Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jantje 27-05-2023

Ondertussen weer wat mooie collectors messen kunnen toevoegen. Precies zoals op de foto's van de side. Top verpakt en snelle levering. Aanrader

R Meinders 27-05-2023

Ik wilde graag een verrekijker gaan kopen en ik ben uitgekomen bij knives and tools.
heb duidelijk kunnen kiezen met het advies wat er op de site staat en ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben met de aankoop. na aanschaf zag ik een klein weekje verder dat de verrekijker in de aanbieding was en contact gehad met de verkoop afdeling en zelfs het verschil heb terug gekregen. GEWELDIG.

Eduard 25-05-2023

Goede service en snelle verzending, Komt betrouwbaar over. Zeker aan te raden! That's all.

Eduard 25-05-2023

Goede service en snelle, Komt betrouwbaar over. Zeker aan te raden! That's all.

ybo 25-05-2023

ik hou van knives and tools dus deze shop is perfect voor mij. de producten die ik heb gekocht waren allemaal van goede kwaliteit. de producten worden snel geleverd en goed verpakt. de beschrijvingen zijn goed.

E.L.R.Folkers 25-05-2023

Ik heb de afgelopen 2 jaar meerdere artikelen gekocht bij Knives and Tools.
In de meeste gevallen was het product goedkoper dan bij andere websites waar ik heb gekeken en altijd binnen de gemelde tijd bezorgt.

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Je kan gemakkelijk zoeken op productgroepen en producten.
In de overzichtspagina staat al duidelijk informatie zoals de de naam van het product, de prijs en zelfs of deze op voorraad is of niet.

De producten worden netjes verpakt (dus niet in onnodig grote dozen met opvulmateriaal waar je niet op zit te wachten), en in mijn geval altijd de volgende dag netjes bezorgt.

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met producten maar bij vragen wordt je altijd netjes te woord gestaan en geholpen naar het juiste product op de website.

Jan 25-05-2023

De producten worden goed weer gegeven met meerdere foto’s van deze en dan ook nog hoe deze in de hand ligt.
Ook de prijs is goed en ze hebben regelmatig leuke aanbiedingen. Ook veel neven artikelen worden aangeboden zoals onderhoudsmiddelen met goede uitleg. Ook slijpsystemen. En foedraal.

Ksjn 23-05-2023

Als verzamelaar kan ik in deze snoepwinkel mijn lol op. Altijd goed spul en altijd goede service

snel en goed 22-05-2023

Knives and Tools: duidelijke site, vlotte levering. Goede technische informatie van de aangeboden artikelen, en goede tips voor het gebruik ervan.

Jantje 22-05-2023

Goede kwaliteit. Voor iedere beurs wat moois. Vlotte verwerking. Goed verpakt

Victor 22-05-2023

Een mooi aanbod via een duidelijke website. De verpakking van het mes, in dit geval, had wel stukken compacter gekund. Daarom geen 9 of 10. Een te groot pakket voor een plat, minder groot mes.

zeker 21-05-2023

mooie website, veel variatie in aanbod. verzending is snel en artikelen zijn goed verpakt. heb meerdere malen een bestelling gedaan en ben zeer tevreden. binnenkort ga ik weer een bestelling plaatsen om de messenset van global compleet te maken

Jeroen Alexander Van Arkel 20-05-2023

De winkel voor messen. Scheermessen. Onderhuods spullen en instructie video’s. Dus voor de keuken. Bbq en mannen spullen 😉

Mario Purmerend 19-05-2023

Knives & Tools leveren altijd heel snel. De goederen worden goed en deugdelijk verpakt.

Kieft Gijsbert 18-05-2023

Mijn Tasmanian Tiger tac pouch 7 black was gescheurd, ik heb het gemeld, en kreeg een nieuwe toegestuurd.
Als nog bedankt voor de goede en snelle service.
Al met al een top bedrijf, met goede service.

Brigitte Overmaat 18-05-2023

De bestelling kwam heel snel, maar helaas was het niet wat ik verwachtte. Retour gestuurd en retourourvangst 12 dagen geleden gekregen van Knivesandtools. Maar geen geld terug gekregen. Ik ben benieuwd of ik het nog terug krijg

Joris 17-05-2023

Prettige en snelle communicatie en verzending door Knives and Tools. Tevreden met de aankoop!

Paulus 17-05-2023

via een kennis die mij attendeerde op u site. Gekocht en besteld bij u op de site. Levertijd zou pas in juni zijn. Ook prima.
Maar tot mijn verbazing twee dagen later de post met de bestelling. klasse.

Jeanet 16-05-2023

goede communicatie over de bestelling, en de bestelling was snel binnen, binnen en dag, Top

Herman kerkenaar 16-05-2023

Veel keuze in kwaliteit !
Hebben vakkundige mensen werken die als je vragen hebt veder en goed helpen.
Alleen bij knives and tools is vandaag besteld morgen in huis ook echt zo !!

Fatih 16-05-2023

Perfect service and perfect communication.I bought two bottles from Stanley. this shop made good offers and good service about items until they arrive to me. Definitely, I recommend this shop.

Patrick 14-05-2023

Snelle levering, duidelijke shop, de geleverde schaar kwam overeen met de website, ook goede reviews.

Jantje 14-05-2023

Door een goed gesprek met Patrick .Na een miscommunicatie in enkele minuten een goede oplossing.

Max Muller 14-05-2023

Wat een waanzinnige webshop, ze hebben zo goed als alles in de categorie (zak)mes. Dit is waar je wilt shoppen. Ze staan je altijd te woord via mail en je krijgt (in mijn ervaring althans) snel en persoonlijk antwoord van een mede enthousiasteling. Ook voor service en garantie kan je bij kato terecht.

Cuppe 13-05-2023

Goed en vriendelijk geholpen. Alles netjes naar wens ontvangen. Zal zeker vaker een bestelling plaatsen.