Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Robert 16-09-2022

een super goede webshop, waar ik regelmatig kan slagen, goede en snelle verzending, een aanrader

Peter 15-09-2022

In Apeldoorn gekeken. Zeer prettig geholpen, goed kwalitatief voorgelicht en verschillende modellen kunnen “ uitproberen”.
Levering snel ( de volgende dag) via webshop. Goed zorgvuldig verpakt, zeer complete set. Korte extra beschrijving.

Gerrie 15-09-2022

Supersnel verzonden en precies zoals omschreven.product van hoge kwaliteit.duidelijke website.

Eric 15-09-2022

Een perfecte shop, die nakomt wat ze beloven. Dit kom je niet vaak tegen! De service is prima en ook de contacten per telefoon zijn zeer goed geen moeite is hun te veel. Verpakking is heel goed, degelijk en niet overbodig met allerlei plastic "opvullingen" of "opvulsels". Verzending zeer goed verzorgd ook de avond verzending via Budbee. Ben al langer klant en heb absoluut geen rede tot klagen. Beoordeling zeer zeker een 10, ook naar mijn kennissen en bekenden!

Maarten van Cleef 15-09-2022

Geweldige winkel met een hele goede website: veel, diepgaande en achterliggende informatie bij de producten. Wanneer je zoekende bent wordt je hier veel wijzer, en kan je met vertrouwen je aankoop doen. De voorselectie is al door Knives & Tools gemaakt - rommel zal je hier niet aantreffen.

Piet Hutzezon 14-09-2022

Goede website met duidelijke uitleg van de diverse te kopen artikelen. Snelle levering van de door mijn aangekochte artikelen👍🏽 Kortom een goed en professioneel bedrijf!!!

E. 14-09-2022

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Verrekijker aangeschaft die voldoet aan mijn verwachtingen.

K. van der Vegte 14-09-2022

Zeer ruime keus, goede zoekfunctie op de site.
Klantvriendelijk en alle tijd voor goed advies.
Aanrader in alle opzichten

Huub 13-09-2022

Snel, compleet en geleverd zoals overeengekomen.
Perfecte website met veel info en instructies
Hulde

MCVS 13-09-2022

Ik koop wel vaker bij deze webshop. Supergoed materiaal tegen een goede prijs. Er is maar één minpuntje en dat ligt niet eens aan hen. Als het gekochte verstuurd wordt met PostNL kun je er op rekenen dat “vandaag besteld, morgen in huis” vaak niet het geval is. Mijn clip heeft drie dagen bij PostNL in het magazijn gelegen en elke dag zou het bezorgd worden. Helaas.
Maar dat is ook echt het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken. Geen kritiek op hen, niks dan kritiek op PostNL.

M.N 13-09-2022

Al zoveel aangeschaft daar, altijd goede spullen, levering over het algemeen de volgende dag in huis, en geweldig assortiment aan verschillende producten

Eric 12-09-2022

Mooie overzichtelijke website met veel (prachtige) producten en informatie. Het bestelproces verloopt soepel en de levering is altijd binnen de gestelde termijn. Wederom ben ik erg blij met mijn aankoop.

Ja, ik zou deze winkel aanbevelen 12-09-2022

Artikelen waren perfect- en zeer zorgvuldig verpakt. Ook de levering was op het afgesproken tijdstip.

Daniël 12-09-2022

Snelle levering en producten heel mooi en netjes verpakt. Ook de filmpjes van knives en tools zijn erg duidelijk, ik moet zelf nog even oefenen om door papier de kunnen snijden maar oefening baart kunst en met de uitleg moet dit zeker lukken! Dik tevreden

Rene de Bruijn 12-09-2022

Na vele bestellingen nooit gezeur en altijd leveren volgens wat ze toezeggen. Nu had ik een zaklantaarn die in 2017 was aangeschaft waar het aan en uit knopje van weg was. Opgestuurd na mailtje en het werd keurig nog onder garantie gerepareerd. Had niet mogen gebeuren. Top toch

Duvelsdarak 11-09-2022

Al vaker hier besteld vanwegen het ruime aanbod en ook de super snelle service, en ook deze keer niet teleur gesteld.
Was volgende dag al in huis en alles was in goeie staat aangekomen.

Hubertina 10-09-2022

Het bestelde Victorinox gereedschapsetje in goede orde ontvangen, en uitstekend verpakt. Het is een zeer handig stukje gereedschap met name het schaartje is voor mij het belangrijkste onderdeel. Het geheel past ook in het kleinste damestasje!!

J. Peijnenburg 09-09-2022

Goede producten, goede service nadat ik een verkeerde bestelling had gedaan en snelle levering. Een aanrader

Michel 09-09-2022

Product was snel geleverd en netjes verpakt, daarnaast een breed aanbod van mooie producten, die je niet zo makkelijk en betaalbaar ergens anders kan kopen.

Elia oosterom 09-09-2022

Ik vind het een goede webshop voor outdoor artikelen
Aleen soms duurt de levering lang

Bert 09-09-2022

Zee prettige online winkel. Uitgebreid assortiment en makkelijke navigatie. Goede en heldere omschijvin van de eigenschappenen specificaties van de artikelen. Ook veel informatie te vinden over gebruik en slijpen van messen en bijlen. Deze keer was het niet nodig, maar toen ik een vorige keer contact had met de klantenservice verliep dat zeer vriendelijk en correct.

Frez 08-09-2022

snel en waarde voor prijs duidelijke site en mooie presentatie en netjes verpakt

Jos Looijmans 07-09-2022

Goede communicatie professioneel en niet arrogant.
Snelle en correcte levering.

Raymond 07-09-2022

Ik heb altijd een goede service ervaren nooit enig probleem ondervonden. Vragen die ik gehad heb altijd goed beantwoord. Snelle levering ook. Reden dat ik geen 10 geef is omdat er altijd ruimte voor verbetering is. (bijvoorbeeld dat er artikelen staan die niet leverbaar zijn), tja zet die er dan ook niet op. Ik vind het verder een fijne webpagina/shop.

Mike 07-09-2022

Veel voorraad, snelle levering. Ook het graveren is super mooi gedaan. Ook eenvoudig aan te vragen. Kwaliteit is gewoon TOP. Zeer tevreden van begin tot eind.