Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Wild bunch 04-02-2022

Goede hulp bij uitkiezen van de producten die ik nodig had.en de volgende dag in huis.
Even wat geoefend via hun youtube.en nu snij ik bijna door de plank,zo scherp zijn de messen.(lol)

Debno 04-02-2022

De site is overzichtelijk en zeer uitgebreid. Wie niet vind wat hij zocht had zijn ogen dicht bij het surfen.
Ik was er heel blij over.

HAL. 03-02-2022

Dit was een geweldige aanrader. Gekregen van een andere tevreden klant. Zeer tevreden over het bestellen en bezorgen,

Menno 03-02-2022

Onlangs een batterij gekocht deze was te groot ondanks er aangegeven stond dat het zou passen.
Hoop bellen en op en neer verkeerd er kwam moeilijk maar wat uit.
Afgelopen zondag een reactie op deze site geplaats.
Kreeg ik meteen op zondag nog wel binnen een uur een persoonlijke mail dat ze me een andere batterij gingen opsturen. Ze hadden spijt van hoe het allemaal was gelopen en hebben ze op deze site meteen een schone tegenreatie gezet.
Geloof het of niet daarbij is het gebleven en tot heden weer niks meer gehoord.
Ik wilde het al de vorige keer zeggen maar dat heb ik niet gedaan.
Maar ik raad iedereen af om hier iets bij te bestellen er zijn genoeg sites waar je alles kunt bestellen en waar ze wel wat meer voor je doen als klant.

Groetjes menno

Mien 03-02-2022

Supersnelle reactie, ik had per ongeluk een product dubbel besteld en dit werd dezelfde avond nog rechtgezet via mail. Ik ben enorm onder de indruk.

Mildrid 03-02-2022

Via Google kwam ik bij Knives & Tools. De vriendelijke verkoopster hielp mij telefonisch met het maken van mijn keuze. Mijn aankoop werd vervolgens goed verpakt snel verzonden. Ik ben erg tevreden met de service en aankoop.

Jochem 02-02-2022

Deze winkel heeft een enorme assortiment van keuken, werk en outdoor instrumentarium met zeer aantrekkelijke prijzen en goede , heldere en betrouwbaar service.

Christopher 02-02-2022

Love this site and the service I've received here. On every item I've bought or enquired about, I've been giving good feedback and never had an issue with deliveries.

Patrick Kools 01-02-2022

Goede omschrijvingen van de produkten. Geen hoogdravende onzin. Duidelijke adviezen en waarschuwingen m.b.t. staalsoort en gebruik van vaatwasmachines. Ruime keuze, van goedkoop tot erg dure produkten. Goede prijs, snelle service en goede verpakking.

Ton 01-02-2022

Gewoon goed. De levering was sneller dan dat ik dacht en het is een nog betere staalsoort dan in de omschrijving stond en zonder enige meerkosten.

henk 01-02-2022

super goed en mooi product, geleverd wat belooft wordt ,netjes verpakt en op tijd geleverd ga ik veel plezier aan hebben

Isa 01-02-2022

Beide keren dat ik telefonisch contact had werd er heel goed geluisterd en meegedacht en geconcretiseerd.
Bovendien was er meteen actie op wat ik vroeg. Vriendelijk en goed.

Chantal 01-02-2022

Bestelling volgende dag in huis. Snelle verzending.
Product goed kwaliteit , erg tevreden over .

Teun 31-01-2022

Alles was perfect, snelle verzending, top kwaliteit. Mijn zoon heeft gelijk ook een pan aangeschaft, ook volgende dag in huis , is ook tevreden over de kwaliteit.

N Dijkhuis 30-01-2022

Een duidelijke onderneming met een lastige bereikbare en goed communicerende klantenservice.

Roel 30-01-2022

Tot op heden prima assortiment , goede producten, uitstekende kwaliteit en keuse.
Uitstekende service en bezorging.
Lof alom

Menno 30-01-2022

Ze komen niet op voor hun geschreven teksten.
Ik heb er en eden batterij gekocht die zoi pastsen op alle 18650 lampen.
Deze batterij ging er heel stroef in en scheurde het plastic omhulsel los tijdens het eruit halen.
Eerst kreeg ik de reactie haal het plastic er maar vanaf dan.
Daarna zou ik nog wat van ze horen na 2 degen zelf weer aan de bel getrokken en kreeg ik het verhaal dat ik een batterij had moeten kopen wat bij de lamp zou passen. Volgens de tekst een goede keuze. Daarnaast word er me gevraagd om mijn eigen lamp op te sturen en de batterij omdat ze mij denk ik niet geloven ofzo.
Nu weer aan het wachten op een antwoord van ze enkele dagen verder niks meer gehoord
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 30-01-2022

Beste Menno,

Allereerst, bedankt voor je review, we stellen je feedback erg op prijs. We hebben je zojuist een mailtje gestuurd op de vraag die je had. Onze excuses dat je zo lang op reactie hebt moeten wachten, we waren intern nog in overleg over hoe we dit het beste konden aanpakken.

Hopelijk komen we snel tot een oplossing en kun je de lamp spoedig weer gebruiken.

Service Team - Knives and Tools

Mulder 30-01-2022

Omschrijving is duidelijk en gelijk aan het artikel en ze komen afspraken na t.o.v levering.

Laurens 29-01-2022

Ik koop vaak bij knifes en tools omdat
Zij bij alles een duidelijke beschrijving
Hebben en de producten worden getest
Voordat ze geleverd worden ben dik tevreden
Over hun
Ik raad hun ook bij mijn kennissen aan

peter 29-01-2022

top duidelijk, en voldoet aan de omschrijving en verwachting. men heeft nog meer mooie spullen waar ik zeker nog eens iets van ga bestellen.

Jan 29-01-2022

Prima keuze, redelijke prijs. Goed overzicht van leveringstraject. Verpakking wat minder.

Ronald 29-01-2022

Product moest besteld worden, zou een aantal weken nog duren. Plots kwam het bericht dat het nog een week zou duren. Het werd uiteindelijk 4 dagen. Dus best snel gedaan door Knivesandtools.nl. Perfect geregeld en snel. Top organisatie.

Patrick 28-01-2022

Duidelijke website.
Heldere levertijden.
Afspraken omtrent levering top ingehouden.
Goede zorg mbt de verzending

Martijn 28-01-2022

Fijne website soms wel dat de nieuwe artikelen nog niet weergegeven worden.
Maar volop keuze. Super blij met de aankopen.

Marcel 28-01-2022

Ik heb hier al veel mooie en bijzondere messen gekocht, keer op keer naar tevredenheid. Als messenverzamelaar vind je hier werkelijk prachtig spul !!! en zoals altijd tevreden met de de zeer snelle verzending.