Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bert 05-07-2022

Kniveandtools heeft een mooie site, duidelijk en informatief en levert kwalitatief prima producten. Eenmaal een keuze gemaakt, gaat de afhandeling heel vlot. De bezorging met Budbee, avondlevering, is vervolgens heel prettig en op het laats op de minuut te volgen tot bij de deur. Kortom aan te bevelen!

Ricardo 05-07-2022

Ik heb hier al enkele malen wat besteld omdat zij regelmatig een gunstige prijs hanteren voor hoogwaardige kwaliteit producten en snel leveren. Ook over het laatste artikel dat ik hier had besteld ben ik zeer tevreden. De website is lekker overzichtelijk en biedt voor mij de informatie die ik zoek.

Bert 05-07-2022

Zoals gebruikelijk weer top geleverd! Aanbod en informatie prima, en service zoals zelf diverse malen ervaren, is uitstekend.

Ton 04-07-2022

Geweldig assortiment, aardig en deskundig personeel.
Is geen gelul is gewoon een feit

John Voll 04-07-2022

Mooie site, duidelijke omschrijving en perfecte tips wat betreft slijpen, soort metaal gebruik. Levering is supersnel.

Rowan 02-07-2022

K bestel altijd daar meestal omdat de prijzen t scherpst zijn daar maar de service is ook goed altijd

Victor 02-07-2022

Goede produkt omschrijving, snelle levering, prijs/kwaliteit altijd ok, zeer uitgebreide keuze.

Knives and tools - Superstore 01-07-2022

Mijn man bestelde in het verleden al de messen, slijpstenen bij deze site. Hij was daar altijd heel positief over. Nadat hij overleden is, heb ik eigenlijk direct toen ik scharen nodig had, naar deze site gezocht en mijn bestellingen geplaatst. Ik ben ook zeer enthousiast over de kwaliteit van de geleverde spullen. Het laatst wat ik besteld heb is een supermooie stalen koekenpan, ook weer van superkwaliteit.

Anny 30-06-2022

Mijn complimenten! Er zijn heel wat e-winkels die een voorbeeld zouden moeten nemen aan KNIVES&TOOLS. Koop er al jaren. Tot nu toe geen enkele nare ervaring. Alle gekochte artikelen zoals pannen en messen worden dagelijks gebruikt en blijven mooi en behouden hun kwaliteit, die uitstekend is! De webwinkel site is overzichtelijk, bij elk artikel staat voldoende informatie vermeld om makkelijk en snel een weloverwogen keuze te maken. De levertijd is conform afspraak en zeer snel te noemen. Professionele en uiterst zorgvuldige verpakking.

Angela van den Bighelaar 30-06-2022

Via Google kwam ik bij Knivesband Tools uit. Op zoek naar macramé koord / paracord. Vele kleuren opties dus helemaal top. Omdat ik er met BSO kinderen er armbandjes van ga maken was het belangrijk dat er een witte kern in zou zitten omdat er een stukje van verwijderd moet worden. Dit was mij niet helemaal duidelijk maar telefonisch vriendelijk en geduldig geholpen. Na bestelling inderdaad de volgende dag mijn bestelling al in huis. Top!

Jan Scherpenkate 30-06-2022

Doen wat ze zeggen en goed ook. Goede verpakking, goede communicatie, keurig op tijd.

Mike van Reusel 30-06-2022

Ik heb ze geselecteerd op het assortiment en de vindbaarheid van het product. Ondanks dat het niet meteen goed ging met de levering (mes was niet gegraveerd) verdienen ze wat mij toch een 10. Er is werkelijk alles aan gedaan om het alsnog in orde te maken, zonder de meerprijs van de gravure in tekening te brengen. Echt heel goed!

Guillaume Slangen 29-06-2022

Was de enige waar ik een snijplank kon vinden die aan mijn afmeting en egale kleur, voldeed. Verder een snelle afhandeling en goede mail wisseling.

jtomesen 27-06-2022

Ik ben (als bedrijf) vaste klant bij K&T omdat ze een mooi assortiment hebben, duidelijke info en goede service.
En wat ik heel erg belangrijk vind bij een webshop (en iedere vorm van dienstverlening), is dat ze eerlijk zijn over de leverings- en voorraad info.

Chris 24-06-2022

Goede kwaliteit spullen, en de snelheid van bestellen (lees thuis afleveren) maakt zeker een professionele indruk!

Oane 23-06-2022

Artikel gemakkelijk gevonden op de Site . kreeg het vlug thuis .en was zeer goed ingepakt .weer een zeer mooie aanwinst voor. Mijn verzameling

Tinus 23-06-2022

Zoals altijd, was alles weer prima in orde met bestellen.
Bij de levering bleek er alleen iets niet ok te zijn. Dit is na een mail snel en netjes opgelost
Top geregeld

P.J. Smit 22-06-2022

Ruim assortiment van messen en outdoor artikelen. Indien een product niet meer op voorraad is een melding in te stellen voor wanneer het wel weer aanwezig is. Duidelijk bestelproces. Snelle levering. Producten goed verpakt zonder overdreven hoeveelheid 'lucht'.

Berend 22-06-2022

De site geeft goede, ik kreeg snel bevestiging van mijn bestelling. De belofte van snelle levering werd waargemaakt; al de volgende dag ontving ik mijn Nitecore P20i zaklamp. Met de snelle levering en het functioneren van de zaklamp ben ik 100% tevreden. KnivesandTools is een uitstekende leverancier.

Thom 22-06-2022

Zag een mooi zakmes.Product was goed verpakt en de bezorging was goed te volgen.

Henk 22-06-2022

Kwaliteit en een zeer uitgebreid assortiment.Altijd volgens afspraak geleverd,en altijd keurig verpakt .

Lucien 21-06-2022

Ruime keuze aan artikelen, de bestelling was netjes en veilig verpakt, zeer snelle levering
Zeer zeker aan te bevelen

RobJan 21-06-2022

De bestelling ging eenvoudig en er werd helder gecommuniceerd over de bezorging

Hans 20-06-2022

Alles geweldig , website bomvol met informatie. Prachtig kwaliteits assortiment Prima prijsniveau

Rob Hur 20-06-2022

Ik kies meestal voor K.&T. omdat zij meestal de laagste prijs hebben en een prima service, snel in huis.