Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 479 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Rob, Leiden 09-06-2019

Zoals altijd een perfecte service en communicatie van Knives & Tools. Snelle reactie op verzoeken, alles goed verpakt en snelle levering. Meer kan je niet wensen. Top webwinkel.

Andre 09-06-2019

Betrouwbaar, snelle levering, goed verpakt, aanspreekbaar, kortom een van mijn favoriete adressen als het om de aanschaf van vouwmessen voor mijn verzameling gaat.
Van harte, en zonder aarzeling aanbevolen.

Roel Brommer 07-06-2019

Goede service snelle levering en de chat met de medewerker was prima deskundig en goed

Gerard 07-06-2019

Snelle levering na bestelling en niet duur! Prima dus. Product ook in orde.

Wilco 07-06-2019

Zoals altijd een goed en snelle levering .
Website is erg overzichtelijk met de juiste informatie over het product

C. vd Maat 07-06-2019

Het is een goede webshop die er verzorgd uitziet en een groot assortiment heeft tegen een goede prijs.

Baltes 06-06-2019

Professioneel bedrijf. Goede service, goede website, snelle levering en top producten.

Erik snijders 06-06-2019

De site is overzichtelijk en goed gerangschikt plus levering was correct prijs bepaling is goed overzichtelijk

Benoit Philips 06-06-2019

Zeer goede en aantrekkelijke website.
Maar levering duurde 6 kalenderjaren.
De doos waar het mes in zat was versleten alsof het reeds meerdere malen geopend en gesloten werd. Voelde alsof het niet nieuw was. Het mes zelf leek wel ok.
Dus 8/10.

De Graaf 06-06-2019

Duidelijke website met mooie producten. Slechts één puntje van kritiek: het was voor mij niet uit te vinden hoe ik het door mij bestelde product kon laten graveren. Dat moet echt duidelijker.

fred 06-06-2019

jullie gaan mij niet verplichten om heir een review te schrijven.ik wil niet dat ander shophers mijn review lezen

Valerie 05-06-2019

Mooi aanbod, stipte en snelle levering.
Het enige is dat ik een vraag had gesteld over een product en daar geen antwoord op kreeg.

Danielle 05-06-2019

De producten zijn snel geleverd, een goede prijs/ kwaliteit en goed verpakt👍🏻

BRUGT 05-06-2019

Heb nu voor de 2e keer daar iets gekocht. Het eerste was een mes van schrade...super ..goede service en snelle levering . Nu bij hun een batterij gekocht van nitecore.
3500mAh 8A. Top ding...speciaal voor zaklampen met hoge capaciteit licht.. Hij was er de volgende dag al..dus JA... Ik geef ze een dikke 10.
En JA...mocht ik weer iets nodig hebben op dit gebied,dan klop ik als eerst bij hun aan. Bedankt.

Jan Wennekers. 05-06-2019

Bestelling snel in huis.
Zaklamp voldoet aan de verwachtingen door dat ze de zaklamp zelf testen.
Daar door betrouwbare gegevens op de website.

Matthijs 05-06-2019

Ik kwam bij Knives and Tools terecht omdat ik die superfijne puntige schilmesjes van Wüsthof nodig had en de winkel waar ik ze altijd kocht niet meer bestaat.

Producten 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Prima verpakt, helemaal top.

Mary 04-06-2019

Makkelijk te bestellen, goed overzichtelijke site. Prachtige producten! Goede informatie over de producten. Ik heb ie and heel blij gemaakt met een “ lifetime” snijplank!

Jan Aalbers 04-06-2019

Goede ervaring, makkelijk bedienbaar, snelle en correcte levering. Bedankt voor de service

Joske 04-06-2019

Zeer goed product geleverd,zeer snelle levering,keurig netjes verpakt,ben er blij mee.

Kwakernaat 04-06-2019

Het eenvoudig te vinden goed, was makkelijk te vinden en te bestellen op de website. Na telefonisch contact om aan te geven dat ik het goed binnen twee dagen nodig had, werd mij toegezegd dat deze op voorraad was en diezelfde dag nog naar de raketbezorger zou gaan. Inderdaad de volgende was het goed in goede staat en conform te advertentie in mijn bezit.

Peter Bastiaanssen 04-06-2019

Eindelijk weer een goed houtsnijmes. En helemaal niet duur. Binnen de beloofde tijd gearriveerd.

MLC 04-06-2019

Heb meerdere malen bij Knives and Tools besteld vanwege het brede assortiment en goede kwaliteit, De info op hun site is nuttig en handig voor het maken van een goede keuze. Bestellingen worden snel verwerkt en geleverd. Mijn eerste keuze voor messen, toebehoren en tools.

El harouati 03-06-2019

Ik vind het een goeie webwinkel de service is zeer goed geregeld ga zo door zou ik zegen daarom raad ik het ook zeer zeker aan om hier te winkelen als je iets nodig hebt.

Corné 03-06-2019

Geweldige webwinkel!! Snel geleverd en product voldoet altijd aan de verwachting omdat er duidelijk foto's en uitleg bij het product staan.

Arie 03-06-2019

Duidelijke website, groot assortiment, redelijke prijzen, goede klantenservice

Bart richters 03-06-2019

Prima en snel. Zeer ruime keus en een uitstekende kwaliteit. Fijne grip en super snij- kwaliteit.!

J-P 03-06-2019

Informatie: akkoord
Levering: akkoord
Verpakking: akkoord
Product: akkoord
Prijs: akkoord

messenengreedschappen 03-06-2019

goede service, snelle bezorging, website werkt super makkelijk en de informatie die je nodig hebt kun je vinden.

Fellowmelad 02-06-2019

Goede shop. Zeer snelle respons (op Zondag zelfs!), duidelijke website, goede informatie per item, snelle levering. Gewoon super!

Jetze 02-06-2019

Snelle levering en het product voldoet aan de beschrijven en verwachtingen.

èm 02-06-2019

duidelijke site en zeker gebruiksvriendelijk en daarbij ook een leuke aanbieding voor het cadeau waarnaar ik op zoek was voor familie! al met al, top!

Joost 02-06-2019

Hier werken mensen met niet alleen verstand van hun producten, maar ook van de term klantenservice. Een van de meest belangrijke zaken binnen een bedrijf als je het mij vraagt. Elke webshop verzend tegenwoordig binnen een dag. Maar Knivesandtools levert niet alleen snel, maar ook nog met een persoonlijke touch. Top!!!

Henk 31-05-2019

Geweldige winkel met veel keus, goede service snelle levering en vriendelijk contact.

Marian Poelman 31-05-2019

Prima service, snelle levering, goede communicatie. Prima product. Ik beveel deze winkel van harte aan.

Stefan 31-05-2019

Goede snelle service en snelle reactie op vragen en altijd komen ze met een goede oplossing en top producten

Mollie 30-05-2019

Om half tien avonds een multitool inclusief graveren besteld. De volgende dag in de brievenbus!! Goed verpakt en keurig aangekomen

W.H.Llubbers 30-05-2019

De bestelling is snel geleverd en bovendien perfect verpakt. Prima webshop.

Rob 30-05-2019

Top spul. Snelle levering. Duidelijke communicatie. Goede messen. Je krijgt wat je ziet.

ian 30-05-2019

goed dienst, snel levering en veel keuze van keuken tot bushcraft en eenvoudige zakmessen.
slijpgereedschap voor elk budget.

Patrick 29-05-2019

Levert snel en precies zoals op de site staat. Goed verpakt an snel verstuurd

Arn Wessels 29-05-2019

Hele goede shop met heel veel kwaliteitsmerken waar voor elk wat wils te vinden is... en hele snelle levering.. zeker niet mijn laatste aankoop geweest... ben wat dat betreft wel een liefhebber van mooie messen...

Bart Dinnissen 29-05-2019

De site is gebruiksvriendelijk, snel en transparant. Na tientallen soepel verlopende online bestellingen heb ik een keer een verkeerd artikel gekregen, wat direct werd rechtgezet. Het contact is snel, er komt direct reactie en iedereen denkt met je mee. De prijzen zijn niet laag maar wel concurrerend.

Angie 29-05-2019

I ordered a multi-tool with engraving as a gift for my boyfriend. I contacted the customer service to ask information regarding the engraving and the employee (male) was very friendly and helpful. The order was processed very quickly (if I remember correctly, it totally took 4-5 days until it was delivered). The engraving was nicely made, exactly according to the detailed instructions I sent them via email. The order was packed carefully, gift-wrapped and prices were hidden (even though I only asked the gift-wrapping in the comments section of the order, because I couldn't find and select a gift option before ordering). Overall, I am very pleased with their service and recommend them.

Abbo Streng 29-05-2019

Mooi assortiment en goede kwaliteit/prijs verhouding. Service en bezorging dik in orde!

Hartger 29-05-2019

Via de webshop de Fenix Uc35 en een bijpassende riemhouder aangeschaft, volgende dag in huis. Top winkel!

Peter Janssen 28-05-2019

Goede kwaliteit en goede prijs goede service en informatie. Ben zeer tevreden met het product en ook zeer tevreden over de service.

Frank 27-05-2019

Braadpan besteld van 70 euro. PostNL had deze niet afgeleverd en was vervolgens zoek. Knives and Tools heeft na een mail wisseling een nieuwe pan opgestuurd en is hier actief achter aan gegaan, fijne klantenservice.

Adri tA 27-05-2019

De website is duidelijk en er is een groot assortiment. De bestelling was eenvoudig en werd prompt uitgevoerd. Alle lof.

Anne-Roos van der Velden 27-05-2019

De bezorging was heel erg snel. En ze hebben kosteloos het cadeau in laten pakken.

Pierre 27-05-2019

Super service, snelle levering en zeer goed verpakt. Aan te bevelen. Zal zeker nog eens iets bestellen bij hun.