks kerstdagen een snelle verzending van schilmesjes. Veilig verpakt, in een doos die past bij wat er inzit. (dus weinig "lucht"). Kom er zeker nog een keer terug.

kees ( galerie de vlijm ) 11-01-2022

supersnel , super betrouwbaar en geweldige service van vakmensen al jaren erg tevreden over K&T

Peter uit Hoogland 10-01-2022

Ik ben al jaren op zoek geweest naar een mooi en zeker kwalitatief keuken messen set,
Maar dat wat ik mooi vind is voor mij onbetaalbaar. Uit eindelijk via veel rond te kijken ben ik bij Knives and Tools terecht gekomen. Daar heb ik toch een mooi set gekocht namelijk de Eden Classic Damast 8 delig messenset ,ongelofelijk scherp en ziet er echt schitterend uit.
Dit complete set voor een mooie prijs en ook nog een mooie schaar als kado, Top .Dan heb ik het nog niet eens gehad over de verpakking waar deze perfect in passen.
Mijn volgend messen die ik zal gaan kopen ga ik hier weer bestellen ,in ieder geval keuze genoeg.

Gerd-Jan 10-01-2022

Website richt zich vooral op kwalitatief goede producten. Goede uitleg over gebruik van keukenmessen met instructiefilmpjes van professionele koks. Je kunt ook veel meer feiten vinden over bijv. de hardheid van gebruikte staalsoort dan via andere websites. Precieze uitleg van leverdatum en directe opvolging als er door omstandigheden enige vertraging is.

Huub 10-01-2022

Goede website, goed verpakt, snelle service, goede uitleg (ook via filmpjes)

HWB 10-01-2022

Goede en nette service, duidelijke communicatie. Goede website. Heel tevreden.

David 09-01-2022

De service en afhandeling blijven perfect. Retouren worden goed en correct afgehandeld. Service op zeer hoog niveau.

Marcel k 09-01-2022

Vandaag besteld morgen in huis.. nou hoe snel is dat! Ik had wat keukenmessen nodig en knivesandtools. was niet alleen de goedkoopste maar kon het ook nog snel leveren.
Zou hier zeker meer bestellen als ik war nodig ben

Meltem 09-01-2022

I just love this shop! Good quality stuff, and great service. I just hope that they will have more bushcraft stuff in the future _

Joris 09-01-2022

Exact geleverd en binnen de vooraf aangegeven periode, wat ik had besteld. Kortom, perfect.

jsasturias 09-01-2022

Beroemde goede kwaliteitsproducten, super snelle levering. Professionele mensen.

Marie Jose Immerman 08-01-2022

Ik zocht een goede zaklamp niet al te groot om de honden uit te laten. Ben gaan zoeken op de prachtige site van Knife and Tools. Geweldig wat een keuze met super duidelijke omschrijvingen. De Fenix E 35 is het geworden. Binnen 2 dagen werd de zaklamp bezorgd keurig verpakt. De zaklamp voldoet prima aan de eisen die ik stelde. 5 standen lichtstralen. Prima product!!!!! Zou hier zo weer gaan kopen. Tevens geeft de zaklamp een veilig gevoel een eventuele belager kun je verblinden met de geweldige lichtstraal in de hoogste stand!!