Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

9,3 Lees 1930 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 15.000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is gebaseerd op 762 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 08-08-2021

Webshop is duidelijk levering zeer punctueel
Product wat geleverd werd was na vier dagen kapot
Heb niet gereclameerd omdat ik de factuur al verwijderd had jammer

De mosselman 07-08-2021

De shop beloofd een goed product en zal het altijd proberen op te lossen. Ook is er veel kennis en proberen ze compleet te zijn in de beschrijvingen. Dit laatste wordt regelmatig vergeten door allerhande soorten ondernemers en is toch vrij belangrijk voor de klant.

Gk 07-08-2021

Great variety and info to make an informed choice. I got a simple opinel and very happy with the speed of delivery.

Sjors 07-08-2021

Mooie exclusieve Kengata besteld, snel geleverd door knivesandtools, ga hier vaker bestellen.

Paul 07-08-2021

Altijd een goede ervaring bij knivesandtools.nl. Ik bestel hier graag, het assortiment is enorm, en de levering en service (als je vragen hebt of zo) altijd uitstekend.
Ik zou het alleen fijn vinden als ze, met het oog op duurzaamheid, minder verpakkingsmateriaal en bijv. brievenbuspost zouden gebruiken wanneer dat kan, met name voor kleine items.

Niels 07-08-2021

DE énige echte website wanneer het om messen gaat.
Super ruim aanbod en men beperkt zich niet alleen maar tot de verkoop van hun producten. Er zijn nml ook talloze informatieve pagina's te vinden met uitstekende informatie over de te kopen producten of het gebruik ervan. Verder zorgt een zeer uitgebreide filter ervoor dat je jouw wensen kunt specificeren tot in de kleinste details. Wel zo fijn als je uit duizenden mag kiezen! Verder is het aanbod nauwkeurig geselecteerd door ze, rommel wordt er niet verkocht.
Verzending is netjes en snel. Wat ook fijn is, is dat je bij je pakketje ook altijd een leuke informatieve folder krijgt met nog meer inspiratie en informatie.
DE enige echte snoepwinkel voor alle messenliefhebbers onder ons! Kan er digitaal uren rondstruinen en me vergapen aan al het moois. Knives and Tools krijgt niet voor niets een 10 van mij en mijn zoon! We love them !!!

Karel lepsi 07-08-2021

Geweldig ik heb er vaak messen besteld en nu een zaklantaarn .had een kortingskaart van de vorige keer van mijn bestelling.maar deze was al verlopen .heb toen gebeld werd meteen te woord gestaan.Een medewerker beloofde me dat ze evengoed de korting zullen geven gewoon bestellen wij maken je de 15 % korting terug over en alles ging volgens afspraak

Geweldig bedrijf goede service

James 06-08-2021

Deze winkel verkoopt veelal kwalitatief goede spullen. Goede service ook en scherpe prijzen. Ik koop er graag iets.

Reinier 06-08-2021

Ruim assortiment,overzicht van alle accessoires.Duidelijke info,fijne communicatie.Na aankoop.Tips voor onderhoud.Informatief alles dik in orde.Product naar wens,voor vragen altijd welkom,kortom zeer tevreden.vele aankopen gedaan bij de firma.Dikke pluim,voorbeeld voor velen.Ga zo voort.

Piepie 05-08-2021

Heerlijke online shop! Mooie producten en een heldere kijk op de materialen, gebruiken, verder helpen na de aanschaf!
Kan niet anders zeggen dan dat het helder en duidelijk is van de keuze die je maakt tot de aanschaf ban het product (mooi verpakt) tot de nazorg….

Mooi bedrijf!

Haantje 05-08-2021

Degelijke website, communicatie via e-mail en producten. Goed verpakt en zeer snel in huis. Aanrader!

Stijn 05-08-2021

Duidelijk informatie, correcte afhandeling en levering binnen de gestelde tijd. Bestelde product van hoge kwaliteit.

R.G. Meijster 04-08-2021

Na bestellen op een zaterdag avond, had ik mijn order al op maandag binnen. Zelden mijn orders zo snel binnen gekregen en zeer.goed en netjes verpakt. Veel webshops kunnen hiervan leren, service met een hoofdletter S.

Johan Roelfsema 04-08-2021

Ik heb al heel wat bij Knives and Tools besteld. De afhandeling is perfect te noemen. Op vragen word altijd gereageerd en bij een mindere aankoop zonder problemen retour te sturen.
Ook de informatie die je wil weten over de producten zijn duidelijk weergegeven op de site. Dikke 10 van mij!

Inge van den Heuvel 04-08-2021

Zeer goede service.
onbekend waarom, maar mijn gekochte product was snel kapot. Zo zonder problemen kreeg ik een nieuwe opgestuurd! echt top!

BP Jansen 04-08-2021

Product wordt juist omschreven en snel verstuurd zonder enig probleem ontvangen. Site eenvoudig om de items die je wilt bestellen te zoeken en te kopen. Versturen ook in goede degelijke verpakking.

Roos 04-08-2021

Helder website, veel op voorraad en zeer snelle verzending. Uitnodigend om nog een keer te bestellen daar

Wincook 03-08-2021

Bijzonder goede webwinkel voor messen en aanverwante artikelen, goed en uitgebreid assortiment, snelle levering en vriendelijke klantenservice, bestelde artikelen worden de volgende werkdag geleverd.

Thomas 03-08-2021

Simpelweg goed. Naar behoren: snelle levering, goed product. Niets aan toe te voegen

Twan 03-08-2021

Ruim assortiment en prima communicatie. Mijn eerste bestelling bij Knives and Tools is snel geleverd.

Sjoerd 03-08-2021

Hoogwaardig kwalitatieve producten met een super goed klantenservice! Ik zou deze webshop zeker aanraden. Ik had een japans mes besteld en verkeerd gebruikt. Deze is opnieuw voor mij geslepen waarbij een klein slijp foutje gemaakt is. Wederom van uit service geslepen maar sneed niet lekker meer. Na mijn verhaal heb ik een splinternieuw exemplaar gekregen!

Edwin Kwakman 03-08-2021

ontzettend snel geregeld, mes besteld , gegraveerd en in no time bezorgd!
Goede duidelijke communicatie..

J 03-08-2021

Niets op aan te merken. Zoals altijd snelle en goede service. Kwalitatieve producten

Henriette 02-08-2021

Snelle reactie en goede garantie op de kwaliteitsproducten die deze shop verkoopt. Ik koop er graag.

MarcS 02-08-2021

Website is duidelijk en makkelijk te vinden wat ik zoek. Communicatie bij bestelling was snel en duidelijk. Heel goede track-en-trace waardoor ik precies wist waar mijn pakket was en hoe laat het zou komen (zonder om vervelend eerst te registeren) Perfect service en levering.

John 02-08-2021

Levering goed verpakt - keurig op tijd - goed product - zeer tevreden - een eventuele volgende bestelling niet ondenkbaar

JC Eelvelt 02-08-2021

Snel, doeltreffend, kwaliteit en goedkoop!
Mora mes gekocht, de volgende dag in huis. Met brochure.

VDS 02-08-2021

Prima product-keuzemogelijkheden tegen een goede prijs en snelle levering. Heldere overzichtelijke website

Ron 02-08-2021

Fijne site, veel keuze en goede informatie.
Prijzen zijn ook prima.
Snelle levering en product ontvangen in goede staat.

FotoSynthese 01-08-2021

Gewoon een bestelling zoals je het hoopt; geen gedoe, goede prijs, snel geleverd. Kortom prima in orde.

Derk-Jan 01-08-2021

Mooi assortiment tegen scherpe prijzen.

Producten worden snel geleverd.

Vragen worden snel en vakkundig beantwoord.

En retourneren is ook geen probleem

Ruud 01-08-2021

Snelle levering, degelijk verpakking, plus een goeie beschrijving hoe te werken met het apparaat. Duidelijke website

Jan 01-08-2021

Wetsontwerp sterker 1000/3000 besteld. Werd snel en goed verpakt geleverd. Weer even oefenen en mijn messen zijn weer vlijmscherp.

Marielle 01-08-2021

Ik wacht al meer dan 8 weken op mijn betaalde bestelling. Erg vervelend dat niet bij de bestelling zelf al aangegeven wordt dat er een leveringsprobleem is. Het bedrijf laat niks van uit zich zelf weten dus iedere keer maar weer mailen en afwachten..... Niet okay

Djes 31-07-2021

Het kwam kapot aan,
Maar door zeer snelle en behulpzame service
Snel en goed opgelost.

Truus 31-07-2021

Site is erg gebruiksvriendelijk. Heel veel keus en goede producten.
Op tijd geleverd in een stevige verpakking.
Kwaliteit!

Wojciech 31-07-2021

De bestelde goederen zijn 100% perfect, zeer snelle service en levering, echte professionals in hun vak

HG 31-07-2021

Heldere site, met duidelijke rubrieken, je vindt snel je gezochte product.
snelle levering, Heel goed verpakt

Bondue 30-07-2021

Supersnel verzending, supervriendelijk service. Gewoon een goed webwinkel.
Als er ooit iets mis is met mijn bestelling of als ik hulp nodig heb, staat hun klantenservice altijd voor me klaar. Ze bellen is het snelst. Ze bieden veel producten voor fatsoenlijke prijzen, sommige deals zijn beter dan andere.

Prima kook webshop 30-07-2021

Goede webshop met voldoende keuze. Snelle levering en goede service bij retourneren

NH 30-07-2021

Knivesandtools heeft een dijk van een webshop. De voordelen vind ik: zeer ruim assortiment, heldere indeling en gemakkelijke navigatie tussen de producten. Ik ben hier al vele jaren klant en merk dat knivesandtools het service en product niveau altijd op orde heeft. Let wel, dit is geen prijsvechter. Je betaald een eerlijke prijs en krijgt top kwaliteit in productie en service. Ga zo door

Jesse 29-07-2021

Na google te hebben af gestruint hebben ze alleen hier de combinatie van kleine schaartjes 110 en 130mm op voorraad en laat in de avond besteld de volgende dag al in huis.

opa en oma Koreman 29-07-2021

Wij zijn fantastisch goed begeleid door een jonge maar ervaren medewerker bij het kiezen van een geschikt zakmes voor onze 13 jarige kleinzoon!
Hij leidde ons digitaal goed door de keuze mogelijkheden te bekijken en voor-en nadelen op een rijtje te zetten!
Wij weten nu nog niet hoe deze puber zijn cadeau zal gaan waarderen, maar wij vertrouwen op de aanbeveling van deze verkoper die vooral uit eigen ervaring sprak met dit zakmes!!!!!!!!!

Marianne0201 29-07-2021

Uitgebreid assortiment, makkelijk bestelproces, snelle levering en solide verpakking.

Miriam 29-07-2021

het bestelde artikel werd maar niet bezorgd, na telefonisch contact een nette afhandeling van de bestelling.

JOT 29-07-2021

Gespecialiseerd in messen. Hebben een duidelijke omschrijving en voldoende goed zichtbare afbeeldingen van het product. Ook kan je goed zoeken in het assortiment. Tenslotte een verder voorbeeldige financiële en logistieke aflevering.

Roland Sohier 29-07-2021

al eerder werd ik voortreffelijk geholpen. Een gebroken veertje in m'n schaartje van m'n Zwitsers zakmes werd gratis vervangen en als toegift werden er nieuwe schalen opgezet!

Olga en René 29-07-2021

Toegankelijke website, kwaliteit artikelen, groot assortiment, zeer snelle en goed verpakte verzending.

Kikker 29-07-2021

Snelle levering, veel kwaliteits producten. Heb een keer problemen gehad met een levering door post.nl maar knives en tools heeft de rekening voledig op zich genomen. Top bedrijf👍🏻👌🏻

Molletje 28-07-2021

Knives and tools ken ik via een vriend die mij filmpjes heeft laten zien voor het belang van een scherp mes in de keuken. De uitleg van de filmpjes is duidelijk en ik het product (de slijpstenen) bevalt goed. Na een kleine 1.5 uur slijpen zijn mijn oude (nogal botte) mes en mijn beste keukenmes weer volledig scherp. Het is een handigheidje maar best goed te doen tijdens het luisteren naar een podcast of muziek. Ik ben nu aan het kijken naar een Japans keukenmes voor dagelijks gebruik.