Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Frans 12-04-2023

Ik vind er altijd wat ik zoek! Of het nou een mes is of een bijl of een multitool, ze hebben het allemaal. Overzichtelijk gepresenteerd en vaak met aanbiedingen of 'aftikkers'

Jan 12-04-2023

Prima webshop.
Zou misschien handig zijn om alle maten van het zelde merk bij elkaar te zetten.
Was even zoeken soms. Prima klantenservice, die hielp met het instellen van het graveren.
Ruim voldoende keus, en goede uitleg over het product.
Wel erg grote doos voor een zakmes, maar dat zien we vaker bij webshop.

Stefan 12-04-2023

Meerdere bestellingen gedaan bij KnivesandTools. Helemaal goed. 1x een garantieprocedure moeten doorlopen vanwege een defect onderdeel aan een messenslijpsysteem. Dit werd door de jongens van KnivesandTools netjes en adequaat opgelost.

Peter A 11-04-2023

Snelle levering van mooie producten.
Ook prima afhandeling van een retour, geld snel terug.

Renee 11-04-2023

Overzichtelijke website met concurrerende prijzen en van goede kwaliteit artikelen.Ik ben tevreden over mijn aankoop tw Chef's Choice 1520 messenslijper ik heb mijn japans geslepen messen nog niet erop geslepen,maar wel de ijzeren molenmesser messen die weer vlijmscherp werden.

Daan Blijft Sherp 11-04-2023

Verschillende messen, tools en accesoires aangeschaft. Altijd netjes en op tijd verzonden. Kwaliteit is altijd boven verwachting. Zeker een aanrader om eens online op te gaan shoppen want je vind altijd iets.

Jan van gaal 10-04-2023

Hebben alleen maar goede kwaliteit , zijn betrouwbaar en kunnen er alles over vertellen.. alles wordt goed opgevuld ingepakt , en snel bezorgd .meerdere keren al wat besteld . Prijs is goed voor die producten

Martin 10-04-2023

Heb al meerdere keren hier gekocht en altijd snel geleverd voor een juiste prijs. Ook nu deze dutch oven met 24 uur thuis en prima verpakt. Inmiddels gebruikt en voldoet helemaal aan de verwachting.

G.O. 08-04-2023

Heel toegankelijke website, bestellen ging erg gemakkelijk. Vlotte verzending, goed verpakt. Uitstekende kwaliteit. Warm aanbevolen!

Daan 07-04-2023

Prima webshop! Snelle levering en de producten waren netjes verpakt. Niets op aan te merken.

Kw 05-04-2023

Snelle levering!
Goed verpakt
Jammer dat niet alles leverbaar is ,zet het dan niet op de site .

Jan 05-04-2023

Veel keus en vertrouwen,super snelle levering en goed verpakt
In orginele verpakking

Jos 03-04-2023

Ik koop vaker dingen bij Knives and Tools en ben dik tevree over de afhandeling, altijd zeer snel geleverd (nu door Budbee deze hebben een prima volgapp en je weet wanneer ze eraan komen) en prima verpakt, prijs-kwaliteit vergelijk is dik in orde, duim omhoog.

Kirsten 03-04-2023

Wat een goede ervaring met een extra grote glimlach bij het openen van mijn bestelling!
Ik zocht een specifiek zakmes voor mijn vader, makkelijk en snel besteld via de duidelijke website van Knives & Tools.
Toen ik schreef bij de bevestiging over de 75 jarige verjaardag van mijn vader en dat dit zijn 3e mesje werd, vond ik een leuke surprise bij mijn bestelling. Hoe leuk en attent is dat?! Dus een 10 met griffel voor Knives & Tools. De bestelling was er ook in no time!!!

Bas 03-04-2023

product voldoet aan verwachting, verpakking/verzending is keurig geregeld.
informatie over bestelling en levering is super.
product zeer snel geleverd.
bezorger ook netjes en correct.
algehele indruk een 10 waard.

Koos 02-04-2023

Ik doe al jaren bestellingen via Knivesandtools and Tools. Is gewoon goed en betrouwbaar. Ook de site is duidelijk en breed assortiment.

Ron Kleinendorst 02-04-2023

De levering was beter verzorgd dan van te voren omschreven een fijne ervaring.

Ruud 02-04-2023

Duidelijke site. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Snelle verzending. Zeker aanbevelen aan anderen

Bekir 02-04-2023

Alles wat ik nodig heb op één side ruime keuzes verschillende merken en goede kwaliteit en snelle levering

Rambo 1971 31-03-2023

Goede prijs.
Een heel snelle verzending.
Duidelijke site waarop alles snel te vinden is.
Heel ruim aanbod

Rick jansen 31-03-2023

Wat een sterk en goed bedrijf, totaal ingespeeld op klant beleving! Heb hier al te veel gekocht maar altijd met een dikke tien!

Matthijs Luijendijk 31-03-2023

De site van Knives & Tools werkt erg fijn. Je kan gemakkelijk filteren op je favoriete type mes of merk. Zo heb ik onlangs een een mooi zakmes voor een vriend gekocht en omdat ik er toch was, een extra zakmes voor mezelf

Doen! 30-03-2023

Keurig geregeld allemaal. Snel en netjes afgeleverd. Een betrouwbaar adres dus.

Pyter1955 27-03-2023

prachtige webshop met deskundig advies. Mooie en degelijke producten. Na eerst een sterke zaklamp, nu een sterke bijl gekocht. Beide producten uitermate tevreden over. Verpakking was professioneel en de levering volgens afspraak.

Pieter 27-03-2023

Perfecte klantgerichte aftersales service die tegenwoordig helaas schaars is; veertje van mijn ZT566 was gebroken en K&T heeft deze speciaal besteld in de VS en in zit deze inmiddels gemonteerd in mijn favoriete EDC zakmes. Top en bedankt!