Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Wersitime 15-07-2023

Bestellen ging gemakkelijk en snel. De verpakking was wel enorm groot voor een kettinkje maar het was in ieder geval goed verpakt.

Jeroen 14-07-2023

Vrij laat op de vrijdagavond nog een bestelling geplaatst en toch nog de volgende dag bezorgd! Prettige website waar veel aandacht is besteed aan de omschrijvingen bij de producten en ook nog eens aantrekkelijk geprijsd. Zeker een aanrader!

Peter 14-07-2023

Mooi messenset voor een reële prijs. Overzichtelijke webshop met een snelle levering, zeer grote sortering.

: Marcel . 12-07-2023

De site van knives and tools is overzichtelijk en hun aanbod is enorm compleet.
Ja het aanbod op bijv Amerikaanse sites is anders, maar dat heeft ook te maken met wetgeving (grappig woord als je erover nadenkt. Het zijn wetten die je worden gegeven. Je hoeft ze helemaal niet te accepteren. Maar dat terzijde)).
Over elk artikel is een hoop informatie wat betreft materiaal keuze, afmetingen, gewicht etc etc etc.
Ook meestal veel afbeeldingen om een goed beeld te krijgen van het artikel. De vele (vaak internationale) reviews maken het plaatje wel compleet.
Bezorgtijden kloppen niet altijd, maar verreweg het meest in het voordeel van de klant.
Staat erbij dat het artikel bijv 3 weken lever tijd heeft dan wordt het toch vaak (veel) eerder bezorgd. Of dat indekken is of gewoon goede service laat ik aan de verbeelding van anderen over. Ik ben er blij mee.
De bestelde artikelen worden ook altijd (voor zover ik aan de hand van mijn bestellingen kan beoordelen) netjes en discreet verpakt. Vind ik in geval van duurdere messen geen overbodig gebaar en wordt dan ook enorm gewaardeerd.
Ik heb zelf werkelijk nooit ook maar iets te klagen gehad over Knives&Tools.
Top bedrijf.

Eva 12-07-2023

Online besteld, contact met klantenservice ging vlot, ophalen ietwat lastig ivm gelijke werktijden. Had gehoopt het voor of na mijn eigen werktijd op te kunnen halen. Binnenkort hebben ze een grotere showroom, dan kom ik zeker langs, wat zij verkopen kun je het beste voelen en bekijken - online gaat dat toch minder.

Hallo Eva,

Goed om te horen dat de contact met ons vlot is verlopen. Wij hopen je dan ook te zien in onze nieuwe showroom als deze is geopend. De koffie staat altijd klaar.
Zijn er nog op of aanmerkingen horen wij deze graag.

Have a knives day!!

Steven 12-07-2023

Goed product, helemaal volgens beschrijving.
De eerste ervaringen zijn goed in gebruik.

Hallo Steven,

Bedankt voor je beoordeling. Altijd fijn om te horen als een product naar behoren werkt.
Zijn er in de toekomst nog vragen of opmerkingen weet je ons te vinden.

Have a knives day!

Antoon 11-07-2023

Ik zocht een messenslijper en vond die ik wilde hebben op deze website.
Besteld en 2 dagen later in huis.
Snel en duidelijke webwinkel.

Beste Antoon,

Bedankt voor deze toffe beoordeling. Veel plezier met het slijpen van je messen.

Have a knives day!!

Tineke 10-07-2023

De vorige herder-messen hier ook gekocht, 10 jaar geleden en nog niet versleten. Nu een bestelling voor meerdere vriendinnen en gelijk zelf ook maar weer twee. Snelle levering voor een betaalbare prijs!

Ad Kuijper 10-07-2023

al eerder een goede ervaring gehad, snelle levering en mooie producten en goed verpakt

Erwald 09-07-2023

Goed betrouwbaar bedrijf met goede producten. Leveringen op tijd, klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan bij vragen.

Will 09-07-2023

Niets anders dan lof voor deze winkel. Voor de 2e keer een champagnezwaard besteld en alles was dik in orde.

Johanna 08-07-2023

plezierig contact met de klantenservice en snelle levering van bestelling, ook retourzending werd op prima manier netjes en snel afgehandeld

arnold 08-07-2023

Enorme keuze, alleen de beste kwaliteit en snelle service en bezorging. Ook goede duidelijke website.

Vincent 08-07-2023

Mooie tactische lamp met super veel licht! Beetje duur, maar zeker het geld waard.

Harm 07-07-2023

goede snelle en duidelijk communicatie en dito levering, ik kan goed met het aangeschafte mes uit de voeten.

PvD 07-07-2023

Ik heb in het verleden vaker bij Knives&tools besteld en altijd tevreden geweest over de service, afhandeling en de producten.

Renato 05-07-2023

Fijne zaak, goede service .
Ik ben er vaste klant.
Service gericht bedrijf. Vriendelijke medewerkers.
Tja... gewoon allemaal goed.

M. Posthumus 03-07-2023

Duidelijke website, goede prijzen, netjes en snel geleverd.
Kortom tevreden!

S.H. POELSTRA 02-07-2023

Uitstekende shop, snelle levering van het bestelde product, dat in goede staat werd ontvangen en kwalitatief prima in orde was.

Dennis Huisinga 01-07-2023

Knives and Tools voldoen altijd aan de verwachtingen. Ruim assortiment, wat niet voorradig is, staat duidelijk aangegeven met een verwachte levertijd. Wat wel voorradig is, heb je bij bestelling bij a altijd de volgende dag in huis. Gewoon goed!

Lourens 30-06-2023

Duidelijke omschrijving bij de artikelen met bij sommige (in dit geval) messen de mogelijkheid om een andere kleur of uitvoering te kiezen. Het afrekenen gaat makkelijk en er is een goede keuze aan aflevermogelijkheden.

Bert Olthof 26-06-2023

alles top ,goed geholpen , garantie word meteen aan voldaan.
niets dan lof

Pieter 25-06-2023

Supersnelle levering. Ik had het verkeerde artikel besteld en kon gratis retourneren en het goede artikel opnieuw besteld en de volgende dag al in huis.

Jordy 24-06-2023

Had de shop al een tijdje op het oog, puur door het feit dat het aanbod immens is, en alles in de categorie valt "Oeh hebbedingetje!", maar nog geen noodzaak gehad om een order te plaatsen. Tot laatst m'n EDC mes sneuvelde na jaren te zijn ingezet als alleskunner.

Ik had een budget voor ogen en tevens een globaal beeld waar het nieuwe mes aan zou moeten voldoen. In mijn geval handzaam, 1 hand bedienbaar, lemmet van minimaal 7cm, niet te groot en zwaar voor concealed carry (ik haat opzichtig met een mes rondlopen, het is een tool en geen afschrikmiddel). Had binnen de kortste keren via de website een kleine selectie gevonden die voldeed aan de eisen en binnen budget vielen. Toen kwam het eigenlijk aan op persoonlijke smaak want voor de kleine details ben ik niet goed genoeg een kenner.

Pakket perfect in ontvangst genomen de dag erna, mes in uitstekende staat, voor dagelijks gebruik scherp genoeg. Inmiddels alweer verder zitten neuzen voor een tweede totaal overbodige EDC mes. Dus bedankt voor het wellicht aanwakkeren van een nieuwe verzameling!

Frank 24-06-2023

Prijs goed. Service goed. Product goed. Allemaal prima.

Ik heb alleen in het bestelproces schijnbaar mijn order op ophalen gezet. Dat is natuurlijk mijn eigen fout, maar kennelijk is het proces daarin wel gevoelig. Het is mij verder namelijk nog nooit overkomen.