Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

9,3 Lees 1930 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 15.000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is gebaseerd op 762 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

George 25-11-2020

Buitengewoon behulpzame informatie aan de telefoon, érg vriendelijke, betrokken en bevlogen medewerker gesproken!
Bestelling kwam de volgende ochtend vroeg al binnen.
Absolute aanrader om hier te shoppen, waren alle (web)winkels maar zo efficiënt, professioneel en vriendelijk!

E Buitenhuis 25-11-2020

Prima service, goede kwaliteit. Jammer dat showroom niet toegankelijk is om tot de juiste keuze te komen. Maar door prima telefonische uitleg opgelost
Snelle levering. Nu eens een zaak die waarheid maakt van vandaag voor 22u besteld gegarandeerd morgen in huis

Iris 25-11-2020

De website was erg klantvriendelijk. Eerlijke prijzen. Erg vriendelijke klantenservice en snelle levering.

Leontien 25-11-2020

Goed product, redelijke prijs; Bestelproces prima verlopen. Efficiënt verpakt en toegezonden.

Marco Batenburg 25-11-2020

Prachtige website, duidelijk en overzichtelijk, ondanks het enorme aanbod. Snelle levering, prima verpakking. Tof.

Arne 24-11-2020

Site ziet er mooi uit en product leuk beschreven maar voorlopig heb ik ruim twee weken geleden betaald en verder niks meer gehoord..
En nu vragen ze hoe het product bevalt..
Tja, niet best want ik heb niks!
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 25-11-2020

Beste Arne,

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om een review te schrijven.

Het spijt ons dat het product nog niet ontvangen is.

Zojuist hebben wij contact gehad, en zoals besproken gaan we dit zo snel mogelijk oplossen.

Service team - Knivesandtools

Felix 24-11-2020

Kon makkelijk, snel en zonder problemen mijn order aanpassen. Vervolgens erg snel geleverd. Zeer tevreden, was mijn 3e order bij deze winkel.

herman 24-11-2020

Snelle en correcte levering. Uitstekende informatie met zelfs een demonstratievideo.

Erwin Thoolen 24-11-2020

Mooie overzichtelijke website met een zeer compleet assortiment. De spullen die ik tot nu toe gekocht heb waren van uitmuntende kwaliteit. Service was top, ik bedacht me na het plaatsen van een bestelling een keer dat ik nog iets wilde bestellen en telefonisch was het zo geregeld, zodat ik toch nog korting op de verzendkosten kreeg.

Laurens 23-11-2020

Fijne winkel. Vooral de levering is altijd supersnel.
Het enige wat de shop voor mij nog beter zou maken is als ze nog wat meer zakmesmerken zouden leveren.

Erwin 23-11-2020

Knives and tools is een mooie (web)shop met ruime keuze en enthousiaste medewerkers. De communicatie is snel en duidelijk, ook als je vragen hebt. Het bestelde wordt netjes verpakt.

Johan 22-11-2020

Erg duidelijke en overzichtelijke shop. Veel keuze en kwaliteitsartikelen. Snelle levering!

Derrivk 22-11-2020

De levering van Spring steel pan was uitstekend verpakt. Op de afgesproken tijd afgeleverd.
De kwaliteit van de pan is uitstekend.

Joke 22-11-2020

Zowel de vlotte levering als de kwaliteit van het product, een rasp voor vele doeleinden, laten niets te wensen over.

M DERCKX 21-11-2020

GOEDE PRIJS KWALITEIT VERHOUDING, BATTERIJ OPLAADBAAR WAT ERG HANDIG IS. LICHTOPBRENGST IS GOED

Frederick 21-11-2020

Goede website, kwaliteitsvolle producten, scherpe prijzen en sneller dan snelle levering. Zeer tevreden.

AJL 21-11-2020

Door de omschrijving op de site dachten we weken te moeten wachten. Enkele dagen later werd de set al aan de deur gebracht. Top en een fantastische en fraaie set.

Onno 20-11-2020

Duidelijke site, vlot geleverd en fantastisch materiaal. Doet wat het beloofd! Mijn messen zijn nu loeischerp :)

Erwin 20-11-2020

Goede webshop, geweldig assortiment, altijd leuke aanbiedingen, en een snelle service.

John 20-11-2020

Duidelijk en handige zoek criteria. Eerlijk advies ondersteund met filmpjes. Gewoon snel naar je doel of makkelijk kiezen via de zoek criteria. Snel geleverd in goed beschermende neutrale verpakking.

Erik 20-11-2020

Keurige afhandeling. En service. Aanbeveling voor een ieder die een mooi mes wil kopen.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 20-11-2020

Goedemiddag Erik, wij zijn heel blij om te horen dat het allemaal goed is verlopen. Veel plezier van je mes gewenst!

Slecht chinees produkt 19-11-2020

Ik had een fietslamp besteld Princeton Tec en zou inclusief batterijen zijn en dat klopt ook!
3 duracell batterijen lekkend en van chinese tekst voorzien, vettige en onbruikbaar geworden door dat het langdurig gemonteerd heeft gezeten in de lamp zelf. Wie verzint dat?
Hoe lang duurt het voordat het lampje wordt verkocht? 1/2 jaar of 1 jaar? Batterijen horen ongemonteerd apart geleverd te worden als het wordt aangeboden.
Lampje eerst helemaal moeten reinigen van binnen en maar afwachten of die het uberhaupt doet met die aanslag van de batterijen die gemonteerd zaten.
50 euro voor betaald!
Is mijn eerste keer bij Knives and Tools en gelijk ook de laatste keer.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 20-11-2020

Goedemiddag, het spijt ons om te horen dat dit is gebeurd. Dit is niet wat u van een dergelijk product mag verwachten. We hebben direct contact per mail met u opgenomen om dit samen op te lossen.

Alex vd Kleij 19-11-2020

Snelle levering en goede deskundige hulp bij vragen. Verder is de site zeer uitgebreid en bevat niet alleen verkooppraatjes maar ook veel tips & tricks
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 20-11-2020

Goedemiddag, we zijn heel blij om dat te horen en staan graag voor je klaar.

Willem 19-11-2020

Goeie producten overnacht geleverd. Sneller en beter service kan gewoon niet. Zeer tevreden met mes en bijl slijpstenen. Bijl klooft weer als nieuw naar een paar minuten bijslijpen. Scherper messen slijpset werkt ook goed. Even wennen maar YouTube filmpje op website goed te volgen.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 20-11-2020

Goedemiddag, we zijn heel blij om je complimenten te lezen, hartelijk bedankt hiervoor!

Herman 19-11-2020

Prachtige producten, zeer snel geleverd.
Steeds de juiste producten geleverd.
Hartelijk dank.

Jan 19-11-2020

Overzichtelijke webshop
Product op tijd geleverd en degelijk verpakt. Top bedrijf.

TCW 19-11-2020

Snel geleverd, prijs in lijn met de andere aanbieders, aardig foldertje in de doos.
Doos was wel wat groot voor een 20cm snoeischaar. (doos was voor een enorm keukenmes nog te groot).
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 19-11-2020

Hartelijk bedankt voor je positieve review en de tip. Wij maken sinds geruime tijd gebruik van recyclebaar en "schoon" karton zonder verf, wij nemen deze tip zeker mee om nóg milieubewuster te zijn.

Marco 18-11-2020

Zoals elke bestelling is alles top. Ik heb meerdere items via knives and tools besteld, levering en producten zijn uitstekend.

R Brandwijk 18-11-2020

Ik heb wat messen besteld en later nog een zaklantaarn.
De levering is prima uitgevoerd volgens het trac systeem.

Dennis_D 18-11-2020

Goede selectie, bestellen ging prima en het was snel binnen. Geen problemen.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 19-11-2020

Wat fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad via onze website, bedankt voor de positieve review!

Wimz 17-11-2020

Ik was een oculair van mijn verrekijker ongemerkt verloren. De verrekijker was 2 jaar oud maar een oculair behoord er niet zo maar af te vallen. Ik belde naar de klantenservice en legde mijn probleem voor. De medewerker stuurde mij een 'klachtenformulier' toe en verzocht mij de onbruikbare verrekijker op te sturen. Binnen een week kreeg ik een bericht dat ik een nieuwe kreeg toegezonden. Nog de volgende dag werd een pakketje bezorgd waar tot mijn grote verrassing niet mijn oude verrekijker met een nieuw oculair in zat maar er zat EEN GEHEEL NIEUWE VERREKIJKER in. Dit is wel een onverwachte geweldige service waar ik erg blij mee was. CHAPEAU

Teun 17-11-2020

Alles zoals het hoort, daarbij een nette prijs. Vlotte levering. Goede zaak dus is mijn ervaring

L.H. 17-11-2020

Goed aanbod met snelle en betrouware levering. Het enige minpuntje is voor de weergave van producten die niet langer leverbaar zijn in zoekresultaten. Kiezen is vaak al lastig genoeg.

Michael 17-11-2020

Snel geleverd goede kwaliteit zoals altijd. Prima mesjes voor de prijs die ze koste. Erg tevreden mee,

Udo Penninga 17-11-2020

Dit is al de derde keer dat ik een mes besteld heb. 2x als kado met een mooie inscriptie, deze keer als werkmes voor mezelf. Steeds mooie aanbiedingen en goede kwaliteit. De bezorging is snel en goed verpakt. Kortom een dikke tien!

Robin 17-11-2020

Prima en snelle levering, producten zoals omschreven. Zeker van plan om hier vaker mijn messen te bestellen.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 19-11-2020

Wij zijn heel blij om dat te horen en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt over onze producten of website

Michel 17-11-2020

De site is overzichtelijk en makelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden over bestelling, product hier het goedkoopst. Alles waargemaakt. TOP, bestel hier zeker weer.

Joost 16-11-2020

Top website. Alles ziet er overzichtelijk uit. Producten zijn goed te vinden. Eerlijke prijzen. De omschrijvingen bij de producten zijn uitgebreid en juist. Ook zijn er veel duidelijke foto's van de producten te zien. Ik bestel al jaren bij knivesandtools en de bestellingen zijn vrijwel altijd zeer snel in huis. Ook de klantenservice is voorbeeldig. Soms wat langer moeten wachten op onderdelen uit amerika, maar ben regelmatig op de hoogte gehouden van de situatie. Van mij mag knivesandtools focussen op het nog verder uitbreiden van het asortiment, want verder valt er in mijn ogen weinig te verbeteren.

CM 16-11-2020

Duidelijke website met veel ter zake doende informatie. Bestelling correct uitgevoerd.
Produit zoals verwacht, dus goed.

Lianne 16-11-2020

Producten worden verzonden zoals beloofd. Helaas werd ons pakket teruggestuurd naar Knives en Tools maar zonder problemen sturen ze het weer opnieuw op. Top service!

Marcel 15-11-2020

Veel keus, goede en snelle service. Als messenverzamelaar kom je al gauw terecht bij Knives and Tools, ik koop hier al jaren mijn messen die ik als juweeltjes koester !!!! top winkel.

Willen 15-11-2020

Al meerde bestellingen van Knorr en tools ontvangen, alles netjes en uitstekend verpakt ontvangen, de geleverde producten zijn ook altijd van hoge kwaliteit

W 15-11-2020

K&T reageren altijd snel en positief. Het aanbod is groot en voldoet aan alle wensen. De levertijd is acceptabel, voldoet in ieder geval aan mijn wensen.

B.GMuis 15-11-2020

Jullie zijn te duur (2 batterijen voor € 8.95) Het post pakketje van € 2.95 had ook in een envelop met noppenfolie gekund. Zo door de brievenbus. 2 weken wachten op 2 AAA Lithium Energizer is wel erg lang!!. Nee, ik bestel niet meer bij jullie. Helaas.

tony moerland 14-11-2020

alles snel en correct afgehandeld en een uitgebreid assortiment en kwalitijd producten

Sil 14-11-2020

Bestellen hier altijd onze zaklampen en de service is altijd goed en wordt snel geleverd!

Rick 13-11-2020

snel als altijd goed verpakt ben er tevreden mee als er weer iets komt als dat dan bestel ik weer

sander huitinga 13-11-2020

snelle levering goed verpakt en ruim assortiment
veel op voorraad
veel verschillende merken.

Tom 13-11-2020

mijn zaklamp is kapot gegaan binnen de garantietijd. Nadat ik contact had genomen met de klantenservice kon ik de zaklamp opsturen ter beoordeling. Binnen een week was dezelfde zaklamp teruggestuurd. De accu was kapot en is vervangen door een nieuwe. Bij controle bleek er zelfs een sterkere accu in te zitten dan origineel. Complimentje vóór de service

R. Hartog 12-11-2020

Duidelijke en informatieve website. Producten van hoge kwaliteit. Snelle levering.