Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Robbert H. 13-08-2023

Ik ben nog nooit in de winkel in Apeldoorn geweest maar online bezoek ik Knivesandtoils al sinds n jaar of zes. Ik ben zeer tevreden over de snelle service en de prijzen zijn ook naar behoren. Aangezien ik bijna maandelijks een mes koop en nooit problemen heb gehad geef ik K&T een 9!

Marcel 13-08-2023

Geweldige webshop. Bestel hier regelmatig en altijd snel en goed geleverd. 2 Weken geleden een fry pan van Stanley besteld. Was iets mis mee. Niks ernstigs en de schuld van Stanley. Werd toch direct ruimhartig gecompenseerd door KaT. Zeer tevreden over deze webshop.

M. Kruithof 13-08-2023

Knives and Tools is een fijne webwinkel.
De omschrijvingen van de artikelen zijn helder en het bestellen gaat snel en goed.
De leveringen zijn zoals het moet en de berichtgeving van je bestelling is helder en op tijd.

Kim s. 12-08-2023

Onlangs had ik al 4 opinel messen aangeschaft bij knives & tools. Zo snel geleverd! Groot fan van opinel: mooi stukje staal, olijfhout greep, echt aan te raden! Ik ben er zo blij mee! Lang mes om (eigen 😏) gerookte zalm mee te snijden in flinterdunne reepjes...
Echt. Knives & tools is de beste online shop, om je mooiSte kitchen tools aan te schaffen!!!

Hans Willems 11-08-2023

Hier al vaker spullen besteld. Je kunt hier terecht voor A merken, mooie spullen! De zaken worden netjes verzonden, als iets niet direct op voorraad is dan wordt je er over geïnformeerd. En, niet onbelangrijk, de prijzen zijn heel concurrerend.

Hans P. 10-08-2023

Uitstekende mes en messenset voor prima prijs, heldere website, geleverde messen goed verpakt en vlot verstuurd.

P.F. 10-08-2023

Geheel naar wens, maar een negen gegeven omdat altijd alles beter kan. Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooké.

Fred Kemkers 10-08-2023

Erg goede en mooie site. Gerund door enthousiaste mensen die volledig achter de door hun verkochte kwaliteits producten staan. Mooie merken en qua assortiment onverslaanbaar.
De cross-over naar keuken en bbq materialen, met behoud van de kwaliteit !, is m.i. een zeer gelukte uitbreiding .
Absolute aanrader voor iedereen met gevoel voor kwaliteit en design.
Mvg, Fred

Eddie 10-08-2023

In mijn ogen een prettige winkel. In de sale een mooie zaklamp gekocht, voor een erg redelijke prijs. Ook verzending was erg snel, de dag erna had ik de lamp al in huis.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Brut 08-08-2023

Zeer klantvriendelijk en zeer goede service mijn product bleek niet leverbaar maar er werd een minstens gelijkwaardig of eigenlijk beter en duurder product zonder meerkosten aangeboden dus ook na diverse aankopen blijft het de beste shop met een super groot kwaliteits assortiment

C.B. van der Kolk 08-08-2023

De website is helder, de prijzen zijn vaak erg gunstig en de verpakking en verzending zijn professioneel en goed. Dit is een zeer professioneel werkend bedrijf. Ik koop er af en toe. Heb laatst ook een bestelling opgehaald in Apeldoorn en ook dat was een positieve ervaring. De sfeer andere de schermen is ook goed.

JosvanBeek 07-08-2023

Breed assortiment kwalitatief hoogwaardige artikelen, snel en zorgvuldig verpakt geleverd.

Ronald 07-08-2023

Altijd duidelijk te zien of het product op voorraad is en altijd snel geleverd!

Henny 06-08-2023

Voor messen en outdoor tools ben je hier aan het juiste adres.
Prima kwaliteit / prijs verhouding en uitstekende service.

Marco Lucien 04-08-2023

Koop al geruim 10 jaar bij K&T.
Ouderwetse service, niet meer van deze tijd.

Dragan 04-08-2023

Work Sharp Precision adjust werd snel geleverd.
Het apparaat is eenvoudig te bedienen en zorgt eenvoudig voor vlijmscherpe messen.
Aan te bevelen

Dick 03-08-2023

De website is duidelijk en uitgebreid. Makkelijk zoeken naar gewenst artikel. Zeer snelle levering.

J.F. de Beer 03-08-2023

De shop heeft veel kwaliteitsproducten. De levering is snel en goed gedaan. Ik ben daarom zeer tevreden over de levering en het product. De site van de shop is duidelijk en overzichtelijk.

FrankV 02-08-2023

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede en snelle levering, goed verpakt. Producten voldoen aan verwachting.

Richard 02-08-2023

Knivesandtools heeft alles op het gebied van messen, multitools, zaklampen, bijlen etc etc voor diverse doelgroepen zoals buitenmensen, beveiliging, politie, defensie etc.
Dan heb ik het nog niet over kookgerei etc want daar liggen mijn interesses niet al hebben ze dat ook nog eens.
Supersnelle service, en goed verpakt.
Aanrader.

Johanna 31-07-2023

Snelle service, goede omschrijving op website. Tijdige levering. Prima kwaliteit.

DK 31-07-2023

Sehr guter Shop. Der Shop hatte das beste Angebot. Der Versand war sehr schnell. Die Wahre war in bestem Zustand.

willem 30-07-2023

goede service het is zoals het er staat op de site
klasse ze hebben mij als klant,en ik beveel het ook andere aan

Fokko 30-07-2023

Zeer correct ben al vele jaren klant al veel besteld en naar tevredenheid en service uitstekend

Henk 30-07-2023

Wat een geweldige service! Mes besteld mét gravering. Daarna ontwerp gemaakt en gestuurd. Even nagebeld of het zo in orde was en wanneer ik het mes voor de verjaardag van mijn vrouw kon verwachten. Een super aardige heer wist mijn bestelling mét ontwerp meteen te vinden en gaf aan dat het mes die middag nog naar de graveerder ging en de volgende dag verstuurd zou worden. En zo was het: ruim op tijd voor de verjaardag!