Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 431 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rob Uden 21-03-2022

Uitgebreide, duidelijke website. Geweldige aanbiedingen. Gemakkelijk bestellen en betalen. Supersnel geleverd: binnen een dag in huis. Goed beschermd en zeer degelijk verpakt. Gewoon top! Hier wordt je als klant blij van!

julius 21-03-2022

kan ik gewoon heel kort in zijn , klasse , overzichtelijke internet site ,
uitgebreide keuze mogelijkheid in alle prijs en kwaliteits klassen , makkelijk telefonisch contact voor navraag , goede cq verschillende betalings mogelijkheden , producten waren uitstekend verpakt en op afgesproken dag bezorgd

Ruth swart 20-03-2022

In de duurdere klasse zaklampen is dit een winkel die voor een scherpe prijs aanbied. De bestelling is de volgende dag in huis en ik kreeg zelfs op zondag antwoord op mijn vragen.

René Lelystad 19-03-2022

Fijne betrouwbare webshop, doen wat ze beloven, alles keurig verpakt. Met Budbee bezorgt tot minuut af aangeleverd, je kan meekijken waar bezorger zich bevind, ideaal.

Jaap 19-03-2022

goede shop met snelle levering.
Producten zijn van goede tot zeer goede kwaliteit.

Annemieke Poiesz 19-03-2022

Binnen 12 uur na bestelling geleverd. Keurig verpakt, ze verkopen hoogwaardige producten. Alle lof.

JPM 18-03-2022

Mooi compleet assortiment aan producten. Goede service en snelle levering. Gewoon no nonsense en goed.

M. Rook 18-03-2022

Op een prettige en vakkundige wijze geholpen bij mijn bestelling, tevens goed en snel geholpen met het graveren.

Bep 18-03-2022

Mooie messen, zeer snelle levering waar ik in een andere winkel al ruim twee maanden moest wachten, had ik die van jullie binnen twee dagen in huis. Heel fijn goede service!!

Gijs 18-03-2022

Zeer ruim assortiment, snelle levering. Altijd netjes verpakt en goed advies.

Evo 17-03-2022

Keurig en snel geleverd, ‘s avonds besteld en de volgende ochtend al binnen. Goede site met keuzehulp en veel info, grootste assortiment Kijk er graag rond tussen al het moois

Wim 17-03-2022

Goede kwaliteit van de zagen en precies volgens afspraak geleverd. Ik zou er zo weer kopen

David 17-03-2022

Gewoon zoals het moet zijn
Vlot en correct geleverd
Product zoals beschreven

Frank 16-03-2022

Fantastisch geregeld bij knives en tools zakmes aangeschaft welke anders aanvoelde ,geretourneerd binnen 8 dagen geld teruggestort. nieuwe aangeschaft zelfde dag al in huis. perfect

Eric Mettes 15-03-2022

Knivesandtools is altijd goed. Niet altijd de voordeligste, maar wel de vlotste. Aankoop komt als altijd netjes verpakt. Deze keer geen 10 want mijn aankoop was niet helemaal conform de beschrijving en de aflevering was niet de volgende dag: Ik plaatste mijn bestelling kort voor 22:00 uur op de vrijdagavond, dus kan ze niet heel erg kwalijk nemen dat ze'm niet diezelfde avond hebben afgehandeld (maar het is wel de belofte die ze maken...). Mijn bestelling was een 'aftikker' (geretourneerd en/of enigszins gemankeerd artikel en daarom afgeprijsd), en waar op grond van foto's en artikelnummer dacht een reguliere 'Canoe' met twee lemmetten te hebben besteld ontving ik een 'Beer Canoe' met 1 lemmet en een flesopener/schroevendraaier. Feit dat het om een aftikker gaat betekent ook dat de prijs een paar dagen later juist een paar euro lager zou zijn, dus dat speelt ook mee in mijn beoordeling. Anderzijds is de adviesprijs voor een 'Beer Canoe' wel net een beetje hoger dan voor een reguliere Canoe (op zich niet logisch, want een tweede lemmet vergt meer materiaal en werk dan een flesopener), en ik moet eerlijk zeggen dat het ook net een klein beetje lekkerder in de hand ligt (tenminste, als je het scherpe bovenkantje van de 'schroevendraaier' er een beetje hebt afgeslepen). En ik vind het gewoon een heerlijk mesje, dus wil daar verder geen punt van maken. Maar toch, een verkeerde beschrijving en te late levering kan ik niet meer dan een zeven, of hooguit een zeven-een-half toekennen. Bij aankoop van een aftikker misschien eerst nog even navraag doen voor meer zekerheid!

Frans 15-03-2022

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat deze shop de spullen had die ik nodig had.
Goede en genoeg keuze, en perfecte levering.

Hidde 14-03-2022

Ruim assortiment kwaliteitspullen, mooi geprijst en op een overzichtelijke site weergegeven.
Zoals Altijd snel verzonden en goed verpakt!

Hobbelen 14-03-2022

Enorme keus aan alles wat met snijden, schijnen, slijpen en nog veel meer heeft te maken. Vlotte afhandeling van de bestellingen. Ik ben fan :-)

Jan 13-03-2022

Goede en gebruiksvriendelijke site, prima informatie en zeer goede verzending en aflevering!
Zeker aan te bevelen.

André Hodes 10-03-2022

Omdat de pakketbezorger geen afhaalcode had verzonden voor de locker, en UPS zeer moeilijk bereikbaar is, heb ik de klantenservice van K&T gebeld.
Zij zijn meteen in actie gekomen,zodat ik dezelfde dag mijn pakket kon uitnemen.
Uitstekende service!

Ivo 10-03-2022

Site en communicatie prima in orde, bestelproces helder en snel.
wederom een tevreden klant.

Chinese wildschaar 10-03-2022

Zeer lange levertijd omdat de wildschaar helemaal uit China moest komen. De schaar zelf knipt waardeloos omdat hij het bot niet "vastpakt" maar dat uit zijn bek laat glippen. Dat maakt het knippen van een karkas een interessante onderneming. Volgende keer weer een Duits fabrikaat wildschaar....volgende week al denk ik....

V. Errekijker 09-03-2022

Duidelijke webshop en prima geregeld!
Zelfs een persoonlijk geschreven briefje als toelichting bij de bestelling
Top webwinkel

Arie 07-03-2022

Goede omschrijving van het product en Prima levering.
Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachting.

Erik 07-03-2022

Heldere site. Altijd up to date voor zover ik kan beoordelen. Keurige afhandeling bij bestellingen.