Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nicole 07-09-2022

Tweede keer dat ik er iets besteld heb.bestelling steeds op tijd en volledig. Is ook goed verpakt. Prima site.

Michael 06-09-2022

Snelle bezorging, goed verpakt. Knives and Tools is een prima webwinkel waar ik met een gerust hart hobbyspullen bestel.

Ed 05-09-2022

Ik bestel nergens anders. goede spullen en op zondag besteld maandag gewoon in huis zo snel en daarom bestel ik nergens anders. Top dikke 10

Wiebe 04-09-2022

Altijd goede productinfo. Bestelde product was binnen conform de afspraken daarover.

Frans 03-09-2022

Het is altijd een plezier bij jullie te shoppen! Altijd goede spullen en snel in huis.

Doménique 03-09-2022

Als je hier iets niet vind, dan weet ik het ook niet meer.
Competatieve prijzen, een royaal aanbod en een vorstelijke service. Levert snel en betrouwbaar.

Marijk 02-09-2022

Ik ben perongeluk op de site gekomen omdat ik iets zocht. Ik kon vinden wat ik hebben wilde en het bestellen ging perfect. De volgende dag was het product in huis.
Door omstandigheden moest ik het product retour doen omdat het dubbel aanwezig was.
Ook dat ging prima. De retour zending was duidelijk en ik kreeg mij. Geld ook binnen een week. Super netjes allemaal!

RBosch 02-09-2022

Knifes and Tools is heel duidelijk in en reageren snel. Echter de bezorg service laat soms te wensen over (Budbee). Hierdoor haalt Knifes and Tools hun lever claims soms niet. Voor de rest zeer tevreden. Bestel hier al jaren.

Vincent 02-09-2022

Groot assortiment en een goede bijgaande beschrijving van de producten. Snelle levering.

J. Rozema 02-09-2022

Compleet assortiment, snelle levering, komt betrouwbaar over met een prima service

Vladimir 02-09-2022

Perfecte service, ik zocht een combinatie geschenk en er werd me een prima offerte gemaakt.

Dcn 01-09-2022

Duidelijke site met goede beschrijving en fotos van product. Product is met track en trace geleden en netjes ingepakt.

De hovenier mario 31-08-2022

Scherpe prijs en zeer snelle levering. Tevens mogelijkheid tot achteraf betaling. Betrouwbare leverancier

Kuig 31-08-2022

Zeer snelle levering, gisteren besteld en vandaag geleverd.
Kwalitatief goede tot zeer goede producten.
Goede service.

Tim 30-08-2022

Ik heb al vaker wat gekocht bij knives and tools en ben hier telkens heel tevreden over de service. Tevens hebben ze nette prijzen voor hun producten en bij vragen ben ik al meerdere keren heel goed geholpen.

Kamis HJouten 30-08-2022

Veel keuze en goede info via internet. Zeer snelle levering . Correcte betaling helaas niet achteraf ( Zoals bij BOL)

Jurgen Plomp 29-08-2022

Gisteren besteld en vandaag in gebruik genomen. Top. Zoals gewoonlijk. Zeer tevreden klant.

Julius 28-08-2022

Ik ben dol op knives and tools altijd goede klantenservice en snelle levertijden. Alleen sta ik me er wel echt groen en geel aan te ergeren dat ik na iedere bestelling een mail ontvang om een productreview te geven en een of twee weken daarna een review over knives and tools. Deze mails kan je ook niet stopzetten dus daarom een 8 anders had ik een 10 gegeven

Jeroen 28-08-2022

Bij Knives and Tools kocht ik de F1x van Elmaxstaal. Zeer hoog kwalitatief mes van Fällkniven met heel precieze afwerking, en met snelle kydex sheath, èn een prachtige leren sheath (extra bijkopen). Deze messen zijn onverwoestbaar, makkelijk te slijpen en mooi om te zien. Eén van de vele kwaliteitsprodukten die Knives and Tools verkoopt, altijd goed verpakt, en binnen één dag in huis.

Marcel Voogd 28-08-2022

Een goede uitleg en begeleiding telefonisch. Juiste artikelen Sam gekozen en snel bezorgd.
Echte een dikke tien waard

Gisolt de Baar 26-08-2022

Keurig netjes geholpen in de showroom en ook via de webshop. Zeer uitgebreid assortiment op voorraad en snelle levering. Ook retouren worden snel en correct afgehandeld. Top bedrijf!

Marc 24-08-2022

Prima service en duidelijke omschrijving en eerlijke revieuws bij de producten

Bjorn 24-08-2022

Goedwerkende site. Snelle service. Goede verpakking. Heb reeds meerdere producten besteld; juist om voorliggende redenen.

R Verhaegh 22-08-2022

Vriendelijke mensen aan de telefoon , goede uitleg en prima advies.
Zending was goed verpakt en keurig op tijd verzonden.
Op een onverklaarbare manier waren er verzendkosten in rekening gebracht , maar na telefonische contact werd dit prima opgelost en werden de verzendkosten netjes terug betaald . Prettige afhandeling super vriendelijk personeel.

Louis 22-08-2022

Goed advies! producten zijn tijdig geleverd. Correcte afhandeling bij het retourneren van twee items (in originele verpakking): bericht ontvangen, dat de geretourneerde items in ontvangst zijn genomen. Bedrag daarna keurig terug gestort. Correcte service!