Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 445 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Cuppe 13-05-2023

Goed en vriendelijk geholpen. Alles netjes naar wens ontvangen. Zal zeker vaker een bestelling plaatsen.

Murdock 12-05-2023

GOED WERKEND PRODUCT TEGEN EEN SCHAPPELIJKE PRIJS. STEVIG VERPAKT EN SNEL GELEVERD

Wouter 12-05-2023

Prima ervaring. Heldere website, bestelling werd snel verzonden en ontvangen. De volgende keer zal ik zeker weer hier bestellen.

Claus 11-05-2023

Al heel wat bestellingen bij K&T gedaan, super service mooie prijs kwaliteit verhouding, leuk vriendelijk team.

yzerman76 11-05-2023

Excellent store with a great portfolio. Very fast delivery times. I have made several purchases with them. I highly recommend them.

Henk Boekholt 11-05-2023

Als je het over eerlijk zaken doen hebt, dan staat dat bij Knives and Tools hoog boven aan hun lijst.
Al diverse keren heb ik een advies gekregen wat mij echt heeft geholpen, ook al hadden ze heel wat andere dingen kunnen verkopen, maar het advies was, ga door waar je mee bezig bent dat werkt voor jullie goed en laat het daarbij. Even voor de duidelijkheid, daar verdienen zij dus niks aan, want zoals wij het doen, zo doet niemand het en wat wij daarvoor nodig hebben, dat kunnen zij niet leveren. Maar wie weet gaat dat nog een keer gebeuren op termijn.
Een ander punt is, ze staan open voor onderbouwde verbeteringen en dat is allemaal best wel bijzonder te noemen.

Jan 10-05-2023

Helaas na een ontvangen mes bleek er de verkeerde kleur in te zitten. Hoewel de juist mijn product bevestigde . Ik moet nogal wat moeite doen om een oplossing te vinden. Het foute product is keurig retour gestuurd. Het rare is dat het goede mes op voorraad staat. Dan is het toch opgelost. Juiste mes in de juiste doos. Probleem opgelost. En een tevreden klant. Nou heb ik niks geen geld geen goed antwoord. En zwaar ontevreden. Heel jammer. Dat het zo loopt

Nick Westerdijk 10-05-2023

Website is helder en informatief, bestellingen zijn altijd goed verpakt, snel geleverd en de producten zijn van hoge kwaliteit zonder beschadigingen. Deze webshop heeft net even iets "meer" dan andere/de meeste webshops in de form van geleverde informatie en hun eigen folders die soms bij de bestellingen meegegeven worden en heeft daarom mijn voorkeur.

Robert 09-05-2023

KATO, tsja, wat kan ik daar nu, sinds mijn eerste kennismaking in 2006 nog over zeggen. Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen, zonder uitzondering.
Pro:
1. Breed en kwalitatief goed assortiment.
2. Snelle levering.
3. Interne productkennis.
4. Service na aankoop.

Cons. Ik moet ze nog bedenken.

Robski L 09-05-2023

Zendingen zijn altijd keurig verpakt, en komen zonder beschadigingen aan. Je ziet dat er zorg aan besteed is. Voor de rest mooie producten. Zelf ben ik fan van Fenix, Leatherman en Tasmanian Tiger.

Daan 07-05-2023

Super goede spullen, alles kwam snel binnen en ik kon beginnen aan mijn kampeer avontuur 👍🏻👍🏻

RAPK 07-05-2023

Snelle levering.
Geweldig mes. Super scherp.
Werd ik de eerste keer gelijk mee geconfronteerd: sneed gelijk in mij vinger.
Mes blijft ook scherp ondanks de zware klussen.

Ronnie 07-05-2023

Duidelijke omschrijving producten, ze leveren wat ze beloven, prijs is marktconform, levering binnen gestelde tijd en degelijk verpakt. Kortom, prima zaken doen!

Wim 07-05-2023

Snel, duidelijk, goede verpakking, goede producten, breed assortiment, veel keuze, goede ondersteuning, uitgebreide tips, veel keuzehulp.

Mvg 06-05-2023

Topshop, leuke aanbiedingen en enorm aanbod. De levering is ronduit perfect. Voor 2200 besteld is volgende dag in huis, heb nog niet eerder meegemaakt dat dat niet het geval was.

Tlota 05-05-2023

heel snelle levering ondanks late bestelling.. Goed verpakt en super fijn product

Hans Nagtegaal 05-05-2023

Wij hebben opnieuw voor deze winkel gekozen omdat we de producten die ze leveren kwalitatief top zijn tegen redelijke prijzen. Daarbij is de service prima.

Robbert 05-05-2023

Ik heb al veel gekocht bij Knives&Tools en ben eigenlijk nooit teleurgesteld in wat ze leveren. Goed omschreven, goede prijs en snelle service.

HEMNX 05-05-2023

Prima winkel, leveringen altijd de volgende dag. Personeel weten waar ze het over hebben, goede productkennis en meedenkend. Ofwel keigoed.

merijn 05-05-2023

en groot assortiment om uit te zoeken en de levering is snel en goed. alles ook na afspraak !

L.H 03-05-2023

Prefe cd te shop met mooie produkten mooie messen en aanverwanten producten om deze scherp te houden

Paul 02-05-2023

Ruime keuze, snelle levering, prima verpakt. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

bart moerkens 02-05-2023

Goede mooie materialen, snelle service en prima ondersteuning. Ga zo door vind het heel prettig!

JB 02-05-2023

De winkel heeft alles netjes geordend en kan goed vinden wat je nodig hebt. De service is goed en de bestelling is snel bezorgt.
Zeker een aanrader en kom zeker nog een keer terug.

Bram 01-05-2023

Alles ging volgens afspraak en producten waar goed en veilig ingepakt.
Beschrijving van product was goed