Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Matthijs 30-07-2023

Ik was op zoek naar een Japanse trekzaag voor wat fijner zaag werk en kwam daarbij op de site van Knives and Tools.

Ik twijfelde tussen een paar zagen en zag toevallig dat Knives and Tools in mijn woonplaats Apeldoorn zit. Gelijk in de auto gestapt en naar de showroom gereden. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en kon de diverse zagen even in het echt bekijken zodat ik de juiste keuze kon maken.

pvdb 29-07-2023

Verschillende "kwalitatieve" snijplanken gekocht via het platform.
De snijplanken voldeden echter niet aan de kwaliteitsverwachting.
- Ze waren niet afgeschuurd en dus grof op het blad, wat gevaarlijk is voor je mes.
- Verder waren ze ook droog. Terwijl je van zo'n product kan verwachten dat ze op voorhand ingeolied zijn.

Bij contact met de helpdesk kreeg ik de insinuatie dat het mijn eigen fout was omdat ik ze slecht onderhouden had? Dit als antwoord op een mail waar het duidelijk ging om een NIEUWE aankoop. Wanneer ik de medewerker daarop attent maakte negeerde die alle toekomstige communicatie.

Vandaar een slechte score voor zowel kwaliteit als ondersteuning.

Rob 28-07-2023

ben ooit bij deze shop gekomen omdat ik goede keukenmessen wou kopen. heb ontdekt dat ze veel meer hebben. altijd goede aanbiedingen en een geweldige en diverse keuze in "toys for boys".

Ed 28-07-2023

top zaak .levering zo snel maak je nergens mee .Dat is iets waar ik ook heel blij mee ben .Verder goede producten en veel keuze .Dus super tevreden met deze zaak

Gerard Otten 27-07-2023

Site met heel wat leuke produkten en natuurlijk ook messen. Eenvoudig bestellen uit een mooi aanbod en probleemloze betaling. De aflevering volgt snel en volgens afspraak. Wat wil je nog meer?

Bert Stoit 26-07-2023

Het juiste onderdeel gekregen, wel een beetje grote doos voor 2 veertjes, had ook in envelop gekend

Marco 26-07-2023

Alles netjes verpakt en snel geleverd, kwaliteit van een hoog niveau zoals altijd

Kenny 25-07-2023

Super goede Service, had gevraagd of ze wat ik besteld had of ze wilde inpakken voor verjaardag cadeau En was nog gedaan? Mijn Broer was er kei blij mee l, en ook optijd opgestuurd en fijn dat je dan ook een mail krijgt dat ze die opgestuurd hebben. ( word bij veel andere sites niet gedaan )

Martijn 24-07-2023

Degelijke shop met een ruime keuze erg blij mee. helaas belde de Postnl niet aan en moest ik het pakket op afhaal adres ophalen
verder niets dan lof.

jan f. 24-07-2023

goede duidelijke site.
super snelle levering.
alles perfect.
het was een feest!
bedankt!

Timo 24-07-2023

Goed overzichtelijke webwinkel en een snelle levering . Multitool van SOG besteld en zeer tevreden .

Louis katuin 23-07-2023

In de branche waar U in verkoopt heeft U veel keus en goede kwaliteit echt wel alles A artikelen daar komt bij dattools en Knive ook nog snel verzend

Harold 23-07-2023

1 Duidelijke antwoorden op vragen
2 snelle verzending
3 veel keuzemogelijkheden

Ans 23-07-2023

Ik vind knives&tools een prachtige site. Ik slaag hier al jaren voor typische outdoor artikelen zoals. een opvouwbare zaag en een paar knipmessen. De levering is supersnel. En op email wordt vlot gereageerd

De keuze is groot en de artikelen zijn duurzaam en van een goeie kwaliteit.
Van mij een dikke 10

Jan E. 22-07-2023

Swiss cart kwijt geraakt. Een nieuwe besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt en wederom kon ik van de Swiss cart gebruik maken.

Sabine Boons 21-07-2023

Gekartelde aardappelschilmesjes zijn fantastisch. De service is ook prima, binnen 3 dagen was de bestelling binnen

Leendert 21-07-2023

Een kwaliteit mes voor een eerlijke prijs. Ergonomisch gevormd, snijd zoals een mes behoort te snijden.

EdwiNing 20-07-2023

Een hele fijne winkel met een super service.
Prijzen zijn goed vergelijkbaar met de rest op internet alleen de service en snelheid zijn ver boven de rest.

Bart 18-07-2023

Klein foutje gemaakt met bestellen, dus even achteraan gebeld. Gelijk opgenomen en direct klantvriendelijk geholpen. Medewerker checkte ook gelijk even of de gravering goed zou lukken. Nog dezelfde dag waren de messen gegraveerd en op de post. Super service!

H Voskamp 17-07-2023

Duidelijk en goede informatie. En. Prijs gericht duidelijk webshop.en ook nog eventueel filmpje erbij .

Robbert H. 16-07-2023

Ik ben als trouwe klant zeer tevreden over knives & tools, scherpe prijzen, kwaliteit en snelle service/bezorging.

Skip Delnoij 16-07-2023

Het pakket kwam altijd optijd en ze hebben super veel te koop en je hoeft al snel geen verzendkosten te betalen een top winkel

Andre 16-07-2023

Top notch online shopping experience with excellent and accurate descriptions on your planned purchase. Next-day delivery within the Netherlands when ordering before 22h00 is fast enough for me. Highly recommend Knives & Tools.

Luc 15-07-2023

Ruime keuze en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en gemakkelijke betalingsmogelijkheden

Wersitime 15-07-2023

Bestellen ging gemakkelijk en snel. De verpakking was wel enorm groot voor een kettinkje maar het was in ieder geval goed verpakt.