Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

9,3 Lees 1930 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 15.000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is gebaseerd op 762 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 09-12-2021

Prima zaak. Was iets mis gegaan in de bestelling, maar het werd snel en professioneel opgelost.

Ton Theunissen 09-12-2021

niets bestellen, neem de fiets - ook veel gezonder - en ga naar Enorm en koop in de winkel in de stad een goede zaklamp !!

rsterenb 09-12-2021

Ik had een slijpstenen set nodig, en dit is mijn eerste ervaring met deze webshop. De website vond ik makkelijk te navigeren en het was makkelijk om te vinden wat ik nodig had. Ik vond er het "Skerper Professional slijppakket". De prijzen zijn niet onaantrekkelijk (hoewel, linksom or rechtsom, dit soort spullen nou eenmaal duur blijven, zeker als het niet voor zakelijk gebruik is).

Het assortiment is uitgebreid en wat daarbij prettig is, is dat er ook uitleg te vinden is over wat je wanneer nodig hebt, en hoe je zoals in mijn geval slijpstenen moet gebruiken en onderhouden. (Ik heb wel vaker een slijpsteen gebruikt, maar die waren altijd van wisselend matige kwaliteit.) Met name de mate van informatievoorziening vond ik erg prettig; meestal moet je alle informatie zelf maar bij elkaar zien te schrapen, en dan hopen dat het allemaal klopt (waarbij ik er voor het gemak vanuit ga dat de informatie op de Kives And Tools website klopt).

De verzending was vlot en alles netjes verpakt. Al met al een prima ervaring, en de eerste messen zijn al geslepen met een prima resultaat!

Helly Lemmy 08-12-2021

Vind het niet leuk om te zien als je een mes koopt van 625,00 € of 500,00 € na een half jaar 50.00 of 100,00 € goedkoper is.
Is niet eerlijk omdat mijn messen die ik verzamel nu goedkoper zijn... Ik kocht mijn messen alleen bij Kato, nu ga ik alle webwinkels bezoeken. Spijtig, was normaal tevreden bij Kato!
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 08-12-2021

Hi Helly,

Bedankt voor jouw berichtje.
Prijzen kunnen nou eenmaal stijgen en dalen. Wij begrijpen natuurlijk dat dat vervelend kan zijn als jij degene bent die er meer voor heeft betaald en kunnen hier schappelijk in zijn mits de situatie dit toelaat.

Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@knivesandtools.nl en dan kunnen we er samen even naar kijken.

Fijne avond,

Service team Knives and Tools

Barry 08-12-2021

Goed bedrijf, doet wat het zegt. Diverse zaklampen e.d. gekocht en super service

Marlon Rack 08-12-2021

Het gehele proces wat perfect. Site duidelijk, bestelling en bezorging snel. Alleen de kleur van het lemmet viel tegen en dat is te wijten aan de foto die zij aangeleverd krijgen. Daar kunnen zij neem ik aan niet veel aan doen. Daarom toch een 9. Ik heb vaker besteld en altijd goede spullen en goed proces van begin tot eind. Volgende keer weer

Martijn 08-12-2021

Levertijd was zoals altijd weer kort, bestellen volgende dag in huis. Mes ziet er mooi uit en is goed scherp. Ik heb het mes te kort in bezit om over de kwaliteit een oordeel te kunnen geven. De verpakking van het mes is wat gewoontjes, karton en platicbinders om het mes op zijn plaats te houden. Hierdoor kan het mes als cadeau wat godkoop lijken (is die niet).

joop spies 08-12-2021

het is een shop met weinig opsmuk, mooie, degelijke spullen, snelle levering en goede service.

Hans 07-12-2021

Contact met niet medewerker uitstekend. Prima hoesje voor mijn Laguilole. Kwaliteit, communicatie en levering als altijd perfect.

Walter 07-12-2021

Mijn eerste aankoop was in 2015. Dat was mij zo goed meegevallen dat ik regelmatig een nieuwe aankoop doe. Voorlopig was op 21november mijn laatste aankoop. De site is ok,de leveringen zijn stevig verpakt en op tijd en de antwoorden zijn ok. Persoonlijk vind ik de aanbieding van 21700 accu's met hoge ontlading en hun beschermdoosjes wat beperkt vandaar score 9.

Maarten 07-12-2021

Zeer fijne en duidelijke webshop, met een zeer groot assortiment. Ik kijk graag op deze website, en vind altijd wat ik zoek.
Ga zo door, Knives and Tools!!

MargoVosDuijx 07-12-2021

Ik heb hier gekocht ivm kado voor schoonzoon. De 1e levering van de bestelling ging helaas mis. Dit lag niet aan het bedrijf. Daarna is er alles aan gedaan om dit te herstellen. Prima,keurige en directe communicatie!
Snel en adequaat reageren! Inmiddels heb ik mijn bestelling keurig ontvangen!
Complimenten!

Roelof Schuring 06-12-2021

Duidelijke omschrijving, mooie produkten en snelle service. Dikke vette aanrader

Oscar de Schepper 06-12-2021

Mijn favoriete messenshop. Absoluut de favoriet. Gegarandeerd goede spullen die getest zijn en snelle, betrouwbare levering. Gewoon niks mis mee.
Het enige waar ik ooit mee gezeten heb, was een Mora classic 2f die ik bij hen besteld had, waarvan de rode verf ontzettend afgaf, maar dat ligt waarschijnlijk aan de fabrikant en sindsdien heb ik dat zelf maar opgelost met een nieuwe verflaag.

Jeroen 06-12-2021

Knivesandtools wordt door enthousiaste medewerkers gerund, die verstand van zaken hebben en een brede blik hebben op de toepassing van hun kwalitatief hoogstaande producten. De betaling, verpakking, en verzending lopen altijd gesmeerd.

Wim 06-12-2021

Bij knivesandtools hebben ze een enorm aanbod van voornamelijk spullen van zeer hoge kwaliteit aan een deftige prijs. Komt daarbij een zeer snelle levering. Ik heb al meerdere keren bij hen besteld, en altijd zeer tevreden...

zeker 06-12-2021

goede service, snelle levering, uitstekende kwaliteit, mooi verpakt, vragen omtrent aanschaf adequat beantwoord

Mathijs Veldhuizen 05-12-2021

Altijd op tijd geleverd en spullen van eigen merk om te slijpen (skerper) doet je juist denken waarom ze nog niet baardverzorginsspullen onder de merknaam 'Skeer' hebben uitgebracht grappige merknaam en als het van hun komt koop ik het gelijk.

Erik 05-12-2021

Knives en tools is voor mij een betrouwbare zaak met een zeer uitgebreid assortiment aan allerlei soorten messen en kookgerei.

Op de site vind je veel informatie of de voor- en nadelen van gebruikte materialen van messen en apparatuur en er is voor elk wat wils.

Ik heb hier ondertussen meerdere messen (keukenmessen, zakmessen, etc) gekocht en ook pannen heb ik via knives and tools aangeschaft.

Mijn ervaringen zijn zeer positief en de producten zijn van de kwaliteit zoals die omschreven staat. Ik heb nog geen ervaringen met de klantenservice, omdat alles tot nu toe naar wens is verlopen.

Ik ben een tevreden klant en kom hier ook zeker nog terug.

Hoogmolen 05-12-2021

De webshop Knives and tools verdiend een 9.5 dit ivm het aanbod snelle uitlevering e.d echt een 7 omdat de koerier er klaarblijkelijk niet veel haast mee had om het item te bezorgen tot 3 keer toe niet bezorgd en waarom geen idee.

Ingrid 05-12-2021

Uitstekende website. Zeer goede en duidelijke informatie. Alles is goed te vinden.

Ton 05-12-2021

Goede service bestelde product was geruime tijd niet leverbaar leverden een wat duurder product op verzoek maar zonder bijbetaling 👍

Peter F. 04-12-2021

KATO heeft zo ver ik kan zien het meest uitgebreide assortiment (binnen de niche) de snelste levering en de meest coöperatieve klantenservice. En dan zijn ook de prijzen net iets lager dan bij de concurrentie.

Die moet flink balen…

Doe er uw voordeel mee.

Jeroen 04-12-2021

Fijne shop waar ik al diverse malen heb geshopt. Goeie spullen, mooie spullen, fijne en snelle service en ook aftersales is ver boven standaard niveau: aanrader!

Zaanea 04-12-2021

Duidelijke website en goede service, ik bestel hier al jaren zaklampen en outdoor artikelen.
Goede prijs en ook de laatste modellen snel leverbaar.

De service is echt uitstekend, een keer een klem welke binnen paar dagen kapot ging. Dit was jammer maar lag aan het product, niet aan de service. Na goed contact werd een nieuwe verzonden binnen garantie.

Producten worden netjes verpakt en snel verzonden. Gewoon top.

Anne 03-12-2021

Fijne webshop, makkelijk in te stellen met ruime keuze in filters.
Groot aanbod, prima prijzen en vooral, snelle retouren afwikkeling.
Hier kom ik graag kijken voor van alles en nog wat, ook als ik niks nodig ben. Zeker een aanrader!!

Hans 03-12-2021

Ja,wat moet ik zeggen, service en kwaliteit van de bestelling zijn van uitstekend.
Ik blijf klant

Thorsten 03-12-2021

Duidelijke website, strakke communicatie, goede service, snelle levering en niet te hoge prijzen.

Letta 03-12-2021

Had een specifieke oplader nodig. Op andere sites vooral negatieve revieqs op dergelijke opladers. Hier een redelijk goed beoordeelde voor een redelijke prijs. Verzendkosten waren ook te overzien

Loes 02-12-2021

We hebben al vaker bij knives and tools producten besteld. Alle keren wordt alles netjes verpakt en snel verzonden.

N Verstijnen 01-12-2021

Zelden zulke grandioze service meegemaakt.
Kostbaar en uniek te noemen tegenwoordig.

Annette 01-12-2021

overzichtelijke site, snelle levering, brede keuze. Ik heb nu twee keer iets besteld en beide keren prima producten.

WS 01-12-2021

Ik geef het cijfer 10, omdat het gehele bestel en bezorg proces niet meer dan 14 uur heeft geduurd. Zeer tevreden over dit bedrijf.

mike L 01-12-2021

wij wonen in Frankrijk en de levering was zeer snel. de batterij is van goede kwaliteit conform de omschrijving.

Peter van Susteren 01-12-2021

Snelle levering en erg goede service. Ook de bezorg dienst is super
Groet P

Thijs 30-11-2021

Erg fijne winkel, zeer ruime selectie van producten en ze hebben veel kennis van de producten. Hierdoor kan je makkelijker een goede keuze maken.

Jose Solisa 30-11-2021

Webwinkel 'up to date' en overzichtelijk. Snelle levering en vriendelijk in persoonlijk contact,hetzij telefonisch of via de mail.

Heijden 29-11-2021

Goede afhandeling van bestellingen product omschrijving laat ook niets in gebreken. Mocht je iets tegen komen en het niet weten keurige maar dan ook prachtige uitleg en overzicht over de desbetreffende specificaties! Top! Tot op heden nog geen slecht product gehad of ervaring.

gearman 29-11-2021

Knives and tools is een zeer goede betrouwbare winkel/webshop met een uitstekende service! Men heeft verstand van de items die ze verkopen! Een aanrader!

Patricia 29-11-2021

Overzichtelijke duidelijke site. Goede uitleg bij het product waardoor je makkelijk een keus kan maken en je weet wat je koopt. Snelle levering. Product voldoet ook aan de verwachting.

T Pelzer 29-11-2021

mooie website met een uitgebreid sortiment , snelle levering , en het artikel is goed verpakt

Gerben 28-11-2021

Mooi ruim assortiment voor een goede prijs.
Snelle levering en goed verpakt

Antoine Pruijssers 28-11-2021

Knivesandtools is voor mij de site, waar met de klant meegedacht word, ipv puur winstbejag.
Als verkoper verdiende ik met dezelfde methode goed geld, door te begrijpen dat klanten merken, wanneer je een aankoop aanbied, om de klant te helpen en ze niet ziet als een spaarvarken wat je kapotslaat.
Mijn complimenten!

Sibrand 27-11-2021

Altijd prettig "winkelen" bij Knives and Tools. Grote keuze, mooie producten en een zeer goede service. Laatste aanschaf was een MKM Faro.

Rinke 27-11-2021

Mooi breed assortiment met merkproducten. Keurige en spoedige levering en prima prijsniveau.

Tonny 26-11-2021

Duidelijke site, mooi aanbod, snelle en betrouwbare leveringen. En als er een keer iets is dan wordt daar goed over gecommuniceerd en naar gehandeld.

Rutgerus 26-11-2021

Twee keer in korte tijd bij hen besteld en inderdaad de volgende dag geleverd. Een zending op zondag besteld en de daarop volgende maandag al ontvangen! Beide zendingen correct uitgeleverd zoals beschreven en keurig verpakt.

Herman Verheul 26-11-2021

Prima shop. Knives and Tools heeft een goede voorraad, en een enorm assortiment. Service is prima. Je pakket wordt bezorgd zoals je zelf kiest. Kwaliteit is buiten kijf. Topmerken. Gek als je hier niet vindt wat je zoekt op het gebied van messen, zaklampen, outdoor etc.

patrick 26-11-2021

De webshop heeft bijna alles in huis met betrekking tot messen en survival. Het is een onestopshop.

Dries 25-11-2021

Snelle verzending en duidelijke website met voldoende foto's en mooie aanbiedingen .